Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Dan moet je je laten registreren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:Dan moet je je laten registreren.
Voorlopig ontbreekt mij de zin.
Daarbij, meestal zijn dergelijke afgesloten fora niet pluis.
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:Afbeelding
Keltisch kruis.
Weerwoord zou wel aardig zijn daar.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
King George schreef:deleted
Keltisch kruis.
Weerwoord zou wel aardig zijn daar.
Staat er al: Zie hier. En het Keltisch kruis is niet verboden.
Overigens is op dit forum daarover de discussie gesloten.
Laatst gewijzigd door King George op ma feb 05, 2018 10:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Teva Teff schreef:
King George schreef:Afbeelding
Keltisch kruis.
Weerwoord zou wel aardig zijn daar.
Staat er al: Zie hier. En het Keltisch kruis is niet verboden.
Overigens is op dit forum daarover de discussie gesloten.
Dat is geen weerwoord, dat is gesputter.
Wil je wat voor me doen?
Het plaatje van die amerikaanse meneer met dat T-shirt met dat keltische kruis daar naar hetzelfde topic daar kopiëren.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:Dat is geen weerwoord, dat is gesputter.
Hoezo? Ik maak toch een punt dat het Keltenkruis niet strafbaar is? En ook dat hier op dit forum de discussie daarover gesloten is. Anders moet je je beklag doen bij de moderator. Wat jij nu probeert te doen, is een discussie die hier op dit forum gesloten is off topic naar een ander draadje te verhuizen.
Teva Teff schreef:Wil je wat voor me doen?
Het plaatje van die amerikaanse meneer met dat T-shirt met dat keltische kruis daar naar hetzelfde topic daar kopiëren.
Dan moet je je laten registreren en je aanmelden. En er is daar gewoon vrijheid van meningsuiting. En dan zal je reacties krijgen van leden die het of wel of niet met je eens. Zo gaat dat op een discussieforum. Je bent gewoon welkom daar. Ook als jouw mening niet strookt met de mijne.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
King George schreef:Dan moet je je laten registreren.
Voorlopig ontbreekt mij de zin.
Daarbij, meestal zijn dergelijke afgesloten fora niet pluis.
Gelul in de ruimte; Oordelen over iets waar je geen ene kennis van hebt. Het Haarlems Vrije Mening Forum is opgericht bij de gratie van een vrijdenkersruimte te bieden aan reacties die in het Noordhollands Dagblad (editie Haarlems Dagblad) worden gecensureerd door de politiek correcte, eenzijdige, partijdige en selectief verontwaardigde linkse redactie. Maar de redactie hoeft niet persé mee te kijken wat daar wèl vrij gezegd mag worden. Overigens gaat dat forum ook gewoon over politiek, mens en maatschappij in binnen- en buitenland en bevat het forum ook nog vele andere onderdelen die het forummen daar gezellig maken. Net als hier.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Teva Teff schreef:Dat is geen weerwoord, dat is gesputter.
Hoezo? Ik maak toch een punt dat het Keltenkruis niet strafbaar is? En ook dat hier op dit forum de discussie daarover gesloten is. Anders moet je je beklag doen bij de moderator. Wat jij nu probeert te doen, is een discussie die hier op dit forum gesloten is off topic naar een ander draadje te verhuizen.
Teva Teff schreef:Wil je wat voor me doen?
Het plaatje van die amerikaanse meneer met dat T-shirt met dat keltische kruis daar naar hetzelfde topic daar kopiëren.
Dan moet je je laten registreren en je aanmelden. En er is daar gewoon vrijheid van meningsuiting. En dan zal je reacties krijgen van leden die het of wel of niet met je eens. Zo gaat dat op een discussieforum. Je bent gewoon welkom daar. Ook als jouw mening niet strookt met de mijne.
Ariel had iets te veel van mij geleerd.
Die is nu aan het bijkomen. Het sluiten van het topic is natuurlijk een slechte zaak.
Maar wellicht komt na de grote schrik haar gezonde verstand en gevoel voor redelijkheid weer terug (zij is tenslotte moderator) en gaat het topic weer open.
Dat zou ik wel waarderen want naar mijn gevoel is daar het laatste woord nog niet over gesproken.
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Teva Teff schreef:
King George schreef:Dan moet je je laten registreren.
Voorlopig ontbreekt mij de zin.
Daarbij, meestal zijn dergelijke afgesloten fora niet pluis.
Gelul in de ruimte; Oordelen over iets waar je geen ene kennis van hebt. Het Haarlems Vrije Mening Forum is opgericht bij de gratie van een vrijdenkersruimte te bieden aan reacties die in het Noordhollands Dagblad (editie Haarlems Dagblad) worden gecensureerd door de politiek correcte, eenzijdige, partijdige en selectief verontwaardigde linkse redactie. Maar de redactie hoeft niet persé mee te kijken wat daar wèl vrij gezegd mag worden. Overigens gaat dat forum ook gewoon over politiek, mens en maatschappij in binnen- en buitenland en bevat het forum ook nog vele andere onderdelen die het forummen daar gezellig maken. Net als hier.
Het is ongebruikelijk dat op een vrij forum niet meegelezen kan worden. Ik ga geen moeite doen mijn wantrouwen te overwinnen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Links naar rechts

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ariel had iets te veel van mij geleerd.
Die is nu aan het bijkomen. Het sluiten van het topic is natuurlijk een slechte zaak.
Ariel heeft niks van jou geleerd, en hoeft zeker niet bij te komen. Ariel was voor de verandering het gezeur zat, en dit topic blijft gesloten .
Als jullie over Nazi's , het keltenkruis en andere white power zaken willen praten doen jullie dat maar via PM of op het Haarlems Vrije Mening Forum.

Vriendelijke groet, en straks ga ik ook dit topic splitsen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Uitspraak tegen Kusters uitgesteld

Bericht door Teva Teff »

Een Wikilinkje.
Nog een link.
http://laatzenietlopen.blogspot.nl/
Laat ze niet lopen.
Ik kan daar wel mee instemmen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ariel »

Voor jou hebben we dat andere draadje Teva, Daar ga ik jouw post naar toe verhuizen als je het niet erg vind.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Voor jou hebben we dat andere draadje Teva, Daar ga ik jouw post naar toe verhuizen als je het niet erg vind.
Ik begrijp dat het slotje er af is en ook er af blijft?
Ik wacht wel tot overbodige moderatorgedoe klaar is.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ariel »

Ja hoor. Het slotje blijft er voorlopig af. Hier mogen we vanaf nu weer even bij praten over neonazi’s . Dat andere Kusters onderwerp is voor informatie.
Vertel jij ons in dit topic maar weer dat wij grote Hitler aanhangers zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Ja hoor. Het slotje blijft er voorlopig af. Hier mogen we vanaf nu weer even bij praten over neonazi’s . Dat andere Kusters onderwerp is voor informatie.
Vertel jij ons in dit topic maar weer dat wij grote Hitler aanhangers zijn.
Ik zal het water van de kikkervijver langzaam opwarmen.
Ik constateer dat Kusters een Neo-Nazi is.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

Ik ook, en hij is gek. Een blamage dat hij hier een eigen topic heeft.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik constateer dat Kusters een Neo-Nazi is.
Absoluut.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Ik constateer dat Kusters een Neo-Nazi is.
Dat is flink dat je dat gezien hebt. En dan ? Welk gevaar levert dhr. Kusters-of om het even welke "neo-nazi' op voor Europa, kan je daar s iets over vertellen zonder in linkse propaganda te vervallen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Dan neemt de advocaat van Kusters het woord: het lijkt of oude tijden zijn teruggekeerd, hij had niet gedacht zijn cliënt nog eens voor een rechter terug te zien voor zoiets als dit, in deze tijdsgeest. Het gaat feitelijk enkel om de Eigen volk eerst-leus. In het dossier zit enkel een stukje tekst met de een deel van de speech van Reitz, geen CD. Dus niet te controleren. En die Ali-B-leus is geroepen door anderen, dus niet aan cliënt toe te schrijven. Cliënt kreeg overigens eerder een sepot voor het dragen van een Keltisch Kruis, het is een soort kledingstuk eigenlijk. Ik eis vrijspraak.

Kusters neemt laatste woord: Keltisch kruis is een religieus symbool, staat vierkant achter leus Nederland voor de Nederlanders, eigen volk eerst, wilt een totale immigratiestop, Europa is nu eenmaal blank, je moet kunnen zeggen dat je wil dat het zo blijft, zonder oproep tot geweld. Iedereen heeft recht om trots te zijn op zijn afkomst. Ik heb enkel de zorg uitgesproken dat de bevolkingssamenstelling verandert. Er is vandaag een jacht op nationalisten gaande. Dit is toch geen ‘dictatuur der democraten’? Dat vindt ik een enge gedachte. Laat in godsnaam de vrijheid van meningsuiting zegevieren. Ik ben politicus en debatteer op het scherpst van de snede. Ik schuw het debat niet, ook niet met politieke tegenstanders. Ik hoop niet op een nieuwe koude oorlog aan het front van het vrije woord.
En op al deze punten hebben Kusters en zijn advocaat gelijk.

We bevinden ons op een hellend vlak indien wij instemmen met de macht van linkse inquisities die onder de noemer uitingsdelicten anderen en hun vrijheid van meningsuiting de mond snoeren. Dit is geen strafproces; Dit is een politiek proces. Een inquisitie. Een linkse inquisitie wel te verstaan. Wij leven dus niet in een normale democratie, maar in een linkse dictatuur.

Onontbeerlijk in een volwaardige democratie is de onvoorwaardelijke en de volledige vrijheid van meningsuiting. Wie daar problemen mee hebben (veelal de zelfingenomen en zelf benoemde linkse Guttmenschen en andere linksfascisten en niet te vergeten die Moslimimbecielen!), er haatgevoelens bij krijgen en er zelfs agressief van worden, vertonen zeer ernstige tekortkomingen in hun eigen sociale en morele evolutie.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:Bij Janmaat werd bij een huiszoeking naziliteratuur aangetroffen. En er waren nog meer zaken die daar verband mee hielden. Dat droeg bij aan het verval van zijn partij.

Bij iedere huiszoeking in een mosimhouden vind je materiaal van ernstiger aard en geen haan die naar kraait.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Dat bedoel ik maar. En dat begint al bij dat haatepistel de Koran. Welke doorspekter is van bijvoorbeeld virulente Jodenhaat dan heel Mein Kampf/Eine Abrechnung bij elkaar.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Het is toch van de gekke: onze straten worden bevolkt met duizenden ingevoerde figuren met baarden en zwarte vodden die allemaal stuk voor stuk terrorisme steunen, die worden ongemoeid gelaten en verwend en gepamperd. Maar iemand die een Keltisch kruis op een vlag zet en een paar boekjes in huis heeft wordt voor een inquisitie proces gesleept en gebroodroofd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Hier rust Nederland. En Teva Teff zit deze gang van zaken nog goed te praten ook en schermt met die gesubsidieerde linksfascisten zoals AFA (= Andere Fascistiese Axie) en KAFKA.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Links naar rechts

Bericht door Schepsel »

Teva Teff schreef:Het is ongebruikelijk dat op een vrij forum niet meegelezen kan worden. Ik ga geen moeite doen mijn wantrouwen te overwinnen.
Waarom praat je er dan over?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Links naar rechts

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Waarom praat je er dan over?
Om zich een air van alwetendheid en superioriteit aan te meten. Dat is een vereiste om bij de freethinkers te horen :lol: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie