meisje met hoofdoek uitgescholden en in elkaar geslagen

melihacan

meisje met hoofdoek uitgescholden en in elkaar geslagen

Berichtdoor melihacan » Di Feb 27, 2007 1:14 am

Vandaag in de metro richting centraal station amsterdam.
Twee meisjes waren in gesprek met elkaar over school en tentamen.
1 van de meisjes droeg een hoofddoek.
Een man stond grommend op en liep naar haar toe. "Je moet oprotten naar je eigen land. Doe je hoofddoek nu af of anders ruk ik hem eraf."
Zij gaf haar weerwoord. Hij ging door.."doe nu je hoofddoek af anders ram ik je helemaal in elkaar". Bloed stroomde door zijn aderen. Hij schreeuwde naar haar en dreigde haar in elkaar te rammen. Hij was super agressief en ging schuimbekkend door.."doe nu je hoofdoek af".
De metro was vol, maar iedereen was muisstil.
De man duwde haar. Zij duwde terug. Toen ging hij door het lint en schreeuwde "oprotten naar je eigen land!!". Hij sloeg haar en ramde helemaal in elkaar.
Toen pas kwamen anderen in actie.

Vandaag walgde ik..van jullie soort mensen.

Vandaag...de haat, frustratie, discriminatie..

Hoop dat jullie de dames van faithfreedom ook in elkaar worden geslagen.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 27, 2007 2:10 am

Heb je dit zelf meegemaakt?
Of heb je een link naar een artikel over deze achterlijke daad?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 27, 2007 2:48 am

Hoop dat jullie de dames van faithfreedom ook in elkaar worden geslagen.

Toch wel grappig te zien welke conclusie je uit dit verhaal haalt. Uiteindelijk blijk jij geen haar beter te zijn dan die man.

Wens je vriendin namens mij sterkte en beterschap. En laten we hopen dat die schoft gepakt wordt.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 27, 2007 2:58 am

Als het waar is, dan is het vreselijk Lodewijk, maar ik geloof hem niet.

Volgens mij is dit een verzonnen verhaal.
Ik heb alle kranten afgezocht, maar niks kunnen vinden.

melihacan is onze nieuwe bewoner van de ZOO.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 27, 2007 3:07 am

Ariel schreef:Als het waar is, dan is het vreselijk Lodewijk, maar ik geloof hem niet.

Volgens mij is dit een verzonnen verhaal.
Ik heb alle kranten afgezocht, maar niks kunnen vinden.

melihacan is onze nieuwe bewoner van de ZOO.

Afbeelding

Inderdaad, ik heb net alle nieuwsberichten gedegeslagen en heb er niks van vernomen.

Maar als Melihacan met bewijs komt, dan ben ik de eerste om het te geloven.

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Di Feb 27, 2007 3:41 am

Moslima zonder hoofddoek afgetroefd

Een 24-jarige vrouw met Marokkaanse roots werd vorig weekend op het Antwerpse Kiel lastig gevallen door een groepje allochtone jongeren, die haar met grof taalgebruik verweten geen hoofddoek te dragen. Toen ze hen van repliek diende, werd ze prompt afgetuigd.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5227

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 1:52 pm

Afschuwelijk en hopelijk word de dader snel opgepakt. Ik heb ook zoiets meegemaakt vorige week. Ik liep met mijn moeder naar de school, had een 10-minuten gesprek en het was pikdonker toen een groepje asociale Christenen die bij de kerk stonded ons aan het uitschelden waren. Mijn moeder draagt een hijaab dus. Op een gegeven moment hebben ze 2 eieren op ons gegooid, maar het was niet raak.
Jeetje ik moest toen echt aan mijn bloeddruk denken. Ik heb daar staan schreeuwen en gezegd dat ze nu eens voor me gezicht moesten schelden en dan eens kijken wat ze kunnen verwachten. Ze waren met zn zessen en nog bang he. Ze wouden niet komen terwijl ik bijna mijn schoenen al uit had om naar ze toe te rennen. Als het echte mannen waren dan dan waren ze naar me toe gekomen. Mietjes! Zo boos was ik.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 27, 2007 4:38 pm

Chaimae schreef:Afschuwelijk en hopelijk word de dader snel opgepakt. Ik heb ook zoiets meegemaakt vorige week. Ik liep met mijn moeder naar de school, had een 10-minuten gesprek en het was pikdonker toen een groepje asociale Christenen die bij de kerk stonded ons aan het uitschelden waren. Mijn moeder draagt een hijaab dus. Op een gegeven moment hebben ze 2 eieren op ons gegooid, maar het was niet raak.
Jeetje ik moest toen echt aan mijn bloeddruk denken. Ik heb daar staan schreeuwen en gezegd dat ze nu eens voor me gezicht moesten schelden en dan eens kijken wat ze kunnen verwachten. Ze waren met zn zessen en nog bang he. Ze wouden niet komen terwijl ik bijna mijn schoenen al uit had om naar ze toe te rennen. Als het echte mannen waren dan dan waren ze naar me toe gekomen. Mietjes! Zo boos was ik.

Van dit verhaal geloof ik dus heel weinig. Of je verdraait de feiten in je voordeel.
Jouw kennende deel je direct wat je overkomen is met de buitenwereld. En hier kom je opeens spontaan zomaar mee.

gideong

Berichtdoor gideong » Di Feb 27, 2007 5:15 pm

Journalisten baseren hun artikelen op verifieerbare feiten. Waar kunnen we die feiten vinden Chaimae ?
De boom herken je aan zijn vruchten

Polleke

Berichtdoor Polleke » Di Feb 27, 2007 5:28 pm

Het principe is heel simpel: Salafisten/islamisten liegen altijd tenzij het tegendeel bewezen is.

mvg, Polleke

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 27, 2007 6:32 pm

Chaimae schreef:Afschuwelijk en hopelijk word de dader snel opgepakt. Ik heb ook zoiets meegemaakt vorige week. Ik liep met mijn moeder naar de school, had een 10-minuten gesprek en het was pikdonker toen een groepje asociale Christenen die bij de kerk stonded ons aan het uitschelden waren. Mijn moeder draagt een hijaab dus. Op een gegeven moment hebben ze 2 eieren op ons gegooid, maar het was niet raak.

