Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door Ariel »

Hoi King George,
Heb jij aandelen in die forums? Ik wil mensen hier naar toe halen, en niet sturen naar andere forums.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Mijn aandeel in die forums is mijn aantal bijdragen. King George is zowel beroemd als berucht in forumland. En op die andere genoemde forums heb ik in mijn onderschrift een link hiernaar toe!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ariel »

Ook droegen de demonstranten vlaggen met een keltisch kruis
.
:eek: Oeps....Een keltisch kruis. Hoe durven ze . Dat kan natuurlijk niet. Binnenkort gaan we naar Ierland, Keltische kruizen verbranden.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

Afbeelding

Afbeelding

?

Een racistische klootzak staat echt niet boven de wet. Ze moeten hem alleen consequenter toepassen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

Ik blijf erbij dat de man dol is (bekijk die rare site ook eens, slaat nergens op) en een haldolletje in z'n billetje behoeft.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:Ik blijf erbij dat de man dol is (bekijk die rare site ook eens, slaat nergens op) en een haldolletje in z'n billetje behoeft.
De angst voor blank racisme is niets natuurlijks. Zwart racisme komt op werkelijke schaal veel vaker voor, in Engeland plegen migranten 44x zoveel geweld tegen Engelsen als andersom, in Nederland een land waar de oorspronkelijke inwoners een nog minder agressieve inslag hebben het helemaal schreef loopt. Blank racisme uit zich vooral in de woorden van enkele losers, voor de rest is het niet te vinden. Geen land zo veilig voor immigranten, maar er zijn zeker tijden geweest dat Nederland veiliger was voor Nederlanders, vrouwen en ouderen.


Niets wat de NVU ooit gezegd komt in de buurt van de schade die de misdaadgolf van immigranten heeft veroorzaakt, en dus zou logischerwijs iedereen zich zorgen moeten maken om het laatste, en niet om het eerste. Meer andersom kan het niet zijn, NVU is het angstbeeld van Nederland waar werkelijk racisme en werkelijke problemen onbesproken blijven.


Mensen hebben van nature nooit scheve prioriteiten. Dat gebeurt pas als de politiek zich er mee bemoeid, zeker wanneer deze de informatiestroom volledig beheerst.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

En laten we niet vergeten zijn dat overheid en justitie niets hebben ondernomen tegen de daders van de brandaanslag in Kedichem, waarbij Wil Schuurmans invalide raakte, terwijl Hans Janmaat voor "vol = vol" voor het hekje moest staan en werd veroordeeld. En dat Pim Fortuyn werd vermoord door Groen Linkser Volkert van der Graaf van de doodseskaders van de Paarse dictatuur. Hans Janmaat was een groot visionair en verdient een standbeeld, dan wel een plein (Ik stel voor het Binnenhofplein) of een zaal (Ik stel voor de Marcus Bakkerzaal) naar hem vernoemd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Pilgrim »

Bij Janmaat werd bij een huiszoeking naziliteratuur aangetroffen. En er waren nog meer zaken die daar verband mee hielden. Dat droeg bij aan het verval van zijn partij.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Bij het Breivik proces huurde ze een radicale linkse extremist in met een geweldadig terrorisme verleden welke de wereld zou vertellen hoe extreem rechts in elkaar zit. De getuigen die kritisch over de Islam spraken waren de enige die niet live uitgezonden werden. Wilders mocht amper eigen getuigen inzetten terwijl Hans Jansen verklaarde onder druk te worden gezet. Robinson heeft ook al wat meegemaakt dankzij de rechterlijke macht:




Bij Janmaat werd bij een huiszoeking naziliteratuur aangetroffen. En er waren nog meer zaken die daar verband mee hielden. Dat droeg bij aan het verval van zijn partij.
Ik heb ook nazi-literatuur thuis, geschiedenisboeken en verslagen van WO2 :roll:
Dat alleen zegt heel weinig. Als hij Mein Kampf heeft staan is dat een teken aan de wand?

Wat een onzin, een moslim zou nooit onder dezelfde absurde schuldverklaringen komen te staan. Ik heb MK nog steeds niet gelezen maar zal dit zeker eens doen. Maar omdat ik tegen Islam ben is dit natuurlijk al verdacht lol.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:Bij Janmaat werd bij een huiszoeking naziliteratuur aangetroffen. En er waren nog meer zaken die daar verband mee hielden. Dat droeg bij aan het verval van zijn partij.

