Teva Teff op de fileertafel.

Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pizzaman »

Zou mij ook niet verbazen als Sjun lijkt op z'n foto. :greeting2:
Ik lijk er tenslotte ook op. Manon heeft wel mooie ogen op die foto maar de rest hoop ik niet dat ze d'r op lijkt.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Ik vind de jas van Ali Yas zo deftig.
Keanu mocht 'm even van me lenen maar na die frivoliteiten in de Matrijs wilde ik 'm meteen terug. Ben dagen bezig geweest met het stoppen van de gaten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Psychologische intelligentietest.

Bijna iedereen kan meedoen. Welke afbeelding hoort niet thuis in de plaatjesgalerij en waarom niet?

Afbeelding

Zo moeilijk was het niet. Maar nu de vraag beantwoord: Het betreft een bonte verzameling alleraardigste Avatars die allen, op een Avatar na, hetzelfde gemeen hebben, namelijk intelligentie. Want zowel dier als mens zijn intelligent. Omdat beiden hersens hebben. Een dood element als een vliegtuig heeft geen hersens. We kunnen ons de vraag stellen: Waarom verbeeldt iemand zich in zo'n avatar? Dat het Duitse oorlogsvliegtuigen betreft vind ik niet eens relevant. Ik maak geen onderscheid tussen agressief gedrag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Zo moeilijk was het niet.
https://www.youtube.com/watch?v=8pOVE8b9Qtw
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Gelukkig is Teva niet ziek en is er alweer iets van het hem op FFI typerende gedrag in beeld gekomen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Gelukkig is Teva niet ziek en is er alweer iets van het hem op FFI typerende gedrag in beeld gekomen.
:greeting2:
Sjun de desinformant is weer actief ( met zijn op FFI typerende gedrag [icon_lol.gif] ).
Waarom heeft deze praatjesmaker nog geen eigen fileertafel?
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za apr 08, 2017 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

De methode Teva samengevart:
- Doe een absolute bewering.
- Tracht de ander aan het werk te zetten.
- Tracht de opponent als persoon af te serveren.
- Blijf dit framend herhalen.

Ondanks dat de man bij verschillende opponenten elke keer weer door de mand valt komt er geen nieuwe riedel. Daartoe lijkt de flexibiliteit te missen. Je zou als argeloze opponent maar zo een verband met het syndroom van Asperger kunnen leggen maar dat hoeft natuurlijk niet aan de hand te zijn.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

De diagnose van deze desinformant heeft geen waarde. De als serieuze info verpakte praatjes van een desinformant zijn voor mij nooit veel waard.
Volgens mij is het al weer een jaar of 8 geleden dat een nog grotere lul, eveneens iemand die het meestal ontbrak aan enige kennis van zaken, deze oudbakken forumtruc met precies hetzelfde beschuldigende aspergerverhaaltje voor het eerst heeft afgestoken.
Ach, denk je dan.
Soms negeer je zo'n trollenventje, soms schrijf je een korte reactie.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Arme Teva, lukt het nu niet om de opponent te beledigen?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Arme Teva, lukt het nu niet om de opponent te beledigen?
Teva voelt zich veilig, op zijn gemak, onaantastbaar zelfverzekerd vanuit zijn ivoren toren zonder trap en lift.
Dat betekent - eigenlijk zielig als je het zo bekijkt - dat hij opgesloten zit en er niet meer uit kan. Nou ja, behalve dan door uit het raam te springen. Zelfs als er geen brand is. [icon_lol.gif] Maar wat niet is kan nog komen. :redface2:

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

[icon_lol.gif]
Help! Help! Help!
Ik word belaagd door een meute amateurpsychologen van het infantielste soort.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Belaagd nog wel. Zo belangrijk is het slechts poneren van een stellig gebrachte mening nu ook weer niet. Het gaat er slechts om dat argelozen de tactiek zien en er immuniteit tegen ontwikkelen waardoor uiteindelijk het narratieve verhaal zal veranderen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Teva voelt zich veilig, op zijn gemak, onaantastbaar
Dat kun je hebben op fora waar je door de leiding niet wordt verbannen, door mede-forummers niet wordt bedreigd en door je eigen gebrek aan wijsheid niet wordt gehinderd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: De troll Sjun krijgt hulp van zijn trouwe knechtje.

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Toch wel grappig dat ik bij de eerste door Ali Yas onaardig bedoelde bijdrage in dit topic de vorming van de meute al in de peiling had. Ali Yas was nummertje 2 dus. Van de meute.
Dat komt omdat Ali Yas een typisch meuteventje is. Laf en vooral heel voorspelbaar.
Elke keer als zijn forummaatje Sjun het een beetje benauwd krijgt komt Ali Yas opdraven.
Wat is zijn bijdrage vandaag?
Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Teva voelt zich veilig, op zijn gemak, onaantastbaar
Dat kun je hebben op fora waar je door de leiding niet wordt verbannen, door mede-forummers niet wordt bedreigd en door je eigen gebrek aan wijsheid niet wordt gehinderd.
"Niet gehinderd door mijn eigen gebrek aan wijsheid".
Waar heeft Ali Yas deze wijsheid vandaan?
Teva Teff schreef:De diagnose van deze desinformant heeft geen waarde. De als serieuze info verpakte praatjes van een desinformant zijn voor mij nooit veel waard.
Volgens mij is het al weer een jaar of 8 geleden dat een nog grotere lul, eveneens iemand die het meestal ontbrak aan enige kennis van zaken, deze oudbakken forumtruc met precies hetzelfde beschuldigende aspergerverhaaltje voor het eerst heeft afgestoken.
Ach, denk je dan.
Soms negeer je zo'n trollenventje, soms schrijf je een korte reactie.
"het meestal ontbrak aan enige kennis van zaken"
Dat lijkt er best wel veel op. Genoeg om te zien waar dit meutelid zijn inspiratie voor de lullige en onmogelijk hard te maken beschuldiging vandaan heeft gehaald.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pilgrim »

Zeg TT, heb je er wel eens aan gedacht je te laten behandelen. Je kan misschien terecht bij Ariel, want die heeft psychologie gestudeerd. Ik zelf heb trouwens wel eens wat gedaan met hypnotherapie. Een consult hoeft niet niet duur te zijn. Speciaal FFI-tarief...

Je komt beslist over als een psychiatrisch probleemgeval. Echt waar! :smartass:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De troll Sjun krijgt hulp van zijn trouwe knechtje.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Dat komt omdat Ali Yas een typisch meuteventje is. Laf en vooral heel voorspelbaar.
Elke keer als zijn forummaatje Sjun het een beetje benauwd krijgt komt Ali Yas opdraven.
In principe ben ik kosmologisch nogal conservatief, maar ik krijg van Teva toch echt de indruk dat hij tot ons spreekt vanuit een parallel universum.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: De troll Sjun krijgt hulp van zijn trouwe knechtje.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Dat komt omdat Ali Yas een typisch meuteventje is. Laf en vooral heel voorspelbaar.
Elke keer als zijn forummaatje Sjun het een beetje benauwd krijgt komt Ali Yas opdraven.
In principe ben ik kosmologisch nogal conservatief, maar ik krijg van Teva toch echt de indruk dat hij tot ons spreekt vanuit een parallel universum.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Een Autonoom Realist spreekt jullie toe vanuit het universum welke De Realiteit wordt genoemd.
Waar zitten jullie in? Het waanbabbeluniversum? Het complottheorie paradijs? Nog steeds niet van plan om te verhuizen?
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Zeg TT, heb je er wel eens aan gedacht je te laten behandelen. Je kan misschien terecht bij Ariel, want die heeft psychologie gestudeerd. Ik zelf heb trouwens wel eens wat gedaan met hypnotherapie. Een consult hoeft niet niet duur te zijn. Speciaal FFI-tarief...

Je komt beslist over als een psychiatrisch probleemgeval. Echt waar! :smartass:
Je moet niet alles geloven wat deze bejaarde vrouw jou op de mouw spelt.
Ik doe dat al jaren niet meer.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Het staat Teva vrij zijn eigen mening te verkondigen. Wanner dit met een kwinkslag, een gloedvol betoog, informatieve onderbouwing of links met achtergrondinformatie gebeurt draagt het bij aan de forumopbouw. Wanneer het slechts dwarsig poneren zou zijn rest er uiteindelijk schouderophalen en doorscrollen. De oogst komt vanzelf op.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Sjun de desinformant doet een poging.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Het staat Teva vrij zijn eigen mening te verkondigen. Wanner dit met een kwinkslag, een gloedvol betoog, informatieve onderbouwing of links met achtergrondinformatie gebeurt draagt het bij aan de forumopbouw. Wanneer het slechts dwarsig poneren zou zijn rest er uiteindelijk schouderophalen en doorscrollen. De oogst komt vanzelf op.
Jouw mening is voor mij alweer niets waard. Ook hier is het een lullig praatje van een pathologische desinformant.
Leuk voor de meute, meer niet.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Sjun de desinformant doet een poging.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
sjun schreef:Het staat Teva vrij zijn eigen mening te verkondigen. Wanner dit met een kwinkslag, een gloedvol betoog, informatieve onderbouwing of links met achtergrondinformatie gebeurt draagt het bij aan de forumopbouw. Wanneer het slechts dwarsig poneren zou zijn rest er uiteindelijk schouderophalen en doorscrollen. De oogst komt vanzelf op.
Jouw mening is voor mij alweer niets waard. Ook hier is het een lullig praatje van een pathologische desinformant.
Leuk voor de meute, meer niet.
Ik heb sterk de indruk dat Teva T. tot dezelfde meute behoort. Daar is overigens niks mis mee en daar hoeft geen Teva T-mens zich voor te schamen. Of is Teva T. soms desinformatief ingesteld? En sterker nog beken het nu maar - jij voelt je enorm aangetrokken tot wat jij beschouwt als de meute. Zoals je ons zelf laat weten: Leuk voor de meute. De meute vermaken. Welke komiek vindt dat nu niet leuk?

Het kan misschien ook net andersom zijn. Dat de meute in werkelijkheid jou vermaakt. Want Teva Teff is hoe dan ook een bijzonder mens. En dat is hij. (naar het boek over Dik Trom)
Een fatsoenlijke jongen zorgt er voor, op éénjarigen leeftijd te kunnen loopen. Ook in dit opzicht was Dirk geen gewoon kind. Toen hij elf maanden oud was, lag hij nog even bedaard en stil in de wieg, als toen hij elf dagen was. (uit het boek Dik Trom, hoofdstuk 3)
Afbeelding
Dik Trom op de ezel. Het bronzen beeld in 2006 op het Marktplein te Hoofddorp dat al sinds 1991
Dik Tromplein heet. Een argeloze voorbijganger die weleens op FFI zijn licht opsteekt, kan hier voor
hetzelfde wisselgeld ook Teva Teff op de ezel waarnemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff tegen de meute.

Bericht door Teva Teff »

Nogmaals maar een keer. Aan de ene kant staat een Autonoom Realist. Autonoom betekent hier ook in zijn eentje. Realist zoek je zelf maar op.
Daartegenover staat de meute, waar jij jezelf dus een belangrijke rol hebt gegeven. Het enige doel van die meute is gezamenlijk actie voeren om de Autonoom Realist voor lul te zetten en daarbij zijn eigenlijke alle mogelijke middelen toegestaan. Lees je eigen lullige en laffe leugenachtige bijdragen in dit topic er maar eens op na.
Van mij hoeft deze confrontatie, Teva Teff vs de meute, niet. 2 keer is het Sjun de desinformant geweest die dit topic heeft geactiveerd. Niet ik.
Van mij hoeft dit dus niet.
Beide keren was het dus Sjun omdat ik zijn rondgebazuinde domme ongeloofwaardige desinformatie succesvol ter discussie stelde.
Om het weer terug te leggen bij jou, je lieglult weer uit je nek. Samen met de domme meute, lekker veilig en vooral lekker laf.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Namens alle leden van het Nederlandse Trollenverbond presenteer ik hun erevoorzitter Teva Teff

Afbeelding

Het bijpassende, het de moeite waard muzikale arrangement, gecomponeerd, en geïnspireerd op pure waarheidsvinding, kunt u hier beluisteren. Vocaal: Teva Teff en zijn Meute Zangers.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff duidt een ex-JG.

Bericht door Teva Teff »

Grappig, een bescheiden reeks van argumenten waarvan een deel duidelijk aantoont dat Hans van de Mortel een leugenachtige kinderachtige lul is.
En die arme man kan er niet één weerleggen. Hij probeert het niet eens.
Heel lachwekkend, gezien zijn vele pogingen tot treiterij ben ik het stadium van medelijden hebben met deze infantiele bejaarde allang voorbij en mag ik daar dus uitbundig om lachen.
:roll: :vhappy; icon_thumbup.gif icon_wave.gif
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Een autonoom persoon maakt zijn eigen wetten, maar het lijkt nu wel alsof Teva meent dat die wetten vervolgens voor de rest gelden. Ja, hoor eens: het is van tweeën één: ofwel je trekt je niks van anderen aan en zoekt je eigen weg, goed, maar dan moet je anderen ook niet de maat nemen. Of je doet bij anderen een beroep op nakoming van de regels, maar dan moet je die zelf óók eerbiedigen. Teva wekt de indruk van twee walletjes te willen eten en dat komt hem uiteraard op bespotting te staan. Leuker kunnen we het niet maken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gesloten