WC papier uit de rekken gehaald. Leek op "Allah"

Manon

WC papier uit de rekken gehaald. Leek op "Allah"

Berichtdoor Manon » Wo Mei 25, 2011 9:34 am

Dit is de huidige realiteit:

Toiletpapier versierd met tekens van de dierenriem dat verkocht werd door supermarktketen Carrefour is uit de Belgische handel genomen. De tekens van de maagd en de steenbok deden immers denken aan de schrijfwijze van de namen van Allah en Mohammed, schrijft La Capitale.

In twee moskeeën in Molenbeek spraken moslims hun imam aan over de kwestie. Carrefour haalde het toiletpapier vervolgens uit de verkoop "zodat er geen probleem meer was". Het product werd eerder al uit de rekken gehaald in Frankrijk om dezelfde redenen.

Verscheidene moslims die de krant ondervraagde, vonden de gelijkenis "bij de haren getrokken" en spreken van "onnodige controverse".

http://www.vandaag.be/binnenland/68734_ ... haald.html

genoeg om nooit meer naar de Carrefour te gaan! ik wil mijn poep afkuisen met het teken van de maagd en de steenbok!

(gisteren zag ik tutterkes (fopspenen voor onze noorderburen) - ook met de dierenriemtekens erop. Wat gaan ze doen als ze zo'n tutterend peuterke tegenkomen?

maagd: Afbeelding
steenbok: Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Re: WC papier uit de rekken gehaald. Allah leek erop

Berichtdoor Ariel » Wo Mei 25, 2011 10:31 am

Wat belachelijk. Wat ver gezocht, en wat laf van Carrefour. Schiet op zeg om Moslims zoveel macht te geven.
En ik laat al een tijdje Carrefour liggen als ik in België, Frankrijk of Spanje ben. Mij zien ze niet meer in de winkel sinds de toestand met de karikatuur en toen Carrefour spullen uit Denemarken geen boycotten. Dat vond ik toen ook al zo’n infantiele dhimmie actie.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mei 25, 2011 12:31 pm

Afbeelding
ze moeten het blijkbaar nog omdraaien om er hun geliefkoosde tekens in de kunnen zien? tja, dat ze hun poep dan afkuisen in de juiste richting hé.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Mei 25, 2011 12:42 pm

Een goeie moslim gebruikt geen wc papier, maar veegt zijn billen af in navolging van zijn profeet. Met drie stenen dus.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mei 25, 2011 12:48 pm

het strafste is inderdaad dat moslims dat papier helemaal niet hoeven te kopen als ze niet wensen, maar ikzelf màg het dus niet meer kopen.

gaan ze nu ook hun halal troep uit de rekken halen omdat IK er een probleem mee heb? nee zeker hé?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Mei 25, 2011 1:22 pm

Naar jou luisteren ze niet Manon. De kafir kan klagen wat hij wil. De kafir klaagt veel te weinig naar mijn idee. Eigenlijk moeten alle mensen die dit een achterlijk besluit vinden nu massaal naar Carrefour om te vragen naar wc papier met de dierenriem tekens maagd en steenbok.
We moeten eisen dat we deze tekens kunnen kopen.
Maar dat zal niet lukken, want Carrefour heeft zijn ziel aan de duivel verkocht . Ze hebben namelijk winkels in Jordanië, Koeweit, Oman, Qatar, Saoedi-Arabië, Irak,Algerije, Egypte, Marokko en Tunesië en nog wat andere losse moslim landen. Deze moslim landen klagen wel als het hun niet zint. Als vanaf nu de Europese kafir net zo moeilijk gaat doen als een moslim, dan heeft Carrefour straks hier geen bestaansrecht meer. Maar ook dat zal niet gebeuren. :mrgreen: De kafir is laf.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mei 25, 2011 1:29 pm

Inderdaad Ariel, dàt is de hoofdreden.

als men het goed bedenkt: ze halen wc papier met dierenriemmotieven uit de rekken omdat een of andere moslim op het toilet zat en meende Allah te zien toen hij de dierenriemtekens bestudeerde terwijl hij het papier ondersteboven vasthield.
je kan het zo gek niet bedenken!

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Mei 25, 2011 2:17 pm

Er wordt gemeld dat de actie uit Frankrijk is overgewaaid.
Die dhimmies van de Carrefour lopen wel een beetje achter. Ik vind dit bericht van 11/09/2002:
"Allah" Toilet Paper Offends Muslims
Thousands of toilet paper rolls had to be removed from the shelves of Migros supermarkets in Switzerland. The toilet paper has Zodiac signs symbols printed on it, but the Virgo symbol reminded the Arabic word for Allah, when seen upside down.
After receiving lots of complaints from Islamic Organisations in the country, the supermarket chain removed 16,200 rolls of loo paper and apologized.

http://www.shortnews.com/start.cfm?id=26570
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Mei 25, 2011 2:43 pm

en als ze er nu eens een pijl bijzetten om te tonen wat de juiste leesrichting is?

IEMAND moet toch die rollen WC papier mogen gebruiken?

naar boven

Berichtdoor naar boven » Wo Mei 25, 2011 4:05 pm

DM UPDATE:

Toiletpapier versierd met tekens van de dierenriem dat verkocht werd door supermarktketen Carrefour is uit de Belgische handel genomen. De tekens van de maagd en de steenbok deden immers denken aan de schrijfwijze van de namen van Allah en Mohammed. Het toiletpapier werd al in 2008 uit de Belgische handel genomen, preciseert de woordvoerster van Carrefour, Julie Stordiau.

Het toiletpapier ontketende toen een polemiek. Enkele moslims spraken hun imam over de kwestie aan in twee Molenbeekse moskeeën.

"De controverse dateert van 2008 en het toiletpapier werd toen al uit de rekken gehaald om verwarring te voorkomen. Het is volstrekt onmogelijk dat het papier nu nog verkocht wordt in sommige winkels in België", aldus Stordiau, die daarmee de informatie van La Capitale tegenspreekt. De krant stelde immers dat het product in bepaalde Brusselse winkels enkele dagen geleden nog verkrijgbaar was. (belga/vsv)

Complot!
La Capitale probeerde het Wildersproces te beïnvloeden door de mohammedaanse lichtgeraaktheid en dwingelandij nog maar eens voor het voetlicht te brengen..
RTFM

Dhana

Re: WC papier uit de rekken gehaald. Leek op "Allah"

Berichtdoor Dhana » Wo Mei 25, 2011 6:06 pm

Ik vraag me af hoe Carrefour had gereageerd als ik als astrologe mijn beklag had gedaan over de manier waarop hun toiletpapier disrespect aan de astrologie betoont. Ik denk dat ze daar terecht in een niet te bedaren lachsalvo uitgebasten zouden zijn, en voor de rest scheit aan mijn bezwaar hadden gehad.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Mei 26, 2011 9:59 am

Het verschil tussen een astrologe, jouw (en jouw als astrologe) tegenover een klagende mohammedaan is erg groot.
Als jij of die astroloog klaagt: goh. da's nou sneu. Valt u gerust dood. Belt u ons niet, bellen wij u ook niet.
Een mohammedaan klaagt meestal met z'n knuisten. Een soort van gebarentaal dus. En die verstaat iedereen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jun 22, 2011 3:16 pm

Moet je horen!

ik schreef Carrefour volgend mailtje (was het al vergeten!)

Uw originele vraag:
----------
als ik vrees een indigestie te krijgen als ik "halal" producten eet, gaat u die dan ook uit de rekken nemen? Of gaat U me aanraden dan géén halal producten te gebruiken?

