Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Ik blijf erbij dat de man dol is (bekijk die rare site ook eens, slaat nergens op) en een haldolletje in z'n billetje behoeft.
heb ik dus gedaan en ik las o.m. :
-tegen het verdrag van lissabon
-tegen de massa immigratie
-stop de multiculturele terreur
-stop de uitbreiding van de EU
-strenge straffen voor criminelen
-geen asielzoekers meer

Wat is daar zo "dol" aan ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:
Schepsel schreef:Ik blijf erbij dat de man dol is (bekijk die rare site ook eens, slaat nergens op) en een haldolletje in z'n billetje behoeft.
heb ik dus gedaan en ik las o.m. :
-tegen het verdrag van lissabon
-tegen de massa immigratie
-stop de multiculturele terreur
-stop de uitbreiding van de EU
-strenge straffen voor criminelen
-geen asielzoekers meer

Wat is daar zo "dol" aan ?
Ik bekeek de site van die man zelf. De opvattingen kunnen me niet eens zoveel schelen, maar het feit dat het een bende volstrekte idioten is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:
mercator schreef:
Schepsel schreef:Ik blijf erbij dat de man dol is (bekijk die rare site ook eens, slaat nergens op) en een haldolletje in z'n billetje behoeft.
heb ik dus gedaan en ik las o.m. :
-tegen het verdrag van lissabon
-tegen de massa immigratie
-stop de multiculturele terreur
-stop de uitbreiding van de EU
-strenge straffen voor criminelen
-geen asielzoekers meer

Wat is daar zo "dol" aan ?
Ik bekeek de site van die man zelf. De opvattingen kunnen me niet eens zoveel schelen, maar het feit dat het een bende volstrekte idioten is.
Tjah, maar dat is niet strafbaar
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Volstrekte idioot of niet, antisemiet of niet, neonazi of niet, volgens mij heeft deze man nooit ergens opgeroepen tot geweld, tot het plegen van misdrijven of tot moord. Hij heeft misschien laakbare en idiote dingen gezegd - dat laat ik even in het midden - maar volgens niks dat zo extreem is, dat het actie door middel van de wet of een veroordeling rechtvaardigt. Hij is volgens mij de grenzen van de vrijheid van meningsuiting niet te buiten gegaan, en ook al mogen sommige van de dingen die hij heeft gezegd of geschreven idioot of wat dan ook zijn, het zou niet strafbaar mogen zijn.

Ik neem aan dat ik veel van de denkbeelden van deze man niet deel, maar wat mij betreft zou hij ze ongestraft mogen uiten. En zouden anderen ze ongestraft mogen bekritiseren.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

NVU is een onfris nazistisch en racistisch zooitje.
Dat waren ze al tijdens de Glimmerveenjaren, dat zijn ze nog steeds.
Pas maar op, deze onfrisheid is besmettelijk.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef: NVU is een onfris nazistisch en racistisch zooitje.
Dat waren ze al tijdens de Glimmerveenjaren, dat zijn ze nog steeds.
Pas maar op, deze onfrisheid is besmettelijk.
Dat zou je wel denken
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Tijdens de demonstratie werden leuzen geroepen als Nederland voor de Nederlanders, eigen volk eerst en Ali B en Mustafa, ga terug naar Ankara. Ook droegen de demonstranten vlaggen met een keltisch kruis.
En wat is daar beledigend of discriminerend aan?
NeoNaziGedoe.
.
.
Afbeelding
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: NeoNaziGedoe.
.
.
Afbeelding
Wat is er mis met een Keltisch Kruis? k Zie dat heel wat liever dan een kopvod. Het eerste is tenminste Europees, het tweede niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Ik bekeek de site van die man zelf. De opvattingen kunnen me niet eens zoveel schelen, maar het feit dat het een bende volstrekte idioten is.
...zei de zelfverklaarde Gutmenschliche psychologe.
Ik zag niets in de doelstellingen van de NVU dat ik als "idioot" zou kunnen omschrijven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:
Schepsel schreef: Ik bekeek de site van die man zelf. De opvattingen kunnen me niet eens zoveel schelen, maar het feit dat het een bende volstrekte idioten is.
...zei de zelfverklaarde Gutmenschliche psychologe.
Ik zag niets in de doelstellingen van de NVU dat ik als "idioot" zou kunnen omschrijven.
Hoe vaak heb ik al gezegd dat het een bende idioten is? Gezien ze een aap volgen? Die man is duidelijk niet het heertje en dan heb ik het nog niet eens over hun standpunten gehad. Je kunt toch prima een partij goed of slecht vinden qua ideeën maar de hoofdman zo'n kwal of rare vage man dat je er per definitie niet op stemt?

Het zijn van die neo-nazi's.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Ik heb ze geen "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" of "Jihad, Jihad" of "Hezbollah, Hezbollah" of "Allahu Akbar" horen uitkramen. Dit hoorde je wel massaal en luidkeels uitgekraamd worden door die Marokkaanse, zij aan zij met Harry van Bommel en Gretta Duisenberg jongeren tijdens de gepaste charges van Israel tegen die regen aan honderden raketten op hun eigen burgerdoelen in Ashkelon en in Sderot terug. En oproepen tot "... aan het gas" is pas echt aanzetten tot haat en geweld. Maar denk je dat dezen ooit zijn gemonitord, opgespoord en vervolgd? Nada. Want links Islamofiel anti-Semitisme is hier politiek correct. Om minder en wat niet strafbaar is, kom je hier dus wèl voor het hekje. Dat geeft maar eens temeer aan dat we niet in een democratie, maar in een linkse dictatuur wonen en dat dit proces geen gewoon proces, maar een politiek proces, een linkse inquisitie is. En dat hebben we kort geleden nog met Geert Wilders mogen meemaken.

Dit is de bananenrepubliek Ollandistan:



Heeft er ooit een van deze achterlijke import Moslimprimaten voor het hekje moeten staan voor het ventileren van hun met de paplepel meegegoten gif van de haat?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Het zijn van die neo-nazi's.
Oh vreselijk. Die wil je s nachts niet tegen komen in Utrecht kanalen eiland op het eind van de ramadan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Ik zag niets in de doelstellingen van de NVU dat ik als "idioot" zou kunnen omschrijven.
Doelstellingen van de NVU: tegen kapitalisme, zionisme en imperialisme. 8)

P.S. Het lijkt wel links.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:Ik zag niets in de doelstellingen van de NVU dat ik als "idioot" zou kunnen omschrijven.
Doelstellingen van de NVU: tegen kapitalisme, zionisme en imperialisme. 8)

P.S. Het lijkt wel links.
:lol:

Wat een overdrijving inderdaad, maar het is wel tekenend. 90% van de misdaad word door allochtonen gepleegd, ik vind de mensen die dit verdoezelen en aansporen, als zowel de Islamieten meer macht geven in NL een stuk crimineler.

Het is ook om deze reden, dat een Wilders controversiëler is dan de As Soenna Moskee die oproept tot het doden van cabaretiers, dat Nederland geen goede toekomst tegemoet gaat.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Het blijft natuurlijk fout om sympathie te tonen voor dit actieve groepje neonazi racistisch schoftentuig van het NVU.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: NeoNaziGedoe.
.
.
Afbeelding
Wat is er mis met een Keltisch Kruis? k Zie dat heel wat liever dan een kopvod. Het eerste is tenminste Europees, het tweede niet.
Daarnaast is de ‘white power' vlag gedragen. De ‘ white power' vlag is een vlag met het Keltisch kruis erop. Dit Keltisch kruis is van oorsprong een Keltisch teken en wordt vaak in Ierland gebruikt in een religieuze of culturele context. Tegenwoordig wordt het Keltisch kruis wereldwijd veel gebruikt door extreemrechtse groeperingen. De naam die eraan wordt gegeven is ‘ white power', waarmee de inferioriteit, de minderwaardigheid van het niet-blanke ras wordt aangegeven.
Ben jij een WhitePowerNeoNazi?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Ben jij een WhitePowerNeoNazi?
Nee. Maar ik zie hén liever op straat dan moslims of hun godsdienstig equivalent ortodoxe Joden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Ben jij een WhitePowerNeoNazi?
Nee. Maar ik zie hén liever op straat dan moslims of hun godsdienstig equivalent ortodoxe Joden.
Ga je zelf jouw domme opmerking analyseren of moet ik dat voor je doen?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ali Yas »

King George schreef: Heeft er ooit een van deze achterlijke import Moslimprimaten voor het hekje moeten staan voor het ventileren van hun met de paplepel meegegoten gif van de haat?
Dát is nou Nederlands racisme! We gaan er vanuit dat deze mensen niet meer te redden zijn: niet voor rede vatbaar en te stom om wat te leren.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Van die zalige armen van geest dus. Maar waarom laten wij hen hier dan toe. Want iedereen weet dat als je achterlijkheid importeert, je achterlijkheid zal krijgen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Ook droegen de demonstranten vlaggen met een keltisch kruis
.
:eek: Oeps....Een keltisch kruis. Hoe durven ze . Dat kan natuurlijk niet. Binnenkort gaan we naar Ierland, Keltische kruizen verbranden.
Afbeelding
Als het goed is, weet je nu waar het keltisch kruis op de vlaggen van het NVU voor staat.
Jouw plaatje is een verkeerdebeenopzetter.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Als het goed is, weet je nu waar het keltisch kruis op de vlaggen van het NVU voor staat.
Jouw plaatje is een verkeerdebeenopzetter.
Goed Teva . Laten we het daar dus maar op houden . Het plaatje van mij is een heel oud orgineel keltisch kruis, en te vinden op alle graven in Engeland en Ierland .
Een Keltisch kruis is de combinatie van een christelijk kruis met een cirkel. Het is het karakteriserend symbool van het Keltisch christendom en het is een samenvoeging van het christelijk kruis met een heidens zonnewiel. Dat deze gasten dit kruis misbruiken daar kan dat kruis niks aan doen..
Ik ben niet voor WhitePower en NeoNazi's. Dat wil ik je nog even zeggen, maar ik geloof niet dat deze gasten gevaarlijker zijn dan extreem links of als idioten zoals Harry van Bommel en Gretta Duisenberg met hun palestina sjaaltjes.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding
.
.
Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Als het goed is, weet je nu waar het keltisch kruis op de vlaggen van het NVU voor staat.
Jouw plaatje is een verkeerdebeenopzetter.
Goed Teva . Laten we het daar dus maar op houden . Het plaatje van mij is een heel oud orgineel keltisch kruis, en te vinden op alle graven in Engeland en Ierland .
Een Keltisch kruis is de combinatie van een christelijk kruis met een cirkel. Het is het karakteriserend symbool van het Keltisch christendom en het is een samenvoeging van het christelijk kruis met een heidens zonnewiel. Dat deze gasten dit kruis misbruiken daar kan dat kruis niks aan doen..
Ik ben niet voor WhitePower en NeoNazi's. Dat wil ik je nog even zeggen, maar ik geloof niet dat deze gasten gevaarlijker zijn dan extreem links of als idioten zoals Harry van Bommel en Gretta Duisenberg met hun palestina sjaaltjes.
Heb ik de taak jou op de NVU-viezigheden te wijzen?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

deleted
Laatst gewijzigd door King George op ma feb 05, 2018 10:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:Afbeelding
Haarlems Vrije Mening Forum
(voor een vrije mening)

http://haarlemsvrijemening.6e.nl/portal.php
Zo vrij zal het daar niet aan toe gaan denk ik zo.
Je beschikt niet over de nodige permissies om de berichten in dit forum te kunnen lezen.
Plaats reactie