40 jihadis helpen autodief uit politiewagen bevrijden

pd7835

40 jihadis helpen autodief uit politiewagen bevrijden

Berichtdoor pd7835 » Za Nov 24, 2007 1:45 pm

Veertig jongeren helpen autodief uit politiewagen bevrijden
Een 19-jarige verdachte van een autodiefstal die de politie gisteren in Molenbeek arresteerde, is kortstondig kunnen ontsnappen. De politie pakte de verdachte, Oetman, op na melding van een autodiefstal.

Pepperspray
Na de arrestatie bevrijdde een groep van veertig jongeren de verdachte uit het politievoertuig. Daarbij deelden de agenten in de klappen. De ontsnapping was van korte duur, een politieversterking kon de jonge verdachte nadien vatten. Om de orde te bewaren, moesten de ordediensten naar hun pepperspray grijpen. Er werd ook een waarschuwingsschot gelost.

Korte achtervolging
De politie kreeg gisteravond een melding van een autodiefstal in Molenbeek. Na een korte achtervolging kon de man gevat worden. De verdachte werd met de hulp van een tweede patrouille opgesloten in een politievoertuig.

Na de arrestatie vertrok de tweede patrouille waardoor het eerste voertuig alleen was en omsingeld kon worden. De verdachte is ter beschikking gesteld aan het het parket. (belga/svm)

Bron: http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index ... _page_nr=1

'Oemmaleden' helpen elkaar immers in hun strijd tegen de 'ongelovigen'. Geen toeval trouwens dat dit 'incident' (sarcasme) in Molenbeek gebeurde.

In Brussel waande ik mij in Tora-Bora

Toen ik in Brussel was, waande ik me echt in de grotten van Tora Bora. Echt. Ik zag mannen met erg lange baarden en grote tulbanden. Ze hadden het over 'n militante islam en de jihad. 'We moeten oproepen tot 'n islamitisch bewind in België...' Zulke toestanden komen niet voor in mijn land. (...)

De Syrische moslimgeleerde Mohammed Habash, geïnterviewd door Jan Leyers in "De weg naar Mekka", 9 november 2007

Bron: http://lvb.net/item/5635

Hind Fraihi 'undercover in Molenbeek' http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8395

Aanslag in Brussel is kwestie van tijd

Ik werd in de Hoogstraat gemolesteerd door een groep Marokkanen, nadat ze eerst mijn vriendin voor hoer hadden uitgescholden en ik vervolgens 'je zuster' naar ze riep. Ik maakte ook een paar berovingen mee.
Een bepaalde groep islamitische jongeren is gefascineerd door de jihad.

aan de ene kant is er het gedweep met hun verheven moraal en de superioriteit van de islam, aan de andere kant is er een groeiende minachting voor onze bevochten liberale idealen. Er is een soort bandeloosheid ontstaan onder Marokkanen omdat ze neerkijken op onze cultuur. Onze vrouwen zijn allemaal hoeren

http://www.knack.be/nieuws/belgie/-aans ... e6994.html

Ariel

Re: 40 jihadis helpen autodief uit politiewagen bevrijden

Berichtdoor Ariel » Za Nov 24, 2007 4:20 pm

pd7835 schreef:Veertig jongeren helpen autodief uit politiewagen bevrijden
Een 19-jarige verdachte van een autodiefstal die de politie gisteren in Molenbeek arresteerde, is kortstondig kunnen ontsnappen. De politie pakte de verdachte, Oetman, op na melding van een autodiefstal.

Mijn hemel. Dit is anarchie.
Het blijkt dat niemand dit soort gastjes meer in de hand heeft.
Dit is echt een probleem.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Re: 40 jihadis helpen autodief uit politiewagen bevrijden

Berichtdoor hans van de mortel » Za Nov 24, 2007 6:45 pm

Ariel schreef:
pd7835 schreef:Veertig jongeren helpen autodief uit politiewagen bevrijden

Mijn hemel. Dit is anarchie.
Het blijkt dat niemand dit soort gastjes meer in de hand heeft.
Dit is echt een probleem.

Wij weten heus allemaal wel waar het aan schort:
DE CORRUPTE MISERABELE LAFHARTIGE POLITIEK.

De geschiedenis zal er schande van spreken en zich afvragen wat er mis was met de daadkracht van de macht!

Tijdens de Scud raketacties vanuit Irak op Israël tijdens de Koeweit crisis, wisten moslims niet hoe snel ze hun feestvreugde vanonder hun stoelen en banken moesten halen. Niet iedereen holde feestvierend de
straat op, maar binnenkamers voor de TV waren ze verguld, verrukt, verheerlijkt dronken van de euforie van de gedachte dat Israël te grazen werd genomen. Ik woonde toen in Almere en liet op de gewone tijd vroeg in de avond de hond uit.

Op een bepaald moment viel het ene na het andere licht van de lantaarnpalen uit aan de overkant van de gracht. Liep zo’n rot Marokkaans jochie van vijftien jaar (wie anders?) springend van woede met stenen alle lampen van alle lantaarnpalen stuk te gooien.
Toen ik hem daarover vanaf de overkant dreigend bejegende, werd hij nog agressiever en schreeuwde allerlei arabische teksten. Ik deed net alsof ik op hem af wilde rennen, maar ik was toch wel wat bangerig, wat ik anders nooit ben.

Het was het moment waarop de aanval op Irak was geopend en zijn leger uit de woestijn werd geblazen. Uit pure frustratie reageerde dat joch zich af door de boel te vernielen na het nieuws op de TV vernomen te hebben. Het een en ander zal hem binnenshuis opvoedkundig zijn bijgebracht. Ik snap dat soort mensen niet.

Ze hebben het goed hier in Nederland; ontvangen bakken met geld voor nietsdoen dat vervolgens heel Marokka in leven houdt; kinderen kunnen naar school en zijn in staat iets in het leven te bereiken. Die kans wordt ze gegeven. Maar ze hebben een haat ontwikkeld die gevoed wordt door hun ’maatschappij-afbrekende’ religieuze achterban: de islam.
Waarom?

Er is maar één remedie: ondergang of opstanding en verheffing. Een beschaving die zich laat ringeloren en de les lezen door een minderwaardige vooruitgang blokkerende cultuur, dient zonder pardon maatregelen te nemen om voor eens en altijd dit soort pogingen de kop in te drukken.

Alle moslims die niet WILLEN integreren en de taal niet voldoende beheersen en vasthouden aan hun mensonterende extreem rechtse fascistische islam dienen binnen één jaar Europa te verlaten en terug te keren tot hun oerprimitieve heidense zandbak van het geloof.

Wie ’allahtje’ wil spelen - prima - maar niet in een moderne vooruitstrevende beschaving, maar in de eigen contreien van armoede en primitieve ellende, alwaar ’allah’ met zijn boodschapperige profeet als éénoog in hun land van geestelijke blinden, lammen en kreupelen, koning is. We zijn en blijven tenslotte democratisch en redelijk. Al is het maar om ’allahtje’ een dienst te bewijzen. Mohammed is dood, maar . . . ’allahtje leeft toch zeker nog . . . ?

NOG MAAR EEN KORTE TIJD TE GAAN, EN DE ISLAM IS NIET MEER! ’ALLAH’ ZIJ GEPREZEN!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Nov 24, 2007 8:58 pm

@Ariel:
ja, het is zeker een gansterbedoening. Wie heeft de macht op straat?
Het is al veel vaker voorgekomen dat de politie het hazenpad moest kiezen omdat de allahtonen sneller de bendes ter plaatse hadden dan de politie hun dienders. Lees b.v. de details in
http://www.destentor.nl/buitenlandstn/article452535.ece
Een vierde verdachte, waarschijnlijk de hoofdverdachte, vluchtte naar een naburige winkel toen de politie zijn huis binnenviel. Daar werd hij geholpen door tientallen toegestroomende jongeren en kon zo ontkomen.

Politiek correct vermeld dit artikel niets over het feit dat de jongeren een immigratie-achtergrond hebben. De hoofddader Redouan Siti heeft 6 maanden vast gezeten en neemt nu weer samen met zijn kompanen net zoals voorheen gewoon de bus.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Nov 24, 2007 10:40 pm

Mahalingam schreef:@Ariel:
ja, het is zeker een gansterbedoening. Wie heeft de macht op straat?
Het is al veel vaker voorgekomen dat de politie het hazenpad moest kiezen omdat de allahtonen sneller de bendes ter plaatse hadden dan de politie hun dienders. Lees b.v. de details in
http://www.destentor.nl/buitenlandstn/article452535.ece
Een vierde verdachte, waarschijnlijk de hoofdverdachte, vluchtte naar een naburige winkel toen de politie zijn huis binnenviel. Daar werd hij geholpen door tientallen toegestroomende jongeren en kon zo ontkomen.

Politiek correct vermeld dit artikel niets over het feit dat de jongeren een immigratie-achtergrond hebben. De hoofddader Redouan Siti heeft 6 maanden vast gezeten en neemt nu weer samen met zijn kompanen net zoals voorheen gewoon de bus.

Toch zijn wij er debet aan. Hoe trots zijn wij wel niet op onze vulgaire onwelriekende democratie? In feite zijn wij slechts eersteklas super onwaardige sukkels die elke keer maar weer voor de vrije politieke keuze van de zelfdestructie kiezen. Wat mij betreft mogen de explosies van geweld en terroristische acties morgen met 1000 procent toenemen. Ik zal er alleen maar vanwege mijn gelijk van kunnen genieten.

Deze beschaving treft het noodlot om ten onder te gaan aan infantiliteit en zelfgenoegzaamheid. Het zij zo!

migrantenjong
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Berichtdoor migrantenjong » Zo Nov 25, 2007 12:59 am

In Freudiaanse termen lijden mensen hier aan het Hitlercomplex.

Na deze welbekende man is het de mensen zodanig ingeprent dat men niet mag discrimineren, dat ze zich beginnen te gedragen zoals tienermeisjes en elkaar te verwijten dat men discrimineert, omdat men diep vanbinnen de gevoelens van diepe haat tegenover de allochtoon wil verdringen. Een beetje zoals mijn vermoeden dat Khomeini een flikker was.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Nov 25, 2007 10:18 am

HERINNERING

Ik herinner mij de tijd van het communisme in het toenmalige Tsechoslowakije in de stationshal van Hradec Kralové - een grote plaats ongeveer 100 km van Praag. Op de grond zaten twee rugzaktoeristen. Twee agenten verzochten de jongens op een rustige nette manier op te gaan staan. De jongens kwamen zonder problemen omhoog.

Overigens, een visum voor dat land had ik binnen tien minuten in Den Haag. In dat land aangekomen, moet je je binnen 2x 24 uur melden bij de politie. Het kantoortje was gesloten. Een ander kantoor was gesloten wegens de middag pauze. Ik was opstandig en dacht ’bekijk het maar’, ik blijf toch maar drie dagen en verzin op het vliegveld van Praag wel een rij smoezen.

Zo gezegd zo gedaan. De vrouwelijke politieagent controleerde mijn paspoort en visum en constateerde dat ik niet naar de politie was geweest. Zij vroeg mij waarom ik dat niet gedaan had. Ik legde mijn rij smoezen voor haar neer en haar verpletterende reactie was: ”Wilt u dat de volgende keerwél doen!”

Voor alle zekerheid heb ik het daarna nooit meer nagelaten.

Alcoholcontrole vond in Tsechoslowakije ALTIJD plaats via de blaastest (ik praat over 1980). In Nederland had men daar nog nauwelijks van gehoord. Wanneer iemand naar alcohol stonk, werd hem netjes gevraagd of hij gedronken had. Je dacht even na en antwoordde dan resoluut: ”Twee biertjes, agent.” Waarop dan het steevaste ”Rijd u maar door, maar doe wel voorzichtig.” volgde.

Bij de dokter op bezoek, was er ALTIJD een assistente aanwezig. Eventuele handtastelijkheden, in geval de arts last had van een verhoogde aandrang die dag, waren daarmee van de baan. Ook moest je voor het binnengaan in de spreekkamer in schone muiltjes stappen. Over hygiëne gesproken!

In de fabrieken in Hradec Kralové werkten heel veel Vietnamezen. Die hadden allemaal een contract van vijf jaar. Daarna keerden zij huiswaarts en werden afgelost door een nieuwe groep. Geen mens die last van ze had.

Het bovenstaande - in a nutshell - geeft goed weer, hoe orde, regelmaat en gezag een beschaving in stand houden.

De chaos van dit ogenblik in het democratische Westen geeft precies het tegenover gestelde weer. Alles mag, niets moet. Daarbij viert corruptie en zelfverrijking de boventoon. In die malaise deelt overduidelijk de Belgische en Nederlandse bevolking. Zij hebben al die tijd in een roes geleefd en in feite zitten slapen, zij vergaten van tijd tot tijd met rotte eieren en tomaten naar hun politieke vertegenwoordigers te gooien. Dus dachten deze onnozele halsen dat ze uitermate bekwame bestuurders waren onder het goedkeurend oog van hun evenzo achterlijke achterban.[/i]

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Nov 25, 2007 3:42 pm

hans van de mortel schreef:[...]
Toch zijn wij er debet aan. Hoe trots zijn wij wel niet op onze vulgaire onwelriekende democratie? In feite zijn wij slechts eersteklas super onwaardige sukkels die elke keer maar weer voor de vrije politieke keuze van de zelfdestructie kiezen. Wat mij betreft mogen de explosies van geweld en terroristische acties morgen met 1000 procent toenemen. Ik zal er alleen maar vanwege mijn gelijk van kunnen genieten.
Deze beschaving treft het noodlot om ten onder te gaan aan infantiliteit en zelfgenoegzaamheid. Het zij zo!

Als je op deze toer gaat dan kan ik je aanraden om het schrikwekkende verhaal te lezen over de worst-case voor Europa (en je af te vragen wat we kunnen doen om het anders te laten verlopen in de toekomst):
http://sioe.wordpress.com/2007/11/18/a-look-into-the-future/#more-178
A joint militia council announced a plan to sweep all ghettoes one by one, crushing all armed resistance, and relocating all Muslims to the rapidly growing internment camp complex, women and children in one set of camps, males aged 16 or over in another. These plans are announced by loudspeaker into every ghetto in the country, with supplementary information to the effect that resistance, of any sort, would not be tolerated. As the announcement was made, all water, sewage, electricity, gas, phone, mobile phone, and Internet services to the ghettoes are cut, as were all deliveries of food and medical supplies. Muslim leadership elements announced their intention to fight off the assaults, inshallah.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Nov 26, 2007 12:31 am

Mahalingam schreef:
hans van de mortel schreef:[...]

Als je op deze toer gaat dan kan ik je aanraden om het schrikwekkende verhaal te lezen over de worst-case voor Europa (en je af te vragen wat we kunnen doen om het anders te laten verlopen in de toekomst):
http://sioe.wordpress.com/2007/11/18/a-look-into-the-future/#more-178

Een lang verhaal, maar zo ver mag het inhoudelijk natuurlijk nooit komen. En dat gaat ook niet gebeuren. We moeten het dan ook niet hebben van die 65% van de mensheid die dom is, maar van die andere 35% die ons overblijft.

Ik heb op dit forum al diverse keren een oplossing aangedragen voor het hele moslimprobleem. En zo hoort het ook. Het is overigens de oplossing die aan het einde van het hele lange verhaal van de Deense forumsite wordt aangegeven. Maar hier aan voorafgaand wordt eerst een keuze-optie van mogelijk zelfbehoud gegeven:

• 1) - U.S. President Al Gore declares Islam to be a religion of peace, and announces plans to paint the White House green.
• 2) - Announcing a plan to start gradual evacuations of Muslims to safe areas where they can be prepared for deportation to their countries of origin.

Het probleem bij de meeste moslims zit zoals bij alle mensen tussen de oren. We zouden de oren van alle moslims er dus af kunnen snijden (grapje). De moslim lijdt onder een identiteitscrisis. Wat we nu doen is pappen en nathouden. We moeten de kwaal niet verzachten maar met wortel en tak uitroeien.

Een flinke etterpuist krijg je op een bepaald moment niet meer weg met penicilline. Die MOET weggesneden worden als laatste oplossing. DAT WEET IEDEREEN. Maar het allerbelangrijkste is dat jouw dokter dat weet! En die dokter staat in dit geval voor politiek.

Het is als met de pokken. We zijn allemaal ingeënt tegen de pokken en de mazelen mag ik aannemen? Maar op een bepaald moment is de mens resistent geworden tegen deze ziekteverwekkers. Het is niet te hopen, maar met religie is dit helaas wél het geval. Met dank aan de islam, een kwaadaardig virus dat wij in al onze onnozelheid zelf hebben geïntroduceerd als een onschuldig interessante culturele bijdrage aan onze beschaving.

Boven alles moet de politiek daarom beginnen met als eerste de wet op godsdienstvrijheid op te heffen. Dat was ooit een wet die in het leven was geroepen om de europese etterende puist van de mensonterende religie van de christenheid weg te nemen.

Nu zien we dat met diezelfde wet weer diezelfde etterende religieuze puist wordt veroorzaakt door een nieuwe mensonterende religie, genaamd islam.

Ik praat graag, maar bij problemen ben ik een man van no-nonsense en het aandragen van directe oplossingen met een hoog rendement.

Maar u kunt ook wat aangegeven staat onder 2) als oplossing prefereren - even goede vrienden. Ik kan tenslotte geen ijzer met handen breken en voor de rest is het moeilijk plassen tegen de wind in. (oud Tsjechisch spreekwoord)

Ik herhaal maar weer eens mijn visie: nog maar een korte tijd te gaan en de islam is niet meer (of wij zijn er niet meer).

Mahalingam

Politie aangevallen door mensenmenigte

Berichtdoor Mahalingam » Za Dec 01, 2007 12:31 pm

Weer zo'n bericht over hoe het steeds moeilijker wordt voor de politie om iets te doen in de enclaves. Dit keer uit Duitsland:
http://www.tagesspiegel.de/berlin/;art270,2429917
Polizisten von Menschenmenge angegriffen
Am Gesundbrunnen-Center in der Badstraße hatte gegen 19 Uhr ein 39-jähriger Polizist, der nicht im Dienst war, gesehen, wie ein Jugendlicher einem Mann in den Magen schlug und weiterging. Er kümmerte sich um das Opfer und verfolgte mit ihm den 19-jährigen Afghanen in Richtung Einkaufszentrum. Dort hielt er diesen fest. Daraufhin bildete sich eine Menschenmenge – drei aus der Gruppe der Zuwanderer schlugen den Beamten. Der 19-Jährige versetzte ihm noch einen Faustschlag, er wurde festgenommen.

Gesundbrunnen is een wijk van Berlijn.
Het ziet ernaar uit dat er daar een actie is om de politie uit de wijk te werken want vlak daarop was er een tweede gevalletje:
Bei einem anderen Einsatz ebenfalls in der Badstraße versuchte ein 18-Jähriger türkischer Herkunft einen Festgenommenen zu befreien. Die Beamten waren gerufen worden, weil ein 17-Jähriger einem anderen eine Goldkette unterschlagen haben soll. Bei ihrer Ankunft standen dort bereits 80 Migranten. Als die Beamten den Tatverdächtigen befragen wollten, gingen einige auf sie zu. Der 18-Jährige versuchte den Festgenommenen zu befreien, in dem er einen Beamten trat. Die Polizisten versprühten Pfefferspray.

Gelukkig dat er pepperspray bestaat. Agenten zijn tegenwoordig niet meer opgeleid om met de sabel op te treden, de gummi knuppel werkt niet bij een overmacht dus schieten zou anders overblijven.
Het is aftellen totdat zich zo'n situatie voordoet en dan hebben ook de Duitsers hun intifada.
Welke burger kan er nu in zo'n wijk met goud rond lopen? Vast geen brave burger.

hans van de mortel

Re: Politie aangevallen door mensenmenigte

Berichtdoor hans van de mortel » Za Dec 01, 2007 1:22 pm

Mahalingam schreef:Weer zo'n bericht over hoe het steeds moeilijker wordt voor de politie om iets te doen in de enclaves. Dit keer uit Duitsland:
Agenten zijn tegenwoordig niet meer opgeleid om met de sabel op te treden, de gummi knuppel werkt niet bij een overmacht dus schieten zou anders overblijven.
Het is aftellen totdat zich zo'n situatie voordoet en dan hebben ook de Duitsers hun intifada.

• Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
• Men wacht net zo lang tot het kalf verdronken is, pas dan dempt men de beerput.
• Je geeft ze een vinger en ze nemen de hele hand.
• Nooit geschoten, altijd mis.

De discussie die in Europa gevoerd wordt met betrekking tot de verderfelijke en mensonterende islam wordt niet anders gebruikt als een methode om anderen in hun verkeerde opvattingen te stijven.

Trap ik soms een open deur in met nieuw bedachte waarheden? Helemaal niet! Waar het de verantwoordelijke leiders aan ontbreekt dat is verantwoordelijkheid nemen. Verantwoordelijkheid nemen is helemaal niet zo moeilijk, dat begint al bij de opvoeding. Een van de allerbelangrijkste dingen in het leven van een opvoeder is consequent te zijn. JA is JA en NEE is NEE. Bij consequentheid hoort ook duidelijkheid.
Op het ogenblik is het in heel Europa een chaos aan onduidelijkheid. Wie is er nu de baas? Wat mag wel en wat niet? De ene keer wel een hoofddoekje, de andere keer weer niet. En ga zo maar door.

Wat Europa en de kuddedieren nodig hebben is één grote leider a la Churchill. Die was duidelijk in alles consequent, en zei al voor de oorlog waar het op stond, dat Hitler van de aardbodem geveegd moest worden.

stropke

Re: Politie aangevallen door mensenmenigte

Berichtdoor stropke » Za Dec 01, 2007 1:33 pm

hans van de mortel schreef:
Mahalingam schreef:Weer zo'n bericht over hoe het steeds moeilijker wordt voor de politie om iets te doen in de enclaves. Dit keer uit Duitsland:
Agenten zijn tegenwoordig niet meer opgeleid om met de sabel op te treden, de gummi knuppel werkt niet bij een overmacht dus schieten zou anders overblijven.

• Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
• Men wacht net zo lang tot het kalf verdronken is, pas dan dempt men de beerput.
• Je geeft ze een vinger en ze nemen de hele hand.
• Nooit geschoten, altijd mis.

De discussie die in Europa gevoerd wordt met betrekking tot de verderfelijke en mensonterende islam wordt niet anders gebruikt als een methode om anderen in hun verkeerde opvattingen te stijven.

Trap ik soms een open deur in met nieuw bedachte waarheden? Helemaal niet! Waar het de verantwoordelijke leiders aan ontbreekt dat is verantwoordelijkheid nemen. Verantwoordelijkheid nemen is helemaal niet zo moeilijk, dat begint al bij de opvoeding. Een van de allerbelangrijkste dingen in het leven van een opvoeder is consequent te zijn. JA is JA en NEE is NEE. Bij consequentheid hoort ook duidelijkheid.
Op het ogenblik is het in heel Europa een chaos aan onduidelijkheid. Wie is er nu de baas? Wat mag wel en wat niet? De ene keer wel een hoofddoekje, de andere keer weer niet. En ga zo maar door.

Wat Europa en de kuddedieren nodig hebben is één grote leider a la Churchill. Die was duidelijk in alles consequent, en zei al voor de oorlog waar het op stond, dat Hitler van de aardbodem geveegd moest worden.

Miss is de afgetreden Howard van Denemarken daar wel geschikt voor
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Mahalingam

Australië krijg ook no-go enclaves

Berichtdoor Mahalingam » Za Dec 01, 2007 5:55 pm

http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22840908-661,00.html
Huge mob attacks police
November 29, 2007 09:10am
AN attempted arrest descended into a mass brawl last night as police came under attack from up to 100 youths in Flemington.

One officer suffered a bruised chest and ribs as the aggressive crowd turned on police.

When police stopped to speak to a rock-throwing suspect on Racecourse Rd he became abusive and was arrested.

It was during this arrest that another man - also believed to have been involved in the rock-throwing - attacked police officers.

After he was also arrested, scores of youths and adults - many believed to be of African descent - surrounded police and attempted to free the men.

One police officer was injured and a total of 15 police units from the CBD and inner suburban areas attended to disperse the crowd.

Two further teenagers were arrested.

Four males aged between 14 and 18 years of age were eventually taken to the Moonee Ponds Police Station before being released.

They are expected to be charged on summons at a later date.

Het is daar net zoals in andere beschaafde landen: tegen minderjarigen is amper verdediging mogelijk.
Flemington is een wijk van Melbourne.

migrantenjong

Berichtdoor migrantenjong » Za Dec 01, 2007 6:23 pm

Er is toch wel verdediging mogelijk tegen minderjarigen? De schoolkinderenstaking was uiteengedreven op een fraaie wijze.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Dec 01, 2007 7:34 pm

Er staan dan direkt zoveel verenigingen klaar om de politie de schuld te geven. Te beschuldigen van rascisme. Een onwettelijk detail uit te zoeken zodat het resultaat vd politieaktie nul wordt.
Het grote materiaal zoals bij de scholierenstaking krijg je voor een plotse interventie snel genoeg bij elkaar.

Abu Omar al-Baghdadi

Berichtdoor Abu Omar al-Baghdadi » Wo Dec 05, 2007 3:12 am

Masha'Allah, goed om te zien dat Moslims terug keren naar hun geloof en inzien wat een ziekte het westen is dat omver moet worden geholpen op ze tijd zodat aanbidding alleen voor Allah is.
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Dec 05, 2007 3:15 am

Hallo Abu Omar al-Baghdadi

Long time no see. Gaat het goed met je?

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

migrantenjong

Berichtdoor migrantenjong » Wo Dec 05, 2007 1:06 pm

Abu Omar al-Baghdadi schreef:Masha'Allah, goed om te zien dat Moslims terug keren naar hun geloof en inzien wat een ziekte het westen is dat omver moet worden geholpen op ze tijd zodat aanbidding alleen voor Allah is.

Zou je misschien willen verklaren waarom het Westen een ziekte is?
Bedankt op voorhand.

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Dec 05, 2007 2:56 pm

Zou je misschien willen verklaren waarom het Westen een ziekte is?

Kwestie van perceptie.
Realitietsontkenning is ongezond en kan een moeilijk geneesbare geestesziekte worden.
Religieuze wanen is kunnen heel makkelijk deze geestesziekte lostriggeren.

De religieus waanzinnige die buiten de realiteit leeft, ervaart diegenen die in de realiteit staan als ziek. Zal alles doen om deze zieke (in feite gezonde) mensen met zijn geloof te infecteren.

Reden: Als iedereen ziek loopt, wordt dit als een normale toestand van gezond zijn aanvaard.

De Islamterritoria zijn ziek, bij gebrek aan niet-Moslims kunnen ze de vergelijking niet maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Jan 09, 2008 9:46 pm

Om terug te komen op Berlijn:
Afbeelding

Daar is het iedere week een paar keer raak met immigranten-geweld. Vaak in het openbaar vervoer. En ook moet geregeld de politie het hazenpad kiezen als ze tegen de zin van bewoners van een prachtwijk handelend gaan optreden. Net zoals in Parijs kan de politie niet meer in een gewone auto door de wijken patroulleren; te vaak stenen door de voorruit. In Frankrijk wil de politie alleen de wijken in in gepanserde auto's. Maar die krijgen ze niet.

In de Berlijnse Morgenpost staat een interview met der Berliner Landesvorsitzende der Gewerkschaft der Polizei (GdP), Eberhard Schönberg. Die antwoord op een vraag:
Morgenpost Online: Sie sprechen von verlorenen Gebieten?

Eberhard Schönberg: Zumindest bestimmte Gebiete sind nicht mehr zu retten. Gemeint sind Teile von Wedding, von Tiergarten, von Schöneberg und Kreuzberg sowie Neukölln-Nord. Die Menschen, die noch Anspruch an ein normales Leben haben und über die nötigen finanziellen Mittel verfügen, ziehen in andere Bezirke, schon der Sicherheit ihrer Kinder zuliebe. Zurück bleibt eine Unterschicht, die keine Kontakte jenseits des Gettos hat. Denn leider muss bereits von Gettos gesprochen werden, in die sich einzelne Funkstreifenwagen nicht mehr hineinwagen, weil sie sich oft einem gewaltbereiten Mob gegenübersehen, der den Respekt vor der Polizei entweder verloren oder niemals gelernt hat.

Als stemmen in het stemlokaal - het maakt niet uit op welke partij - geen verandering oplevert, gaan burgers met hun voeten stemmen.
Zie maar hoe het gaat met emigratie bij ons:
Het aantal Nederlanders dat emigreert is de afgelopen jaren voortdurend gestegen. Maar nog nooit waren het er zoveel als in 2005. Nederland is van een immigratie- een emigratieland geworden. Geen enkel land in West-Europa verliest zóveel inwoners als Nederland. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek, het CBS

naar boven

Berichtdoor naar boven » Wo Jan 09, 2008 10:13 pm

Eberhard Schönberg: Zumindest bestimmte Gebiete sind nicht mehr zu retten. Gemeint sind Teile von Wedding, von Tiergarten, von Schöneberg und Kreuzberg sowie Neukölln-Nord.

Toevallig allemaal stadsdelen van het voormalige West-Berlijn.
Nog even en die muur staat er weer en probeert men deze keer van West naar Oost te vluchten..
RTFM

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Jan 09, 2008 10:26 pm

na een omweg over Berlijn kom ik weer terug op 020-Gaza:
AMSTERDAM - Twee agenten zijn dinsdagmiddag bedreigd en beledigd in Amsterdam-Oost door een 17-jarige jongen die daarbij steun kreeg van een dertigtal jongeren. Dat liet de politie woensdag weten.

De dienders spraken de jongen aan omdat hij op de motorkap van een geparkeerde auto aan de Mr. Treublaan zat. Dit viel bij hem in slechte aarde, waarop hij zich tegen de agenten keerde. De jongeren in zijn omgeving vielen hem bij. De raddraaier is daarop met behulp van collega-agenten aangehouden.

Bovenstaande is een politiek correct politiebericht: er wordt geen relatie met de multikul gelegd.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Jan 09, 2008 10:42 pm

En vanuit Amsterdam is het een klein eindje naar Utrecht waar ook wat gebeurde op het bekende Kanaleneiland (Weet iemand hoe het met dat onderzoek staat naar het doodschieten door een politieman van een burger?)
Politie Kanaleneiland geschopt en geslagen
Uitgegeven op woensdag 09 januari 2008 om 15:10:58

(Novum) - Een groep van zo'n vijftien jongeren heeft dinsdagavond agenten belaagd in de Utrechtse wijk Kanaleneiland. Een 17-jarige jongen uit Utrecht gaf een agent een klap in de nek, laat de politie woensdag weten. Ook heeft een 18-jarige jongen uit Utrecht een agent in zijn rug geschopt. Beide jongens zijn aangehouden.

Op de kruising aan de Mashallaan en Bernadottelaan reden diverse jongeren rond 18.00 uur in een skelter, waardoor ze het verkeer hinderden. Een 15-jarige jongen ging ervandoor nadat hij door agenten was aangesproken. De groep jongeren bemoeide zich met de poging tot aanhouding. Een jongen ontfermde zich over de skelter en beledigde de agenten.

De 15-jarige jongen wist te vluchten toen er klappen vielen, maar werd later alsnog aangehouden bij zijn ouderlijk huis. De agenten moesten voor controle naar een ziekenhuis, maar hebben geen verwondingen opgelopen.

In oktober werd in Kanaleneiland een samenscholingsverbod ingesteld. De gemeente kondigde het verbod af nadat bleek dat overlast en criminaliteit van jongeren in de wijk de spuigaten uitliepen. Het samenscholingsverbod geldt in het bijzonder voor een bekende groep van tachtig jongeren.

http://www.nieuws.nl/493940
Ook nu weer een politiek correct bericht. Er staat geen onvertogen of discriminerend woord in.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jan 09, 2008 10:51 pm

En in de elsevier wordt dit politiebericht iets uitgebreider behandeld.
De reacties op elsevier liegen er niet om.
Het volk is het tolereren zat.

Jongeren belagen agenten in Kanaleneiland

woensdag 9 januari 2008 16:06

In 'krachtwijk' Kanaleneiland in Utrecht hebben jongeren dinsdagavond twee agenten aangevallen. Een agent werd in zijn nek geslagen, een ander werd in zijn rug getrapt.

Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt. De twee agenten hielden rond 18.00 uur een vijftienjarige jongen aan die, in gezelschap van een groep jongeren, met een skelter op de openbare weg reed en daarmee het verkeer hinderde.

In eerste instantie verleende hij medewerking aan de agenten, maar opeens wilde hij er vandoor gaan. Een andere jongen uit de groep ging vervolgens op de skelter zitten en beledigde de agenten.

Ontvluchten
De groep bestond uit ongeveer vijftien jongens. Een zeventienjarige jongen gaf een van de agenten een klap in zijn nek, waardoor de vijftienjarige skelterbestuurder kon ontvluchten. Een 18-jarige man trapte de andere agent in zijn rug. Beide agressieve tieners zijn opgepakt.

De vijftienjarige jongen kon bij zijn huis worden aangehouden. De agenten zijn voor controle naar het ziekenhuis geweest, maar hebben geen letsel overgehouden aan de mishandeling.

Oud en Nieuw
Het is het zoveelste incident gericht tegen agenten. Vooral met Oud en Nieuw was het raak. Tientallen agenten in diverse steden werden toen beledigd en bekogeld met vuurwerk. In het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart werd het politiebureau aan het August Allebéplein belaagd door tientallen jongeren.

In hetzelfde politiebureau werd in oktober de 22-jarige Marokkaan Bilal B. doodgeschoten door een politieagente, nadat hij haar en een collega zonder aanleiding had aangevallen met een mes. Daarna volgden enkele weken van rellen in het stadsdeel en werden diverse auto’s in brand gestoken.

Door Claudia van Zanten

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland ... index.html

BFA

Berichtdoor BFA » Do Jan 10, 2008 12:48 am

Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Terug naar “België - Vlaanderen”