mercator en orthodoxe Joden.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Kijk Mercator, wat er allemaal uit Israël komt!
Uit de moderne natie-staat Israël, uiteraard. Met pijpkrullen-Talmud-flauwekul heeft dat niks te maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Ik had het filmpje al gevonden Ariel en zoals je ziet inmiddels ook geplaatst.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mercator ventileert zijn eigen grappen en grollen ...

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: Ja, dat zeg je nu wel, maar je bent kennelijk toch wel erg geobsedeerd door die orthodoxe Joden, want je begint er iedere keer weer over.
Wat heb jij toch steeds met het woord obsederen? Volgens jou was ook ik geobsedeerd van het onderwerp Kolonisatie Mars noodzaak. En nu is Mercator dan aan de beurt.
Ik krijg soms toch ook sterk de indruk dat je negatieve opvattingen of vooroordelen ten aanzien van het Joodse én het Christelijke geloof een soort overblijfsel zijn van je extreemlinkse opvoeding.
Het valt mij op . . . , een regelmatig terugkerend gezegde van jou om iemand al snel in een vakje te duwen wanneer je het niet eens bent met die persoon en vervolgens op de man gaat spelen. Ik noem dit een teken van onmacht en ook kinderachtig. Daar ben je toch te goed voor, ben ik van mening.
Maar wat ik ook bij Mercator zie is een soort materialistisch geloof in de goedheid van de mens. Die ‘goedheid’ is dan het instinct.
Doe toch niet zo apostolisch, man. Je had in de politiek moeten gaan, of anders op de preekstoel moeten plaatsnemen.

Ik heb nog even contact gezocht met mijn informatiebron over die ultra orthodoxe joden. Het zijn inderdaad halfgaren, maar dat wisten we al. In Israël vormen zij geen gevaar voor de staat. Zij schermen uitsluitend hun eigen levenswijze af van de buitenwereld en willen niet dat die aangetast wordt. Daar wordt dan zo nodig geweld bij gebruikt. Nou ja, daar kan ik wat mee. Mijn conclusie: zij zijn onaangepaste a-sociale apen die de lachlust opwekken, maar waar je dus wel omzichtig mee moet omspringen. En daar heeft Mercator het steeds over. En zoals Mercator zelf heeft benadrukt doen zij geen vlieg kwaad in Antwerpen, noch bezorgen zij overlast. Hoe dan ook hebben wij alle reden om dat soort lui belachelijk te maken. Of mag er soms niet meer gelachen worden?

Blijft over de hamvraag waarom Pelgrim zo geobsedeerd is van Mercator.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

Hé Ariel, het tweede fimpje is dubbel met die van mij.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Ja nou ja, bij de zoekopdracht Jewish Woman vind ik bijgaand plaatje en dat kan me alleen maar bekoren, prima toch? Geen woeste baarden, pijpekrullen of lachwekkende pruiken te bespeuren:
Afbeelding

Trouwens, mijn eigen dochter is Joods en automatisch Israëlisch staatsburger, volgens de Judaische wet die het Jood-zijn definiëert ad uterum , volgens de lachwekkende Joods-racistische beginselen. Voor mij niet gelaten overigens, of je nu een dubbel paspoort krijgt uit racisme of uit godsdienstwaanzin maakt toch helemaal niks uit?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Het valt mij op . . . , een regelmatig terugkerend gezegde van jou om iemand al snel in een vakje te duwen wanneer je het niet eens bent met die persoon en vervolgens op de man gaat spelen. Ik noem dit een teken van onmacht en ook kinderachtig. Daar ben je toch te goed voor, ben ik van mening.
Ik was juist van mening dat ik me zeer netjes uitdrukte, in ieder geval minder grof dan jij. Maar dat kan misschien wel eens gaan veranderen. :evil:
'Hans van de Mortel' schreef:Doe toch niet zo apostolisch, man. Je had in de politiek moeten gaan, of anders op de preekstoel moeten plaatsnemen.
Wel, misschien doe ik dat nog wel. Watch me! :D

