Is dit racisme ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Is dit racisme ?

Bericht door sprot »

Zoals u wellicht wel weet ben ik gehuwd met een moslima. De oorlog in Irak is hier natuurlijk dagelijks gespek onderwerp. Zoals elk weldenkend mens is men tegen oorlog .. maar soms is het wel eens nodig. Goed, kort gezegd, de toekomst zal wel uitwjzen of die oorlog nodig was of niet. De laatste weken ging de discussie thuis over de selectieve verontwaardiging van die oorlog ..... Over Tibet, Tjsetenië, Burundi, Congo en tientallen anderen .... geen woord ...... Wel over die Joden die profiteren van de situatie en ...... vandaag over die Amerikanen .... Reeze, Powell, Brooks .... die omhoogevallen negers die hun afkomst verloochenen .... shit .. nu had ik toch wel een probleem vandaag ...blijkbaar moet men omdat men behoort tot een bepaalde etnie in een underdog situatie blijven ..... Nog sjans da zij die britse aziatische (ne spleetoog) niet gezien heeft die lessen 'democratie' ging geven aan de plaatselijke leiders van Oum Quasr.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

blijkbaar moet men omdat men behoort tot een bepaalde etnie in een underdog situatie blijven .....
Hallelujah! spread the word!

We beginnen er te geraken zie ik!

Nu nog even de politiekers met hun voetjes op de grond zetten, en dàn kunnen we verder. Het wordt ondertussen hoog tijd !
Plaats reactie