Chaimae, een excuus tegen de moderator is op zijn plaats.
Je hebt net een post beantwoord die volgens jou verwijderd is.
Ik hou er niet van dat je me voor leugenaar uitmaakt.

Danku zeer. Nu weet ik 't zeker. Een jongeman hier genaamd Ikkeniet die heeft hier ook een aantal dingen gepost. Hij vertelde me aan de telefoon dat ze gelijk verwijderd waren

Ook van Ikkeniet heb ik nog nooit een post verwijderd.
Als jij dit soort beschuldigingen her en der aan het rond strooien ben, dan weet ik niet of jij nog langer een welkome gast op dit forum bent.

Silly

Berichtdoor Silly » Di Feb 27, 2007 6:45 pm

chaimae... je mag niet liegen
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:16 pm

Het is echyt gebeurd hoor. Sara jij weet dondersgoed dat alle Syrijojo's een hekel hebben aan Moslims. Dat is gewoon niet te ontkennen en ze zagen mijn moeder met een hijaab en hebben ons dus bekogeld met eieren. Mijn broertje was razen en die wou weten wie het was. Het is maar dat ik heb gezegd het te negeren anders..

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:17 pm

Als jij dit soort beschuldigingen her en der aan het rond strooien ben, dan weet ik niet of jij nog langer een welkome gast op dit forum bent.

Ik hoor het nu van 2 mensen. Bovendien vertrouw ik Ikkeniet altijd nog meer dan jullie. :wink:

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 27, 2007 7:19 pm

Chaimae schreef:

Ik hoor het nu van 2 mensen. Bovendien vertrouw ik Ikkeniet altijd nog meer dan jullie. :wink:

En je bent te dom om te zien dat haar post op het forum staat?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:22 pm

Ikkeniet heeft een heeleverhaal hier geplaats dat ging over het Hindoeisme. Maar dat is verwijderd. Ach ik weet genoeg.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 27, 2007 7:22 pm

Chaimae schreef:

Toch wel grappig, daar jezelf veel gepost hebt en er nooit iets verwijderd is. Zelfs de Jodenhatelijke teksten.

Idem voor Maroc. En Maroc acht ik vele malen slimmer dan Ikkeniet.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 27, 2007 7:36 pm

Chaimae, waarom zou ik in Godsnaam een artikel over Hindoeisme verwijderen.
Ik heb alle posten van ikkeniet nagezocht, en hij heeft het nergens over Hindoeisme.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:38 pm

Hij zegt dat hij het geplaats had, maar het gelijk verwijderd was.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 27, 2007 7:43 pm

Chaimae schreef:Hij zegt dat hij het geplaats had, maar het gelijk verwijderd was.

Chaimea, zo naief ben je toch niet? Ikkeniet was toch hetzelfde figuur die dacht dat je ons kon bellen en zodat hij kon afluisteren.

Ken je het spreekwoord; zoals de waard is, zo vertrouwt hij zijn gasten?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Feb 27, 2007 7:47 pm

Chaimae schreef:Hij zegt dat hij het geplaats had, maar het gelijk verwijderd was.

kijk, ik wil hem geloven als jij denkt dat hij het geplaatst heeft.
een poos geleden had het forum veel problemen.
We kregen vaak een phpBB error melding tijdens het gebruik van dit forum. Dat kwam omdat we niet genoeg vermogen hadden.
De webmaster heeft toen voor veel geld ( uit eigen zak) meer vermogen gekocht, en daarna zijn de problemen een stuk minder geworden.
Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik een post van me kwijt was omdat ik net op het moment van een storing deze post maakte.

Misschien is het zelfde gebeurd met ikkeniet. Wie zal het zeggen.

Maar nogmaals... Ik verwijder geen posten.
Laatst gewijzigd door Ariel op Di Feb 27, 2007 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:48 pm

- Eeeey die spreekwoord ken ik.- :D

Ikkeniet die beweerd dus dat hij hier een tijdje terug een topic geplaats had over het Hindoeisme maar per direct verwijderd was. Ik weet alleen niet wie ik geloven moet.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 27, 2007 7:51 pm

Chaimae schreef:- Eeeey die spreekwoord ken ik.- :D

Ikkeniet die beweerd dus dat hij hier een tijdje terug een topic geplaats had over het Hindoeisme maar per direct verwijderd was. Ik weet alleen niet wie ik geloven moet.

Dat is een beetje dom Chaimea. Wees niet naief. Damn wat kunnen moslimmannen toch soms onbetrouwbaar zijn :?

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:52 pm

Dat kan ook Ariel.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Di Feb 27, 2007 7:53 pm

Lodewijk Nasser schreef:
Chaimae schreef:- Eeeey die spreekwoord ken ik.- :D

Dat is een beetje dom Chaimea. Wees niet naief. Damn wat kunnen moslimmannen toch soms onbetrouwbaar zijn :?

Jeetje, altijd hoor ik van mensen dat ik naief en eigenwijs ben. Margoed voor hetzelfde geldt heeft Ikkeniet/Mohammed gelijk.

Terug naar “Prullenbak”