Religieuze zedenpolitie in Antwerpen.

Manon

Religieuze zedenpolitie in Antwerpen.

Berichtdoor Manon » Zo Jun 26, 2011 1:29 pm

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Re: Religieuze zedenpolitie in Antwerpen.

Berichtdoor mercator » Zo Jun 26, 2011 4:10 pm

Ik vind dat goed. Hoe opzichtiger, ergerlijker en achterlijker moslims zich gaan gedragen, hoe meer weerstand en walging ze zullen oproepen. Of zou je perfect geintegreerde, Nederlandstalige en "beschaafde" moslims in huis willen hebben ? Die zijn gevaarlijker en schadelijker dan middeleeuwse kamelenboeren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Zo Jun 26, 2011 5:10 pm

Ik krijg toch eerder de indruk dat Belgie verloren is.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Jun 26, 2011 5:30 pm

mercator schreef:Ik vind dat goed. Hoe opzichtiger, ergerlijker en achterlijker moslims zich gaan gedragen, hoe meer weerstand en walging ze zullen oproepen. Of zou je perfect geintegreerde, Nederlandstalige en "beschaafde" moslims in huis willen hebben ? Die zijn gevaarlijker en schadelijker dan middeleeuwse kamelenboeren.

Dat is één kant van de zaak. Ze liever in het openbaar verkleed laten rondlopen tot daar aan toe.
Maar als vrouw begint het me hoe langer hoe meer te storen dat die etters met hun zedelijkheidseisen MIJ dan wel als halve hoer beschouwen (om van mijn dochters nog te zwijgen) omdat wij ons NORMAAL gedragen. En dààr knelt voor mij het schoentje. Als dat eens gebeurd kan dat geen kwaad, maar als je voelt dat je langs alle kanten begluurd en beloerd wordt is het echt niet meer leuk.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Jun 26, 2011 5:44 pm

Eliabe schreef:Ik krijg toch eerder de indruk dat Belgie verloren is.

De grote steden zijn verloren. Maar dat is in andere landen ook al zo. Zodra een stad meer dan 40 procent uit mohammedanen bestaat dan begint de ellende. Dan bepalen hoofddoekjes en gefrustreerde allochtone homohatende jongeren hoe en wat iedereen zich behoort te gedragen.
Wie zich niet aan hun regels houdt, verhuizen maar of worden weggepest.
Kijk maar naar Brussel. Dat is geen Belgische stad meer maar een Europeese half islamitische enclave.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jun 26, 2011 5:59 pm

Ariel schreef:Kijk maar naar Brussel. Dat is geen Belgische stad meer maar een Europeese half islamitische enclave.

Juist, en er zijn maar 2 dingen die je daaraan kan doen: 1. er wegblijven of vertrekken 2. er een flinke bom op gooien.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Jun 26, 2011 8:57 pm

Het bevreemd en verontrust me nog meer dat de gemiddelde autochtoon zulke berichten als de ver-van-mijn-bed-show beschouwt. Alsof het zaken betreft die zich de andere kant van de aardbol afspelen. Ik kan me de tijd nog goed voor de geest halen dat we hier voor massaal de straat op gingen. Maar ja, dat was ver voor de laptop, het mobieltje, de games en de Ipod.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jun 26, 2011 9:01 pm

Klopt Dhana, maar al dat betogen, wat haalt dat uit? Er was een referendum over de EU, het antwoord was duidelijk NEE en ja hoor, we hebben die ellendige EU in de maag gesplitst gekregen. Als iedereen s een absolute apartheid naar moslims toe zou uitoefenen gaan ze dat heel wat harder voelen. Ik kan er bijv. niet bij dat er nog altijd mensen op vakantie gaan naar Turkije, Egypte en andere APENlanden.

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Zo Jun 26, 2011 9:22 pm

mercator schreef:Klopt Dhana, maar al dat betogen, wat haalt dat uit? Er was een referendum over de EU, het antwoord was duidelijk NEE en ja hoor, we hebben die ellendige EU in de maag gesplitst gekregen. Als iedereen s een absolute apartheid naar moslims toe zou uitoefenen gaan ze dat heel wat harder voelen. Ik kan er bijv. niet bij dat er nog altijd mensen op vakantie gaan naar Turkije, Egypte en andere APENlanden.

Correct.

Zelf koop ik nooit of te nimmer bij moslims, ga niet naar die zandbaklanden op vakantie, kijk in de supermarkt waar het product vandaan komt en koop het niet indien het uit een islamitisch land komt. Ik kijk eveneens op de verpakking of het wel of niet halal-gecertificeerd is. Zo ja, koop ik het vanzelfsprekend ook niet (ook al biedt dat nooit een 100% zekerheid, zie het gedoe met de halal-kaas destijds). Ook laat ik in de supermarkt regelmatig speklappen, een stuk schouderham etc. tussen het halalvlees vallen.Verder liet ik mijn hond, toen die nog leefde, steevast bij de lokale haathut voor de deur schijten, kijk ik dat volkje met een smerige blik aan en laat ik op alle mogelijke manieren blijken niet van ze gediend te zijn.
Laatst gewijzigd door Q'boem op Zo Jun 26, 2011 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Zo Jun 26, 2011 9:35 pm

Ook de haatbaarden hier zijn in het klein begonnen moet je maar denken Q-Boem. Verder kan ik het alleen maar eens zijn met je.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Zo Jun 26, 2011 10:03 pm

Dhana schreef:Ook de haatbaarden hier zijn in het klein begonnen moet je maar denken Q-Boem. Verder kan ik het alleen maar eens zijn met je.

"Alle beetjes helpen", zei de mug, en ze piste in de zee.

Waarmee ik maar wil zeggen dat ieder zijn of haar steentje kan, en vooral moet, bijdragen, hoe onbelangrijk dat ook moge lijken.
Al bestaan er muilkorfwetten, vooralsnog zijn er geen wetten die je verplichten zandbakvoer e.d. te eten of te kopen. Daarom is bijvoorbeeld een economische boycott van alles wat naar islam riekt al een aardig begin en bovendien volkomen legaal. Ook geen zaken doen met bedrijven die in haatbaardlanden vestigingen hebben, en ga zo maar door. Geen leningen afsluiten bij banken die aan 'islamitisch' bankieren doen. Enfin, de mogelijkheden zijn legio.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Jun 26, 2011 10:20 pm

Q'boem schreef:[ Enfin, de mogelijkheden zijn legio.

Zo is dat. als iedereen om te beginnen niets koopt of verkoopt aan moslims, ze niet in dienst neemt, niet naar hun landen op reis gaat, in een woord moslims mijdt als een smerige ziekte staan we al een heel stuk verder.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Jun 27, 2011 12:59 am

Q'boem schreef:
Waarmee ik maar wil zeggen dat ieder zijn of haar steentje kan, en vooral moet, bijdragen, hoe onbelangrijk dat ook moge lijken.
Al bestaan er muilkorfwetten, vooralsnog zijn er geen wetten die je verplichten zandbakvoer e.d. te eten of te kopen. Daarom is bijvoorbeeld een economische boycott van alles wat naar islam riekt al een aardig begin en bovendien volkomen legaal. Ook geen zaken doen met bedrijven die in haatbaardlanden vestigingen hebben, en ga zo maar door. Geen leningen afsluiten bij banken die aan 'islamitisch' bankieren doen. Enfin, de mogelijkheden zijn legio.

Helemaal goed, Boempie. Ik heb zelf een stokpaardje wat dat betreft en dat is Albert Heijn. Ik kan me er zo druk om maken dat we geen kerststol meer kunnen kopen omdat die naam omgetoverd is tot decemberfeeststol of iets van die strekking. Het hele woord kerst en kerstmis is daar trouwens verbannen en we doen nu allemaal mee aan het decemberfeest. Kersversiering in die maand is zo goed weggemoffeld dat je het met een zaklantaarn moet zoeken en hetzelfde gedlt voor de kerstboom. Geen hond verder die dat opgevallen is. Althans niet in mijn familie en bekendenkring en toch is het al een paar jaar het geval. Ik zou daar zo graag iets aan willen doen of in ieder geval aan de grote klok hangen, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Ma Jun 27, 2011 1:13 am

Dhana schreef:Helemaal goed, Boempie. Ik heb zelf een stokpaardje wat dat betreft en dat is Albert Heijn. Ik kan me er zo druk om maken dat we geen kerststol meer kunnen kopen omdat die naam omgetoverd is tot decemberfeeststol of iets van die strekking. Het hele woord kerst en kerstmis is daar trouwens verbannen en we doen nu allemaal mee aan het decemberfeest. Kersversiering in die maand is zo goed weggemoffeld dat je het met een zaklantaarn moet zoeken en hetzelfde gedlt voor de kerstboom. Geen hond verder die dat opgevallen is. Althans niet in mijn familie en bekendenkring en toch is het al een paar jaar het geval. Ik zou daar zo graag iets aan willen doen of in ieder geval aan de grote klok hangen, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.

Je kunt een facebook-pagina opstarten, geenstijl aanschrijven, een online petitie starten, ingezonden brieven in de krant, en ga zo maar door. Gewoon zo vaak mogelijk zeggen tegen wie het maar wil horen, in de bus, in de wachtkamer bij de dokter, bij de kapper, in de supermarkt, als je op een terrasje zit, op feestjes enz enz- en verder gewoon lak hebben aan eventuele negatieve reacties.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jun 27, 2011 9:46 am

Als ik ergens kopvodden bij het personeel zie in een winkel-en in de Albert Heyn en Blokker bijv. is dat het geval-loop ik buiten en koop ergens anders.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Jun 27, 2011 10:09 am

Vorige week 3 theedoeken gekocht. Van 1e klas Egyptisch katoen. Is dat nu goed of slecht? Katoen is een heel dorstig gewas.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jun 27, 2011 11:09 am

silkyboxershortXL schreef:Vorige week 3 theedoeken gekocht. Van 1e klas Egyptisch katoen. Is dat nu goed of slecht? Katoen is een heel dorstig gewas.

Het hangt ervan af waarvoor die theedoeken moeten dienen. Ga je als Arafat rondlopen mss ?

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Jun 27, 2011 12:04 pm

mercator schreef:Ga je als Arafat rondlopen mss ?

Dan heb ik wel het verkeerde motief gekocht. Ik dacht meer aan landbouw en voedselvoorziening in het nauw door die slurpende katoenplanten. De prijs €3.49 voor 3 stuks is minder dan de prijs van brood Er is ongeveer 7500 liter water nodig voor de productie van 3 theedoeken, zoveel water is ook genoeg voor 5 kg brood. Dus veel Egyptisch katoen kopen is prima voor onze economie, want wat zullen zij met dat geld doen? Westerse luxegoederen kopen, wapens, voedsel importeren.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jun 27, 2011 12:12 pm

Prima redenering Silky ! Daar had ik nog niet aan gedacht ! Het water dat die katoenplanten opslurpen kan niet meer gebruikt worden om dorstige Arabische kelen te laven, prima zo, ik ga me ook wat katoenen doeken kopen.

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Ma Jun 27, 2011 1:06 pm

mercator schreef:Prima redenering Silky ! Daar had ik nog niet aan gedacht ! Het water dat die katoenplanten opslurpen kan niet meer gebruikt worden om dorstige Arabische kelen te laven, prima zo, ik ga me ook wat katoenen doeken kopen.

... waardoor die Egyptenaren op zoek zullen gaan naar plaatsen waar wél water te vinden is, zoals Europa bijvoorbeeld. Europa waar de poorten door de EU-elite willens en wetens wagenwijd open worden gehouden voor meer islamitische immigratie...

Kortom, door theedoeken te kopen die gemaakt zijn van waterverkwistende Egyptische katoen help je mee meer van dat soort volk naar hier te drijven. Lijkt me niet bijster verstandig.

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Jun 27, 2011 1:17 pm

silkyboxershortXL schreef:

Dan heb ik wel het verkeerde motief gekocht. Ik dacht meer aan landbouw en voedselvoorziening in het nauw door die slurpende katoenplanten. De prijs €3.49 voor 3 stuks is minder dan de prijs van brood Er is ongeveer 7500 liter water nodig voor de productie van 3 theedoeken, zoveel water is ook genoeg voor 5 kg brood. Dus veel Egyptisch katoen kopen is prima voor onze economie, want wat zullen zij met dat geld doen? Westerse luxegoederen kopen, wapens, voedsel importeren.

Er zit wel héél véél water in de Nijl.

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Ma Jun 27, 2011 1:32 pm

Manon schreef:
silkyboxershortXL schreef:

Er zit wel héél véél water in de Nijl.

Soedan heeft plannen om twee hele grote stuwdammen in de Nijl te bouwen waardoor er beduidend minder water naar Egypte zal stromen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Nijl#Stuwdammen

Daarbij gaat het natuurlijk ook om de hoeveelheid grond die voor de landbouw beschikbaar is, en die is vooralsnog redelijk beperkt.
Zelfs dat zou eenvoudig op te lossen zijn als ze daar eens gingen investeren in grootschalige ontziltingsinstallaties aan de Rode Zee. Een rijk buurland als Saudi-Arabië zou voor de verandering eens geen oliedollars aan de bouw van megalomane mosketen overal ter wereld moeten besteden, en in plaats daarvan die oliedollars gebruiken om van heel dat Midden-Oosten een vruchtbare oase te maken. Maar bekeringsdrang ten bate van hun agressieve doodscultus is voor dat achterlijk volkje belangrijker dan hun eigen mensen te vreten en te drinken te geven.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jun 27, 2011 1:34 pm

Q'boem schreef:[ Maar bekeringsdrang ten bate van hun agressieve doodscultus is voor dat achterlijk volkje belangrijker dan hun eigen mensen te vreten en te drinken te geven.

Is prima toch ? Als je al die moslims nog meer eten en drinken geeft planten ze zich nog sneller voort.

Q'boem

Berichtdoor Q'boem » Ma Jun 27, 2011 1:47 pm

mercator schreef:
Q'boem schreef:[ Maar bekeringsdrang ten bate van hun agressieve doodscultus is voor dat achterlijk volkje belangrijker dan hun eigen mensen te vreten en te drinken te geven.

Is prima toch ? Als je al die moslims nog meer eten en drinken geeft planten ze zich nog sneller voort.

Als je ze geen eten en drinken geeft, zullen ze gegarandeerd naar hier komen, en zolang de EU-elite aan de macht is, zullen ze hier nog binnengelaten worden ook. Dat vind ik helemaal niet prima.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jun 27, 2011 1:56 pm

Q'boem schreef:Als je ze geen eten en drinken geeft, zullen ze gegarandeerd naar hier komen, en zolang de EU-elite aan de macht is, zullen ze hier nog binnengelaten worden ook. Dat vind ik helemaal niet prima.

Dan is het aan ons om ze tegen te houden. Dat zal al bij al nog beter zijn dan welvarende, hoog technologische en goed georganiseerde moslimlanden.

Terug naar “België - Vlaanderen”