Amerika en Israel de grootste terror

Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Amerika en Israel de grootste terror

Bericht door Silverr »

Afgelopen eeuw heeft amerika 46 landen aangevallen en hiermee bezit de land 40 procent van de wereld terwijl ze maar 2 procent van de wereld zijn. dit zelfde geld ook voor israel in midden oosten.
deze dieven doen niets anders dan stelen en moorden en ze beschuldigen de orginele bewoners van de land die ze hebben bezet van terrorisme , vroeger waren het de engelse maar ja ze hebben beide zelfde moeder.
er komt geen einde aan de stelen en moorden van de westerse landen.
de grote boosdoener is amerika die ook israel nu laat moorden om water te stelen van libanon.
daarom moeten bush en olmert berecht worden in den haag voor terrorisme en moorden van onschuldige mensen , net zoals milosevic .
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik ben het met je oneens, maar stel jezelf de volgende vraag: handelen Amerika en Israël op basis van een bepaald geloof of doden ze mensen omdat ze een bepaald geloof hebben?
uit naam van welk geloof wordt er geweld gepleegd (tegen onschuldige burgers) en welk geloof is recordhouder?
welk geloof is uitermate geschikt voor terrorisme als het op de letter wordt uitgevoerd/nageleefd?
Ik denk dat je het antwoord zelf ook wel weet.
Nu wordt het alleen nog tijd eerlijk tegenover jezelf te zijn. Je kunt uiteraard ook in de utopie blijven geloven dat de islam alleen maar voor vrede staat en dat het nergens in de wereld leidt tot terrorisme. Welterusten.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Ach, het is allemaal nog niks met de wreedheden die de auteur van de koran zegt te plegen, deze gooit grote delen van zijn 'eigen volk' in het vuur. Miljarden onschuldige mensen die slechts weigeren hun ziel te verkopen om naar het paradijs te gaan.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Moslims hebben bij de invallen in India MILJOENEN Indiers vermoord. Het continent was bijna half uitgemoord.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

En wat is precies je probleem? Dat is toch de wil van allah? Bovendien waren het slechts ongelovigen/andersdenkenden. Ik zou als moslims hetzelfde gedaan hebben!!
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

circe schreef:Moslims hebben bij de invallen in India MILJOENEN Indiers vermoord. Het continent was bijna half uitgemoord.
Totdat er Hanifa-school verklaard heeft dat hindoes en boeddhisten ook de dhimmi-status mogen krijgen. Pragmatisch want alle ongelovigen doden, zoals het eigenlijk hoort was ondoenlijk. Zolang ze maar onderdanig blijven en hun centjes op tijd betaalden mochten ze doorleven.
Wordt op islam-sites getoond als het ideale voorbeeld van verdraagzaamheid.
Sommige Mughal-heersers zoals Aurangzeb heeft dat weer teruggedraaid en begon weer met moorden. Eerst zijn vader gevangen gezet en toen zijn broer Dara Sikoh vermoord. De laatste toonde teveel belangstelling voor de ongelovigen en vertaalde zelf enkele boeken van de ongelovigen in het Perzisch.
Door moslims wordt Aurangzeb gezien als de beste van de Moghul-vorsten. Hij was heel zuiver. Dronk niet en bad vijf keer per dag en nam de Islam echt serieus.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerika en Israel de grootste terror

Bericht door Ariel »

Silverr schreef:Afgelopen eeuw heeft amerika 46 landen aangevallen en hiermee bezit de land 40 procent van de wereld terwijl ze maar 2 procent van de wereld zijn. dit zelfde geld ook voor israel in midden oosten.
deze dieven doen niets anders dan stelen en moorden en ze beschuldigen de orginele bewoners van de land die ze hebben bezet van terrorisme , vroeger waren het de engelse maar ja ze hebben beide zelfde moeder.
er komt geen einde aan de stelen en moorden van de westerse landen.
de grote boosdoener is amerika die ook israel nu laat moorden om water te stelen van libanon.
daarom moeten bush en olmert berecht worden in den haag voor terrorisme en moorden van onschuldige mensen , net zoals milosevic .

Arme silverr.
Ik heb een idee dat jij geen kranten leest .
Daar moeten we maar wat aan gaan doen.
laten we beginnen om je iets leuk te laten lezen.
Dit is echt lachen knul.
Een zak chips er bij en dan genieten.
Jij hebt toch ook geleerd dat je niet mag jokken??????

http://eureferendum.blogspot.com/2006/0 ... s-man.html

http://drinkingfromhome.blogspot.com/20 ... ition.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Jij hebt toch ook geleerd dat je niet mag jokken??????
Nee denk dat hij slechts geleerd heeft dat ongelovigen liegen, dat staat tenminste tientallen keren in de koran. Misschien ziet hij daardoor in dat liegen verkeerd is, maar is dat een probleem tegenover de slechtste der schepselen? Voor veel moslims is liegen volgens mij geen enkel probleem zolang het maar binnen de jihad valt.

Deze is ook prachtig:
Afbeelding
Bij deze Israelische aanval op Beiroet vielen 26 doden waaronder 34 kinderen.
Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Bericht door Silverr »

Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn en ook niet te slimste. medisch gezien is een blauw oog nog niet volmaakte mens.

christenen hebben vroeger 200 miljoen negers vermoord
christenen hebben bijna alle aziatische ,afrikaanse zuidamerikaanse landen bezet , berooft en vermoord.
gepikte landen door moorden huidige amerika ,australie ,new zeeland ,canada en heel wat andere kleinere plekken ik vraag me af wat de christenen daar deden .

jullie beweren dit , als iran nederland bezet voor gas of zo en aantal hollanders gaan terug vechten dan zijn de hollanders terroristen en christen fanatieken , dit gaat bij mij niet dan moet ik mijn nivo wel erg verlagen .
dat paar marrokanen zijn geen terroristen maar kinderen die dom bezig zijn vandaar heeft Amnesty International nederland beschuldig van schenden van mensen rechten waar jullie nu ook mee bezig zijn namelijk racisme.

nederland vraag zelf om problemen omdat ze de reet likken van amerikanen ...holland is maar een loop jongen en meer niet.
als wij dan straks een aanslag krijgen moeten we amerika danken en blijven likken . ariel likse he
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn
ik ben een atheist, geen christen!!
en ook niet te slimste. medisch gezien is een blauw oog nog niet volmaakte mens.

en jij bent een racist!
christenen hebben vroeger 200 miljoen negers vermoord
moslim arabieren doden NU vele miljoenen moslim negers, namelijk in Darfur. Dat GROTE onrecht is op DIT moment bezig en geen moslim interesseert zich er voor.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Sjeng schreef:
Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn
ik ben een atheist, geen christen!!
en ook niet te slimste. medisch gezien is een blauw oog nog niet volmaakte mens.

en jij bent een racist!
christenen hebben vroeger 200 miljoen negers vermoord
moslim arabieren doden NU vele miljoenen moslim negers, namelijk in Darfur. Dat GROTE onrecht is op DIT moment bezig en geen moslim interesseert zich er voor.

En ook de honderdduizenden moslims in Algerije niet vergeten die zo 'mooi' werden opgeblazen, verkracht, baby's uit hun buik gesneden, onthoofd, ..... door de 'broeders' ....
En btw Ik ben ook atheïst !
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Silverr schreef:Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn en ook niet te slimste.
Geen idee of wij hier allemaal slim zijn (of de slimste), jou(w) (opmerkingen) dom noemen zal ik niet doen, ik hou het op onwetendheid.
jullie beweren dit , als iran nederland bezet voor gas of zo en aantal hollanders gaan terug vechten dan zijn de hollanders terroristen en christen fanatieken , dit gaat bij mij niet dan moet ik mijn nivo wel erg verlagen .
Terrorisme is proberen een samenleving te ontwrichten doormiddel van geweld, tussen verzet en terrorisme bestaat een wereld van verschil.
Aangezien jij een vergelijking lijkt te maken met de situatie in Irak. In Irak had een dictator de macht die eerder in zijn carriere verantwoordelijk was voor de moord op ongeveer 200.000 onschuldige mensen in zijn eigen land. Op dit moment vinden er in Irak aanslagen plaats terwijl de Amerikanen dit land het liefst als een stabiele democratische natie zien. Dat bepaalde mensen in Irak proberen zoveel mogelijk Amerikanen te doden kan ik slechts dom vinden. Kun jij mij uitleggen waarom ook groepen Moslims in dat land elkaar uitmoorden?
...waar jullie nu ook mee bezig zijn namelijk racisme.
Kritiek staat niet gelijk aan racisme, ga zelf eerst eens uitzoeken wat racisme precies inhoudt voor je met loze beschudigingen aan komt zetten. Wij hebben slechts kritiek op de ideologie van het kwade. In de koran is te lezen dat allah alle ongelovigen in het vuur gaat gooien, volgens islam zullen zij voor eeuwig in de hel lijden slechts omdat zij hun ziel niet willen verkopen aan allah (de duivel?).
nederland vraag zelf om problemen omdat ze de reet likken van amerikanen ...holland is maar een loop jongen en meer niet.
als wij dan straks een aanslag krijgen moeten we amerika danken en blijven likken
Nederland vraagt om een aanslag omdat we bondgenoot zijn met Amerika? Amerika is niet perfect, zeker de politiek daar niet, als wij als Nederland van mening zijn dat dingen die Amerika doet niet door de beugel kunnen, dan moeten wat dat zeker doen. Wist jij dat het grootste deel van Nederland (en de wereld) geen fan is van Bush? Zelfs in Amerika is hij veel steun verloren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Silverr schreef: ariel likse he
Wat moet ik likken lieverd?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Silverr schreef:Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn en ook niet te slimste. medisch gezien is een blauw oog nog niet volmaakte mens.
jij hebt gelijk.
Medisch gezien is een blauw oog niet volmaakt en ook niet leuk.
christenen hebben vroeger 200 miljoen negers vermoord
christenen hebben bijna alle aziatische ,afrikaanse zuidamerikaanse landen bezet , berooft en vermoord.
gepikte landen door moorden huidige amerika ,australie ,new zeeland ,canada en heel wat andere kleinere plekken ik vraag me af wat de christenen daar deden .
Kan jij een voorbeeld geven van Christenen die nu zwarte mensen vermoorden?
Ik kan je genoeg voorbeelden geven van Moslims die op dit moment druk doende zijn om gehele volken uit te moorden.
Ook Islam ging in vroege jaren op boeven pad en bezette landen. Spanje is daar een goed voorbeeld van.
Wat hadden de arabieren te zoeken in Spanje?
Ik vraag me af wat ze daar deden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Bericht door Silverr »

Sjoerd schreef:
Silverr schreef:Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn en ook niet te slimste.
Geen idee of wij hier allemaal slim zijn (of de slimste), jou(w) (opmerkingen) dom noemen zal ik niet doen, ik hou het op onwetendheid.
jullie beweren dit , als iran nederland bezet voor gas of zo en aantal hollanders gaan terug vechten dan zijn de hollanders terroristen en christen fanatieken , dit gaat bij mij niet dan moet ik mijn nivo wel erg verlagen .
Terrorisme is proberen een samenleving te ontwrichten doormiddel van geweld, tussen verzet en terrorisme bestaat een wereld van verschil.
Aangezien jij een vergelijking lijkt te maken met de situatie in Irak. In Irak had een dictator de macht die eerder in zijn carriere verantwoordelijk was voor de moord op ongeveer 200.000 onschuldige mensen in zijn eigen land. Op dit moment vinden er in Irak aanslagen plaats terwijl de Amerikanen dit land het liefst als een stabiele democratische natie zien. Dat bepaalde mensen in Irak proberen zoveel mogelijk Amerikanen te doden kan ik slechts dom vinden. Kun jij mij uitleggen waarom ook groepen Moslims in dat land elkaar uitmoorden?
...waar jullie nu ook mee bezig zijn namelijk racisme.
Kritiek staat niet gelijk aan racisme, ga zelf eerst eens uitzoeken wat racisme precies inhoudt voor je met loze beschudigingen aan komt zetten. Wij hebben slechts kritiek op de ideologie van het kwade. In de koran is te lezen dat allah alle ongelovigen in het vuur gaat gooien, volgens islam zullen zij voor eeuwig in de hel lijden slechts omdat zij hun ziel niet willen verkopen aan allah (de duivel?).
nederland vraag zelf om problemen omdat ze de reet likken van amerikanen ...holland is maar een loop jongen en meer niet.
als wij dan straks een aanslag krijgen moeten we amerika danken en blijven likken
Nederland vraagt om een aanslag omdat we bondgenoot zijn met Amerika? Amerika is niet perfect, zeker de politiek daar niet, als wij als Nederland van mening zijn dat dingen die Amerika doet niet door de beugel kunnen, dan moeten wat dat zeker doen. Wist jij dat het grootste deel van Nederland (en de wereld) geen fan is van Bush? Zelfs in Amerika is hij veel steun verloren.
bush moeten we dus in denhaag berechten ..toch?

ja klopt saddam was erg 200.000 duizend dode maar wist jij dat in de 10 jaar boykot van het westen dat er 2 miljoen mensen zijn gestorven door geen medicijnen eten enz... dit dank zijn het westen die usa volgt.
door de druk van turkije is er een voedsel medicijn programma gekomen in ruil voor olie...anders had de vn dat nooit gedaan.
want vn is speelgoed van amerika.
Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Bericht door Silverr »

Ariel schreef:
Silverr schreef:Ik heb zo een idee dat jullie niet realistisch zijn maar meer fanatiek christen zijn en ook niet te slimste. medisch gezien is een blauw oog nog niet volmaakte mens.
jij hebt gelijk.
Medisch gezien is een blauw oog niet volmaakt en ook niet leuk.
christenen hebben vroeger 200 miljoen negers vermoord
christenen hebben bijna alle aziatische ,afrikaanse zuidamerikaanse landen bezet , berooft en vermoord.
gepikte landen door moorden huidige amerika ,australie ,new zeeland ,canada en heel wat andere kleinere plekken ik vraag me af wat de christenen daar deden .
Kan jij een voorbeeld geven van Christenen die nu zwarte mensen vermoorden?
Ik kan je genoeg voorbeelden geven van Moslims die op dit moment druk doende zijn om gehele volken uit te moorden.
Ook Islam ging in vroege jaren op boeven pad en bezette landen. Spanje is daar een goed voorbeeld van.
Wat hadden de arabieren te zoeken in Spanje?
Ik vraag me af wat ze daar deden.
ach man je heb al 200 miljoen vermoord voordat moslim dat inhalen is het jaar 20000
er zijn ook christelijke fundamentalisten die keihard ontkennen dat 'blanke' christenen vroeger een holocaust tegen negers en gekleurden hebben uitgevoerd en bijna 200 miljoen mensen hebben vermoord.
ben jij hier een van? en wil je nog beweren dat islam zo slecht is
die hebben nog geen 6 miljoen mensen gedood.
jij heb de award gewonnen wees er trots op want niemand zal je ooit inhalen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Zolang jij geen normale discussie kan voeren hoef jij niet meer op een antwoord van mij te rekenen zilver.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Bericht door Silverr »

Ariel schreef:Zolang jij geen normale discussie kan voeren hoef jij niet meer op een antwoord van mij te rekenen zilver.

Vriendelijke groet.
Ariel.
ok ariel wasmiddel
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

jij heb de award gewonnen wees er trots op want niemand zal je ooit inhalen.
Ik wil ook een award :roll:
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Silver, wat ben jij een triest mens.
Omdat vroeger door anderen onrecht is begaan, vind jij het ogenschijnlijk niet erg dat moslims dat nu dunnetjes over doen?
Ik zou zeggen, trek lering van het verleden, probeer onrecht dat nu gepleegd wordt of nog gepleegd moet moeten te voorkomen!
Als jij islam de beste religie vind, wat vind je dan van al dat onrecht gepleegd door de islam? (en dan is het geen geldig argument om geweld gepleegd door anderen in een ver verleden aan te halen).
Bovendien ben je wellicht vergeten dat vanaf het begin tot op heden de islam continu massamoorden en onrecht begaan heeft en begaat.
Denk aan het systematisch uitmoorden van minderheden, denk aan de verschrikkelijke moordpartijen over en weer tussen soennieten en sjiieten, het uitmoorden van de christenen in Turkije, de hindoes en de boeddhisten in Azië.
En dan kom jij, hypocrieteling, aan met (eerlijk is eerlijk) duistere feiten uit het verleden van het christendom. Wees dan ook erkentelijk waar de islam allemaal verantwoordelijk voor is en wat het NU nog steeds doet. Als je tegen onrecht bent, dan zou je eens moeten beginnen met wat er nu allemaal gebeurt in naam van de islam.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Silver schreef:ach man je heb al 200 miljoen vermoord voordat moslim dat inhalen is het jaar 20000
Beste Silver, het probleem is dat de islamitische wereld het islamitische geweld onder het vloerkleed veegt. Wat je niet ziet, dat is er niet, denkt men. En als je het niet ziet, zal alles wel koek en ei zijn.

Zou de islamitische wereld ook beginnen met het onderzoeken van hun oorlogen en geweld, dan wordt er een beerput opengetrokken.
er zijn ook christelijke fundamentalisten die keihard ontkennen dat 'blanke' christenen vroeger een holocaust tegen negers en gekleurden hebben uitgevoerd en bijna 200 miljoen mensen hebben vermoord.
Alles wordt gedocumenteerd. Wil jij een voorbeeld nemen aan mensen die hun schuld ontkennen, of durf je zelf ook een eerlijk onderzoek te doen?

In de islamitische wereld is bijvoorbeeld zowat niets bekend van de genocide op de Armeniers door de Turken. In Turkije leefden een eeuw geleden nog zo'n dertig procent christenen, nu vormen joden en christenen bij elkaar geen promillage meer. In Bangladesh zijn, aangestoken door Pakistan, tientallen miljoenen hindoes vermoord. Onder aanvoering van Soeharto en de VS zijn in Indonesie twee miljoen communisten vermoord. Dat de VS daar een aandeel in had, willen moslims nog wel geloven, maar dat Soeharto een deel had in een ongelofelijke massamoord wordt verzwegen. Ook de voortdurende doodseskaders waarmee Soeharto zijn tegenstanders liet vermoorden zijn onbekend.

Maar moslims willen zo graag geloven in de goedheid van de islam en de vredelievendheid van hun eigen cultuur, dat ze liever hun ogen sluiten voor hun eigen verleden, en onze cultuur confronteren met westers geweld - puttend uit onze eigen onderzoeken.
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

nina schreef: Beste Silver, het probleem is dat de islamitische wereld het islamitische geweld onder het vloerkleed veegt. Wat je niet ziet, dat is er niet, denkt men. En als je het niet ziet, zal alles wel koek en ei zijn.
Alleen tegenover niet moslims. Onder elkaar zijn ze vaak trots op dat geweld. "Kijk eens hoe stoer we zijn, wij zijn toch de sterksten, de Islam wint"
In een Urdu woordenboek zag ik bij hindoe staan (behalve de bekende betekenis) "Lafaard, bangerik, een verwijfde man". Moslims zijn stoer, echte kerels. Maar tegenover westerlingen zijn ze liever zielig.
Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Bericht door Silverr »

Sjeng schreef:Silver, wat ben jij een triest mens.
Omdat vroeger door anderen onrecht is begaan, vind jij het ogenschijnlijk niet erg dat moslims dat nu dunnetjes over doen?
Ik zou zeggen, trek lering van het verleden, probeer onrecht dat nu gepleegd wordt of nog gepleegd moet moeten te voorkomen!
Als jij islam de beste religie vind, wat vind je dan van al dat onrecht gepleegd door de islam? (en dan is het geen geldig argument om geweld gepleegd door anderen in een ver verleden aan te halen).
Bovendien ben je wellicht vergeten dat vanaf het begin tot op heden de islam continu massamoorden en onrecht begaan heeft en begaat.
Denk aan het systematisch uitmoorden van minderheden, denk aan de verschrikkelijke moordpartijen over en weer tussen soennieten en sjiieten, het uitmoorden van de christenen in Turkije, de hindoes en de boeddhisten in Azië.
En dan kom jij, hypocrieteling, aan met (eerlijk is eerlijk) duistere feiten uit het verleden van het christendom. Wees dan ook erkentelijk waar de islam allemaal verantwoordelijk voor is en wat het NU nog steeds doet. Als je tegen onrecht bent, dan zou je eens moeten beginnen met wat er nu allemaal gebeurt in naam van de islam.
het is allemaal wel waar maar christenen hebben de award kwa aantal
dat halen de islamiten never nooit in.
Silverr
Berichten: 79
Lid geworden op: di aug 08, 2006 12:33 am

Bericht door Silverr »

nina schreef:
Silver schreef:ach man je heb al 200 miljoen vermoord voordat moslim dat inhalen is het jaar 20000
Beste Silver, het probleem is dat de islamitische wereld het islamitische geweld onder het vloerkleed veegt. Wat je niet ziet, dat is er niet, denkt men. En als je het niet ziet, zal alles wel koek en ei zijn.

Zou de islamitische wereld ook beginnen met het onderzoeken van hun oorlogen en geweld, dan wordt er een beerput opengetrokken.
er zijn ook christelijke fundamentalisten die keihard ontkennen dat 'blanke' christenen vroeger een holocaust tegen negers en gekleurden hebben uitgevoerd en bijna 200 miljoen mensen hebben vermoord.
Alles wordt gedocumenteerd. Wil jij een voorbeeld nemen aan mensen die hun schuld ontkennen, of durf je zelf ook een eerlijk onderzoek te doen?

In de islamitische wereld is bijvoorbeeld zowat niets bekend van de genocide op de Armeniers door de Turken. In Turkije leefden een eeuw geleden nog zo'n dertig procent christenen, nu vormen joden en christenen bij elkaar geen promillage meer. In Bangladesh zijn, aangestoken door Pakistan, tientallen miljoenen hindoes vermoord. Onder aanvoering van Soeharto en de VS zijn in Indonesie twee miljoen communisten vermoord. Dat de VS daar een aandeel in had, willen moslims nog wel geloven, maar dat Soeharto een deel had in een ongelofelijke massamoord wordt verzwegen. Ook de voortdurende doodseskaders waarmee Soeharto zijn tegenstanders liet vermoorden zijn onbekend.

Maar moslims willen zo graag geloven in de goedheid van de islam en de vredelievendheid van hun eigen cultuur, dat ze liever hun ogen sluiten voor hun eigen verleden, en onze cultuur confronteren met westers geweld - puttend uit onze eigen onderzoeken.
genocide op de Armeniers door de Turken is geen genocide maar een oorlog situatie , waarbij de armaniers de kant van de russen hebben gekozen en eerst 650.000 duizend turken hebben vermoord en verbrand met de hulp van de russen. nadat de turken de westkant hadden verslagen hebben ze de oosten aangepakt en de armeniers verbannen richting syrie waarbij veel armeniers dood zijn gegaaan door tekort aan water en voedsel enz....
de turken hebben veel christen vermoord in de eerste wereld oorlog
maar ook ervoor om nederland te beschermen tegen de spanjaarden anders was nederland nu een deel van spanje.
arabieren daar tegen hebben weinig mensen vermoord maar waren meer slachtoffers van het westen.

in indonesie hebben nederlanders ook 40 duizend mensen vermoord om dat land weer terug te pakken in dit eeuw.
ik heb de begravenisplaats gezien van die arme mensen die met bamboe stokken de nederlanders hebben weggejaagt.

in ieder geval aantal moorden door christenen zijn veel en veel hoger
dit komt vooral door hebberigheid .
Gebruikersavatar
DeArmeStudent
Berichten: 11
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 12:28 pm

Bericht door DeArmeStudent »

he, weer zo een nietszeggend topic van?...oh ja...silverr! :lol:

Ik denk dat iedereen hier op het forum er goed aan doet niet meer te reageren op posts en topics van Silverr, aangezien ze na ophef gekweekt te hebben (weer een nieuwe topic beginnen) en als ze daarna de oren gewassen worden met gegronde argumenten, die ze niet kunnen weerleggen, dan gaan ze niet meer op het onderwerp in.....dit heeft dus geen zin....dus bij deze... 8)
Laatst gewijzigd door DeArmeStudent op do aug 10, 2006 11:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Johannes 1 vers 29:
Des anderen daags, zag Johannes Jezus tot zich komende, en zeide: Zie het Lam Gods, Dat de zonde der wereld wegneemt!
Plaats reactie