Surprise

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Surprise

Bericht door Tukkerin »

Mensen,

Wil mijn allerliefste en leukste moeder verrassen met een reisje voor een paar dagen! Twijfel nu dus tussen Londen, Milaan en Cairo! Waar kan ik voor een leuk prijsje boeken voor twee ( moeder en ik) ?
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Milaan en London zijn leuk om te winkelen.
Voor London zijn er wel steeds goedkope treintickets te verkrijgen. Of je kan dit met boot + trein doen. De Noordzee is leuk nu het in de herfst een beetje stormachtiger wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Suprise

Bericht door Manon »

Wat betekent "suprise"? The rise van de sup?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Suprise

Bericht door Tukkerin »

London lijkt me heel leuk in de kerstvakantie.. en mijn moeder wilt daar leuke stof halen voor een marokkaanse jurk omdat ze daar mooie stoffen schijnen te hebben. Maar waar kan je die treintickets bestellen? Op welke site?
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Suprise

Bericht door Tukkerin »

circe schreef:Wat betekent "suprise"? The rise van de sup?
Aaah ( XXXXX deleted ) toch.. jouw kinderen denken niet aan je, bezoeken je vast ook nooit en je bezoeken met een leuk reisje doen ze al helemaal niet. Jaloers? Heb het wel te doen met je hoor.. de hele dag in je huis zitten en beetje op FFI rondzwerven... waar zijn je kindjes?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Suprise

Bericht door Manon »

... waar zijn je kindjes?
aan het werk denk ik. Hoop ik althans.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: Maar waar kan je die treintickets bestellen? Op welke site?
Bij de Nederlandse spoorwegen. Kijk welke aanbiedingen er zijn.
Belgische spoorwegen hebben tijdens de kerstperiode steeds aanbiedingen voor verschillende kerstmarkten. Aachen, Köln, London, ... (datums voor de steden kunnen verschillen.)
Weekendtickets geven ook 40% tot 60% korting. (vanaf vrijdag heen, vanaf zaterdag terug) NS hebben ook weekendtickets.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Suprise

Bericht door mercator »

Krakow, Katowyce, Warschau....zijn wel leuke bestemmingen voor gehoofddoekte moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Suprise

Bericht door Manon »

Gerardus De Cremer ! gedraag je een beetje! :cool:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Suprise

Bericht door Ariel »

Mekka is ook een goede plek voordat het in de bermuda driehoek verdwijnt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Suprise

Bericht door mercator »

circe schreef:Gerardus De Cremer ! gedraag je een beetje! :cool:
Oh maar Mercator gedraagt zich prima op die 3 Poolse locaties hoor, middeleeuwse kamelenboer-toestanden zoals in Holland/Vlaanderen zie je daar niet. In Z Oost Polen heb je wel de "Tataren", moslims die in Polen gedoogd worden(afstammelingen van de moslim-legers die in de 17de eeuw verslagen werden) maar die houden zich gedeisd. Ze moeten daar echt geen rel schoppen of de Poolse polizija roept ze wel tot de orde met een paar klapjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Suprise

Bericht door Socrates »

fout Ariel!

Correctie:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Suprise

Bericht door Ariel »

Wij zijn ondeugend Socrates. Eigenlijk mogen we dit beide niet zeggen. Ik moet er niet aan denken dat dit werkelijk gebeurd. Dan gaan er zoveel mensen dood .

Wie weet laat Allah Mekka eens verdwijnen. De kaaba heeft al een keer onder water gestaan.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Ariel schreef: Dan gaan er zoveel mensen dood .
Ergens tussen de 30 000 en 50 000. Zo dicht bevolkt is het gebied niet.
De helft van wat Bin Laden gepland had met vliegtuigen in de WTC-buildings te boren.
Dit is een heel kleine prijs om te betalen voor de psychologische impact die de verglazing van Mekka gaat hebben.
De hoge bergketens die rond Mekka liggen houden de straling redelijk goed ter plaatse. Hoe hoger de straling ter plaatse is, hoe langer Mekka ontoegankelijk blijft.

Laat je Mekka in de Bermudadriehoek verdwijnen of overstromen. Het aantal slachtoffers veranderd niet.
Het Nucleaire vuur doodt sneller dan verdrinking, dus is barmhartiger.

Allah heeft gezegd dat hij steeds Mekka zal beschermen.
Eén atoombom alle Mohammedanen ter wereld weten wie de sterkste is. Dit is niet Allah.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Suprise

Bericht door Socrates »

Allah heeft gezegd dat hij steeds Mekka zal beschermen.
Eén atoombom alle Mohammedanen ter wereld weten wie de sterkste is. Dit is niet Allah.
Hoezo atoombom voor een klein beetje oppervlakte? En even nog een vraagje BFA, hoe goed is Mekka beveiligd denk je? voor aanvallen vanuit de luchtruim? Hoe groot is de kans dat een piloot van de luchtmacht (Nederlandse of Iraanse doet er niet toe) zich in Mekka in kan boren? En zou een commerciele piloot dat ook kunnen doen? Een die bijv. vracht vervoert, zijn vliegtuig op Mekka doen storten met al zijn lading?

Allah heeft gezegd dat hij steeds Mekka zal beschermen.
Eén atoombom alle Mohammedanen ter wereld weten wie de sterkste is. Dit is niet Allah.
Probleem is dat die mensen daar dan wel iets op gaan bedenken, ook al vernietig je heel mekka en medina.
Dan is het Allahs wil en gebeurt alles met een reden.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Suprise

Bericht door Manon »

Socrates, westerse piloten hebben nu eenmaal niet de gewoonte om zich als kamikazes met vliegtuig en al ergens in te boren.

westerlingen laten gewoonlijk pakjes vallen zie je, bommetjes en zo. En dan gaan ze mèt vliegtuig en al terug naar huis.

en ja, Saudi heeft ook (amerikaanse) vliegtuigjes en door Amerika opgeleide piloten. Maar iets laat me vermoeden dat een westers vliegtuigje mèt bommetje (zo'n stealth machientje vb.) de klus best kan klaren.
Het enige probleem is wat de door Allah in de steek gelaten moslimpjes nadien gaan doen. Dan kan het gevaarlijk worden. Ze weten dan wel misschien dat hun 72 hoeren niet bestaan, maar er zullen er nog genoeg zijn die toch eerst eens willen gaan kijken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Suprise

Bericht door Socrates »

circe schreef:Socrates, westerse piloten hebben nu eenmaal niet de gewoonte om zich als kamikazes met vliegtuig en al ergens in te boren.
Een ''westerse'' piloot hoeft dat niet te doen. IK doe het in dienst van de luchtmacht van mijn nieuwe vaderland. En vergaar zo eeuwige roem.
(Ik wil het wel op eigen houtje doen, aangezien de luchtmacht en de regering nooit met zoiets zouden akkoord gaan, laat staan bevelen.)
Het enige probleem is wat de door Allah in de steek gelaten moslimpjes nadien gaan doen. Dan kan het gevaarlijk worden. Ze weten dan wel misschien dat hun 72 hoeren niet bestaan, maar er zullen er nog genoeg zijn die toch eerst eens willen gaan kijken.
Ik snap de westerlingen niet, ze zijn zoveel sterker met alle geavanceerde wapens die ze hebben dan de Moslims en met de Kafirs van China en Japan erbij al helemaal. Hoezo zouden zij bang moeten zijn voor een confrontatie? Of zou het misschien komen vanwege de Christelijke ethiek?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Socrates schreef:Hoezo atoombom voor een klein beetje oppervlakte?
Voor de psychologische impact.
Wat een atoombom doet, kan je met een aangehouden bombarderingsraid van een paar nachten ook bereiken.
Het feit dat het met één bom doet is wat aankomt.
Dat was zo in 1944 en is nu niet zoveel anders. Wat nu vooral psychologisch zal inwerken is het feit dat je die bom durft gebruiken.
Socrates schreef:hoe goed is Mekka beveiligd denk je? voor aanvallen vanuit de luchtruim?
Met Amerikaanse Patriot en andere luchtafweersystemen. Ik denk dat Westerse piloten de zwakke punten kennen.
De (Saudische) F-16 zijn kill to kill ratio met een F-22 is 140 tegen 1. Dit wil zeggen dat SA 2 tot 3 maal zijn luchtmacht kwijt is voor het de ene F-22 die dat doet kan neerhalen.
Socrates schreef: En zou een commerciele piloot dat ook kunnen doen? Een die bijv. vracht vervoert, zijn vliegtuig op Mekka doen storten met al zijn lading?
Die zal neergehaald zijn door de Saudi's voor hij boven Mekka is.
Socrates schreef:Probleem is dat die mensen daar dan wel iets op gaan bedenken, ook al vernietig je heel mekka en medina.
Dan is het Allahs wil en gebeurt alles met een reden.
Dit zal maar het begin zijn van en oorlog, niet het einde.
Die F-16 waarmee jij met alle geweld een mystieke status wil bereiken zal in een verder stadium nog heel nuttig werk kunnen doen.
circe schreef:Dan kan het gevaarlijk worden. Ze weten dan wel misschien dat hun 72 hoeren niet bestaan, maar er zullen er nog genoeg zijn die toch eerst eens willen gaan kijken.
Dat komt hoe dan ook.
In het geval van een verglaasd Mekka iets sneller. Dit hoeft geen nadeel te zijn.
Als er dan toch oorlog moet komen, beter in onze tijd dan in die van onze kinderen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Suprise

Bericht door Socrates »

