mercator en orthodoxe Joden.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Ik ben er niet mee eens dat deze topic gesloten wordt anders hebben we geen plaats meer om alle posts van Mercator over orthodoxe Joden te dumpen. Dus laat hem maar open blijven. Ik zie het wel gebeuren dat, als hij nu toch gesloten wordt, hij later toch weer geopend moet worden omdat Mercator de verleiding niet kan weerstaan om uiteindelijk toch weer controversiele posts over orthodoxe Joden te plaatsen. :ermm:
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma nov 28, 2011 2:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

Je mag ook wel eens een beetje vertrouwen hebben in Mercator Pilgrim.
Hij heeft trouwens ook recht op een mening , ook al strookt die niet met het doel van ons forum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Ik zei niet dat hij geen recht op zijn mening heeft. Die heeft hij natuurlijk. We hebben alleen een plaats nodig om deze speciale mening in onder te brengen, zodat de rest van het forum daar tot op zekere hoogte van gevrijwaard blijft. Dat geeft een betere indruk voor de buitenwereld. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

King George schreef: We zouden van de Israëliërs nog veel kunnen leren hoe zij omringd door woestijnen van Islamitische achterlijkheid en dito primaten de Moslims van zich af weten te schudden. En dat doe je niet met de rode loper uitrollen, hen op een presenteerblaadje alles voor niets aanbieden, over je heen laten lopen, maar dat doe je met een Uzi!
Juist, maar Israêl doet dat -voorlopig- prima en daar hebben ze Wilders niet bij nodig. Israêl heeft een hoge mate van nationale eenheid en dat is het verschil met ons in West Europa. Links heeft het zover gekregen dat je haast beschaamd moet zijn om over nationaliteit te praten. Dààr moet Wilders tegen opboksen, niet in Tel Aviv gaan vertellen hoe goed ze daar bezig zijn, dat weten ze daar heus zelf wel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Die plaatste je ook in mijn topic over Mars terwijl ik al eerder had geklaagd over het verpesten van mijn topic, maar je ging er dus gewoon mee door. Het was ook volkomen off topic. :mrgreen:
Oeioei....heb je er al s bij stilgestaan wat een "toevallige lezer" zou kunnen denken over heel die Mars-kolder? Zou zo iets niet kunnen afschrikken ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Hij heeft trouwens ook recht op een mening , ook al strookt die niet met het doel van ons forum.
Als de benaming wordt verandert in Islam Freedom zal ik uiteraard niks meer over Joden, Mormonen, getuigen van Jehovah etc.etc. plaatsen, dat is niet meer dan logisch.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
King George schreef: We zouden van de Israëliërs nog veel kunnen leren hoe zij omringd door woestijnen van Islamitische achterlijkheid en dito primaten de Moslims van zich af weten te schudden. En dat doe je niet met de rode loper uitrollen, hen op een presenteerblaadje alles voor niets aanbieden, over je heen laten lopen, maar dat doe je met een Uzi!
Juist, maar Israêl doet dat -voorlopig- prima en daar hebben ze Wilders niet bij nodig. Israêl heeft een hoge mate van nationale eenheid en dat is het verschil met ons in West Europa. Links heeft het zover gekregen dat je haast beschaamd moet zijn om over nationaliteit te praten. Dààr moet Wilders tegen opboksen, niet in Tel Aviv gaan vertellen hoe goed ze daar bezig zijn, dat weten ze daar heus zelf wel.
De linkse marxisten hebben steeds meer meer macht in hun universiteiten en hun media. Dat is de grootste reden dat Israel zo een lachertje is in de media oorlog. Iedereen heeft het over joodse/Israelische propaganda terwijl daar niets van te zien is, dat is waarschijnlijk de slechtste positie die een land kan verkrijgen in een strijd om de beeldvorming. Laatst liet ik het wetenschappelijk en door de Israelische wetenschappelijke gemeenschap bekroonde onderzoek zien waaruit bleek dat het IDF racistisch is omdat ze TE WEINIG palestijnse vrouwen verkrachten. Ik denk dat de nationalitische Israeliers elke steun nodig hebben en dat Wilders daar zeker goed aan heeft gedaan.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ozes schreef: De linkse marxisten hebben steeds meer meer macht in hun universiteiten en hun media.
Dat wist ik niet en het is bedroevend dat te vernemen. Mss zijn hogere beschavingen wel geïnfecteerd me een "gen" (dat zal jij niet graag horen) dat ervoor zorgt dat ze zichzelf laten vernietigen door onderwezens als moslims en Marxisten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Als de benaming wordt verandert in Islam Freedom zal ik uiteraard niks meer over Joden, Mormonen, getuigen van Jehovah etc.etc. plaatsen, dat is niet meer dan logisch.
kijk schat... lees de doelstelling van het forum nog eens door.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?f=1&t=2" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?f=1&t=2" onclick="window.open(this.href);return false;
WIJ BESTRIJDEN ONWETENDHEID DOOR KENNIS..... en toen heb ik al niet meer verder gelezen :) ...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: waarom haalde je je plaatjes van een antisemitische website? :o
Dit plaatje haalde Mercator van een anti-konijnen site dus ergo Mercator is een rabiate konijnenhater:

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Ozes schreef: De linkse marxisten hebben steeds meer meer macht in hun universiteiten en hun media.
Dat wist ik niet en het is bedroevend dat te vernemen. Mss zijn hogere beschavingen wel geïnfecteerd me een "gen" (dat zal jij niet graag horen) dat ervoor zorgt dat ze zichzelf laten vernietigen door onderwezens als moslims en Marxisten.
Heeft gewoon te maken met het door de marxisten geintroduceerde cultuur-pessimisme, het blanke schuldgevoel en de daaruit voortgekomen fatalistische subculturen.
En nee, wij hebben hiervoor geen apart gen, de hindoes lijden ook aan politieke correctheid door de daar aanwezige marxisten en maoisten.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: waarom haalde je je plaatjes van een antisemitische website? :o
Dit plaatje haalde Mercator van een anti-konijnen site dus ergo Mercator is een rabiate konijnenhater:

Afbeelding

Kan het nog kinderachtiger? Hoe oud ben je?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Manon »

Ik begrijp nochtans wat Mercator met dit plaatje wou aantonen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Dhana »

circe schreef:Ik begrijp nochtans wat Mercator met dit plaatje wou aantonen.

Zoals vele andere forumleden met me, begin ik het gezeur van Mercator een beetje erg zat te worden. Zijn het geen orthordoxe Joden, weet die wel te vertellen dat de hele Nederlandse middenklasse fout is geweest in de laatste oorlog vanwege een foto van Nederlandse Jodenjagers in WOII.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

Dames en Heren, zijn we nu klaar? Dan stel ik voor om een groepshug te houden.
Wil misschien iemand nog een laatste ei kwijt? We mogen best eens boos op elkaar worden, maar boos op elkaar blijven is niet goed.

Misschien wil een wijze oude man of vrouw nog wat wijze vaderlijke woorden spreken ? Ik kijk nu even met een scheef oog naar onze wijze broeder silkyboxershortXL , en daarna gaat dit onderwerp op slot , en in de vuilnisbak.

Dus wat mij betreft..... Zoiets dus....

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Kan het nog kinderachtiger? Hoe oud ben je?
Vraag: welke van de 2 plaatjes komt van een anti-semitische website?

Afbeelding
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Wil misschien iemand nog een laatste ei kwijt?
Ja Ariel. ik heb ook nog een opmerking.
mercator schreef:Oeioei....heb je er al s bij stilgestaan wat een "toevallige lezer" zou kunnen denken over heel die Mars-kolder? Zou zo iets niet kunnen afschrikken ?
Natuurlijk niet! :shock: Ik heb die topic juist gemaakt om het niveau van dit forum wat op te krikken. Als je googelt op 'mars' in combinatie met 'koloniseren' of 'kolonisatie' staat mijn topic op de eerste pagina's van google. Een hele eer dus! Ik ben er van overtuigd dat het geweldig door de buitenstaanders gewaardeerd wordt. :drool:
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma nov 28, 2011 7:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: We mogen best eens boos op elkaar worden, maar boos op elkaar blijven is niet goed.
Wie is boos? Ik ben helemaal niet boos, ik ben in mijn leven maar een keer of 4 boos geweest, en de laatste maal was in 1983.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Ik ben ook niet boos. Ik heb alleen mijn mening gegeven over een andere mening. :sly:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Als je googelt op 'mars' in combinatie met 'koloniseren' of 'kolonisatie' staat mijn topic op de eerste pagina's van google. Een hele eer dus!
Dat zegt helemaal niets, je wil niet weten wat je te zien krijgt als je intikt mercator-moslims, of mercator-deportatie, dat is nog erger.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik ben ook niet boos. Ik heb alleen mijn mening gegeven over een andere mening. :sly:
Als ik goed kan tellen is dus alleen Dhana boos.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mercator is een toffe peer. Er mankeert niks aan hem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:
Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Dat zeg ik, je moet de politiek in, want je doet almaar water bij de wijn voor jouw persoonlijke overtuiging.
????? Water bij de wijn? Ik wijk toch geen centimeter? :o
Wat een onzin, Hans. Ik zeg toch ook niet dat het hoog tijd voor een bejaardentehuis is voor jou omdat je nu zo oud bent dat je zo flexibel als een blok gewapend beton geworden bent?
Ik hou van je Dhana. Ik moest echt lachen. Precies mijn stijl! heartbeat:
Ik denk dat niet iedereen mij begrepen heeft. Mijn fout. Mea culpa. Pilgrim verwijst naar anderen om zijn gelijk te halen. Ben ik zo duidelijker? :redface:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mercator steelt de show!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:
@Ariel. Zou een slotje niet op zijn plaats zijn nu?
Dit is niet leuk Dhana. Je neemt een dreigende houding aan. Komt dit misschien omdat Mercator gelijk heeft? Wat veel van die zichzelf verklaarde 'positivo's' blijkbaar niet in de gaten hebben is dat wanneer ze niet gereageerd zouden hebben op de reactie van Mercator er geen verdere reacties en nare gevolgen voor allemaal zouden zijn. JULLIE doen het jezelf aan. JULLIE zijn masochisten. Denk daar maar eens goed over na, of lees anders eerst eens een boekje van Freud. Wie niet tegen zijn verlies kan en dat probeert te compenseren met machtsuitoefening is een zichtbaar transparant vogeltje met een bek vol tanden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Dhana »

Ik blijf niet snel boos maar als er willens en wetens steeds met hetzelfde op de proppen gekomen blijft, is mijn boosheid navenant.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gesloten