junk

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Koranlessen

Bericht door Manon »

Als we dan bedenken dat men in het grootste islamland ter wereld, nl. Indonesie, noch in Turkije, noch in Centraal Afrika, noch in India, Pakistan, Iran, Irak, etc. arabische spreekt, schiet er dan nog iemand over die wèl koran kan lezen? Want in Arabie zijn ze gewoonlijk analfabeet!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Rechtsliberaal »

Tanja Nijmeijer is de Twentse hoer van de FARC
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Tukkerin »

Neen, dat verdient zij, net zomin als die mannen daar in het oerwoud, niet. Welke mannen laten vrouwen nou *kuch* strijden? Wat zijn dat voor een mannen, Socrates?
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Welke mannen laten vrouwen nou *kuch* strijden? Wat zijn dat voor een mannen, Socrates?
Idd schandalig. Vrouwen moeten zorgen dat de heerlijk geurende en kruimelige couscous klaarstaat als de mannen terug komen van de executies, aanslagen en cocaine-deals. Die FARC mannen zijn mietjes, laat ons hopen dat ze allemaal door het Colombiaanse leger verdelgd worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Socrates »

Tukkerin schreef:Neen, dat verdient zij, net zomin als die mannen daar in het oerwoud, niet. Welke mannen laten vrouwen nou *kuch* strijden? Wat zijn dat voor een mannen, Socrates?
Hoe zit het met Aisha bint Abu Bakr (ra) en de battle of Bassorah? Of kon het in die tijd weer wel?
En strijden kan op vele manieren, je gaat me niet zeggen dat vrouwen niet nuttig kunnen zijn in de strijd voor wereldwijde sociale rechtvaardigheid?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Tukkerin »

Socrates schreef:
Tukkerin schreef:Neen, dat verdient zij, net zomin als die mannen daar in het oerwoud, niet. Welke mannen laten vrouwen nou *kuch* strijden? Wat zijn dat voor een mannen, Socrates?
Hoe zit het met Aisha bint Abu Bakr (ra) en de battle of Bassorah? Of kon het in die tijd weer wel?
En strijden kan op vele manieren, je gaat me niet zeggen dat vrouwen niet nuttig kunnen zijn in de strijd voor wereldwijde sociale rechtvaardigheid?
Dacht me te menen dat Mohammed toen wel herhaardelijk gevraagd heeft of ze het wel zeker wistt...neemt niet weg dat ik, als person dus, het niet vind kunnen. Vrouwen kunnen zich op vele andere manieren nuttig maken... een vrouw die ten strijde gaat trekken vind ik krank en iets onnatuurlijks afdwingen.. Een vrouwenlichaam en geest is daar niet op gebouwd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Welke mannen laten vrouwen nou *kuch* strijden? Wat zijn dat voor een mannen, Socrates?
Idd schandalig. Vrouwen moeten zorgen dat de heerlijk geurende en kruimelige couscous klaarstaat als de mannen terug komen van de executies, aanslagen en cocaine-deals. Die FARC mannen zijn mietjes, laat ons hopen dat ze allemaal door het Colombiaanse leger verdelgd worden.
Oh, kan heerlijke coucous maken, waar jij je vingers bij zal aflikken. Ga het binnekort ( datum houden we geheim) voor socrates maken..
Umm Rania
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Socrates »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Welke mannen laten vrouwen nou *kuch* strijden? Wat zijn dat voor een mannen, Socrates?
Idd schandalig. Vrouwen moeten zorgen dat de heerlijk geurende en kruimelige couscous klaarstaat als de mannen terug komen van de executies, aanslagen en cocaine-deals. Die FARC mannen zijn mietjes, laat ons hopen dat ze allemaal door het Colombiaanse leger verdelgd worden.
De enige mietje hier ben jij. Tukkerin zelfs heeft meer lef dan jij. Jij komt nooit verder dan achter je scherm.
En jij bent zooo laf....als ze jou zouden voorleggen: ''Jij wordt geoffeerd in je eentje en alle moslims worden europa uigegooid'' (je natte droom)
jij zult niet het lef kunnen opbrengen om daarmee akkoord te gaan.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Tukkerin »

Het enige wat mercator kan is een beetje hoog van de torens blazen.. en daar blijft het dan ook wel bij. Heb het wel te doen met hem en zijn arme vriendin, die opgescheept zit met een halve man, een mietje, een kwibus die bijna de hele dag op FFI zit. :laugh1:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door mercator »

Socrates schreef: : ''Jij wordt geoffeerd in je eentje en alle moslims worden europa uigegooid'' (je natte droom)
jij zult niet het lef kunnen opbrengen om daarmee akkoord te gaan.
Geofferd zal je bedoelen, maar ik begrijp dat je je inburgeringscursus nog wat moet verteren, het is niet makkelijk ook als ingevoerd allochtoon boertje, begrijp ik wel.
Het is ook een zot voorstel van je, wat zou ik er nu aan hebben om dood te zijn als alle moslims uit Europa geflikkerd zijn :D ? Ik wil daar liever levend van genieten :laugh1: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door Pilgrim »

Maar Mercator, voor de goed zaak moet je toch wel wat over hebben! Ik zou zeker bereid zijn te sterven als ik daarmee de Westerse beschaving voor de ondergang kon behoeden. :|
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Verdient Tanja Nijmeijer een nobelprijs?

Bericht door naar boven »

Pilgrim schreef:Maar Mercator, voor de goed zaak moet je toch wel wat over hebben! Ik zou zeker bereid zijn te sterven als ik daarmee de Westerse beschaving voor de ondergang kon behoeden. :|
Nou, dat komt goed uit: de jezus-christus-doe-het-zelf-setjes zijn in de aanbieding bij de Gamma..
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Koranlessen

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Het arabisch is voor jou niet belangrijk, maar in het bedrijfsleven wel degelijk....
Als welkomstgroet in de hotels. Niet voor het opstellen van contracten.
Tukkerin schreef:zo heeft het bedrijf waar ik werk nauwe contacten met een aantal hotels in Dubai, mochten ze daar ooit wat mee doen dan zal ik hoogstwaarschijnlijk ingezet worden
Hoeveel Arabisch moet je dan kennen voor werkzaam te zijn in dat hotel?

Fellatio is OK en sodomie toegelaten. Maar niet in de omgekeerde volgorde.
Tukkerin schreef:en voor mij extra belangrijk omdat het een 'emotionele waarde' heeft en ik later als journaliste bij Al Jazeera wil werken.
Is makkelijkst. De opinie blijft hetzelfde. Diepgaand onderzoek is overbodig.
Vraag mij af wat jij gaat doen als je, je tekst niet meer voorgeschreven krijgt.
Je hotelarabisch gebruiken?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Koranlessen

Bericht door Tukkerin »

BFA,

Het arabisch gaat veel verder dan het 'hotelarabisch' waar jij het over hebt. Het is een uitermate complexe taal. Verder is Al Jazeera, vergeleken met al die andere arabische nieuwszenders, zeer kritisch en is er veel ruimte voor historische-kritische benaderingen. Zo worden er nieuwsberichten met elkaar vergeleken om zo te vermoeden wat de feitelijke informatie is. Maar er is wel dringend behoefte aan wat journalisten aldaar met een westerse paradigma die het nieuws op andere manieren kunnen benaderen. Neemt niet weg dat ik met heel veel plezier naar Al-Jazeera en hoe de journalisten hun werk doen kijk!
Umm Rania
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Zou 9 okt. uitegroepen moeten worden tot intern. rouwdag?

Bericht door Socrates »

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeerd zich tot Islam

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:Zo'n maatje 58 past altijd gemakkelijker in een burka dan in een nauw aansluitend mantelpakje vermoed ik.
Wat triest om het op haar uiterlijk te gooien. Nee jij hebt vast een maatje 34 en ziet er heel slank uit? :laugh1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeerd zich tot Islam

Bericht door Manon »

Tukkerin schreef:
circe schreef:Zo'n maatje 58 past altijd gemakkelijker in een burka dan in een nauw aansluitend mantelpakje vermoed ik.
Wat triest om het op haar uiterlijk te gooien. Nee jij hebt vast een maatje 34 en ziet er heel slank uit? :laugh1:
neenee ik heb geen maatje 34, maar als ik nog één maat bijkom, dan bekeer ik me ook.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Surprise

Bericht door Tukkerin »

Circe, jij zit hele dagen op FFI, zelfs in de zomerkvakantie.. goh, heb het te doen met je en dat jouw kinderen je nooit bezoeken is best zielig voor je. Hoef je niet te zeggen dat ze werken, want iedereen werkt, dus apart is het niet. Je bent echt zielig. Kan er alleen om lachen. Ik vrees dat ze zelf op jouw begravenis niet zullen komen of mischien met tegenzin ( zo van eigenlijk had ik vandaag moeten werken of had ik iets leuks willen doen)

Deleted. :nono1:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeert zich tot Islam

Bericht door Tukkerin »

Je bent vast lelijker dan haar en projecteert jouw lelijkheid en onzekerheid op haar middels die achterlijke reactie van je. Het moet niet veel gekker worden, een lelijke dikke vrouw die tegen een ander dikke vrouw zegt dat ze een maatje te veel heeft.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeert zich tot Islam

Bericht door Pilgrim »

@Tukkerin, Circe is een hele knappe vrouw hoor, :o :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeert zich tot Islam

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:@Tukkerin, Circe is een hele knappe vrouw hoor, :o :shock:
Nee hoor. Maar smaken kunnen verschillen. :wink:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeert zich tot Islam

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Je bent vast lelijker dan haar
Wat voor haar bedoel je? (blond, donker, kort, lang etc?? )
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje vreemd om het uiterlijk van een mens te vergelijken met het uiterlijk van haar. [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Surprise

Bericht door Manon »

neenee op mijn begrafenis komen ze zeker! anders krijgen ze niks hé. voor wat hoort wat natuurlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Tony Blair's schoonzuster bekeert zich tot Islam

Bericht door Manon »

Pilgrim schreef:@Tukkerin, Circe is een hele knappe vrouw hoor, :o :shock:
Nou Pilgrim, dankjewel hoor! :wink: Daar heeft ijdeltuitje C. vast een probleempje mee.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vragen aan de imam

Bericht door Pilgrim »

jullie zijn allemaal even fout!! :nono1:

latersss :rock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie