rwina

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

RwinaKozinaBatataDellahBe schreef: ik ga schrijven wat ik wil, is mijn vrijheid of niet?
en jullie beweren dat dit een democratische forum is ..
dus
ik ga doen wat ik wil, waarom wil je in de weg stoppen en wat is schrijf is ni arabisch of marokaans, maar berbers, marokaans, arabisch, engels, egytpisch, lebasees, .. etc

ik ben vrij, en dit is een democratische forum..

nou man man man .. wat raaaaaaaaar :evil: :evil: :evil:
Jij hebt je net zoals wij aan de regels te houden.
Wij willen graag lezen wat jij schrijft, en dat is onmogelijk als je dat in het berbers of what ever schrijft.

Verder wil ik je er graag op wijzen dat het participeren op dit forum geen geboorte recht is, maar een gunst.
Zolang jij niet betaald voor jouw recht om op het forum te schrijven, dan heb jij weinig in te brengen.
Het is misschien goed als je de regels van de DOA even leest.
Ik heb ze hier voor je gekopieerd.
Deze regels gelden voor het internationale forum, en dus ook hier.

Do not insult other members, Do not utter racial slurs or call for violence against certain groups of people.

Clashes of opinions are welcomed but clashes of personalities are not.

Do not spam or flood the forum with too many postings. Limit your postings to maximum seven messages per day.

Think before writing. Quality matters more than quantity.

Do not use foul language nor override the general norms of civility. Let your words be the expression of who you are.

You’ll be “flamed” by other members if you behave unscholarly.
You do not have to be a scholar to participate in this forum but try to act like one.

Do not use an offensive nickname as your user name.

Be considerate of other members’ time and write only if you have something of value to say.

Remember that the membership to this forum is not a birthright, but rather a privilege. We love to see the flowers of all kinds and hues in our garden but the moderators are always on the watch to weed out the “thorny” shrubs that try to suffocate other plants.

This forum is for serious discussions. Please do not register multiple usernames like Muhammad and his Allah whose one alias said one thing and his hidden alias came to his support. We can easily see if you use multiple usernames, do not like it and will reveal your little secret. So don't do that.

Please join only if you agree.



Ik zie dat je enorm veel plezier op ons forum hebt, en daarom lijkt het me niet meer dan billik dat jij een bijdrage stort om dit forum draaiende te houden.
Dat kan je hier doen.

http://www.faithfreedom.org/help.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

RwinaKozinaBatataDellahBe schreef:
nadia schreef:
manise shem?
waar ik vandaan kom is je geheime vraag in het berbers, ik kom uit mijn moeders buik, geboren in marokko, alhoceima...

en daarnaast is ariel niet je vriend, dat had je wel gedroomd maar forget it..jij wilde zijn dochter neuken als ze mooi zou zijn, ben je dan een vriend, sorry maar dat begrijp ik toch niet helemaal.

nadia
hahaha, waarom moet je zoveel tijd aan deze vraag besteden ?? :shock:
ja, vriend en dan?
als hij een dochter heeft, dan gaat hij mij zijn dochter geven als die mooi is dan ga ik met hem samenwerken met zijn project
is dat vreemd?
oooooooooh nee nee
walkin dinni ijen haja wa tghire7shi ira ammen, mimmi iysi attas nerwe9th bash atawyid rm3ena nwawar inoe?

:evil: :evil:
geachte slang,

nee, ik hoefde niet lang na te denken over waar ik vandaan kom en ik heb je de waardheid verteld, ik had je eerdere verzoek naar mij toe met de vraag waar ik vandaan kom over het hoofd gezien.
ken jij alhoceima, vast en zeker wel.
had jij ook getroffen familieleden, mbt de aardbeving in 2004...

over welk project heb jij het, dus jij wilt samenwerken met ariel, ik heb iets over het hoofd gezien denk ik.

doe nou gewoon normaal en gedraag je en dan word je hier gerespecteerd, doe het voor jezelf en zet ons "marokkanen"niet voor schut.
die zijn er al teveel.

mvg nadia
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Er bestaat geen project Nadia, dus werken we ook niet samen.

Deze jongeman is een trol eerste klas, en hij wacht tot dat jij een ban krijgt , zodat hij dan op een ander forum kan zeggen hoe wij moslims de mond snoeren.

Voorlopig kan hij nog even door trollen in de Zoo.
Daar is de zoo voor , en zo kunnen onze lezers zien hoe echte moslims denken en handelen.

Ze maken hun religie en volk te schande, maar hebben dat niet door.
Dom, maar ja....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Hij gedraagt zich als een slinkse leugenaar die ons in de val wil lokken.
Hij noemt zich echte Moslim.
'nuf said.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
RwinaKozinaBatataDellahBe
Berichten: 92
Lid geworden op: za feb 03, 2007 9:59 pm

Bericht door RwinaKozinaBatataDellahBe »

sprot schreef:
RwinaKozinaBatataDellahBe schreef:
sprot schreef: Schrijft gij wat je wil, maar ik hoef je berbers-arabisch niet te begrijpen ...
aallanava walle joelebaal jeedeeoodfxqsqsaqw
je m'en fou .. :evil:

aaah aj, sad tsiuj, ej tbeh kjileg !
ik meen da, das juist, je hebt gelijk!


groetzzzzzzzzzz
Uw Frans snap ik ... :lol:
:wink:

je krijgt een cadeaau van mij:
Afbeelding
Plaats reactie