Waarom haalt men producten met dierenriemafbeeldingen uit de rekken omdat een moslim meent dat er Allah of Mohammed op staat? Ze stààn er niet op, het zijn dierenriemtekens.
Misschien aan moslims die twijfelen over het maagd en het steenbok teken gewoon aanraden om een ander soort WC papier te gebruiken?

Waarom mogen niet-moslims dat papier niet meer kopen omdat er ergens een moslim niet weet wat er afgebeeld staat?

en dan krijg ik dus vandaag het antwoord.... let op: we leven NIET in een dhimmie maatschappij hoor:

Beste klant

Hartelijk dank voor uw mail die wij in goede orde hebben ontvangen.

Het betreft zeker geen belediging aan het adres van de moslimgemeenschap. Het is eerder een ongelukkig toeval. Overigens hebben we in juli 2008, zodra de situatie ons bekend was, ingrijpende maatregelen genomen en de productie onmiddellijk stopgezet. Met die maatregel hebben we getracht zo snel mogelijk duidelijkheid te scheppen in de situatie. Vandaag verkopen we dit product niet meer!

Vermits het gamma met zijn tijd moet meegaan, vindt u in de winkels een nieuw model.

Met vriendelijke groeten,

Sofie
Klantendienst
Carrefour Belgium

Dus ze hébben het stopgezet omwille van de moslimkont godverdomme!

Ze krijgen nu volgend antwoord terug:

Beste Sofie van de Carrefour:

Voor MIJ was het helemaal niet nodig het papier uit de rekken te halen, noch de productie ervan stop te zetten;
Ik vrees dat u me als klant niet meer zal zien, want ik krijg uitslag van HALAL papier.
Ik vermoed dat U omwille van mijn klacht dat halal papier niét uit de rekken zal halen, noch uw andere producten zult aanpassen aan mijn psychologische en religieuze noden.
Dus houdt jullie producten maar.

Met vriendelijke groet
een vlaming die geen dhimmie wenst te worden.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Jun 22, 2011 3:43 pm

Op dit mailtje zal je geen bericht gaan krijgen Manon. Waarschijnlijk is je eerste mail niet eens gelezen.
Dat mailtje van Carrefour is een copy die ze aan iedereen gestuurd hebben. Zelf een tot diep in zijn ziel gekwetste moslim is gelukkig als ze zo'n mooie excuus mail leest.

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jun 22, 2011 4:22 pm

Ariel schreef:Op dit mailtje zal je geen bericht gaan krijgen Manon. Waarschijnlijk is je eerste mail niet eens gelezen.
Dat mailtje van Carrefour is een copy die ze aan iedereen gestuurd hebben. Zelf een tot diep in zijn ziel gekwetste moslim is gelukkig als ze zo'n mooie excuus mail leest.

daar gààt het net om: die mail is geen antwoord op MIJN gekwetste ziel, maar op een gekwetste moslimziel!

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jun 22, 2011 4:33 pm

Je kunt het ook positief zien;
Kennenlijk zeiken moslims daar zoveel dat ze een standaard anti-zeik-moslim-antwoord klaar hebben.

Kafirzeik hebben ze nooit gehad dus hebben daar ook niets voor en sturen gewoon standaard dat anti-zeik-moslim-antwoord.
Amorele atheistische nitwit

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Jun 22, 2011 4:41 pm

Monique schreef:Je kunt het ook positief zien;
Kennenlijk zeiken moslims daar zoveel dat ze een standaard anti-zeik-moslim-antwoord klaar hebben.

Kafirzeik hebben ze nooit gehad dus hebben daar ook niets voor en sturen gewoon standaard dat anti-zeik-moslim-antwoord.

nou ik heb nog al klachtenbrieven geschreven hoor. En toen kreeg ik (20 jaar geleden?) een koopbon van 500 BF (= 12 euro). Maar dat was GB, niet Carrefour.
In Lidl kreeg ik een kilo koffie.

en nu krijg ik een moslimantwoord!

Terug naar “België - Vlaanderen”