In het geval van een verglaasd Mekka iets sneller. Dit hoeft geen nadeel te zijn.
Als er dan toch oorlog moet komen, beter in onze tijd dan in die van onze kinderen.
Begin er nu al van te smullen! :razz:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Socrates schreef:IK doe het in dienst van de luchtmacht van mijn nieuwe vaderland. En vergaar zo eeuwige roem.
Mensen met een mystieke missie maken geen carrière in onze legers.
Socrates schreef:(Ik wil het wel op eigen houtje doen, aangezien de luchtmacht en de regering nooit met zoiets zouden akkoord gaan, laat staan bevelen.)
Voor die zelfkennis wens ik je een oude MIG-25 toe.
Socrates schreef: Ik snap de westerlingen niet, ze zijn zoveel sterker met alle geavanceerde wapens die ze hebben dan de Moslims en met de Kafirs van China en Japan erbij al helemaal. Hoezo zouden zij bang moeten zijn voor een confrontatie?
Ik snap dit ook niet.
Men weet dat er oorlog gaat komen;
Uit valse menslievendheid wacht men tot er genoeg wapensystemen in stelling zijn om het aantal slachtoffers te vertienvoudigen.
Socrates schreef:Of zou het misschien komen vanwege de Christelijke ethiek?
Ik denk dat er nog andere invloeden meespelen.
Het is de staat die beslist. De Christelijke vredesethiek zou niet veel rol mogen spelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Suprise

Bericht door Socrates »

Mensen met een mystieke missie maken geen carrière in onze legers.
Haha, alsof heel dat ''Task Force Uruzgan'' geen mystieke misse was. Bovendien je moet blij en dankbaar zijn dat ik die taak op me neem, aangezien jij het bij Mekkas en F16s tekenen en schilderen houd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Socrates schreef:Haha, alsof heel dat ''Task Force Uruzgan'' geen mystieke misse was.
Maar niet de kamikaze-mystiek.
Socrates schreef: Bovendien je moet blij en dankbaar zijn dat ik die taak op me neem, aangezien jij het bij Mekkas en F16s tekenen en schilderen houd.
Ik heb het ogenblik van mijn geboorte niet gekozen. Jij ook niet. Maar het jouwe valt gelukkiger dan het mijne.
Gaan jaloezie en dankbaarheid samen? Het is niet alles in vredige tijden geboren te zijn.

Ik raad je toch een MIG-25 aan. De enige jetfighter die tot in een laag-orbit baan om de aarde kan raken. Als je daaruitals een komeet naar beneden valt kom je met een vurige intro.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Suprise

Bericht door Socrates »

Afbeelding

De Nederlandse luchtmacht heeft geen MIG-25 in zijn arsenaal. Ik heb geen technische verstand van straaljagers maar Joint Strike Fighter klinkt ook erg leuk. :razz:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Suprise

Bericht door BFA »

Socrates schreef: De Nederlandse luchtmacht heeft geen MIG-25 in zijn arsenaal.
De Nederlandse luchtmacht gaat niet van je zelfoppofferingsdrang houden.
MIG-25 wordt enkel nog gebruikt in verouderde luchtmachten.
Er is ergens een firma die tweezitters gebruikt voor ruimtetoerisme. MIG-25 stammen uit een tijd dat de afweer tegen raketten motorvermogen en snelheid was. Het is de enige jetfighter met genoeg motorvermogen om zich in een sattelietbaan te plaatsen.
Drijf je in je sattelietbaan naar Mekka, kan je, je uit die baan losmaken met één energiestoot. Te klein en te kort om door verdedigingsapparatuur afgelezen te worden. Daarna brengt de zwaartekracht je ter plaatse. Daar je geen eigen vermogen toevoegt wordt je niet als een gevaar afgelezen door de verdedigingsapparatuur. Je hoeft gewoon in het doel te sturen en er zullen nog een eeuwigheid verhalen over je de ronde doen.

Daar luchtmachten dit niet begrijpen, is dit een mogelijk succesvolle manier om je verlangen naar eeuwigheid te bevredigen.
Socrates schreef:Joint Strike Fighter klinkt ook erg leuk.
Ze zijn alle leuk.
Ik zal je volgende lente verwittigen als NATO hier haar oefeningen doet. Hier, waar ik woon is het dunstbevolkte gebied van België. Geen minimumhoogte voor die jetfighters.
Elke lente, gedurende 2 tot 3 weken, kan je ze hier zien voorbijscheren dat het lijkt of ze de weidepaaltjes gaan meenemen.
Best impressionant.
De dogfights en acrobatiën als er mockraketten worden afgeschoten zijn ook niet te versmaden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Suprise

Bericht door mercator »

Socrates schreef: Begin er nu al van te smullen! :razz:
Ik heb net een plan opgesteld om het moslimprobleem in Europa eens en voorgoed op te lossen. Een gemoderniseerde versie van het Plan Von Schlieffen van de Duitse Generale staf in 1914.
Uiteraard is het geheim.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gesloten