Sharia4Belgium

Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Nog wat nieuws over Fouad Belkacem/Abu Imran, opperhaatbaard van Sharia4Belgium.
Fouad Belkacem wil trouwen in de cel

De woordvoerder van Sharia4Belgium komt zeker de eerste weken nog niet vrij. Maar hij gaat wel trouwen in de gevangenis. Dat vernam onze redactie uit gerechtelijke bron.

Belkacem trouwt met de Belgische vrouw waar hij in Boom mee samenwoont. Ze hebben samen één kind en ze is zwanger van een tweede. Of een huwelijk iets verandert aan de procedure om hem de Belgische nationaliteit af te nemen, is onduidelijk.

Het huwelijk zal in de gevangenis moeten plaatsvinden. De kamer van inbeschuldingsstelling (KI) in Antwerpen heeft gisteren immers de aanhouding van Fouad Belkacem, alias Abu Imran, verlengd.

Hij werd drie weken geleden opgepakt en aangehouden op verdenking van aanzetten tot
haat, geweld en discriminatie tegen niet-moslims naar aanleiding van de filmpjes die hij postte na de rellen in Molenbeek.

Walter Damen en Sven Mary, de advocaten van Belkacem, hadden de vrijlating gevraagd. Zij blijven erbij dat Belkacem werd aangehouden op basis van een vertaling van een Franstalig filmpje dat niet naar het Nederlands werd vertaald door een beëdigd vertaler. Volgens hen is dat een fout tegen de procedure. De KI veegde die argumenten van tafel.
De advocaten tekenen cassatieberoep aan.

Het was om nog een andere reden een slechte dag voor Belkacem. Hij werd gisteren in Antwerpen nog maar eens veroordeeld. Deze keer tot zes maanden cel wegens aanzetten tot haat en geweld, het toebrengen van slagen en smaad aan de politie. Het ging om drie feiten uit 2007 en 2008 waarbij Belkacem telkens in de clinch ging met de politie.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120627_009

Ik vraag me af of het werkelijk gaat om een Belgische vrouw, of om een vrouw die de Belgische nationaliteit verkregen heeft, maar in feite van een of andere obscure islamitische origine is. Als het echt een Belgische is... dan vraag ik me af waar die achterlijke, superonderdanige, masochistische, gestoorde poco-trut vandaan gekropen is, om samen te wonen en kinderen te krijgen met zo'n dolgedraaide gek als Abu Iram. Daarnaast neem ik aan dat, terwijl er geen wettelijk huwelijk is, er wel sprake zal zijn van een religieus huwelijk voor een of andere imam? Ik sluit ook niet uit dat Abu Imram er meerdere van die religieuze huwelijk op nahoudt.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Ik dacht even: wat werken rechters in Belgié snel. Maar nee, mis.
De Antwerpse strafrechter heeft Fouad Belkacem, de woordvoerder van Sharia4Belgium, veroordeeld tot 6 maanden cel voor het aanzetten tot haat en geweld, smaad en slagen. Belkacem kreeg strafvermindering. In 2009 werd hij voor de feiten bij verstek veroordeeld tot 8 maanden cel.
De feiten dateren van de periode 2007-2008.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... n-cel.aspx
jaja, dat was nog een ander feit, (ééntje van die achttien andere).

Maar toch blijf ik me afvragen hoe het toch komt dat ik niet "vuile **********" mag zeggen zonder het CGKR op mijn nek te krijgen en een fikse extra straf wegens racisme, terwijl bipatride Abou Rimram wèl "vuile belgen" mag zeggen?

het kàn toch niet zijn dat het Belgische gerecht met twee maten en gewichen meet hé... neeje, dat doen ze niet!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Op het bedreigen met de dood van een politicus, zal vast wel een forse straf staan. Dat ligt er aan wat voor politicus. In geval van Filip Dewinter is het 46 uur schoffelen en 250 euro boete.
De 33-jarige moslimsalafist El Chazoini Lishssin uit Gent werd vandaag door de Antwerpse correctionele rechtbank veroordeeld tot een werkstraf van 46 uur, een boete van 275 Euro met uitstel en 1 Euro morele schadevergoeding voor het bedreigen met de dood van Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter. De werkstraf moet uitgevoerd worden in een instelling ter bevordering van de integratie.

In september vorig jaar bedreigde de moslimsalafist El Chazoini Lishssin afkomstig uit Dubai Filip Dewinter en zijn echtgenote met de dood. Hij kondigde aan “met een tweeloop van zijn broer” Filip Dewinter te zullen vermoorden. El Chazoini Lishssin uitte doodsbedreigingen aan het adres van Filip Dewinter omdat het Vlaams Belang de dag voordien aan de Amerikaanse ambassade te Brussel een manifestatie had gehouden naar aanleiding van de negende verjaardag van de aanslagen van 11 september en de mogelijke inplanting van een moskee op Ground Zero in New York. Aangezien de bedreigingen bijzonder concreet waren, diende Filip Dewinter klacht in waarna de politie Lishssin kon inrekenen.
http://www.filipdewinter.be/category/antwerpen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Heeft Filip Dewinter bescherming via de regering?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:
De werkstraf moet uitgevoerd worden in een instelling ter bevordering van de integratie.
Moet die instelling nou ook nog gestraft worden?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Heeft Filip Dewinter bescherming via de regering?
allez gij! maar Ariel toch!

Ik denk dat ze eerder wat moslimfundamentalisten zullen betalen om FDW wat te bedreigen, dan dat ze fondsen zouden voorzien om hem te beschermen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Manon »

De verklaring van de niqaab madam.

Ik begrijp uit de titel (halfnaakt) dat ze onder die boerka dus helemaal in hunnen blote lopen?
Wat ge dus allemaal kan krijgen als je voor de politie weigert om je jas uit te doen!



Ze ging zich zeker niet "uitkleden" voor een paar niet-moslimvrouwen? politie heeft geen waarde voor madam?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Dhana »

IK zie die fanatieke koppen van die haardbaarden. Hoor een westerse vrouw in een niqab gehuld aan het woord. 20 jaar geleden zou ik mijn schouders erover opgehaald hebben omdat het foto's en een fimpje zouden zijn opgenomen in een land hier ver vandaan. Was ik nog maar zo naïef als in die tijd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:Was ik nog maar zo naïef als in die tijd.
Of liever nog: had je nu nog maar even veel reden om naïef te zijn als toen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Goh...Dat verwacht je toch niet van dit soort moslims.
Terrorisme-onderzoek tegen Sharia4Belgium

Naast de onderzoeken wegens het aanzetten tot haat, is er ook een terrorisme-onderzoek opgestart tegen Sharia4Belgium. Het federaal parket verdenkt er de extremistische organisatie van jongeren te rekruteren voor de jihad in landen als Jemen en Tsjetsjenië. Sharia4Belgium ontkent alle aantijgingen.

Fouad Belkacem, de leider en woordvoerder van Sharia4Belgium, zou volgens terrorismespeurders zware druk uitoefenen op moslimjongeren om in het buitenland te gaan vechten in de jihad of heilige oorlog.

Het parket, dat geen commentaar op het lopende onderzoek wil geven, besloot enkele maanden geleden al die mogelijke terrorismelink te onderzoeken na een resem incidenten. Zo werden begin mei twee Belgische sympathisanten van ­Sharia4Belgium in Jemen gearresteerd op verdenking van banden met de terreurbeweging Al Shabaab. Volgens de plaatselijke inlichtingsdiensten stonden de jonge Antwerpenaren op het punt toe te treden. Half juni werden ze door de Jemenitische overheid het land uitgezet.

In Mechelen loopt dan weer een groot terrorismeproces. Veertien beschuldigden staan er terecht voor deelname aan terroristische activiteiten, het leiden van een terroristische groepering en inbreuken tegen de wapenwetgeving. Onder hen eveneens leden van Sharia4Belgium.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... gium.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Manon »

Ben benieuwd of ze Peter Calluy, die hiervoor al lang verwittigde en daarom werd ontslagen, nu terug zullen aanwerven?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik had verwacht dat dit vroeg of laat wel eens zou gebeuren. Als ze al niet actief betrokken zijn bij terrorisme, steunt die haatclub dat zeker. Je kon hierop wachten.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Zonder twijfel zullen de advocaten (meervoud!) van Belkacem beroep aan tekenen tegen het beroep van het parket.
Parket tekent beroep aan tegen vrijlating Belkacem
De raadkamer in Antwerpen liet de woordvoerder van Sharia4Belgium maandagochtend vrij onder voorwaarden. Hij zou onder meer een internetverbod krijgen en geen contact mogen hebben met de media. De advocaten van Belkacem hadden eerder al om die detentievervangende maatregelen gevraagd.[...]
'We achten het recidivegevaar in het geval van de heer Belkacem te hoog', zegt Ken Witpas, woordvoerder van het Antwerpse parket. Dat besliste maandagmiddag dus ook om officieel beroep aan te tekenen tegen diens vrijlating. Belkacem zal nu binnen de 15 dagen voor de kamer van inbeschuldigingstelling moeten verschijnen, waar het beroep behandeld wordt.[...]
Belkacem moet bovendien nog een openstaande straf van zes maanden uitzitten. De kans dat hij effectief vrij komt, is dus zeer klein.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120723_046
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Mahalingam »

Wat een spagaat. Wat is dit een moeilijke keus. Doe ik het een dan verkwansel ik mijn idealen, doe ik het andere de noemen ze mij een racist.
Nieuwe klacht tegen Sharia4Belgium?
Het Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen overweegt een klacht tegen de radicale moslimorganisatie Sharia4Belgium. Aanleiding is de videoboodschap op Youtube waarin een woordvoerder van de beweging de maakster van de reportage "Femme de la rue" een "prostituee" noemt.

Sinds donderdag ontving het Instituut reeds verschillende klachten die protesteren tegen "de ernstige uitlatingen aan het adres van vrouwen", die op de videoboodschap te zien zijn.

"In onze samenleving, waarin waarden als gelijkheid en democratie belangrijk zijn, moet men elke weergave waarbij een persoon van het ene geslacht personen van het andere geslacht als minderwaardig beschouwt zonder rekening te houden met hun individualiteit, stevig aanvechten en dit zowel wanneer deze vooringenomenheid en laster expliciet of impliciet zijn", zegt directeur Michel Pasteel.

Het Instituut maakt een juridische analyse van de video en de boodschappen. In het geval dat deze zouden aanzetten tot haat, geweld of de segregatie van vrouwen, zal het Instituut een klacht indienen.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120803_158
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Moedige en goede actie. Zulke acties moeten meer gedaan worden. Applaus voor deze heren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik vind het ook een goede tegenactie tegen die baardapen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Dhana »

Waarom loopt er een neo-nazi links achter die voorste baardaap?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Geen neonazi hoor. Je bedoelt toch de kale baardloze kerel met armband? Volgens mij draagt hij dezelfde armband die links op de foto staat. Dat is een armband van de politie, Dhana. Ik denk dat het agenten zijn.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re:

Bericht door Dhana »

KevinB schreef:Geen neonazi hoor. Je bedoelt toch de kale baardloze kerel met armband? Volgens mij draagt hij dezelfde armband die links op de foto staat. Dat is een armband van de politie, Dhana. Ik denk dat het agenten zijn.

OEPS!! :oops:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Tja, ze dragen om een of andere reden geen uniform. Maar je ziet het wel aan de armband. Oranje, fluorescerend, met het blauw-witte logo van de Belgische politie, dat je links op de foto ziet. Maar dat embleem had je misschien niet herkend. Hoe dan ook, niet zo erg... en ik kon je gelukkig ook snel corrigeren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Ariel »

Ambtenaar weigert huwelijk Sharia4Belgium

ANTWERPEN - De Belgische moslimradicaal Fouad Belkacem heeft zijn geplande huwelijk de mist zien ingaan. De woordvoerder van het extremistische Sharia4Belgium, die momenteel vastzit voor het aanzetten tot haat, stond afgelopen vrijdag met zijn zwangere verloofde voor een provisorisch altaar in het huis van bewaring in Antwerpen. Maar de ambtenaar die het huwelijk zou voltrekken, kwam niet opdagen.

De moslimradicaal kreeg te horen dat de trouwerij alleen op het gemeentehuis kan plaatsvinden, zo schrijft Het Laatste Nieuws. Er worden in de wet weliswaar uitzonderingen gemaakt voor mensen die onmogelijk naar het gemeentehuis kunnen komen, bijvoorbeeld omdat ze ernstig ziek zijn of langdurig vastzitten, maar voor Belkacem gat dat volgens de ambtenaar niet op, omdat hij enkel in voorlopige hechtenis zit.

Het lijkt een bewuste vertragingstactiek van de gemeente, want Belkacem heeft haast met het huwelijk. De minister van Justitie onderzoekt of ze hem de Belgische nationaliteit kan ontnemen om hem aan Marokko uit te leveren. Belkacem riskeert daar een celstraf van 8 jaar wegens drugshandel. Als hij is getrouwd met een Belgische, wordt uitlevering moeilijker.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1280 ... erd__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Dhana »

Je roomser dan een islamitische paus voordoen en dan een meid voor het huwelijk bezwangeren? Dat zal wel gehalaliseerd zijn door een islamitisch huwelijk waarmee de betreffende imam de Belgische wet overtreden heeft maar dan wel weer diezelfde haramwetgeving aanwenden om uitlevering te voorkomen.

En dan nog commentaar hebben op de westerse samenleving vanwege haar excessen en bovendien zelf in drugs handelen???

Je moet maar durven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sharia4Belgium

Bericht door mercator »

Onze harige Fouad heeft nog een straf van 9 jaar uitstaan in Marokko, in een gevangenis die geen luxehotel is. Daarom wil ie zo snel mogelijk met een zwanger Belgisch gansje trouwen, dan kan de medelijden-kaart uitgespeeld worden om uitlevering aan Marokko te vermijden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Sharia4Belgium

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Onze harige Fouad heeft nog een straf van 9 jaar uitstaan in Marokko, in een gevangenis die geen luxehotel is. Daarom wil ie zo snel mogelijk met een zwanger Belgisch gansje trouwen, dan kan de medelijden-kaart uitgespeeld worden om uitlevering aan Marokko te vermijden.

Ja dat weet ik, Mercator. Dus je mag wel seks hebben voor het huwelijk als je daarmee het vege lijf kan redden? Ik vraag me af alleen af waar een vrome molsim dat vandaan weet te halen uit de eigen religieuze geschriften.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie