Huichelen

Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Huichelen

Bericht door Thomas »

Pilgrim schreef:Socrates, nu solliciteer je inderdaad naar een ban. :?
Inderdaad Pilgrim.
Hij zit gewoon uit te dagen en te kijken tot hoever hij kan.
Hij is nu duidelijk over de grens gegaan door weer en toch een foto van C. op het forum t plaatsen.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Huichelen

Bericht door mercator »

Thomas schreef: Hij is nu duidelijk over de grens gegaan door weer en toch een foto van C. op het forum t plaatsen.
Ik herkende die enorm grote voeten !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Huichelen

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
Thomas schreef: Hij is nu duidelijk over de grens gegaan door weer en toch een foto van C. op het forum t plaatsen.
Ik herkende die enorm grote voeten !
En de dunne benen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

Oke, wat is hier gaande? En waar is Hamid in godsnaam mee bezig; wat een laag bij de grondse topic zeg. :yuk:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Socrates schreef:En ohja Chaima gaat stoppen met christelijke Theologie en vanaf volgend jaar beginnen met de opleiding islamitische theologie en arabisch aan de Radboud Universiteit.
Als dat zo is (ik vertrouw jullie niet helemaal), dan is dat slecht nieuws. Ze zakt kennelijk weer terug in de Islam, maar ze gaat wel vaker heen en weer. Misschien een mooie taak voor jou om haar weer uit het Islammoeras te trekken.

Ik vraag me trouwens af waarom ze zo graag terug wil naar Marokko. Komt dat omdat ze van bepaalde forumleden iedere keer te horen krijgt dat ze op moet krassen naar Marokko? Ik zou me daar toch niets van aan trekken. :ermm:
Wat vertelt die gekke Socrates je allemaal? Kennelijk is die gast voor geen centimeter te vertrouwen. Verder klopt het allemaal, alleen ga ik geen islamitische theologie studeren. Waar haalt hij dat vandaan? Ik ga Arabische taal en cultuur studeren aan de Universiteit in Utrecht en dan proberen aan de slag te gaan als Midden-Oosten correspondent voor de NOS en vanuit daar doorstromen naar Al-Jazeera of in de Marokkaanse journalistiek. Zoals jullie weten is er op dit moment veel gaande in de Maghreblanden ( Tunesie en Algerije; en dat is nog maar het topje van de ijsberg want er is zoveel meer gaande in deze landen) en merk ik dat de berichtgeving niet volledig is en er geen dwarsverbanden gelegd worden bij gebrek aan beter. Ik denk dat ik met mijn arabische roots, mijn arabische cultuur/geloof, bril en arabische taal van veel beter waarde ben dan de Hollandse journalisten die daar nu berichtgeving doen namens NOS en andere Nederlandse journalistieke bronnen.

Jammer van Theologie, maar niet geheel jammer. Heb er superveel geleerd en heb er een mooie vriendschap met een klasgenoot/meisje aan overgehouden. Heb er dus geen spijt van.

En ja ik ga naar Marokko! Ben nu even bezig met deadlines maar over 3 weekjes vlieg ik naar Marokko! :cool: En ja, ik wil heel graag zodra de mogelijkheid er is de hijdra (migratie) maken naar een arabisch land omdat ik me in een arabisch land veel meer mezelf voel.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op vr jan 14, 2011 3:42 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Thomas schreef: Hij is nu duidelijk over de grens gegaan door weer en toch een foto van C. op het forum t plaatsen.
Ik herkende die enorm grote voeten !
Hahaha het zijn anders wel de Hollandse vrouwen die met grote voeten rondlopen, meestal maatje 40 of 41. Ik ben gezegend met een bescheiden maatje 38. Absoluut niet groot dus.
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Huichelen. Typisch voorbehouden aan Arabieren

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef: Ik denk dat ik met mijn arabische roots, mijn arabische cultuur/geloof, bril en arabische taal van veel beter waarde ben dan de Hollandse journalisten die daar nu berichtgeving doen namens NOS en andere Nederlandse journalistieke bronnen.
Maar natuurlijk! Een beetje meerwaarde van de kant van de Arabische superioriteit uit Noord-Afrika (Marokko) zijn wij wel gewend in ONZE kennisbeschaving. Er zijn nog legio achterlijke moslims die denken dat de analfabeet Mohammed het wonder der woestijn was en daarmee de wereld kon regeren via zijn luchtledige knecht Allah. :laugh1: Achterlijke beschaving die van de Arabieren.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen. Typisch voorbehouden aan Arabieren

Bericht door Tukkerin »

hans van de mortel schreef:
Tukkerin schreef: Ik denk dat ik met mijn arabische roots, mijn arabische cultuur/geloof, bril en arabische taal van veel beter waarde ben dan de Hollandse journalisten die daar nu berichtgeving doen namens NOS en andere Nederlandse journalistieke bronnen.
Maar natuurlijk! Een beetje meerwaarde van de kant van de Arabische superioriteit uit Noord-Afrika (Marokko) zijn wij wel gewend in ONZE kennisbeschaving. Er zijn nog legio achterlijke moslims die denken dat de analfabeet Mohammed het wonder der woestijn was en daarmee de wereld kon regeren via zijn luchtledige knecht Allah. :laugh1: Achterlijke beschaving die van de Arabieren.
Mensen die denken dat andere mensen/volkeren dom zijn, die zijn pas werkelijk dom. Zat arabieren die intelligenter zijn dan Nederlanders hoor, voel je als Europeaan dus vooral niet superieur, want dat ben je gewoon niet.

En ja Hans, helaas voor jou, maar ik ben toch vele malen intelligenter dan jij en ook van veel meer waarde hier in Nederland dan jij. Accepteer het gewoon lekker.
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Huichelen. Typisch voorbehouden aan Arabieren

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef: En ja Hans, helaas voor jou, maar ik ben toch vele malen intelligenter dan jij en ook van veel meer waarde hier in Nederland dan jij. Accepteer het gewoon lekker.
Nee hoor! Niks helaas. Ik heb daar helemaal geen moeite mee. Jong geleerd, oud gedaan. Dus alvast gefeliciteerd met al je wijsheden. Wat ik niet accepteer is de islam in ONZE kennisbeschaving. Langzaamaan begint het door te dringen in deze intelligente maatschappij. Wordt het niet hoog tijd dat die paar op de rug van een kameel te tellen intelligente Arabieren al die domme Arabieren verlossen van hun tirannieke islamitische dommeriken? Of zijn zij daar misschien toch net niet genoeg intelligent voor? Er ligt dus inderdaad een taak weggelegd voor ons Tukkerin-mokkel. Wie weet! Onthoud echter één ding meisje: je moet slim zijn, wil je wat bereiken in je leven. Nou, die slimme Arabier was misschien de analfabeet Mohammed, maar dat is heel lang geleden. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Huichelen

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Oke, wat is hier gaande? En waar is Hamid in godsnaam mee bezig; wat een laag bij de grondse topic zeg. :yuk:
Hamid heeft een ban gekregen! :mad:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Oke, wat is hier gaande? En waar is Hamid in godsnaam mee bezig; wat een laag bij de grondse topic zeg. :yuk:
Hamid heeft een ban gekregen! :mad:
Mooi! Nu je het er toch over hebt, Ariel, mischien dat jij het weet? Ik moet steeds een nieuw wachtwoord aanvragen omdat wanneer ik me bijvoorbeeld de volgende dag weer wil inloggen de melding krijg dat het een foutief wachtwoord is en iemand geprobeerd heeft meerdere malen in te loggen. Kan het Hamid zijn?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Huichelen

Bericht door Ariel »

Ik heb geen idee meisje. Jij zal daar misschien meer van weten dan ik. Jij weet namelijk wat voor computer ( IP nummer) jullie samen gebruikt hebben om mee te posten . Jij weet of jij je wachtwoord aan Socrates gegeven hebt.
Ik heb gekeken, en ik kan niks bijzonders vinden in het moderators log.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Ik heb geen idee meisje. Jij zal daar misschien meer van weten dan ik. Jij weet namelijk wat voor computer ( IP nummer) jullie samen gebruikt hebben om mee te posten . Jij weet of jij je wachtwoord aan Socrates gegeven hebt.
Ik heb gekeken, en ik kan niks bijzonders vinden in het moderators log.
Hamid heeft mijn wachtwoord niet, nooit gehad ook. Mischien probeert hij steeds in te breken?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Huichelen

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef:Hamid heeft mijn wachtwoord niet, nooit gehad ook. Mischien probeert hij steeds in te breken?
Dat kan. Misschien hoopt hij dat hij achter je wachtwoord kan komen. Mischien moet je het hem vragen? Hij heeft heel veel foto's van je geplaatst , maar die heb ik verwijderd. Heb jij hem toestemming gegeven om die foto's te plaatsen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:
Tukkerin schreef:Hamid heeft mijn wachtwoord niet, nooit gehad ook. Mischien probeert hij steeds in te breken?
Dat kan. Misschien hoopt hij dat hij achter je wachtwoord kan komen. Mischien moet je het hem vragen? Hij heeft heel veel foto's van je geplaatst , maar die heb ik verwijderd. Heb jij hem toestemming gegeven om die foto's te plaatsen?
Neee, natuurlijk niet. Ik was lang niet op Internet geweest omdat ik bezig ben met deadlines! Zou best kunnen dat hij steeds probeert in te loggen in de hoop achter mijn wachtwoord te komen. Ik moet nu telkens een nieuwe aanvragen als ik me wil aanmelden. Vreselijk irritant, maar goed het moet maar zo.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Huichelen

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ Mischien probeert hij steeds in te breken?
Ja. Hij probeert als wachtwoord alle mogelijke woorden en begrippen die halal zijn voor de Mohammedaan zoals allamdoelilla, fitna, Mohammed, jihad, geit, schaap, uitkering...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[ Mischien probeert hij steeds in te breken?
Ja. Hij probeert als wachtwoord alle mogelijke woorden en begrippen die halal zijn voor de Mohammedaan zoals allamdoelilla, fitna, Mohammed, jihad, geit, schaap, uitkering...
Jouw wachtwoord zal vast zijn: varkensvlees, pedofiel, seks in Thailand, anti-islam, blonde God Wilders,...
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Huichelen

Bericht door mercator »

Probeer s deportatie, moslimplaag,kruisraket.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Huichelen dankzij islamitische opvoeding

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Probeer s deportatie, moslimplaag,kruisraket.
Je vergeet islam stompzinnig, islam achterlijk of islam verstandeloos. Maar ook islam parasiet. De juiste wachtwoorden voor mohammed-volgelingen. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Huichelen dankzij islamitische opvoeding

Bericht door Tukkerin »

hans van de mortel schreef:
mercator schreef:Probeer s deportatie, moslimplaag,kruisraket.
Je vergeet islam stompzinnig, islam achterlijk of islam verstandeloos. Maar ook islam parasiet. De juiste wachtwoorden voor mohammed-volgelingen. :drool:
Neeh, dat is meer wat voor jou.
Umm Rania
Plaats reactie