Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Mag jij die grote woorden extreem rechts wel gebruiken, Teefje Keft? En moeten wij nu bang worden voor deze grote woorden?
Laatst gewijzigd door King George op ma feb 05, 2018 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:Mag jij die grote woorden extreem rechts wel gebruiken, Teva Teef? En moeten wij nu bang worden voor deze grote woorden?
Ten eerste.
Mijn theorie.
VVD is rechts, PVV is rechtser.
Als je gedachtegoed rechtser is dan het PVV dan zit je in extreemrechts.
Ten tweede.
Ik weet niet of het hier de gewoonte is van extreem rechts maar ik pleit ervoor om deze elementaire forum gedragsregel in acht te nemen.
Mensen dienen in de discussie aangesproken te worden met de door hun gekozen nickname. Eigen namen bedenken voor discussiepartners is verboden. Eventueel kan de nickname worden afgekort, met een voor iedereen duidelijke afkorting. Indien de discussiepartner zijn postings ondertekent met zijn eigen naam, dan mag deze ook worden gebruikt.
Dat is wel zo beleefd.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Ik weet niet of het hier de gewoonte is van extreem rechts maar ik pleit ervoor om deze elementaire forum gedragsregel in acht te nemen.
Je zit hier op een extremer dan extreem rechts forum dus hier gelden andere regeltjes dan bij de o zo intellectuele Freethinkers, eat it :lol: ! Weet je nu al wat 88 betekent ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Schepsel »

Tegen nu zou je wel moeten weten dat de VVD geen ''PVV Light'' is als het gaat om de andere standpunten. Die verschillen toch echt, en ook van karakter. Ik zou de PVV in dat opzicht ook niet eens kunnen zien als neo-liberaal. Je doet alsof de PVV een trap hoger is in rechtsheid dan de VVD. Oké.

De VVD is neo-liberaal. De PVV zou dan nog neo-liberaler zijn. (wat het dus niet is) Dan is de volgende tree zeer extreem neo-liberaal. Ah, juist.

Extreem-rechts heeft geen enkele binding met ''gewoon politiek rechts'' want het is een totaal andere ideologie. Je laat je dus misleiden door het woord ''rechts''. Zijn neo-nazi's ''VVD-extreme''? Nou nee hoor.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Monique »

Ik vind de PVV vrij links.
Ze zitten vaak gelijk met de SP.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Ozes »

Monique schreef:Ik vind de PVV vrij links.
Ze zitten vaak gelijk met de SP.
Ze zijn wel voor "small government" en lage belastingen, maar op veel punten zijn ze links. Hoewel Wilders dit zelf niet zo definieert. Best triest hoe effectief links is geweest in het demoniseren van het woord "rechts". Het woord links is rood geraakt met het bloed van vele meer mensen dan rechts ooit heeft veroorzaakt, zelfs in de meest extreme vorm en als je Hitler als rechts ziet (ondanks zijn politiek).

Toch is rechts een eng woord geworden. Dont underestimiate the Power of the media.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Afbeelding
.
.
Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Als het goed is, weet je nu waar het keltisch kruis op de vlaggen van het NVU voor staat.
Jouw plaatje is een verkeerdebeenopzetter.
Goed Teva . Laten we het daar dus maar op houden . Het plaatje van mij is een heel oud orgineel keltisch kruis, en te vinden op alle graven in Engeland en Ierland .
Een Keltisch kruis is de combinatie van een christelijk kruis met een cirkel. Het is het karakteriserend symbool van het Keltisch christendom en het is een samenvoeging van het christelijk kruis met een heidens zonnewiel. Dat deze gasten dit kruis misbruiken daar kan dat kruis niks aan doen..
Ik ben niet voor WhitePower en NeoNazi's. Dat wil ik je nog even zeggen, maar ik geloof niet dat deze gasten gevaarlijker zijn dan extreem links of als idioten zoals Harry van Bommel en Gretta Duisenberg met hun palestina sjaaltjes.
Heb ik de taak jou op de NVU-viezigheden te wijzen?
Afbeelding
https://www.youtube.com/watch?v=uRyETGNrNTQ
Je zie ze gelukkig niet zo vaak meer voorbijkomen in het nieuws. Vlaggen met afbeelding van een Keltisch Kruis. Op 0.15 komt de vlag in beeld.
De Neonazi Luca Traini schiet vanuit zijn auto 2 uur lang op donkere mensen. De video laat zien hou hij woont en wat voor Nazi items hij heeft verzameld. Bah, wat een vieze kaalkop.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

De schietpartij gebeurde enkele dagen na de sadistische moord op de 18-jarige Pamela Mastropietro, die was vermoord en in stukken gehakt en vervolgens in koffers gestopt. In verband met deze misdaad, die zich in dezelfde stad afspeelde, werd een Nigeriaanse man gearresteerd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Waar het mij om gaat: de combinatie van de neonazi/racist Luca Traini en de supremacist flag met het Keltisch kruis.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Door toedoen van links is er dus een 18-jarige jongedame op een gruwelijke wijze om het leven gebracht door een Nigeriaanse asieleiser.

Maar een Keltenkruis is natuurlijk veel erger, nietwaar Teva Teff?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op di feb 06, 2018 12:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Een kaalkop/neofascist, de Italiaan Luca Traini stapt met een geladen Glock in zijn auto, rijdt door de stad en schiet op willekeurige zwarte voorbijgangers.
Deze nazischoft had een Keltisch kruis vlag in zijn verzameling nazivoorwerpen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:Een kaalkop/neofascist, de Italiaan Luca Traini stapt met een geladen Glock in zijn auto, rijdt door de stad en schiet op willekeurige zwarte voorbijgangers.
Deze nazischoft had een Keltisch kruis vlag in zijn verzameling nazivoorwerpen.
In hoeverre verschilt deze nazi-schoft (want dat is ie) van andere nazi-schoften uit de islam-meute?
Wellicht doordat ie minder succesvol is of dat zijn 'geloofsboek' algemeen wordt erkend als zijnde een oproep tot haat.
Betekent niet dat het niet erg is, maar ik vraag me wel af of er bij twee nazi's met twee maten wordt gemeten.

NB - ik hoop dat ze zulk soort ophangen, na gerold te zijn in Jodenstront/homostront/varkensmest (doorhalen wat niet van toepassing is).
Ik wil de trekker met strontkar wel leveren, geen probleem.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Links naar rechts

Bericht door Teva Teff »

door King George » Do Aug 16, 2012 1:48 pm
deleted
Laatst gewijzigd door King George op Ma Feb 05, 2018 10:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
King George schreef:deleted
.

Grappig. Een stokoude bijdrage in een Zoo<Prullenbak wissen. Iets zit dan toch hoog.

En nog een keer.
Berichtdoor King George » Di Sep 04, 2012 12:34 pm

Mag jij die grote woorden extreem rechts wel gebruiken, Teefje Keft? En moeten wij nu bang worden voor deze grote woorden?

Laatst gewijzigd door King George op Ma Feb 05, 2018 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Op een forum noemen we dat toch echt vals spelen, King George!
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Pizaaman schreef:Betekent niet dat het niet erg is, maar ik vraag me wel af of er bij twee nazi's met twee maten wordt gemeten.
Reken er maar op van wel! De Koran 1.0 wordt met fluwelen handschoentjes aangepakt vergeleken met de Koran 2.0 als je begrijpt wat ik bedoel.


En niet iedereen zal zich zo klakkeloos neerleggen bij dat hele horden je stad en land in komen nemen en daar ellende verspreiden. En als er dan ook nog weer een van de autochtonen wordt vermoord door weer een van die immigranten, dan kunnen er ook wel eens tegenreacties ontstaan. Niet goed te praten, maar wel onvermijdelij. Dat is hier nu gebeurd. Ik reken het links zwaar aan dat ze stad en land maar blijven opzadelen met dit soort immigranten die enkel geld kosten en enkel ellende brengen.

En ook die media meten met twee maten. Want heeft iemand hier in het NOS Staatshoernaal of in andere MeningsSturingende Media ook maar iets vernomen van wat kort voor dit voorval vooraf ging? Daarover wordt dan uiteraard weer gezwegen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Links naar rechts

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:Grappig. Een stokoude bijdrage in een Zoo<Prullenbak wissen. ...
Doe je dit vaker?? Naar hele oude rommel in prullenbakken zitten graaien? :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Als het een blanke man was geweest die de moord op het meisje had gepleegd dan was deze KeltischKruisFascist Luca Traini niet met een geladen pistool de stad rondgereden om blanken neer te schieten.
Dit is namelijk de ultieme natte droom van KeltischKruisNazi's om in een sportieve personenauto ongestraft willekeurig negers dood te kunnen schieten.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

Volgens mij wist hij dondersgoed dat hij bij zijn handelen zoals hij handelde al van kop af aan dat hij er niet ongestraft mee weg kon komen. Hij nam de gevolgen ervan dus op de koop toe. Om wat voor hem motiverende redenen dan ook. Dit geconstateerd hebbende en dit geanalyseerd hebbende zegt niets over zijn gedachtegangen ook maar enigszins te willen delen. Waarvan akte.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door King George »

En wat je vooringenomenheid betreft: Je stelde iets als “Was het een blanke man geweest, dan”. Wel, in de zaak van een blanke turncoach met meer dan 50 misbruikzaken op zijn kerfstok stond mij bij dat een vader van drie door deze coach misbruikte eigen dochters hij de rechter verzocht hem even 5 minuten te geven in een kamer voor hem alleen. Later bood hij zelfs slechts 1 minuut aan. Had zijn verzoek ingewilligd zijn geweest, dan was het een zeer vervroegde vrijlating uit de gevangenis geweest; Te weten in de vorm dat hij geen 175 jaar hoeft uit te zitten. Dus je ziet dat de blanken over goed zelfreinigend vermogen beschikken. Waarom dan van niet-blanken de zaak in de doofpot willen stoppen of onder valse alibi’s om redenen van politieke correctheid bij rechterlijke vrijbrief deze gekkigheid wel willen tolereren? Waarom van nieuwkomers tolereren wat wij zelf al lang en breed aan gekkigheid achter ons gelaten hebben?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Teva Teff »

Toch, die op negers schietende Italiaanse neofascist is een schoolvoorbeeld van de verlangens van dat soort blanke mannen die een warm gevoel krijgen als zij een vlag met een Keltisch Kruis zien. Hij doet gewoon wat alle KeltischeKruisvaarders zelf ook heel graag zouden willen doen met negers.
Die vlag met dat kruis viel mij gewoon op toen ik het nieuws van die schietpartij op TV zag.
Overigens
Boy George schreef: En ook die media meten met twee maten. Want heeft iemand hier in het NOS Staatshoernaal of in andere MeningsSturingende Media ook maar iets vernomen van wat kort voor dit voorval vooraf ging? Daarover wordt dan uiteraard weer gezwegen.
Bijna overal lees ik in de berichten dat het een persoonlijke wraakactie was voor de moord op een meisje.
Boy George schreef:En wat je vooringenomenheid betreft: Je stelde iets als “Was het een blanke man geweest, dan”. Wel, in de zaak van een blanke turncoach met meer dan 50 misbruikzaken op zijn kerfstok stond mij bij dat een vader van drie door deze coach misbruikte eigen dochters hij de rechter verzocht hem even 5 minuten te geven in een kamer voor hem alleen. Later bood hij zelfs slechts 1 minuut aan. Had zijn verzoek ingewilligd zijn geweest, dan was het een zeer vervroegde vrijlating uit de gevangenis geweest; Te weten in de vorm dat hij geen 175 jaar hoeft uit te zitten. Dus je ziet dat de blanken over goed zelfreinigend vermogen beschikken. Waarom dan van niet-blanken de zaak in de doofpot willen stoppen of onder valse alibi’s om redenen van politieke correctheid bij rechterlijke vrijbrief deze gekkigheid wel willen tolereren? Waarom van nieuwkomers tolereren wat wij zelf al lang en breed aan gekkigheid achter ons gelaten hebben?
Je hebt Appels en je hebt Peren.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:Bijna overal lees ik in de berichten dat het een persoonlijke wraakactie was voor de moord op een meisje.
Lijkt me weinig 'persoonlijks' aan, gezien dat het onder een vlag moest plaatsvinden.
Arme Kelten trouwens, de IS 'ontwierp' tenminste nog een eigen vlag.

DIt soort tuig is niet beter dan IS-tuig, het enige verschil is dat ze niet zijn geïmporteerd.
We hebben al genoeg gekken en mafkezen in Europa, we hoeven er niet nog meer te importeren.
Dat de 'reden' wellicht door sommigen 'edel' wordt gevonden, doet in geen van de gevallen ter zake.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Schandalig: Werkstraf geëist tegen voorman NVU

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Hij doet gewoon wat alle KeltischeKruisvaarders zelf ook heel graag zouden willen doen met negers.
Wat die andere kruisvaarders zouden willen doen met negers kan ik niet weten. Ik alleszins heb daar andere dromen/plannen mee: een virus dat ze op volstrekt pijnloze wijze onvruchtbaar maakt. Toleranter dan dat kan je het niet hebben toch ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie