mercator en orthodoxe Joden.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door King George »

mercator schreef:Ja nou ja, bij de zoekopdracht Jewish Woman vind ik bijgaand plaatje en dat kan me alleen maar bekoren, prima toch? Geen woeste baarden, pijpekrullen of lachwekkende pruiken te bespeuren:
Afbeelding

Trouwens, mijn eigen dochter is Joods en automatisch Israëlisch staatsburger, volgens de Judaische wet die het Jood-zijn definiëert ad uterum , volgens de lachwekkende Joods-racistische beginselen. Voor mij niet gelaten overigens, of je nu een dubbel paspoort krijgt uit racisme of uit godsdienstwaanzin maakt toch helemaal niks uit?
Mivtza Herut schreef:Een podium improviseren doe je zo:

Afbeelding
http://forum-voor-de-vrijheid.nl/vrijhe ... post125549" onclick="window.open(this.href);return false;

En weer eerlijk: Zoiets zet toch meer zoden aan de dijk dan in religieus gewaad met een boekje in de hand neuriënd te gaan headbangen. Wat dat betreft een puntje voor onze gewaardeerde taalvirtuoos en humorist Mercator.

Kijk en geniet nog even mee met Israel's ladies:
Mivtza Herut schreef:De vrouwen van 1948, het schrikbeeld van iedere Jihadist.

De Israëlische vrouwen in uniform zijn één van de meest gehate beelden voor jihadisten. Niet alleen is het onacceptabel dat op het gebied dat zij ooit veroverd hadden nu Joden leven, en niet als dhimmies, het is nog een zwaardere klap in hun gezicht dat de gemiddelde Israëlische vrouw zowel fysiek, mentaal en politiek beter ontwikkeld is dan de jihadist en zijn cultuur. De participatie van vrouwen hogerop in de maatschappij is een directe bedreiging voor hun middeleeuwse denkpatroon.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
http://forum-voor-de-vrijheid.nl/vrijhe ... post140872" onclick="window.open(this.href);return false;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

King George schreef: En weer eerlijk: Zoiets zet toch meer zoden aan de dijk dan in religieus gewaad met een boekje in de hand neuriënd te gaan headbangen. Wat dat betreft een puntje voor onze gewaardeerde taalvirtuoos en humorist Mercator.
Juist ! Dat bedoel ik nou net ! Wie anti-semitisme in mijn tekstjes hier wil zien, zit helemaal verkeerd. Of is zélf anti-semiet, dat kan ook nog .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Vandaar dat het me mateloos irriteert dat jij niet kan stoppen om je gelijk te halen wat betreft orthodoxe Joden.
Ja kijk, JIJ hebt dat topic hier geopend, met de uitdrukkelijke aanbeveling mij vooral niet in te houden. Kennelijk heeft het in een leemte voorzien, gezien de gepolariseerde reacties die ik krijg.
Maak je toch niet druk zeg. Net zoals OVER de moslims en hun fratsen gaat het OVER de Joden, geen moslim of geen jood die daar aanstoot aan neemt. En ik wil de eerste bekeerling nog zien die na de studie van FFI heeft gezegd ze hebben gelijk! Weg met dat Koranboekje !
Als ik noteer dat iemand in een zwart kleed met een levende kip boven de kop van een ander staat te zwaaien, mag er dan NIET gezegd worden dat zoiets ridicuul is ? Er is zelfs een heel topic Lachen met Islam, je zou er net zo goed een Lachen met Judaïsme kunnen openen.
Als je dat niet wil moet alles wat met andere godsdiensten en ideologieën te maken heeft maar verdwijnen van FFI.

En die verwijzing van mij naar de onnozelaars van het Freethinkers forum raakt kant nog wal, je weet hoe het mij daar vergaan is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Dhana »

Mercator, we reageren allemaal hetzelfde op posts van dit kaliber van jou. Gaat er dan geen belletje bij je rinkelen dat het wel eens aan jou kunnen liggen en niet aan ons allemaal hier?

Kan de rest van het gekissebis niet beter via PB's gaan? Ik vind dit geen gezicht voor passanten die hier eens een kijkje komen nemen.

@Ariel. Zou een slotje niet op zijn plaats zijn nu?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator en zijn gelijk over joden

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik denk dat die voortdurend verkapte antisemitische posts (vergeef me die uitdrukking) van Mercator veel mensen zal afstoten.
Dan snap je er niks van, je WILT absoluut anti-semitisme in mijn posts lezen en me dan ook nog s op een hoop gooien met de linksmensen. Hoe vaak moet ik nou nog uitleggen dat ik alle waardering heb voor wat de moderne staat Israël presteert ? Het zou me zelfs niet verwonderen dat de mensen die het in Israël voor het zeggen hebben even hard lachen met die baarden en pijpekrullen.
Als moslims al 1400 jaar lang niks gepresteerd hebben zitten die orthodoxen al aan pakweg 4000 jaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

King George schreef:
Mivtza Herut schreef:Een podium improviseren doe je zo:

Afbeelding
Heel mooi, zo hoort het. En nu maar hopen dat de loop van die tank goed gericht is, op de El Aqsa moskee bijvoorbeeld.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

Genoeg mensen zijn door het engelse FFI forum geinspireerd geraakt om te bekeren. Nederland is iets kleiner en weinig mensen durven hier zo voor uit te komen. Maar hoe kan jij dat weten, wat er in de koran staat weet je niet, het verschil met de bijbel of andere religies snap je niet, en over bekeerlingen zal je dus ook weinig nieuws te vertellen hebben.

Het gaat er niet om dat je om joden lacht, maar dat je ze constant vergelijkt met Moslims. Jij bent ook degene die mensen steeds adviseert om de koran niet te lezen want dat is toch allemaal hetzelfde als het joodse en christelijke geloof, en dat we gewoon maar aan moeten nemen dat het aan hun genen ligt, iets wat door de realiteit compleet weerlegt word.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

mercator schreef:
Ozes schreef:Net als Christenen volgens jou niks hebben toegevoegd aan de Europese cultuur :laugh1:
Dat is evident.
:roll2:
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Maar hoe kan jij dat weten, wat er in de koran staat weet je niet, het verschil met de bijbel of andere religies snap je niet,
Ik moet ook niet alle namen lezen in een telefoonboek om te weten dat het een telefoonboek is. In de Bijbel staan wat interessantere dingen dan in de Koran, maar de autoriteit van die boekjes is hetzelfde, nl. nul komma nul.
En mijn standpunt is dat het helemaal niks helpt om hier en daar iemand los te weken uit de islam, integendeel zelfs, een moslim heeft er alle belang bij om moslim te blijven.
Moslims dien wél bestreden te worden om de beschaving te vrijwaren.
Het gaat er niet om dat je om joden lacht, maar dat je ze constant vergelijkt met Moslims.
Er zijn legio overeenkomsten, maar sommige willen die niet zien. Waarom niet ?

Jij bent ook degene die mensen steeds adviseert om de koran niet te lezen want dat is toch allemaal hetzelfde als het joodse en christelijke geloof,
Mis, ik adviseer helemaal niks en iedereen mag lezen wat ie wil, alleen ga je van de studie van Bijbel, Koran, Boek van Mormon niet veel wijzer worden. Maar ja, dat wist Voltaire 300 jaar geleden al.
en dat we gewoon maar aan moeten nemen dat het aan hun genen ligt, iets wat door de realiteit compleet weerlegt word.
[/quote]

Ik weet niet eens of het aan hun genen ligt. Maar het idee dat zoiets onbespreekbaar is en niet onderzocht MAG worden, nee daar ga ik niet in mee. Herinner je dat kaartje dat ik s gepubliceerd heb over de verdeling van het gemiddelde IQ over de wereld ? Wel de debiliteits grens komt exact overeen met Afrika en de islamitische gebieden, ga je me nu vertellen dat zo iets gewoon toeval is ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

En dan nu de pluspunten van de Antwerpse Joden:
-Ze vallen niemand lastig.
-Ze zitten niet in de gevangenis.
-Ze plegen geen moorden of overvallen.
-Ze roven de sociale kassen niet leeg.

Ok zo ?

Wat ik aan de hand van de orthodoxe Joden wil aantonen is dat integratie totaal nutteloos is . De Antwerpse Joden zijn voor geen mm geïntegreerd en dat haat heel goed, terwijl de moslims blijkbaar méér overlast gaan veroorzaken naargelang ze ingeburgerd geraken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door King George »

mercator schreef:
King George schreef:
Mivtza Herut schreef:Een podium improviseren doe je zo:

Afbeelding
Heel mooi, zo hoort het. En nu maar hopen dat de loop van die tank goed gericht is, op de El Aqsa moskee bijvoorbeeld.
Van deze natte droom krijg ik wel enige gevoelens van opwinding. :razz:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mercator en zijn gelijk over joden

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Als moslims al 1400 jaar lang niks gepresteerd hebben zitten die orthodoxen al aan pakweg 4000 jaar.
Dat ben ik niet met je eens. Het Joodse geloof heeft veel meer diepgang dan de Islam en wie zegt dat ze 4000 jaar niets gepresteerd hebben. Ook in vroeger tijden was de bijdrage van het Jodendom relatief erg groot en het was echt niet zo dat ze ook toen niet orthodox waren.
In het Middeleeuwse Spanje was 41 procent van de geleerden Jood, terwijl het aandeel van de bevolking 2.7 procent bedroeg. In de 14e eeuw n.Chr was één procent van de wereldbevolking van Joodse herkomst; toch vormden zij destijds 17.6 procent van alle geleerden.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 22&t=19635" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Ariel schreef: Vandaar dat het me mateloos irriteert dat jij niet kan stoppen om je gelijk te halen wat betreft orthodoxe Joden.
Ja kijk, JIJ hebt dat topic hier geopend, met de uitdrukkelijke aanbeveling mij vooral niet in te houden. Kennelijk heeft het in een leemte voorzien, gezien de gepolariseerde reacties die ik krijg.
.
Dat is waar Mercator. Ik had ook anders kunnen reageren. Ik had je een ban kunnen geven of zo. Het is dat ik je graag mag ondanks dat je soms het bloed onder mijn nagels haalt, want anders had ik waarschijnlijk minder moeite gehad met het geven van een ban .
Ik koos dus voor een open discussie over de orthodoxe joden en jouw aversie tegen hen. Ik hoopte dat je nu eindelijk eens in zou zien dat andere leden niet gediend zijn sommige van jouw ideeën en dat je heel vaak als een stoorzender fungeert .
Het doel van dit forum is niet om elkaar te bevechten, maar om de leugens van Islam bloot leggen . .

Als je daar niet met mee wil doen, dan moet jij geestelijk groot genoeg zijn en het FFI zand van je schoenen schudden en afscheid nemen van ons.
Laat dit forum en ons in onze waarde mercator, en als je wilt blijven, stop dan met het op de kast jagen van sommige leden.
Eén moet de wijste zijn Mercator.
Ben jij dat? Ik hoop het.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

Het gaat er niet om wat voor authoriteit de koran heeft maar het feit dat het heel gedetailleerd vertelt wat & waarom Moslims zich zo verzetten tegen integratie & zich geweldadig gedragen. Hierover moeten mensen geinformeerd worden, wie denk je nou dat je bereikt met het genen-verhaaltje?

De legio overeenkomsten zijn er simpelweg niet. Je vertelt op de eerste pagina al hoe het joodse geloof ook mensen inspireert tot misdaad, net zoals Islam :roll:
Als een paar joden die de wet breken voor jouw al een overeenkomst met het islamitische geloof betekent snap ik wel dat het aantal overeenkomsten voor jou oneindig is.

Ik zal even meespelen:
Er zijn joden die hun vrouw slaan: overeenkomst met de Islam
Er zijn joden die een vrouw hebben aangerand: overeenkomst met de Islam

Doe ik het goed?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Hier wordt Mercator NIET vrolijk van, k zie het De Winter of De Wever nog niet doen:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ik koos dus voor een open discussie over de orthodoxe joden en jouw aversie tegen hen.
Het eerste is gelukt, de suggestieve kwalificatie "aversie" heb jij eraan toegevoegd, niet ik.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door King George »

mercator schreef:
King George schreef: En weer eerlijk: Zoiets zet toch meer zoden aan de dijk dan in religieus gewaad met een boekje in de hand neuriënd te gaan headbangen. Wat dat betreft een puntje voor onze gewaardeerde taalvirtuoos en humorist Mercator.
Juist ! Dat bedoel ik nou net ! Wie anti-semitisme in mijn tekstjes hier wil zien, zit helemaal verkeerd. Of is zélf anti-semiet, dat kan ook nog .
Handen af van mercator!!!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ben jij dat? Ik hoop het.
Er is idd nu wel verteld over de orthodoxe Joden wat er over te vertellen viel, k heb mijn boodschap kunnen overbrengen en k heb de jouwe als je nog iets engs durft zeggen over Joden wordt je geband begrepen, dus zijn we tevreden.
Laatst gewijzigd door mercator op ma nov 28, 2011 2:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door King George »

mercator schreef:Hier wordt Mercator NIET vrolijk van, k zie het De Winter of De Wever nog niet doen:
Afbeelding
Ik ben daar ook geweest.

Ennûh mercator..,

Jij hebt toch ook wel een heimelijk wensenlijstje..? :roll2: Je mag ook gewoon minder Moslims in België wensen hoor! Mag wel van Janweh Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

King George schreef: Jij hebt toch ook wel een heimelijk wensenlijstje..? :roll2: Je mag ook gewoon minder Moslims in België wensen hoor! Mag wel van Janweh Afbeelding
Natuurlijk weet ik wel dat zo een keppeltje maar een onnozel stukje textiel is en mag Wilders dat zo veel opzetten als hij zelf wil. Ik zie alleen niet in hoe Wilders' fascinatie met Israël en Joden Nederland zou kunnen helpen van zijn moslims af te geraken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Juist ! Dat bedoel ik nou net ! Wie anti-semitisme in mijn tekstjes hier wil zien, zit helemaal verkeerd. Of is zélf anti-semiet, dat kan ook nog .
Mischien ben je geen antisemiet maar je wekt wel erg vaak de suggestie van wel. Ik herinner me bijvoorbeeld je twijfels over de holocaust en waarom haalde je je plaatjes van een antisemitische website? :o

http://www.bollyn.com/about-christopher ... icle_10386" onclick="window.open(this.href);return false;

Die plaatste je ook in mijn topic over Mars terwijl ik al eerder had geklaagd over het verpesten van mijn topic, maar je ging er dus gewoon mee door. Het was ook volkomen off topic. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma nov 28, 2011 2:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Mercator, we reageren allemaal hetzelfde op posts van dit kaliber van jou.
Dan lees jij toch anders dan ik. Laten we zeggen dat de meningen fifty-fifty verdeeld zijn als ik de reacties hier zo s overlees.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Mischien ben je geen antisemiet maar je wekt wel erg vaak de suggestie van wel. Ik herinner me bijvoorbeeld je twijfels over de holocaust en waarom haalde je je plaatjes van een antisemitische website? :o
Over de holocaust gaat het hier helemaal niet dus je sleept dat er alleen maar bij omwille van de stemmingmakerij.
En een fotootje is een fotootje, of dat nu van een anti-of prosemitische website zou komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door King George »

mercator schreef:
King George schreef: Jij hebt toch ook wel een heimelijk wensenlijstje..? :roll2: Je mag ook gewoon minder Moslims in België wensen hoor! Mag wel van Janweh Afbeelding
Natuurlijk weet ik wel dat zo een keppeltje maar een onnozel stukje textiel is en mag Wilders dat zo veel opzetten als hij zelf wil. Ik zie alleen niet in hoe Wilders' fascinatie met Israël en Joden Nederland zou kunnen helpen van zijn moslims af te geraken.
We zouden van de Israëliërs nog veel kunnen leren hoe zij omringd door woestijnen van Islamitische achterlijkheid en dito primaten de Moslims van zich af weten te schudden. En dat doe je niet met de rode loper uitrollen, hen op een presenteerblaadje alles voor niets aanbieden, over je heen laten lopen, maar dat doe je met een Uzi!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
k heb de jouwe als je nog iets engs durft zeggen over Joden wordt je geband begrepen, dus zijn we tevreden.
En dat heb jij dan weer verkeerd begrepen Mercator. Ik heb niet gedreigd met een ban. Ik wilde je laten zien en laten begrijpen dat jij één van ons bent, en dat wij één front moeten vormen. Dat we elkaar niet moeten bevechten. Soms moet je nu eenmaal voor de goede vrede woorden inslikken.

Maar als jij het goed vindt en denkt dat alles gezegd is ,dan doe ik een slotje op dit topic.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten