België voert burqaverbod op 23 juli in

Manon

Re: Franse zakenman betaalt in Brussel twee boerkaboetes

Berichtdoor Manon » Do Aug 18, 2011 1:04 pm

Er is ondertussen een nieuwe benaming opgedoken om boerka-draagsters aan te duiden:

TENTSLETTEN
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

miss1979

Berichtdoor miss1979 » Do Aug 18, 2011 1:19 pm

Ik zag die 2 meisjes op het nieuws...
hoe dat die gekleed waren... dat past hier niet, dat is kledij voor in Iran of Afghanistan.

Van mij mag iedereen dragen wat hij wilt, maar zo'n kledij past gewoon niet in onze maatschappij!

pd7835

Berichtdoor pd7835 » Do Aug 18, 2011 1:42 pm

In de krant vandaag las ik dat nekkaz als argument aanhaalt dat met dit boerkaverbod de slachtoffers gestraft worden en niet de mannen die die meisjes en vrouwen verplichten de boerka te dragen (dat er in dit land al van voor dat men met de islamkul te maken kreeg er een verbod geldt op gezichtsbedekkende kleding legt die gewoon naast zich neer of misschien weet hij dat niet). Nu las ik dat de ouders van die meisjes (16-17 jaar) tegen het dragen van boerkas is en zeggen die meisjes , het was onze eigen keuze, na islamboeken te hebben gelezen en islamitische internetfora en websites te hebben bezocht zijn we tot de vastselling gekomen dat we ons geloof beter beleven in boerka. Niemand heeft ons gedwongen. Mijn moeder draagt niet eens een hoofddoek zei 1 van de 2 en is vierkant tegen een boerka. Dus valt dat 'argument' van nekkaz hiermee weg en nochtans zit die hun boetes te betalen. Hij is tegen beperking van de vrijheid zegt hij. Dus verkeerslichten dienen dan ook maar van de openbare weg te worden verwijdert aangezien dat een beperking is op de vrijheid. Ook het argument, het is onze eigen keuze ... na islamboeken te hebben gelezen en islamwebistes te hebben bezocht ... in hoeverre kan men dan spreken van eigen keuze ? Makkelijk beinvloedbare wichten die van toeten of blazen weten. Die elke beperking van hun vrijheid klakkeloos aanvaarden als men er maar bij zegt dat dit de wil is van 1 of ander onzichtbaar wezen of omdat men het o zo mooi zit in te pakken zodat een vrouwonvriendelijk iets als vrouwvriendelijk doorgaat. In Saoedi Arabie bvb waar vrouwen niet mogen autorijden maakt men hen wijs dat dit komt omdat vrouwen princessen zijn (het diamanten 'argument' haalt men dikwijls boven om discriminaties te vergoeilijken) en dat zij daarom een chauffeur hebben. Moest een boerka niet bestaan en moest er geen man zijn die dat ding zit aan te prijzen in islamgeschriften en op websites (net zoals bij het 'princessen'verhaal in saoedi arabie) dan zou geen enkele vrouw ooit op het gekke idee gekomen zijn er 1 te dragen. In hoeverre kan men hier van keuzevrijheid spreken ?

Manon

Berichtdoor Manon » Do Aug 18, 2011 1:58 pm

Ook het argument, het is onze eigen keuze ... na islamboeken te hebben gelezen en islamwebistes te hebben bezocht ... in hoeverre kan men dan spreken van eigen keuze ?

dit is de zuivere omdraaiing van de feiten op politiek correcte manier.

zoals je al vermeldde, geen vrouw gaat daar zelf opkomen.
MAAR... onze politiek correcte vriendjes moesten toch een excuus vinden. Het excuus was niet: het is gewoon verboden om met bedekt gezicht op straat te lopen, NEEJE het excuus was: ocharme die onderdrukte brave meiskes worden verplicht om zich in te pakken.

en dan zeggen: jamaar ik doe dit uit vrije wil!

en kijk... wat zegt de politiek correcte meute: ho maar! dan is het goed hoor!
---------------------------

hetzelfde met "de bange blanke man": ik vind het helemààl niet leuk noch verrijkend dat heeldere steden en wijken worden ingepalmd door ongevraagde kolonisten. IK VIND DAT NIET LEUK. Een kennis van me zei: "ik ben niet bang"... hoezo? waarom zou je bang zijn? hà omdat de politiek correcte meute beslist heeft dat "IK VIND DAT NIET LEUK" moet vertaald worden in xenofobie, de angst voor de vreemde man, de bange blanke man....

maar ik ben helemààl niet bang! ik HEB ER GEWOON EEN BLOEDHEKEL AAN!

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Aug 18, 2011 2:18 pm

het was onze eigen keuze, na islamboeken te hebben gelezen en islamitische internetfora en websites te hebben bezocht zijn we tot de vastselling gekomen dat we ons geloof beter beleven in boerka

Men moet deze wichten VERPLICHTEN om in boerka te lopen, en ze daarna voor een paar maanden dumpen in Afghanistan. Om als het ware de boerka sfeer op te sniuven .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Do Aug 18, 2011 3:22 pm

Ariel schreef:Men moet deze wichten VERPLICHTEN om in boerka te lopen, en ze daarna voor een paar maanden dumpen in Afghanistan. Om als het ware de boerka sfeer op te sniuven .

Ticket zonder mogelijkheid op terugkeer. Voor minder zouden ze niet mogen gaan.
Veel te makkelijk hier. Met uitkeringen en halve gare's die burkaboetes betalen is blijft bij geloofsbelevenis niets van de beproeving over die Allah voor ogen stond.
uit het vliegtuig zetten boven Afghanistan, Pakistan of Iran. SA of Kuwait mag desnoods ook.
Naakt, bengelend aan een voor hun ontworpen doorkijkparachute.
Halen ze bij hun eerste stappen ginder al die jaren misgelopen beproeving op 1, 2, 3, in.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Aug 20, 2011 2:01 pm

Miljonair betaalt 'boerkaboetes' omwille van de vrijheid

Rachid Nekkaz is een rijke Fransman die in Frankrijk en België de boetes betaalt van vrouwen die zijn bekeurd vanwege het dragen van een nikaab, of boerka in de volksmond. Nekkaz, van Algerijnse afkomst, heeft hiervoor een miljoen euro gestort in een speciaal fonds. De ex-internetondernemer die nu in onroerend goed doet, is kandidaat voor de presidentsverkiezingen van volgend jaar mei. :shock: Wat drijft hem?

Waarom accepteert u niet dat er in West-Europa een grote afkeer bestaat van de boerka, die sommige vrouwen in islamitische landen, zoals Afghanistan, moeten dragen?

"Je moet niet alles op één hoop gooien. Afghanistan is een totalitair land, België, Frankrijk en Nederland zijn na een lange geschiedenis, denk aan de godsdienstoorlogen, vrije samenlevingen geworden. Dat is van onschatbare waarde. Je kan zelf kiezen wat je draagt en dat recht verdedig ik. Als je dat niet doet, is straks misschien een andere categorie burgers aan de beurt van wie de rechten worden ingeperkt."

Wat zegt u tegen mensen die de boerka een draagbare gevangenis noemen?

"Ik vind het ook niks, de boerka of nikaab. Dat is mijn persoonlijke oordeel en dat doet er hier niet toe. Kijk eens, ik ben zelfs voor een wet die gezichtsbedekking kleding op plaatsten verbiedt als gemeentehuizen, bibliotheken of winkelcentra. Maar niet op straat! In Frankrijk en België is de boerka op straat verboden: dat kan niet. Een fundamenteel recht wordt met voeten getreden."

Maar we accepteren toch ook niet dat mensen naakt op straat lopen, dat is ook verboden.

"Dat is wat anders. Er zijn ook kinderen op straat en zoiets kan de openbare orde in gevaar brengen."

Zou u ook actie kunnen voeren voor Asia Bibi, de Pakistaanse die omdat zij christen is, vermoord dreigt te worden? Is dat niet een veel ernstiger kwestie?

"Natuurlijk zou ik me daar voor kunnen inzetten! Sterker nog, ik heb me voor andere groepen ingezet. Zo ben ik naar China gegaan om de godsdienstvrijheid van de Oeigoeren te verdedigen. Ik heb er daar nog twee dagen voor in de cel gezeten. Oeigoeren zijn moslims, maar daar gaat het niet om. Het enige wat voor mij telt, is de vrijheid. Ik heb me ook bezig gehouden met Tibet. En ik heb de Franse regering gewezen op het lot van christenen in Irak en Syrië toen dat nog een taboe-onderwerp was. Ook bepleit ik de zaak van de Roma. Toen vorig jaar uitzetting dreigde van veertig Roma in Frankrijk omdat ze op illegaal op een terrein stonden, heb ik een ander terrein voor ze gekocht."

"Overigens, voor u mij voor een vermomde fundamentalistische activist verslijt, mijn vrouw is Amerikaans en katholiek."

U bent de man achter de poging het Franse boerkaverbod te laten toetsen door het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Zit daar schot in?

"Nee, de procedure is lang en kostbaar. Het kan wel drie jaar duren voor er een uitspraak ligt. Maar ik heb de tijd en het geld."

http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/ar ... heid.dhtml
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Za Aug 20, 2011 4:07 pm

Toen vorig jaar uitzetting dreigde van veertig Roma in Frankrijk omdat ze op illegaal op een terrein stonden, heb ik een ander terrein voor ze gekocht."

niemand die daar een probleem mee heeft.

Ik hoop dat hij ze ook van voedsel en water en kleding heeft voorzien? of mochten ze dat gratis bij de omwonenden gaan stelen?

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Aug 20, 2011 4:12 pm

Een klein detail dat in bovenstaand bericht over betaling van boetes niet staat maar dat ik ergens anders las (ik weet niet meer waar):
toen hij bij het loket ging betalen bleek dat een cheque van een buitenlander (en zeker met zo'n naam) niet geaccepteerd werd en hij met echt contant geld over de brug moest komen. Euro biljetten die door de vals geld tester werden gehaald omdat ze daar hun pappenheimers kennen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Aug 22, 2011 3:45 pm

Mahalingam schreef:toen hij bij het loket ging betalen bleek dat een cheque van een buitenlander (en zeker met zo'n naam) niet geaccepteerd werd

Juist, in België worden alleen nog bankcheques geaccepteerd. Het zou typisch iets voor een moslim zijn om de weldoener te gaan uithangen met ongedekte cheques of in een Arabische munteenheid die hier niets waard is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Mahalingam

Re: België voert burqaverbod op 23 juli in

Berichtdoor Mahalingam » Ma Sep 19, 2011 2:47 pm

Afbeelding

pd7835

Man slaat agent bij boerkacontrole in Sint-Joost-ten-Node

Berichtdoor pd7835 » Za Okt 01, 2011 7:51 am

De echtgenoot van een vrouw die voor het dragen van een boerka gecontroleerd werd, heeft zich tegen de politieagenten in Sint-Joost-ten-Node verzet. De 37-jarige man liet zijn echtgenote niet toe haar sluier af te nemen voor een identificatie door de agenten. Hij werd aan het parket overgedragen wegens weerspannigheid en opzettelijke slagen en verwondingen.

De feiten speelden zich gisteren omstreeks 12.30 uur af in de Liedekerkestraat in Sint-Joost-ten-Node, toen agenten het echtpaar staande hielden om de wet op het verbod op boerkadracht in het openbaar toe te passen. De echtgenoot van de vrouw verzette zich hevig toen de agenten haar wilden identificeren. Hij sloeg een van de agenten, die daardoor drie dagen arbeidsongeschikt is.

De man beval zijn echtgenote daarop naar hun huis in de Liedekerkestraat terug te keren. Nadat zijn vrouw vertrokken was, bedreigde hij de agenten die zich naar de vrouw wilden begeven, nog met de dood. De vrouw krijgt nog een proces-verbaal met een administratieve geldboete. (belga/adb) http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/art ... Node.dhtml

Gaat die Fransman de boete van deze vriendelijke :oops: mensen ook betalen ?

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Okt 04, 2011 11:27 am

Tja. Had dat 25 jaar geleden gedaan in Engeland (een agent aanraken zonder zijn toestemming) en Ali Baba had automatisch 5 jaar stenen kloppen gekregen. Want daar waren ze toen heel gemakkelijk in. Geen wonder dat agenten zich altijd rustig en kalm gedroegen, zonder wapen. Waarom ook niet?

25 jaar geleden zou Ali Baba in België door de collega's stevig met de matrak aangesproken worden. Geen rechter nodig. Na deze uitleg zou Ali opeens begrijpen waarom hij geen zwaantjes moet meppen.

Maar ja. Tijden veranderen. En niet ten goede. :yuk:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Okt 05, 2011 5:45 pm

en ja hoor, ook daarvoor dient het gerechterlijk gedoe:

Grondwettelijk Hof schorst boerkaverbod niet
woensdag 05 oktober 2011, 15u36
Bron: belga

Het Grondwettelijk Hof heeft woensdag de vordering tot schorsing verworpen van het omstreden boerkaverbod.
.De vraag was ingediend door twee vrouwen die in 2009 en 2011 bekeurd waren in Etterbeek en Molenbeek. Volgens het Hof kan het ‘ernstig nadeel’ dat de vrouwen betogen, niet aangetoond worden.
Als de verzoekende partijen voor de strafrechter vervolgd zouden worden voor het dragen van een boerka, ‘verhindert niets hen om in de loop van de procedure aan de rechter te vragen het Hof een prejudiciële vraag te stellen’, argumenteert het Grondwettelijk Hof.

Het beroep tot vernietiging dat tegen het boerkaverbod werd ingediend, is nog steeds hangende.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 111005_132
--------------------

Wat zou nu toch dat "ernstig nadeel" betekenen? De blauwe plekken die ze door de kloppen van hun echtgenoten oplopen omdat ze "onbedekt" naar buiten gaan? Of zouden ze de eeuwenlange martelingen in de hel bedoelen? Alwaar ze met pek worden overgoten en in brand gestoken en opnieuw en opnieuw nadat hun vel is genezen?
Of zouden ze het misschien op het minpunt hebben dat ze zonder burka waarschijnlijk niet naar de eeuwigdurende floorshow mogen gaan kijken in het islamitische hoerenparadijs alwaar hun echtgenoten van 's morgens tot 's avonds met hun 72 Hoeren liggen te rampetampen?
We zullen het blijkbaar nooit weten.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Jun 18, 2012 12:03 pm

Inmiddels is het boerka verbod er en de poltie gaat er tegen optreden. In Molenbeek waren rellen veroorzaakt door een bekeerde niqab draagster.
De VB geeft geld voor boerka-meldingen als de politie inderdaad optreed. En dat doet de politie niet zo graag meer.
Bijna nooit boete voor dragen van boerka
De Belgische politie is over het algemeen vriendelijk tegen draagsters van een gezichtssluier, zo blijkt uit zojuist gepubliceerd onderzoek van de universiteit Gent.

Vorige week ontstonden er rellen in de Brusselse wijk Molenbeek na de vermeende agressieve bejegening door de politie van een vrouw in nikab. De vrouw had geweigerd zich aan de politie bekend te maken waarna het tot een handgemeen kwam tussen twee vrouwelijke politieagenten en de nikabdraagster.
[...]
Iedereen die in België een vrouw met een gezichtsbedekkende sluier ziet en deze aangeeft bij de politie, kan sinds kort een premie opstrijken van 250 euro.

Een organisatie met Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter als voorzitter, looft de premie uit. De 250 euro wordt alleen overgemaakt als de politie de vrouw ook daadwerkelijk oppakt, zo staat op de website van 'Steden tegen Islamisering'.
Filip Dewinter begint de actie omdat hij denkt dat de politie terughoudend is. Die mag officieel een boete opleggen van maximaal 137,50 euro. Als een vrouw weigert zich te identificeren kan maximaal zeven dagen cel volgen.
http://www.trouw.nl/tr/nl/11006/Oorsprong-van-de-Islam/article/detail/3271888/2012/06/16/Bijna-nooit-boete-voor-dragen-van-boerka.dhtml

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 18, 2012 12:42 pm

Tja....Triest...Hoe ver ga je als agent om je dhimmie gedrag te tonen

Soms, zo vertelden vrouwen, verontschuldigen agenten zich zelfs. "Ik doe dit liever niet, maar het moet van mijn baas."

Dhana

Berichtdoor Dhana » Di Jun 19, 2012 9:17 am

Ariel schreef:Tja....Triest...Hoe ver ga je als agent om je dhimmie gedrag te tonen

Soms, zo vertelden vrouwen, verontschuldigen agenten zich zelfs. "Ik doe dit liever niet, maar het moet van mijn baas."

Dan zijn ze aardiger dan moslims van hun baas anderen moeten vermoorden etc. Daar hoor je nooit verontschuldigen van. Ik doel uiteraard niet op zelfploffers uiteraard die niet meer kunnen praten nadat ze bevelen hebben opgevolgd.

Ik heb hier nog nooit een agent zich horen verontschuldigen om wat voor welke boete uitdelen dan ook. Ook allemaal opdrachten van hogerhand.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Jun 19, 2012 12:15 pm

Ariel schreef:Tja....Triest...Hoe ver ga je als agent om je dhimmie gedrag te tonen

Triest. Agenten als Islam propagandisten. Europa is diep gevallen.
Ik zal ook maar s excuses eisen als ik een parkeerbon krijg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “België - Vlaanderen”