Verder vind ik de opmerkingen van Mercator over Joden ongepast en niet op dit forum thuis horen. Ik kan er ook helemaal niet om lachen en ik denk dat de meeste forumleden dit met me eens zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mercator en zijn gelijk over joden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: Verder vind ik de opmerkingen van Mercator over Joden ongepast en niet op dit forum thuis horen. Ik kan er ook helemaal niet om lachen en ik denk dat de meeste forumleden dit met me eens zijn.
Weer zo'n zwaktebod. Jammer, jammer. Als ik op het gelijk van anderen zat te wachten, was ik, als een van hen, nu nog Jehovah's Getuige. Je kunt alleen uittreden met behulp van jezelf. Dat zeg ik, je moet de politiek in, want je doet almaar water bij de wijn voor jouw persoonlijke overtuiging. :cry:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Verder vind ik de opmerkingen van Mercator over Joden ongepast en niet op dit forum thuis horen.
Dat is dan JOUW mening, net zoals de Jezus-aanbidding JOUW hobby is. Niks mis toch mee ? Laat Joden-uitlachen nu s MIJN hobby zijn, daar is OOK niks mis mee. Ik geloof ook voor geen mm dat er ook maar 1 orthodoxe Jood in dit forumpje geïnterresseerd is dus waar jij aan lijdt is puur"plaatsvervangend beledigingsgevoel".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mercator ventileert zijn eigen grappen en grollen ...

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Ik heb nog even contact gezocht met mijn informatiebron over die ultra orthodoxe joden. Het zijn inderdaad halfgaren, maar dat wisten we al. In Israël vormen zij geen gevaar voor de staat.
Omdat de bestuurders in Israël slim zijn en die potsierlijke lui ver weg houden van het bestuur. Ze zetten die in die nieuwe wijken in Palestijns gebied waar ze als schietschijf voor die rioolbuis-raketten kunnen dienen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door KevinB »

Ach, volgens mij doet Mercator niet zoveel mis. Ja, hij is wat negatief over de Joden. Maar is het echt allemaal zo erg? Volgens mij mag hij gewoon verder blijven zeggen wat ie wil.

Ik denk niet dat Mercator, in tegenstelling tot de rabiate haatbaarden, ergens oproept om alle Joden over de kling te jagen, of dat hij iets roept van de aard 'alle Joden aan het gas'.

Laat hem gewoon. Je hoeft dit helemaal niet te lezen, en je hoeft het je net zomin aan te trekken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

KevinB schreef: Ik denk niet dat Mercator, in tegenstelling tot de rabiate haatbaarden, ergens oproept om alle Joden over de kling te jagen, of dat hij iets roept van de aard 'alle Joden aan het gas'.
Daar was een jaar of 10 geleden iets hilarisch mee, dat de verkrampte en uit schuldbewustzijn voortkomende houding van de weldenkende Nederlanders zoals Pelgrim tov Joden illustreert. Een Vlaamse kluchtfilm over een bende vrolijke motorrijders had als titel VOLLE GAS! en zou in Nederland verdeeld worden. De affiches waren nauwelijks gekleefd of een storm van protest steeg op en de titel moest vervangen worden door OEREND HARD! :D Die verwijzing naar gas, oeioei weetjewel...
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

KevinB schreef:Ach, volgens mij doet Mercator niet zoveel mis. Ja, hij is wat negatief over de Joden.
Dat is ook omdat Nederlanders niet zo worden geconfronteerd met dat full-time carnaval van die orthodoxe joden, terwijl je daar in Antwerpen constant op botst en dan wil dat wel s tot een gevoel van ergernis leiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door KevinB »

Mij stoort het eerlijk gezegd niet zo héél erg als ik in Antwerpen rondloop of op de buszit [c045.gif] Ik word véél meer geïrriteerd wanneer ik een islamitische haatbaard zie.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door silkyboxershortXL »

Als altijd weet Mercator wel punten te scoren. Ik wist niets van orthodoxe joden, nou ja pijpekrullen en hopeloos ouderwets en behoudend. Een probleemgroep binnen de staat Israël zelfs. Bedenkelijke praktijken aangaande de vrijheid binnen de groep: circumcisie kale vrouwen, habakuh ( dat rituele gezwaai met een kip)
Maar ook belangrijk; Een marginale groep met een zeer beperkte dreiging die zich bovendien voegt aan de zelfkant van de maatschappij. En zo vallend binnen mijn tolerantie want mijn weten/(geloof) is dat een mens, bij geboorte, geen 'onbeschreven blad' is. M.a.w. Het voorgeboortelijke leven zoekt voor het opgroeien een plaats met weerstand die het best voor persoonlijke groei zorgt. Zo ook de orthodoxe joden, de weerstand tart zowel de maatschappij (met Mercator in het bijzonder) als de orthodoxe jood om intellectuele overwegingen te maken. Het topic heeft maar weinig wat bijdraagt aan de herkenning en daarmee bestrijden van het islamitische monster terwijl de niets verhullende analytische waarnemingen van Mercator bij oppervlakkige lezing snel allerlei PC gevoeligheden triggert en zo het oordeel antisemitisch, fascistisch te makkelijk gelegd wordt. Best wel link op een forum dat islam-kritisch is en dat zich te weer moet stellen tegen de beschuldiging xenofobisch en racistisch te zijn. Maar toch wel op zijn plaats want de site heet faithfreedom. Een plaats waar overtuigde atheïsten ook
mede en vooral welkom zijn omdat in de strijd tegen de degradatie van de vrije mens door de islam het in ieders belang is dat alle neuzen naar dezelfde kant gericht staan. Ik deel de aversie tegen orthodoxie (stagnatie) in het algemeen maar in het bijzonder de PC-doctrine en al helemaal waar het de islam betreft. Dat zijn de zaken met een reële dreiging waar ik op reageer.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: Best wel link op een forum dat islam-kritisch is en dat zich te weer moet stellen tegen de beschuldiging xenofobisch en racistisch te zijn. Maar toch wel op zijn plaats want de site heet faithfreedom.
Uiteraard. De mate van obscurantisme, morele dwang en psychologische terreur is bij die orthodoxe Joden even hoog als bij de moslims. Het is zelfs de taak van een faith freedom forum/beweging daar de vinger op te leggen.
En die beschuldigingen van racisme etc.: zelfs als je zegt ik stem Wilders wordt je al als een nazi neergezet, dus dat soort gervoeligheden kunnen we zondermeer naast ons neerzetten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

KevinB schreef:Mij stoort het eerlijk gezegd niet zo héél erg als ik in Antwerpen rondloop of op de buszit [c045.gif] Ik word véél meer geïrriteerd wanneer ik een islamitische haatbaard zie.
Die orthodoxen zal je niet vaak op de bus zien. Daar zal één of ander taboe op rusten, of ze hebben gewoon het geld niet meer. Want de economische situatie van die lui wordt elk jaar beroerder. Ze weigeren zich te integreren-en dat is hun goed recht-maar dat betekent ook dat ze super afhankelijk en kwetsbaar zijn als het economisch klimaat verandert lees de diamanthandel komt in handen van Indiêrs en Pakistanen. Dat is de prijs die ze moeten betalen voor het vasthangen aan achterlijke en exotische gebruiken.

In die zin zijn moslims veel succesvoller dan de Joden, de moslims halen schaamteloos de troefkaart boven van het slachtoffer en de zielepoot uithangen, en daar wordt nog op ingegaan ook.

Want wat ik de Joden wél moet nageven, is dat ze hun eigen boontjes doppen, onderling solidair zijn en niet met opgeheven klauw bij de uitkeringsinstellingen van de goi/kufar aanschuiven.
Laatst gewijzigd door mercator op ma nov 28, 2011 11:59 am, 2 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef:Het topic heeft maar weinig wat bijdraagt aan de herkenning en daarmee bestrijden van het islamitische monster
Daar ben ik het niet mee eens, de bedoeling is juist om de gemeenschappelijke origine van die exotische monotheïsmen bloot te leggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Daar ben ik het niet mee eens, de bedoeling is juist om de gemeenschappelijke origine van die exotische monotheïsmen bloot te leggen.
Dat is niet waar Mercator. Als dat jouw doel hier is, dan zit jij hier ernstig verkeerd.
We hebben slechts één doel op FFI : De haat stoppen, de leugens van Islam blootleggen en het moslimexpansionisme aan banden leggen.

Vandaar dat het me mateloos irriteert dat jij niet kan stoppen om je gelijk te halen wat betreft orthodoxe Joden. We hebben al honderd keer toegegeven dat deze mensen op sommige gebieden wat betreft hun religie net zo achterlijk zijn als moslims, maar we hebben je ook al honderd keer gezegd dat deze mensen ongevaarlijk zijn.
Ik denk dat jij eigenlijk meer op je plek zal zijn op het freethinkers forum, want daar hebben ze kritiek op alle religies. Hier op dit forum draait het om Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ozes »

Nou, daar faal je dan keihard mee. Je analyse dat iemands verdediging van de joden te maken heeft met schaamte slaat ook nergens op. Ik irriteer me hier gelijk aan als het zwartmaken van Christenen waar niemand last van heeft, net zoals ik mij zou irriteren aan het zwartmaken van andere geloven of je genentheorie die de praktijk compleet negeert. Nog irritanter vind ik dat ik hier het gevoel heb een thomas van der dunk voor mij te hebben vooral met de onzinnige vergelijkingen en linkse clichematige argumenten.

Je vergelijkt constant de bloedige Islam met kleine en onschuldige rituelen van de joden. Nu is hun staat weer racistisch :laugh1:
Als ik Israel zou leidden zou er geen Arabier of Moslim in de knesset zitten, maar ze zijn heel racistisch inderdaad. Mischien moet je nog meer de MSM napraten en zeggen dat ze eigenlijk aan stockholm syndroom leidden en daarom de nazi's imiteren in hun beestachtige behandeling van niet-moslims. :laugh1:

Weet iemand hoe oud dat argument is eigenlijk?
Een jaar of dertig/veertig?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Dhana »

Ik weet van verschillende mensen die hier niet meer graag posten vanwege jouw ongeancunceerde posts, Mercator. Een daarvan is een twijfelde moslima die nu ook dus weg gejaagd is. Ik zou zeggen begin een eigen anti-fundies forum. Ook voor mij daalt de animo om hier te posten tot een ijzig nulpunt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:. Ook voor mij daalt de animo om hier te posten tot een ijzig nulpunt.
Ik vermoed dat als we nu een pol houden of mercator een ban verdiend, ja of nee, er weinig leden zullen zijn die hem hier willen houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:. Ook voor mij daalt de animo om hier te posten tot een ijzig nulpunt.
Ik vermoed dat als we nu een pol houden of mercator een ban verdiend, ja of nee, er weinig leden zullen zijn die hem hier willen houden.

Het probleem is dat de meeste mensen net klanten zijn. Die dienen geen klacht in, die blijven gewoon weg.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mercator en zijn gelijk over joden

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Dat zeg ik, je moet de politiek in, want je doet almaar water bij de wijn voor jouw persoonlijke overtuiging. :cry:
????? Water bij de wijn? Ik wijk toch geen centimeter? :o
Dhana schreef:Ik weet van verschillende mensen die hier niet meer graag posten vanwege jouw ongeancunceerde posts, Mercator. Een daarvan is een twijfelde moslima die nu ook dus weg gejaagd is. Ik zou zeggen begin een eigen anti-fundies forum. Ook voor mij daalt de animo om hier te posten tot een ijzig nulpunt.
Dat is voor mij ook het belangrijkste punt. Het gaat me er niet eens meer echt om om Mercator een weerwoord te geven, maar om de uitsraling van dit forum naar buiten. Ik denk dat die voortdurend verkapte antisemitische posts (vergeef me die uitdrukking) van Mercator veel mensen zal afstoten. Dat heeeft niets met PC te maken. Het is trouwens ook olie op het vuur van al die linksmensen die anti-islamisme gelijk willen schakelen met antisemitisme. Ze hoeven dan alleen maar even naar ons forum te wijzen en te zeggen: "zie je wel!" en dan hebben we onze eigen glazen ingegooid. :ohmy:
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma nov 28, 2011 1:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Mercator en zijn gelijk over joden

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Dat zeg ik, je moet de politiek in, want je doet almaar water bij de wijn voor jouw persoonlijke overtuiging. :cry:
????? Water bij de wijn? Ik wijk toch geen centimeter? :o

Wat een onzin, Hans. Ik zeg toch ook niet dat het hoog tijd voor een bejaardentehuis is voor jou omdat je nu zo oud bent dat je zo zo flexibel als een blok gewapend beton geworden bent?

We zijn allemaal anders van aard en inslag hier.
Volgens mij gaat het nog steeds om de basis en dat is de islam ontmaskeren en een luisterend oor bieden aan afvalligen en twijfelaars.

Misschien ligt de gemiddelde leeftijd hier wel te hoog en kunnen we weinig tot geen begrip meer opbrengen voor andersdenkenden en voelenden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: mercator en zijn aversie tegen orthodoxe Joden.

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: Kijk Mercator, wat er allemaal uit Israël komt!
Uit de moderne natie-staat Israël, uiteraard. Met pijpkrullen-Talmud-flauwekul heeft dat niks te maken.
Er zitten waarschijnlijk inderdaad geen pijpkrullen bij al die Joodse nobelprijswinnaars, maar ik vraag me af of ze inderdaad allemaal hun oude geloof aan de kant gezet hebben. Van wat ik daar over gelezen heb denk ik beslist van niet.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gesloten