Sharia4Belgium

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Sharia4Belgium: het duistere verleden van Fouad Belkacem

Afbeelding

'Autozwendel, schriftvervalsing en btw-fraude'
Het zal ongetwijfeld één van de meest opmerkelijke nieuwsfeiten van 2010 blijven: de lezing van Benno Barnard in Brussel op woensdag 31 maart, die verstoord werd door leden van Sharia4Belgium. Een week later kreeg de zaak een staartje toen bekend raakte dat het boegbeeld van die radicale moslimorganisatie, Fouad Belkacem alias Abu Imran, een strafdossier heeft. 'In 2002, 2004 en 2007 is hij veroordeeld voor inbraak en weerspannigheid,' liet het parket van Antwerpen weten.

'We hadden voorspeld dat ze ons zouden marginaliseren en criminaliseren,' reageerde Belkacem, een zevenentwintigjarige man van Marokkaanse oorsprong uit Boom. Hij deed de drie veroordelingen af als 'kwajongensstreken': 'Ik heb mijn oude leven achter me gelaten. Allah heeft me het licht doen zien.' Twee weken geleden, op een persconferentie van Sharia4Belgium - onder de naam Muslim Rise - beloofde hij (uiterst rechts op de foto) dat de moslims zich met geweld tegen het boerkaverbod zullen verzetten: 'Wij zijn geen slaven of huisnegers die zich laten doen.' Naast hem zat Anjem Choudary, leider van het in Engeland verboden Islam4UK, die besloot: 'Ooit zullen wij bevelen dat jullie vrouwen zich moeten bedekken.'

In zijn sermoenen en videoboodschappen op het internet zegt Abu Imran - zijn naam betekent zoveel als 'Vadertje Welstand' - dat hij zich alleen onderwerpt aan de 'goddelijke wetten' van de islam en dat hij zich weigert te houden aan de 'door de mens gemaakte Belgische wetten'. Wat blijkt nu: toen hij nog als Fouad Belkacem door het leven ging, zou hij niet alleen de wetten overtreden hebben die inbraak en weerspannigheid verbieden. Hij en zijn broers zouden ook betrokken zijn bij serieuze witteboordencriminaliteit: autozwendel, schriftvervalsing en btw-fraude.

Onderzoek geseponeerd

In 2008 werd een Antwerpse advocaat, die liever anoniem wil blijven, aangesteld als curator van Bel Mo Automobile. Baas van die bvba in tweedehandsauto's was Fouad Belkacem. Het bedrijfje was in 2005 opgericht en was sindsdien van de Weerstandslaan in Hoboken naar de Guido Gezellestraat in Boom verhuisd. Het faillissement werd twee maanden geleden afgerond - maar de afwikkeling was allesbehalve routine.

De curator «Toen ik in 2008 in de Guido Gezellestraat aankwam om beslag te leggen op de inboedel, stond ik oog in oog met een paar bijzonder arrogante kerels. Ze weigerden mee te werken, en ik voelde me fysiek bedreigd. Ik heb meteen de politie van de Zone Rupel gebeld om bescherming te vragen. Even later kwamen er een paar combi's, en een groep agenten stapte uit. Ze waren uitgerust met wapens en kogelvrije vesten: daar schrok ik al helemáál van. Ze vertelden me dat de broers Belkacem gekend waren bij de politie, en ze vermoedden dat zij en hun maten vuurwapens op zak hadden.»

Joris Van Camp, woordvoerder van politiezone Rupel, bevestigt de interventie. Op onze vragen over het verleden van Belkacem en co. wil hij niet antwoorden: 'Daarvoor moet u bij het parket van Antwerpen zijn.'

De curator «Er klopte van alles niet bij Bel Mo Automobile. Die dag in 2008 stonden er nog twee auto's. Belkacem zei: 'Die hebben niets met mij of het bedrijf te maken.' 'Kun je dat bewijzen?' vroeg ik. Een tijd later kwam een man af met een factuur om aan te tonen dat één van de twee auto's van hem was. Maar of dat een bonafide document was? Ik weet het niet. De andere auto hebben we uiteindelijk openbaar verkocht.

»Ik heb daar in Boom geen snipper papier over de activiteiten van Bel Mo Automobile gevonden. Ik vroeg Belkacem om me de boekhouding te overhandigen, maar dat heeft hij nooit gedaan. Ofwel omdat ze niet bestaat, ofwel omdat er dingen in staan die het daglicht niet verdragen. Hoe dan ook: een boekhouding achterhouden voor een curator is een misdrijf. Maar zelf kan ik dat niet strafrechtelijk aanpakken.»



HUMO U hebt het parket wel ingelicht. Is de procureur een onderzoek begonnen?

De curator «Ik denk van niet. Ik ben er in elk geval niet meer over aangesproken.»

We vragen het aan Dominique Reyniers, persmagistraat van het parket van Antwerpen.

Dominique Reyniers «We zijn wel degelijk een onderzoek begonnen, maar dat is intussen geseponeerd.»

HUMO Waarom?

Reyniers «Dat kan ik u niet vertellen.»

HUMO Vreemd dat het parket een failliet bedrijf onderzoekt zonder de curator aan te spreken. Kunt u dan kwijt wat er wél onderzocht werd?

Reyniers «Nee.»

Met het faillissement van Bel Mo Automobile waren Fouad Belkacem en zijn broers niet aan hun proefstuk toe: vóór 2005 waren ze al meermaals van de ene naar de andere vennootschap gesprongen, telkens in de automobielsector. Bij elk nieuw bankroet verdwenen ze zonder een spoor achter te laten - geen facturen, geen boekhouding. Zo waren ook de bvba's Auto 3, Bel-Mar en Bel-Mo al over de kop gegaan.

Maar in Bel-Mo hadden de Belkacems een partner: Bachir Kaba, een Guinees die in Willebroek woont. Kaba zegt dat hij dicht bij Sékouba Konaté staat, de militaire dictator van zijn vaderland: 'Hij heeft me onlangs tot reizend ambassadeur benoemd.' Zijn belevenissen met de broers waren allesbehalve aangenaam.

Bachir Kaba «Ik heb ze allemaal gekend: Mohamed, Fouad en Hicham. Bel-Mo was bedoeld om tweedehandsauto's naar Afrika te exporteren. Dat deden we ook, maar de Belkacems hadden niet veel zin om de regels te respecteren. Ze hielden zich liever bezig met schriftvervalsing en btw-fraude. Faux et usage de faux, monsieur!

»Ik rook onraad toen Bel-Mo een btw-teruggave van 100.000 euro moest krijgen. Daarvoor moest een controleur de boekhouding komen doorlichten, om te zien of die teruggave wel terecht was. Maar dat lieten de broers niet toe. Hicham heeft die controleur zelfs in elkaar geslagen. Hoe idioot kun je zijn? Het gevolg liet zich raden: Bel-Mo kreeg een doorgedreven controle van de btw-diensten van Brussel 7. Zo is één en ander aan het licht gekomen. Dat de Belkacems auto's in het illegale circuit kochten, bijvoorbeeld - vaak van Marokkaanse stempelaars die er een zwarte bijverdienste aan overhielden.»

HUMO Waar kwamen die auto's vandaan? Waren ze gestolen?

Kaba «Dat weet ik niet. Er werden in elk geval valse facturen opgemaakt om hun herkomst te verdoezelen.

»Met die auto's werden vervolgens btw-carrousels opgezet. Ze werden uitgevoerd naar Frankrijk als intracommunautaire export (binnen de EU, red.): daarop moet je geen btw betalen, maar de Belkacems probeerden er wél een btw-teruggave op te pakken door de verkoopakte en de eindbestemming te vervalsen.

»Toen ik dat allemaal doorhad, heb ik gebroken met de Belkacems en ben ik uit Bel-Mo gestapt. De btw-diensten zijn al jaren op de hoogte van wat er daar allemaal gebeurd is, maar ik heb nooit iets van hen gehoord.»

Bij het controlekantoor Brussel 7 krijgen we te horen dat er niet over individuele dossiers wordt gepraat met de pers.

http://www.humo.be/tws/deze-week/20243/ ... kacem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sharia4Belgium

Bericht door mercator »

Zwendelen en stelen is toch helemaal ok voor Vrome Moslims, op voorwaarde dat de benadeelden Ongelovigen zijn ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Sharia4Belgium

Bericht door naar boven »

Ze lopen over van medeleven..
"Allah dwong Morel tot hoofddoek en bestraft haar in het Hellevuur!"

Afbeelding

De radicale islamistische organisatie Sharia 4 Belgium heeft op het profiel van haar Facebook-groep een haatboodschap aan het adres van ex-Vlaams Belang politica Marie-Rose Morel geplaatst.

Morel, die een zware strijd voert tegen kanker, bevindt zich in het terminale stadium van de ziekte. Volgens Sharia 4 Belgium riep ze de kanker zelf over zich af, door zich tegen de Islam en tegen de hoofddoek uit te spreken.

"Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!" staat letterlijk te lezen op het profiel van Sharia 4 Belgium.

Champagne
Eerder zette ex-collega Bart Debie al de boodschap "Leg de champagne maar al koud" op Facebook, naar aanleiding van de verslechterde gezondheidstoestand van Morel. Het kostte hem zijn plaats in het Vlaams Belang.
RTFM
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Schepsel »

Dát is pas ziek. Hoe haal je het in je hoofd om een zo zieke persoon zo te behandelen. Het is ook nog eens dom want ieder béétje weldenkend mens kotst nu wel een beetje van ze, ze maken zich gehaat en verliezen zo aan sympathie, dus laat ze maar vooral zo doorgaan.

Die mensen tonen hun eigen ziekheid. Met een christelijke organisatie heb je veel meer kans op een steunende of betreurende reactie, in plaats van een walgelijke triomfantelijke doemvoorspelling aan een ernstig zieke persoon. Iedereen die dat inziet zal het christendom hoger aanslaan dan de islam, want religie grijpt niet alleen in in de dagelijkse gang van zaken, maar ook in de denkwereld aangezien het een allesomvattend (moreel) iets is. Aangezien ze zich zien als goede moslims zijn ze in zekere mate een voorbeeld van op welke manier je door die religie gaat denken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Sharia4Belgium

Bericht door stropke »

Dat hele stelletje achterlijke hufters oppakken en zonder proces per direct het land uitschoppen.
Als het moet breng ik ze eigenhandig naar Zaventem en kieper ze het vliegtuig in.... :yuk: :mad:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Eliabe »

Dit bericht staat in de: HLN.BE
Marie-Rose Morel is geen waardige strijd tegen kanker gegund. Na ex-collega Bart -"Leg de champagne maar al koud"- Debie is het nu de radicale islamitische organisatie Sharia4Belgium die haar zwaar onder de gordel treft.
Dit staat er letterlijk te lezen op hun Facebook-profiel. "Alhamdoelillah, Alle lof aan Allah de Heer der werelden, die Marie Rose Morel laat lyden voor haar dood en haar daarna inshaallah een zware bestraffing geeft in het Hellevuur! Allah de Almachtige heeft omwille van haar campagne tegen islam en de moslims haar gedwongen om een hoofddoek aan te doen alhoewel ze fel ertegen is!"

Terugreis via Beaucourt
Volgens de extremistische moslimorganisatie heeft Morel dus zelf de kanker over zich uitgeroepen door zich uit te spreken tegen de islam en de hoofddoek. De ex-Vlaams Belang-politica moest eergisteren nog onverrichter zake terugkeren uit een Weens ziekenhuis omdat ze te zwak was voor een behandeling. Voor de terugreis kreeg ze hulp van dokter Luc Beaucourt. Die regelde een privévlucht voor haar omdat ze gezien haar toestand niet meer in staat was een lijnvlucht te nemen.

"Extreme islam bewijst andermaal achterlijkheid"
Vlaams Belangsenator Jurgen Ceder reageert verontwaardigd en vraagt zich af wanneer het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tegen deze vorm van haatzaaierij zal optreden.
Hij wijst erop dat in België politieke meningsverschillen op heel wat manieren worden uitgevochten, maar mensen dood wensen is ongezien. "Met dergelijke uitlatingen bewijst de extreme islam andermaal haar achterlijkheid en fanatisme", aldus nog de Senaatsfractieleider van het Vlaams Belang. Ondertussen heeft Facebook GroepShariaforBelgium geblokkeerd.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/art ... vuur.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Tukkerin »

stropke schreef:Dat hele stelletje achterlijke hufters oppakken en zonder proces per direct het land uitschoppen.
Als het moet breng ik ze eigenhandig naar Zaventem en kieper ze het vliegtuig in.... :yuk: :mad:
Waarom zouden we ze het land uit moeten schoppen? Zij mogen toch een mening hebben en deze ook ventileren, zoals Geert Wilders en jullie God Hans Jansen deze ook mogen hebben? Zolang Sharia4blegium maar geen geweld gebruikt doen ze helemaal niks strafbaars. Gek van jou, jij die je profileert als een 'vrije geest en voorstander van vrijheid' het zwijgen wil opleggen aan Aboe Imran en consorten.

Ik vind het overigens niet getuigen van respect, maar ik vind wel dat zij het recht hebben een mening te uiten.
Umm Rania
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Sharia4Belgium

Bericht door SDX »

Ik durf zelfs nog veel verder te gaan; dat zootje ongeregeld èlke dag op prime time TV & radio in Nederland, België & àlle andere Europese landen, zodat iedereen eindelijk gaat inzien wat ieslaam is!

Grappig hoe pers kronkelt en goochelt met woorden als; 'radicale' ieslaam, 'extremisten, islamiSten' e.d., dit ís gewoon ieslaam!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Ik vind het overigens niet getuigen van respect, maar ik vind wel dat zij het recht hebben een mening te uiten.
Hun mening valt onder verraad en subordinantie.
Het is omdat het Islam is dat zij dit kunnen zonder dat iemand om de uitoefening van hun gerechte straf komt vragen.
Zonder dat iemand is ook niet juist.
Het lijkt raar dat het juist de andere even radicale Mohammedaan die dit doet.
Ook weer niet, want dit vragen doet die andere even radicale Mohammedaan gematigd lijken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Extremisten van Facebook gegooid
door Bart Olmer

AMSTERDAM - De moslimextremistische beweging Sharia4Belgium wordt geweerd op internet door YouTube en Facebook.

Op het videokanaal zijn de moslimextremisten met hun provocerende propagandafilmpjes verwijderd om ’verschillende of ernstige schendingen van onze communityrichtlijnen’, aldus YouTube. Ook de Facebookpagina van de moslimextremisten is onbereikbaar.

Opmerkelijk genoeg is Sharia4Holland op YouTube nog wel bereikbaar terwijl beide organisaties feitelijk hetzelfde zijn. Ook de inhoud van beide websites is grotendeels vergelijkbaar.

Abu Imran, de Vlaamse leider van beide shariaclubs is nog wel met zijn videoboodschappen te zien via een overkoepelend international Sharia-YouTubekanaal, waarbij hij toespraken in het Nederlands houdt voor een zwarte vlag die ook terreurorganisatie Al-Qaeda gebruikt als jihadsymbool.

Witte Huis

Een filmpje van de international shariaclub, waarin Osama bin Laden jihadisten aanvoert en de vlag van Al-Qaeda boven het Witte Huis plant, is recent ook verwijderd door YouTube, omdat de inhoud de servicevoorwaarden van YouTube schendt.

Zelfs de radicale imam Fawaz Jneid uit Den Haag is zeer kritisch over Abu Imrans shariaclubjes. Jneid ziet de clubleden als ’gekken en criminelen’, die moslims in Nederland en België in de problemen brengen met hun openlijke fantasieën over het wapperen van de shariavlag op het koninklijk paleis.

Wansmaak

De laatste provocatie van Abu Imran kwam na de dood van de aan kanker overleden ex-senator van het Vlaams Belang Marie-Rose Morel. Volgens de shariavoorman ging zij ‘voor alle eeuwigheid naar de hel’. Zijn reactie werd in België alom verworpen als toppunt van wansmaak. Kort erna ging het YouTubekanaal van Shariah4Belgium op zwart.

Begin vorig jaar verstoorde Shariah4Belgium een lezing van de Nederlandse islamcriticus Benno Barnard. In november werden in België, Nederland en Duitsland tien terreurverdachten gearresteerd, van wie er drie lid zijn van Shariah4Belgium.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/903324 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Shariah4Belgium onder andere naam terug op YouTube.

Enkele uren nadat YouTube gisteren het kanaal van Shariah4Belgium had verwijderd, slaagde de extremistische moslimgroepering erin om een nieuw kanaal op te richten. De filmpjes met haatboodschappen zijn dus nog steeds op YouTube te bekijken. Dat meldt vandaag.be.

Shariahforbelgium
Als een account wordt geschrapt, start de organisatie gewoon een nieuwe account onder een andere naam. Zowel op YouTube als op Facebook was de groep gisterennamiddag terug actief onder de voluit geschreven benaming 'shariahforbelgium', in plaats van 'shariah4belgium'.

Ook het filmpje over Marie-Rose Morel is dus weer te bekijken. Shariah4Belgium noemt haar ziekte en dood "een straf van Allah". Ook Bart De Wever en Filip Dewinter worden bedreigd: "Als jullie geen berouw tonen, weet dan dat jullie hetzelfde te wachten staat!"

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/art ... Tube.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Schepsel »

Van mij mogen ze hun kanaal houden. Ze zetten zichzelf dramatisch te kakken als hysterische dwazen, waardoor ze door helemaal NIEMAND in de verste verte nog serieus genomen worden. Mogelijk nadeel is alleen dat de mensen kunnen denken dat zúlke idioten het gevaar van islamiseríng vormen. Het kan misleidend zijn: Ze willen shariah, dus zo'n gedachtegang ligt wel voor de hand. Een gevaar (islamisering) lijkt dan iets anders te zijn door hoe een paar individuen die erbuiten staan (in feite) zich gedragen dan dat het werkelijk is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Sharia4Belgium ziet De Crem liever dood dan levend.

De fundamentalistische moslimorganisatie Sharia4Belgium loopt niet hoog op met de oorlog in Libië. Hoewel hij zelf geen goed woord over heeft voor Kadhafi, wenst Abou Imran, "alle ongelovige kruisvaders de meest verschrikkelijke ziektes toe." Ook minister van Defensie Pieter De Crem (CD&V) ziet hij liever dood dan levend.

In een Youtube-film roept Imran, getooid in 'G.I. Joe-broek', alle moslimbroeders op om zich te verzetten tegen de oorlog. "Wij kunnen onze problemen zelf wel oplossen. Daar hebben we het Westen niet voor nodig. Wanneer gaan we wakker worden? Vandaag is het Libië, morgen Marokko. De tijd van dialoog voor de vrede is verleden tijd. Vandaag moeten we spreken over jihad, sharia en hoe we de ongelovigen moeten bestrijden."

Imran herinnert iedereen eraan dat het hoofd van de kruisvaders destijds werd geëxecuteerd. "Vandaag worden onze landen door identiek dezelfde misdadigers binnengedrongen." Tussen het gemonteerde wapengekletter door wenst Imran defensieminister De Crem alle ziektes op aarde toe. "Moge Allah hem verlammen, zijn rug breken en zijn vrouw weduwe maken." (tma)

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/art ... vend.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Schepsel »

Zulke clowns vormen geen gevaar. Ze zijn vooral lachwekkend, helemaal omdat ze het zelf niet doorhebben.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Shit. Ook in België hebben ze Euro-conforme wetgeving. Dus ook zo iets als onze beruchte artkel 137 wetten (zie Wilders proces). En daarmee gaan ze haatbaard Fouad Belkacem van Sharia4Belgium mee aanpakkken.
Fouad Belkacem, woordvoerder van de organisatie Sharia4Belgium, moet zich op 17 juni voor de correctionele rechtbank van Antwerpen verantwoorden voor feiten van belaging en aanzetten tot discriminatie, haat of geweld tegen een persoon, groep of gemeenschap]. Dat meldt het Antwerpse parket vandaag.
En komt dit niet erg bekend voor?
"Vrijheid van mening is een belangrijk te beschermen rechtsgoed, maar tegelijk heeft de wetgever geoordeeld dat ook aan dit recht grenzen zijn en dat dus bepaalde meningsuitingen, en niet enkel feitelijke gedragingen, weldegelijk strafbaar kunnen zijn", zegt Dominique Reyniers van het Antwerpse parket.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... weld.dhtml
En dan nog even een uitsmijter: :yuk:
Filip Dewinter van Vlaams Belang, die al meermaals klacht indiende tegen Sharia4Belgium, zal zich op het proces burgerlijke partij stellen. Hij gaat ook een nieuwe klacht indienen op basis van een op 9 mei op internet verspreid filmpje naar aanleiding van de dood van Osama bin Laden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Een henna haatbaard in jurk gaat een politieke partij oprichten. De partij voor meer islam.
In dit filmpje zie je wat er gebeurt tijdens een politieke manifestatie: een folkloristische muziekgroep en een paar wiebelende vrouwen. De henna haatbaard gaat volop los tegen de westerse verdorvenheden zoals dansende vrouwen op straat zonder boerka.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Schepsel »

Toch tijd voor lichte plaatsvervangende schaamte, zoals deze beard in het openbaar een driftbui krijgt, toch echt een volwassen beard, geen kleintje van 2 meer. Zijn argumentatie is en zal zwak en verrot zijn; dingen als ''je mag niet wat dansen op straat'' zijn met geen argumenten te verdedigen behalve met ''Allah maakt zich daar druk om, die heeft blijkbaar niks beters te doen''. Net als sommige christenen lijkt hij met een reli-partij zijn morele plaats niet te kennen; hij wil (mede) beslissen (door bijv verboden op verworvenheden van de beschaving) over de meest intieme en private dingen van anderen zoals wat zij doen met wie, en zelfs hoe zij zich in relatie met God moeten gedragen. Hoogmoed noem ik dat; het gaat immers over iemand ziel en eeuwigheid, alleen als je lijdt aan grove morele zelfoverschatting kan je vinden dat je mag beslissen over iemand anders' ziel. Wat als een euthanasiepleger nu eens niet denkt dat God dat slecht vindt! Laat hem dat zelf een even uitzoeken...! Deze pluisbaard zal vast niet ver komen. Als hij wat wil verbieden kom je gewoon met ''niemand dwingt je toch om x of x te doen? Het is een vrijheid en recht voor mensen waar jij blijkbaar niet toe behoort, wil jij hen dat ontnemen omdat jouw ego zo groot is?'' en verder is zijn rhetoriek zo zwak dat ik betwijfel of het zelfs een línkse televisieshow zonder grote missers overleeft.

Oh bah, doet me eraan denken: Er woont een mohammedaans gezin extra in de buurt, met tegenwoordig ook een grote waggelende textielmonoliet, dat zal de vrouw zijn. Hun hoogstaande gedachtegoed kunnen ze ook heel hoogstaand voor zich houden.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Joop Klepzeiker »

Tukkerin schreef:
stropke schreef:Dat hele stelletje achterlijke hufters oppakken en zonder proces per direct het land uitschoppen.
Als het moet breng ik ze eigenhandig naar Zaventem en kieper ze het vliegtuig in.... :yuk: :mad:
Waarom zouden we ze het land uit moeten schoppen? Zij mogen toch een mening hebben en deze ook ventileren, zoals Geert Wilders en jullie God Hans Jansen deze ook mogen hebben? Zolang Sharia4blegium maar geen geweld gebruikt doen ze helemaal niks strafbaars. Gek van jou, jij die je profileert als een 'vrije geest en voorstander van vrijheid' het zwijgen wil opleggen aan Aboe Imran en consorten.

Ik vind het overigens niet getuigen van respect, maar ik vind wel dat zij het recht hebben een mening te uiten.

Zo is dat, laten ze maar heel luid en duidelijk hun mening verkondigen, liefst nog in alle kranten en op de teli en met grote aanplakbiljetten .
We willen veel meer dat ze luid en duidelijk van hun recht gebruik maken, kom dus maar op met die meningen, laat je horen en vooral LUID EN DUIDELIJK.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Hier zien we op 8 mei hoe de sharia4 groep probeert een demonstratie van de commies te kidnappen.
http://www.dailymotion.com/video/xd8jq5 ... from=embed
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Dit kwam ik nog op MEMRI tegen:

Radical Belgian Muslims Turn to Jihadist Cleric Abu Muhammad Al-Maqdisi for Guidance
An individual who described himself as belonging to a group of Muslims agitating for the implementation of the shari'a in Belgium wrote to the senior salafi jihadi sheikh Abu Muhammad Al-Maqdisi with a request for guidance. Al-Maqdisi, who lives in Jordan, is best known as the mentor of Abu Mus'ab Al-Zarqawi; more recently he has provided guidance to the Islamic Emirate of the Caucasus,[1] salafi jihadis in Nigeria,[2] and probably to Al-Qaeda in the Islamic Maghreb as well.[3] In his reply, Al-Maqdisi told the Belgian Muslims to support the active jihads by providing funding, men, or however else they could, but counseled against carrying out attacks in Belgium as long as they are incapable of mounting a sustained conflict.
http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/4130.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Zwendelen en stelen is toch helemaal ok voor Vrome Moslims, op voorwaarde dat de benadeelden Ongelovigen zijn ?
Denk maar niet dat dat onderling ook niet het geval is, Mercator. Is er geen kaffirwet meer te vinden waar onderuit te komen is of te overtreden om zichzelf mee te verrijken, nemen ze elkaar wel. Ik heb dat van heel dicht bij meegemaakt.

Bovendien waarom denk je dat vrouwen zich helemaal moeten inpakken als ze de straat op gaan of zich door een voogd moeten laten begeleiden?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sharia4Belgium

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Denk maar niet dat dat onderling ook niet het geval is, Mercator.
Ja dat is idd zo. Nu moet je weten dat ik die Fouad van Sharia4 Belgium nog vaag gekend heb , jaren geleden. Toen hield die zich als zwendelaar en oplichter bezig met BTW fraude en vervalste autopapieren. Het maakte hem niet uit of ie nu mede Broeders een paar honderd € lichter maakte of Vlaamse ongelovigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Proces tegen woordvoerder Sharia4Belgium uitgesteld
Het proces tegen de woordvoerder van Sharia4Belgium Fouad Belkacem, alias Abou Imran, dat vandaag van start had moeten gaan voor de correctionele rechtbank in Antwerpen is uitgesteld tot 18 november.
http://www.gva.be/antwerpen/proces-tege ... eld-2.aspx
De advocaat heeft gezegd dat die meer tijd nodig heeft omdat het een erg complexe zaak betreft.
De PVV had laatst iets over stapelen van straffen. In dit geval wordt gezegd:
Fouad Belkacem worden drie strafbare feiten ten laste gelegd. Maar anders dan bijvoorbeeld in de Verenigde Staten, worden in België de straffen niet opgeteld. De drie feiten worden gemengd en de rechter neemt de zwaarste strafmaat. In dit geval is dat belaging en daarop staat een celstraf van maximaal twee jaar en een geldboete van 1.650 euro.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door miss1979 »

mercator schreef:
Dhana schreef: Denk maar niet dat dat onderling ook niet het geval is, Mercator.
Ja dat is idd zo. Nu moet je weten dat ik die Fouad van Sharia4 Belgium nog vaag gekend heb , jaren geleden. Toen hield die zich als zwendelaar en oplichter bezig met BTW fraude en vervalste autopapieren. Het maakte hem niet uit of ie nu mede Broeders een paar honderd € lichter maakte of Vlaamse ongelovigen.

vergeet dan nog zijn drugszaakje in marokko niet.
Hij kan dat land niet meer in of hij vliegt in de gevangenis.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Monique »

Fouad Belkacem worden drie strafbare feiten ten laste gelegd. Maar anders dan bijvoorbeeld in de Verenigde Staten, worden in België de straffen niet opgeteld. De drie feiten worden gemengd en de rechter neemt de zwaarste strafmaat.
Betekent dat wanneer je 3 moorden pleegt er maar 1 geteld wordt?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie