Allochtonen kapen vrouwendag in Lier

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Allochtonen kapen vrouwendag in Lier

Bericht door pd7835 »

Vandaag heeft in Lier de allochtone bevolking weerwraak genomen voor het hoofddoekverbod : Ze hebben het jaarlijks feest voor de internationale vrouwendag "gekaapt" en er een puur islamitisch feest van gemaakt.

Nav het hoofddoekverbod was de samenwerking met de stad opgezegd voor het organiseren van dit feest. De coordinatie van het feest was overgedragen naar "de witte parel".

Maar vandaag bleek dan dat de allochtone er een "gesloten" feest voor moslim vrouwen van gemaakt hadden :

1) alleen allochtone vrouwenverenigingen waren uitgenodigd door de organisator, de overige "autochtone" vrouwenverenigingen die normaal ook deelnemen kregen geen uitnodiging meer.

2) alcohol was absoluut verboden op deze dag. De zaalverantwoordelijke moest alle alcohol achter slot wegbergen, voor de opening van de deuren.

3) mannen werden ook de toegang ontzegt : van het echtpaar dat de toog bemande, moest de man vertrekken. En de enkele journalisten/fotografen van de lokale pers werden ook de toegang geweigerd. Zelfs de zaaluitbater was niet welkom.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... d=KB1P19KO

Dat kan weer als voorbeeld dienen van een succesvolle integratie :roll:

Ze zwieren zelfs op zijn allahtoons (apartheid) mannen buiten !
De allahtonen stellen hier vandaag reeds de wet ! :?
Organisatrice vrouwendag zet mannen buiten

Mannen en journalisten waren zondag niet welkom op de Lierse vrouwendag. De organisatrice, OCMW-raadslid Hafida Znagui (Lier Leeft), versperde twee journalisten de toegang tot het Kartuizershof.


“Zoals elk jaar wilde ik foto’s nemen op de Lierse vrouwendag. Ik mocht van Hafida Znagui echter niet binnen. De affiche die in Lier werd verspreid, meldt nochtans geen enkele restrictie”, vertelt Kris Schoeters. De fotograaf, die ook videobeelden maakt voor zijn Lierse nieuwswebsite, filmde het gebeuren.

In het fragment hoor je Hafida Znagui duidelijk zeggen: “Mannen mogen niet binnen. Dit is een privé. Ik heb privé betaald. Het is een internationale vrouwendag, geen mannendag.” Hafida weigerde Schoeters niet enkel als man, maar ook als persfotograaf.” “Dus je respecteert de persvrijheid niet”, probeerde Schoeters nog. Waarop Hafida Znagui met een duidelijke “neen” antwoordde. Schepen van Cultuur Els Van Weert (Lier Leeft) hield een korte toespraak op de Lierse vrouwendag. Ze vindt het evenwel niet verstandig om mannen te weigeren.

“Op de vorige vrouwendagen waren ze wel welkom en dat zorgde nooit voor problemen.” Het fragment met Hafida Znagui is te zien op www.lierinbeeld.be.

CVR

http://www.gazetvanantwerpen.be/Antwerp ... D01E56DEDB}
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Als ik de zaalverantwoordelijke was, zou ik alles achter slot en grendel wegbergen. Ook de rooibos thee en de limonade, kopjes, glazen, en ik was naar huis gegaan.

Belachelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Als ik de zaalverantwoordelijke was, zou ik alles achter slot en grendel wegbergen. Ook de rooibos thee en de limonade, kopjes, glazen, en ik was naar huis gegaan.

Belachelijk.
de meeste autochtone vrouwenclubs waren zelfs niet meer uitgenodigd Ariel!

Mooi voorbeeldje van de voortschrijdende islamizering.

Nu de hoofddoeken massaal vanonder hun steen kwamen gekropen kregen de 80 deelnemers (normaal 250) ook véél meer geld toegestopt.

Raar toch hé.

Zie ook op politicsdezelfde discussie
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit is een ernstige vorm van discriminatie.
Als autochtone vrouwenclubs gezegd hadden dat ze geen hoofddoekjes in de zaal wilde hebben omdat dit een vorm van onderdrukking is, dan had de gehele islamitische wereld op zijn kop gestaan.

-
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ariel schreef:Dit is een ernstige vorm van discriminatie.
Als autochtone vrouwenclubs gezegd hadden dat ze geen hoofddoekjes in de zaal wilde hebben omdat dit een vorm van onderdrukking is, dan had de gehele islamitische wereld op zijn kop gestaan.

-
Er zouden meer mensen moslims moeten beginnen weigeren. Ik denk niet dat het CGKR veel kan doen als op een banket van 500 mensen een No Muslims-sticker plakt.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Plaats reactie