Alsof er enig verschil is tussen nazilectuur en de koran.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Hier had men dan de nieuwe Koran vol blind geloof in de oorlog
Gezwollen van taal, breedsprakig en vormloos - maar onheilspellend
W.S. Churchill
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

Al die dingen veranderen echt niks aan het feit dat het een rare man is met een vreemd en ongezond gedachtenleven :???: het is een pathologisch geval dat geen haar beter is dan welke pseudo-psychoot of moslim dan ook.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Schepsel schreef:Ik schaam me bijna dat ik meeschrijf in een club die kennelijk wel wat ziet in die antisemitistische schuimbekkende halve zool. Die man moet stil in de marge verdwijnen als elk griezeltje dat tezeer in zijn eigen wereldje leeft.
"Hamas, Hamas, Joden aan het gas", luid en duidelijk uitgeschreeuwd door Marokkaanse jongeren, is bij die linkse inquisitie overigens geen enkel probleem. En Harry van Bommel en Gretta Duissenberg stemmen toe door zwijgen. Dat kan dan weer wèl in Nederland. En laten we eerlijk zijn: Ik heb Kusters nooit "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" horen roepen. En dan hebben we het toch echt over het strafbare aanzetten tot haat en geweld.

Maar goed, dit is dus wel strafbaar: Afbeelding

Wel, een partij die staat voor een politiek van "Eigen volk laatst!" krijgt niet mijn stem. Is dat ook al strafbaar als ik dat zeg?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Juist gezegd King George.

Schepsel, jammer dat je zo snel de conclusie trok dat iedereen hier pro-NVU is omdat men zijn vrijheid verdedigt, ook al is het een vreemd figuur. Het is duidelijk dat dit altijd eenrichtingsverkeer is, angst & afgrijzen voor iemand van de NVU, de andere kant op is het stil.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

Zijn vrijheid mag ie hebben, maar als het aan z'n Grote Voorbeeld had gelegen was ik niet geboren.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

En van Harry van Bommel en van Gretta Duissenberg en de Marokkaanse jongeren had je aan het gas gemogen. Maar dit soort figuren komen niet voor het hekje te staan. Integendeel: Zij worden rijkelijk gesubsidieerd. Die linkse rechters zijn dus eenzijdig, partijdig en selectief verontwaardigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:Zijn vrijheid mag ie hebben, maar als het aan z'n Grote Voorbeeld had gelegen was ik niet geboren.
Ik ook niet hoor :)
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Monique »

Ook droegen de demonstranten vlaggen met een keltisch kruis
Oh jee, ik heb een keltisch kruis als luchtfiler op mijn motor..... :shock:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Monique »

ONS LAND IS VOL, ten dele overvol". Deze woorden zijn letterlijk gezegd door de toen nog Nederlandse koningin, Juliana. De zin kwam voor in haar laatste troonrede, uitgesproken op dinsdag 18 september 1979.
Toen mocht het wel.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

En vol = ...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Pilgrim »

Dit is wat Zwartmeer ooit zei over Janmaat n.a.v. een vraag van mij.
Zwartmeer schreef:
Pilgrim schreef: Bestond de CP inderdaad uit aantoonbare fascisten? Janmaat was volgens mij gewoon een volkse man.
Zo uit mijn hoofd. Janmaat en de zijnen vergaderden vaak bij weduwe Rost van Toningen. Haar man zat in de oorlog voor de NSB in de tweekamer. Janmaat had een herdershond die dezelfde naam had als de herdershond van Hitler. Verder zijn CP bestuursleden met verborgen camera betrapt op het huis vol hebben van nazie-lectuur en propaganda. Dit alles bij elkaar zegt meer dan genoeg. In ieder geval mij wel.

viewtopic.php?p=147550#p147550
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Ik schaam me bijna dat ik meeschrijf in een club die kennelijk wel wat ziet in die antisemitistische schuimbekkende halve zool. Die man moet stil in de marge verdwijnen als elk griezeltje dat tezeer in zijn eigen wereldje leeft.
Exact hetzelfde als wat jij nu hier schrijft kan je lezen over Wilders in de linkse pers. Je hoeft alleen antisemitisch te vervangen door islamofoob en de rest van je postje kan gewoon blijven staan.
Je lijkt nog altijd in de linkse fabel te geloven dat "extreem-rechts" een gevaar zou zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Alsof er enig verschil is tussen nazilectuur en de koran.
Nazi lectuur is doorgaans beter geschreven.
Wat Kusters zegt is vele malen zinniger dan wat de eerste beste vent met een baard elke vrijdag in de moskee uitkwekt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Ik blijf erbij dat de man dol is (bekijk die rare site ook eens, slaat nergens op) en een haldolletje in z'n billetje behoeft.
Ok ik heb dit
Afbeelding op mijn computer staan. Wat zegt dit over mij dan ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Monique schreef:
Ook droegen de demonstranten vlaggen met een keltisch kruis
Oh jee, ik heb een keltisch kruis als luchtfiler op mijn motor..... :shock:
Vanaf nu wordt jij door de AIVD in het oog gehouden als de Rijdende Raciste.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie