Mohammed beste profeet

Silverr

Mohammed beste profeet

Berichtdoor Silverr » Di Aug 08, 2006 1:37 am

Gezien de verzonnen jezus en christelijk geloof gebaseerd op 10 procent van je salaris (belastingdienst van nu) is het niet meer gelovig.
het zijn ook de christenen die mohammed slecht hebben gemaakt met verzonnen pedofilie terwijl we nu zien dat pedofilie een westerse ziekte is, hierbij is het niet gebleven laats nog is over irak verzonnen dat er gemische wapens lagen om de land in te vallen voor olie.
hierdoor is het weer eens bewezen dat islam beste geloof is en mohammed de beste profeet die niet gebaseerd is op leugens van de westerse landen.

Thomas

Re: Mohammed beste profeet

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 9:38 am

Silverr schreef:Gezien de verzonnen jezus en christelijk geloof gebaseerd op 10 procent van je salaris (belastingdienst van nu) is het niet meer gelovig.
het zijn ook de christenen die mohammed slecht hebben gemaakt met verzonnen pedofilie terwijl we nu zien dat pedofilie een westerse ziekte is, hierbij is het niet gebleven laats nog is over irak verzonnen dat er gemische wapens lagen om de land in te vallen voor olie.
hierdoor is het weer eens bewezen dat islam beste geloof is en mohammed de beste profeet die niet gebaseerd is op leugens van de westerse landen.

Silverr, als jij een beetje kunt lezen heb je kun zien WAAROM wij vinden dat jouw mohammed een pedofiele struikrover en vrouwenverkrachter is.

Het zijn de teksten uit JOUW koran en JOUW haddits die ons aanleiding geven deze stellingen te poneren.

Verder zal ik niet reageren op iemand die postings schrijft waaruit blijkt dat hij de hersens van een een te kleine garnaal heeft.

Groeten

DeSuper

Berichtdoor DeSuper » Di Aug 08, 2006 10:54 am

Ik heb laatst een heerlijke thaise curry gegeten met garnaal.

Was lekker.
FFD olé

Thomas

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 11:08 am

DeSuper schreef:Ik heb laatst een heerlijke thaise curry gegeten met garnaal.

Was lekker.

Das mooi voor jou DeSuper maar ik lust geen garnalen.......
Geef mij maar een heerlijk biefstukje of zo.

Gelukkig maar dat smaken verschillen vind je niet, anders wordt het wel erg saai op deze wereld......

Manon

Berichtdoor Manon » Di Aug 08, 2006 11:43 am

Silverr heeft een beetje Nederlands geleerd, maar heeft het stukje over de leestekens blijkbaar overgeslagen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Di Aug 08, 2006 12:00 pm

Manon schreef:Silverr heeft een beetje Nederlands geleerd, maar heeft het stukje over de leestekens blijkbaar overgeslagen.

ach die ondingen zijn ook totaal overbodig het maakt misschien het lezen van een tekst wat makkelijker maar waarom zou je dat willen op zon kansloos forum als dat van ffi echt die leestekens alleen maar zonde van je tijd zelf vind ik persoonlijk de klinkers en medeklinkers ook overbodig als je ons echt dwars wil zitten silverr dan moet je die ook overslaan slechts dan zal je echte boodschap bij ons duidelijk worden islam is de beste geloof en verleent zijn bestaan aan de andere godsdiensten dat wil je toch zeggen dat over die gemische wapens is inderdaad complete onzin een regelrechte aanval op alle moslims in de hele wereld vraag maar aan de nog levende koerden in het noorden van irak het bewijs is overweldigend de gristenen willen enkel onrust stoken waar mohammed en zijn volgelingen de vrede aanhangen

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 08, 2006 12:20 pm

Sjoerd schreef:
Manon schreef:Silverr heeft een beetje Nederlands geleerd, maar heeft het stukje over de leestekens blijkbaar overgeslagen.

ach die ondingen zijn ook totaal overbodig het maakt misschien het lezen van een tekst wat makkelijker maar waarom zou je dat willen op zon kansloos forum als dat van ffi echt die leestekens alleen maar zonde van je tijd zelf vind ik persoonlijk de klinkers en medeklinkers ook overbodig als je ons echt dwars wil zitten silverr dan moet je die ook overslaan slechts dan zal je echte boodschap bij ons duidelijk worden islam is de beste geloof en verleent zijn bestaan aan de andere godsdiensten dat wil je toch zeggen dat over die gemische wapens is inderdaad complete onzin een regelrechte aanval op alle moslims in de hele wereld vraag maar aan de nog levende koerden in het noorden van irak het bewijs is overweldigend de gristenen willen enkel onrust stoken waar mohammed en zijn volgelingen de vrede aanhangen

:D :D :D :D :D
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 12:34 pm

Sjoerd schreef:

:D :D :D :D

Thomas

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 12:36 pm

Oeps, ik zie nu pas dat Ariel en ik echt gelijk gestemd zijn vandaag!!!!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 08, 2006 1:00 pm

Silverr schreef:Gezien de verzonnen jezus en christelijk geloof gebaseerd op 10 procent van je salaris (belastingdienst van nu) is het niet meer gelovig.

Kijk eens aan.
Ik kan gelijk beginnen met het deprogrammeren.
Dat is prachtig.
Jij denkt dus dat Christenen Mohammed een slechte naam gegeven hebben ?
Nee Silverr. Dat heeft Mohammed helemaal zelf gedaan.

Ik weet niet waar ik moet beginnen, want als ik je werkelijk het ware gezicht van Mohammed moet laten zien ben uren bezig.
En man die in de naam van God talloze moorden gepleegd heeft, vrouwen verkracht heeft, en ook nog vaak op rooftocht was is geen goed mens.
Stel dat hij dit alles gedaan had zonder dat hij verkondigd had een profeet te zijn, dan had ik mijn schouders opgehaald.
Mo is al lang dood en wat gebeurd is is verleden tijd.
Maar het feit dat hij gezegd heeft dat al deze misdaden in de naam van God gedaan heeft, maakt, en het feit dat hij zoveel volgelingen heeft het wel belangrijk dat wij dit nu wel naar voren brengen.
Nog steeds worden namelijk in Mohammed en Allah’s naam de zelfde vreselijke misdaden gepleegd.
Mohamed trouwde met en meisje van 6 jaar, en had seks met haar toen ze 9 was.
Er bestaat zelf een hadith waarin verteld word. ( vergeef me dat ik dit zo cru moet vertellen) dat toen hij met de zes jarige Aisha trouwde hij zijn penis tussen haar beentjes deed en zo klaar kwam. Ik geloof dat jullie dit tighting noemen of zo.
In ieder geval is dit geen waarheid die gebaseerd is op leugens van de westerse landen, maar een waarheid van de Islam.

Je hebt nu geleerd dat Mohammed geen beste man was, maar een vrouwengek die erg dol was op jonge vrouwen, en oh, ja.. Vergat ik even. ook nog de vrouw van zijn geadopteerde zoon afpikte omdat hij helemaal geobsedeerd was van de schoonheid van Zainab bint Jahash.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 08, 2006 1:01 pm

Thomas schreef:Oeps, ik zie nu pas dat Ariel en ik echt gelijk gestemd zijn vandaag!!!!

Ik moest er alleen nog harder om lachen als jij.
:D

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Di Aug 08, 2006 1:13 pm

Ariel schreef:
Thomas schreef:Oeps, ik zie nu pas dat Ariel en ik echt gelijk gestemd zijn vandaag!!!!

Ik vind genocide met gemisge wapens niet grappig, ik vind het :( :( :( :( :( :(

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 08, 2006 1:18 pm

Sjoerd schreef:
Ariel schreef:

Dat is waar Sjoerd. :( :(
Maar daar lachte wij ook niet om.
En nu moet ik naar de kapper.
Jakkes......

Thomas

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 1:29 pm

Sjoerd schreef:
Ariel schreef:

Sorry Sjoerd maar wij hadden pret omdat wij beiden dezelfde reactie gaven!!!! NIET om de inhoud van de posting zelf.

Hamsa

Berichtdoor Hamsa » Di Aug 08, 2006 1:32 pm

Ik zal het niet herhalen. Maar heel leuk.
"Maar het islam is toch de beste geloof jullie komen agter als jullie dood zijn maar dan is te laat"

Thomas

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 1:36 pm

Hamsa schreef:Ik zal het niet herhalen. Maar heel leuk.
"Maar het islam is toch de beste geloof jullie komen agter als jullie dood zijn maar dan is te laat"

Ach Hamsa. Laat deze trol lekker lullen joh.
Verder niet meer op reageren en dan verdijnt hij vanzelf weer.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Di Aug 08, 2006 1:44 pm

Jezus verzonnen... hihi... het kan hoor: er zijn geen andere historische bronnen die over Jezus spreken dan de bijbel.

Maar dan liegt Allah.

:-)
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Di Aug 08, 2006 1:45 pm

Thomas schreef:

Ik heb er geen problemen mee, van mij mag hij best zijn mening verkondigen, zolang hij eerlijk blijft, en uiteraard de regels van het forum naleeft.

Thomas

Berichtdoor Thomas » Di Aug 08, 2006 2:06 pm

Sjoerd schreef:
Thomas schreef:

Ik heb er geen problemen mee, van mij mag hij best zijn mening verkondigen, zolang hij eerlijk blijft, en uiteraard de regels van het forum naleeft.

Daar zeg je wat bij Sjoerd......zolang hij eerlijk blijft.
Maar deze idioot liegt het hele forum bij elkaar.

Silverr

Berichtdoor Silverr » Wo Aug 09, 2006 12:09 am

Ik ben niet echt gelovig voor degenen die het willen weten
jezus is een verzonnen strip verhaal dus christen dom is een op geld gebaaserde geloof.als je nu naar je huidige belasting systeem kijk dan weet je het wel en anders ben je onder 16 of je heb geen brains
en vandaar heeft mohammed ook geen concurentie en blijf de beste profeet ..de verzonnen onzin door christenen was alleen maar om nog eens 10 procent mee te pikken ...elk mens was weer kassa en de pastoors hielden mensen dom terwijl de kerk geld inzamelde.
de tijden zijn niet echt verandert want de vrouw is nu ook verplicht om te werken voor extra belasting inkomen, emancipatie van christelijke vrouwen is hiermee misbruikt door de christelijke politiek.
moslim vrouwen hebben algemeen veel beter dan een christelijke vrouw.

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Wo Aug 09, 2006 12:13 am

Om niet op al jouw onzin in te gaan, maar hoe kan je dít met droge oogen beweren...
Ben je blind???
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Sjeng

Berichtdoor Sjeng » Wo Aug 09, 2006 12:16 am

En als je jezus en mohammed naast elkaar zet dan durf ik met droge ogen te beweren dat Jezus een moreler en beter mens was dan mohammed.
Jezus was geen pedofiel, moordenaar, had geen meerdere vrouwen, trouwde geen oude vrouw voor geld, etc. etc.
dat later de boodschap van jezus vervormd, misbruikt is, dat is een tweede.
de boodschap van mohammed is op zichzelf al een kwade boodschap.
daarmee is de islam in de basis een kwaad geloof en het christendom NIET.
tabee, ik ga voor de rest niet meer op je onzin in, kom eerst met een goed verhaal. Dan pas ga ik weer op je in, welterusten. Sjeng.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)

Silverr

Berichtdoor Silverr » Wo Aug 09, 2006 12:19 am

Sjeng schreef:En als je jezus en mohammed naast elkaar zet dan durf ik met droge ogen te beweren dat Jezus een moreler en beter mens was dan mohammed.
Jezus was geen pedofiel, moordenaar, had geen meerdere vrouwen, trouwde geen oude vrouw voor geld, etc. etc.
dat later de boodschap van jezus vervormd, misbruikt is, dat is een tweede.
de boodschap van mohammed is op zichzelf al een kwade boodschap.
daarmee is de islam in de basis een kwaad geloof en het christendom NIET.
tabee, ik ga voor de rest niet meer op je onzin in, kom eerst met een goed verhaal. Dan pas ga ik weer op je in, welterusten. Sjeng.

net zoals ik zeg jezus is een verzonnen persoon
ik kan ook een mooie fabetje vertellen als je dat wilt

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Wo Aug 09, 2006 12:20 am

Silverr schreef:Ik ben niet echt gelovig voor degenen die het willen weten

En ik vind jou niet echt een leugenaar.

Silverr schreef:ik kan ook een mooie fabetje vertellen als je dat wilt

Nee hou je fabeltjes maar bij je, het zou de 17e zijn.

Ik zie trouwens in je profiel dat je niet op Groep Wilders stemt? Misschien is de SP iets voor je? Die noemen ook iedereen dom.

Silverr

Berichtdoor Silverr » Wo Aug 09, 2006 12:31 am

Sjeng schreef:Om niet op al jouw onzin in te gaan, maar hoe kan je dít met droge oogen beweren...
Ben je blind???

nee ik dank dat jij blind ben
moslim vrouwen hebben alles eerder gedaan dan christenen
zoals politiek enz.... 1960 kreeg de christen vrouw beetje rechten
in indo oorlog moest de christen vrouw thuis blijven terwijl de man ging uitleven.
en deze tijden moet de vrouw werken
80 procent moet thuis nog koken , alles was ze doen moeten ze melden
en vooral laatste tijd worden ze ook nog eens vermoord door de fanatiek christelijke man. zie nieuw van afgelopen jaar.
jazeker moslim vrouw heeft het veel beter en worden ook beter verwend want in islam is het heel belangrijk dat je vrouw klaar komt .
helaas gaat de christen vrouw vaak vreemd omdat de christelijke man het laat afweten.

Terug naar “Prullenbak”