De ondergang der Belgen

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Dus dat moslim mens die zelf een kleine heeft opgevoed die IS beul is geworden gaat ons leren hoe we moeten leren verdraagzaam te zijn en "open te staan voor de samenleving". Bij haar thuis is dat dan toch enorm mislukt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Meer info over de politietolk Rediart Cankja, voorheen van de CD&V.
Wie is Shpresa S., de zangeres voor wie gevallen CD&V’er Rediart Cankja chauffeur was?
De 58-jarige vrouw die vorige woensdag samen met ex-CD&V’er Rediart Cankja werd aangehouden, is in feite een Antwerpse folklorezangeres. Shpresa S. geeft optredens voor de Albanese gemeenschap her en der in Europa. Rediart Cankja (41) kluste bij als haar chauffeur. Vorige zondag waren ze op weg naar een optreden in de buurt van Genève toen ze aan de Frans-Zwitsers grens in Viry werden tegengehouden. De douane vond drie kilogram heroïne in een verborgen plek in hun auto.

De familie van Shpresa S. stelt zich duizend vragen. “Wij waren al een hele week zonder nieuws over haar. Het enige teken van leven dat wij kregen, was vorige woensdag. Eén telefoontje van amper 30 seconden uit Frankrijk. ‘Ik leef nog, ik ben bij de politie in Frankrijk, het komt in orde.’ Daarmee moesten wij het doen. Tot ineens ’s maandags alles in de kranten stond en zij bleek gearresteerd te zijn voor drugssmokkel.”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/wi ... ~a347f903/
Afbeelding

Elders wordt bericht dat Shpresa S. uit Kosovo komt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

"Niet besneden? Dan ben je vies"

Scholen gaan volgens Johan Leman lang niet altijd goed om met culturele botsingen

Vervelende opmerkingen richting kinderen die niet besneden zijn of varkensvlees op hun boterham hebben. Johan Leman, voorzitter van de Molenbeekse vzw Foyer, maakt melding van zulke incidenten in het Brusselse onderwijs. "Ik begrijp niet dat zulke onnozelheden uitgroeien tot problemen waardoor ouders hun kind van school halen."

“Het gaat om kinderen die bij een zwembad aan een medeleerling zeggen dat hij 'vuil' is omdat hij niet besneden is. Of om een zevenjarig kind van Spaanse herkomst dat wat varkensvlees mee heeft en daarom als 'zondaar' aangewezen wordt door zijn medemaatjes.” Antropoloog Johan Leman, voorzitter van de Molenbeekse vzw Foyer, spreekt op Facebook over zulke incidenten in het Brusselse Gemeenschapsonderwijs (GO!). Hij stelt dat sommige ouders hun kinderen van school laten veranderen en geeft aan de reactie van de betrokken leerkrachten en directies, of het gebrek daaraan, niet te begrijpen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Wil de Stad Kortrijk Marokkaanse kinderen terug sturen naar Marokko? Dan is het een goed plan. icon_thumbup.gif
Stad Kortrijk organiseert lessen Berbers voor kinderen

“Na halalvoeding in de kinderopvang en gratis lessen Arabisch is dit een zoveelste stap achteruit. Kortrijk moet zowat de eerste stad wereldwijd zijn die het Berbers erkent als ‘wereldtaal’”, aldus een verontwaardigde Wouter Vermeersch, lijsttrekker van Vlaams Belang in Kortrijk. Vlaams Belang is niet te spreken over de lessen Berbers die de stad Kortrijk gisteren organiseerde.

In de Kortrijkse buurtbibliotheken worden regelmatig ‘workshops’ en activiteiten georganiseerd. Afgelopen woensdag werd zo bijvoorbeeld een sessie ‘taaldraad’ gegeven. “Taaldraad is een voorleesuurtje en komt telkens in 2 talen: het Nederlands en een wereldtaal”, klinkt het op de website van de stad Kortrijk. Kinderen tussen 3 en 8 jaar zijn er welkom. De wereldtaal die werd onderwezen woensdag? Berbers. Kan niet, vindt Vlaams Belang.

Wereldtaal?
“Het Nederlands moet in onze Guldensporenstad niet alleen de bestuurs-, onderwijs- en cultuurtaal zijn, maar moet ook de omgangstaal blijven. De Kortrijkzanen moeten zich thuis blijven voelen in hun eigen buurt. Wie hier komt wonen, moet zich aanpassen aan onze normen en waarden en zich vlot leren uitdrukken in het Nederlands. Het is dus absoluut niet de taak van de Stad om voorleessessies in het Noord-Afrikaans te organiseren”, klinkt het op de website van Vlaams Belang.


Bovendien is het Berbers helemaal geen wereldtaal, vindt Vlaams Belang. De taal wordt voornamelijk gesproken in Marokko, Algerije, Libië en Niger. Toch werd het Berbers in Marokko pas in 2011 als officiële taal erkend. In Algerije gebeurde dat zelfs pas in 2016. “Kortrijk moet dus één van de eerste niet-Afrikaanse steden zijn die het Berbers de status van ‘wereldtaal’ toedicht”, stelt Vlaams Belang.

Bevoegd schepen voor het voorleesuur Berbers is An Vandersteene van N-VA. Voor Vlaams Belang legt dit opnieuw het verschil tussen de woorden en daden van de partij pijnlijk bloot. “Bart De Wever nam het afgelopen weekend op de gezinsdag van N-VA duidelijk op voor het Nederlands met de woorden ‘blijf af van het Nederlands’. In de praktijk zien we echter dat de Kortrijkse N-VA-ers net het tegenoverstelde doen. Opnieuw wordt duidelijk: ‘luister naar onze woorden, maar kijk niet naar onze daden!’”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Aantal asielzoekers stijgt fors: sluiting asielcentra uitgesteld

De geplande sluitingen van 7 asielcentra in ons land worden uitgesteld. Dat besliste de federale regering naar aanleiding van het toenemend aantal asielaanvragen en schrijft Het Nieuwsblad. Het aantal asielaanvragen zit al sinds 2017 terug in de lift in België, met een opvallende piek de afgelopen 2 maanden. Ook het totaal aantal registraties van immigranten blijft stijgen.

Asiel is naast gezinsherenigingen, regularisaties, arbeids- en studiemigratie 1 van de 5 migratiekanalen waarvan migranten gebruik kunnen maken om naar ons land te komen. In 2015, het jaar van de explosie van de asielcrisis, was een enorme piek te zien in het aantal asielaanvragen in ons land, net als in de rest van Europa. Daarna nam het aantal asielaanvragen stelselmatig af, tot die dalende trend verbroken werd in 2017.

Stijging asielaanvragen
Sinds 2017 zit het aantal asielaanvragen terug in stijgende lijn, een ontwikkeling die dit jaar bevestigd wordt. In de eerste maanden van dit jaar was al een stijging te zien ten opzichte van het jaar voordien, maar vooral de afgelopen 2 maanden was opnieuw een enorme piek te zien in het aantal asielaanvragen. In beide maanden werden meer dan 2.000 asielaanvragen ingediend, de maanden voordien ging het gemiddeld om 1.500 asielaanvragen.

Binnenkort zouden normaal gezien enkel asielcentra de deuren sluiten, maar gezien de aanhoudende stijgingen in het aantal asielaanvragen zullen de asielcentra toch geopend blijven. Het gaat om centra in Helchteren, Scherpenheuvel en Sint-Niklaas-Westakkers, Doornik, Namen, Sainte-Ode en Aarlen. Gepland was dat de asielcentra in deze steden allemaal voor het einde van dit jaar gesloten zouden worden.

“Maar omdat de instroom van asielzoekers sinds de zomer weer gevoelig is gestegen, is beslist het afbouwplan enkele maanden uit te stellen”, klinkt het bij staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) aan Het Nieuwsblad. “Maar het is niet de bedoeling dat we daar transmigranten gaan onderbrengen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Jonge moslima @nisabch bevestigt triomfantelijk: ‘Binnen nu en 20 jaar is Antwerpen een islamitische staat!’

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Jonge moslima @nisabch bevestigt triomfantelijk: ‘Binnen nu en 20 jaar is Antwerpen een islamitische staat!’
afbeelding
Onzin natuurlijk. Klinkklare onzin.Wat stelt DENK en dat Marokkaanse kutpartijtje in Rotterdam nu eigenlijk voor? Ik pak Nederland er even bij ter vergelijking. Niks toch! Veel moslims gaan sowieso niet stemmen. En dan is er ook nog de groep die beseft, ook al ben je moslim, dat je op Allah niet hoeft te rekenen.

Moslims blijven parasieten, in welke hoedanigheid ook. Daarom juist laten zij het niet aankomen op het vernietigen van hun broodheer. Maar wie ben ik die het eventjes gaat vertellen hoe het zit en wat de toekomst brengt? Tijden veranderen. De mens lijdt al aan een aanzienlijke vorm van hersenrot en culturele zelfvernietigingsdrang. Het zou zo maar kunnen dat de niet-moslims de baas blijven, maar dat het leven zodanig verandert dat Islamitische feestdagen de boventoon voeren en Arabisch en Koranles op scholen een normale gang van zaken is geworden.

Moslims zijn zich al zeker veertig jaar bewust dat zij later de macht zullen overnemen. Ik hoef dat toch niet meer uit te leggen waar dat op gebaseerd is?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

In Antwerpen zijn vandaag verkiezingen, en daar hangen dit soort stickers.

Verkiezingen in Borgerhout. Stickers die de democratie als 'shirk' bestempelen, de meest gehate zonde in de islam. Midden-Oosterse toestanden in Antwerpen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Domme moslims toch. Door diezelfde democratie gaan ze hun kalifaat zonder meer krijgen. Het enige wat ze moeten doen is nog wat meer kinderen fokken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Domme moslims toch. Door diezelfde democratie gaan ze hun kalifaat zonder meer krijgen. Het enige wat ze moeten doen is nog wat meer kinderen fokken.
Daar wordt hard aangewerkt. 40% van alle kinderen beneden de 6 jaar is allochtoon. Over 10 jaar is die generatie 16. En bijna stemrecht.

Dus.... :thinking:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Allochtone jongeren teisteren spoorlijn Mechelen – Sint-Niklaas

De spoorlijn tussen Mechelen en Sint-Niklaas wordt ook wel de gevaarlijkste spoorlijn voor treinbegeleiders en veiligheidspersoneel genoemd. Dat blijkt uit een intern NMBS-document dat La Dernière Heure kon inkijken. Allochtone jongeren teisteren de route en de nabijgelegen stations, zo getuigen buurtbewoners aan Het Nieuwsblad.

Volgens een intern NMBS-document is de spoorlijn Mechelen-Sint-Niklaas één van de gevaarlijkste routes voor treinbegeleiders en veiligheidspersoneel. Het Nieuwsblad was benieuwd naar de oorzaken daarvan en trok op onderzoek.

“Allochtone jongeren”
“Op de trein heb ik nog geen agressie meegemaakt, maar in het station van Willebroek is het de situatie al langer erg. Allochtone jongeren hangen er rond, vallen mensen lastig, bespuwen hen. Ik mag van mijn moeder ’s avonds niet alleen in de stationsbuurt komen”, zo getuigt de 19-jarige Robbe die in Willebroek woont aan Het Nieuwsblad.

Ook een andere pendelaar heeft het over de overlast in en rond de stations. “Eigenlijk neem ik nooit de trein. Ik woon wel in de buurt van het station. Niet min daar, veel overlast door jongeren die met drugs bezig zijn”, vertelt een dame.

Fysieke agressie
Treinconducteurs worden inderdaad alsmaar vaker slachtoffer van verbaal en fysiek geweld, met alleen dit semester al 1.229 ziektedagen tot gevolg. “Zelf heb ik nog geen probleem met reizigers gehad, want ik werk meestal vroeg”, getuigt een controleur. “Maar ik heb wel weet van twee, drie recente gevallen van fysieke agressie tegenover collega’s. Zeker Willebroek staat bekend als een hotspot.”

“Hier in Sint-Niklaas is de nieuwste trend om de brandblussers op de parkeerplaats leeg te spuiten. Maar soms wordt er ook van alles gegooid richting perron. ’s Avonds let ik op dat ik niet alleen rondloop, zeker als ik een uniform draag. Het gebeurt ook dat een compleet rijtuig wordt gevandaliseerd. Er zijn jongeren die uit verveling van station naar station pendelen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit betreft geen anarchisme, maar het opzettelijke plichtsverzuim door de overheid.

België heeft een falende regering in hart en nieren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Ik gebruik nooit enige vorm van openbaar vervoer , daar heerst sharia hand in hand met mei 68.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Diverse regeringen van België zijn bezorgd over de electriciteitsvoorziening.
De productiemaatschappij maakt zich geen zorgen, zo zegt die.
Maar er wordt toch gezocht naar noodoplossingen.
Een drijvende kerncentrale van de Russen lenen? Natuurlijk niet. (Russen + kernenergie = dubbel no-go)
Stroomvoorziening België op niveau derde wereld
Energiebedrijf Engie Electrabel is op zoek naar drijvende elektriciteitscentrales die in de havens van Antwerpen, Zeebrugge en Oostende het Belgische hoofdstroomnet kunnen ondersteunen. Dergelijke ’stroomschepen’ liggen normaal gesproken bij ontwikkelingslanden voor anker, maar de Belgen hebben ze nu nodig om de winter door te komen.

Engie Electrabel zou gebruik willen maken van twee drijvende olie- en gascentrales die nu nog bij India en de Dominicaanse Republiek liggen, meldt zakenkrant De Tijd. Ook een Turks bedrijf heeft een belletje uit België gekregen, met de vraag of het een stroomschip uit het Verre Oosten beschikbaar kan stellen.

Eén probleem: het aansluiten van de schepen op het gas- en stroomnetwerk, alsmede het rond krijgen van de nodige vergunningen, kan zo lang duren, dat de winter voorbij is eer de schepen hun werk kunnen doen.

De Belgen kampen al jaren met grote problemen met de kerncentrales die normaal de elektriciteit opwekken. Van de zes reactoren in de centrales van Doel (bij Zeeland) en Tihange (tussen Namen en Luik) werkt er op dit moment maar eentje. Met hulp van gascentrales en invoer – via Nederland – van Duitse stroom, moet voorkomen worden dat de Belgen deze winter daadwerkelijk in het donker en in de kou komen te zitten.
https://www.telegraaf.nl/financieel/270 ... rde-wereld
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ali Yas »

De politiek in België heeft blijkbaar geen horizon die verder ligt dan de bouwtijd van een centrale. Lekker dan. :roll:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Het afschaffen van kernenergie hebben we te danken aan de Groene Dwazen die eind jaren 1990 eventjes in de regering zaten en dit als een enorme trofee zagen. Daardoor krijgen we nu de energievoorziening van een Afrikaans land.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wordt het niet weer de hoogste tijd voor moppen over Belgen? :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Wordt het niet weer de hoogste tijd voor moppen over Belgen? :roll:
Zeker, ik heb er al één :

De kopstukken Almaci en Calvo( allebei allochtonen maar dit terzijde) van de Vlaamse Groenen overlijden schielijk en er wordt een ecologisch verantwoorde manier gevonden om ze te begraven/recycleren:

Het plaatselijke containerpark . Almaci bij de afdeling Groot Huisvuil en Calvo bij Klein Giftig Afval.

Wie even een plaatje van dit komische duo opzoekt begrijpt het meteen [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Het afschaffen van kernenergie hebben we te danken aan de Groene Dwazen die eind jaren 1990 eventjes in de regering zaten en dit als een enorme trofee zagen. Daardoor krijgen we nu de energievoorziening van een Afrikaans land.
Dank zij de groene vrienden liggen de havens in Belgie straks vol met dit soort schepen.
Afbeelding
De Turkse marktleider Karadeniz kan in twintig dagen een drijvend stroomplatform uit de Middellandse Zee naar België slepen en heeft veertig dagen nodig om een stroomschip uit het Verre Oosten naar hier te varen.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

20 tot 40 dagen om die boten naar hier te slepen, dan nog eens een paar maanden om die aan het werk te zetten en de nodige aansluitingen te verrichten. Tegen dan is de winter voorbij en zijn de Belgische kerncentrales terug bedrijfsklaar. Zo ziet men wat voor dwaasheden de Groenen ons allemaal willen opleggen. Als we vanaf het begin geopteerd hadden voor nieuwe en performante kerncentrales met 0 uitstoot CO2 en fijn stof-waar de groentjes toch zo bang voor zijn- hadden we die milieuverwoestende Turkse electriciteitsboten niet nodig gehad. Want die worden gestookt met petroleum, dat zullen de groentjes even vergeten hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

“Ze wanen zich onaantastbaar”

Een bende Afghaanse jongeren maakt sinds enkele maanden het leven zuur van een aantal handelaars in de Ieperse binnenstad. Ze maken zich schuldig aan winkeldiefstallen. Enkelen van hen werden al opgepakt door de politie, maar de feiten die hen ten laste worden gelegd, wegen niet zwaar genoeg om hen op te sluiten.

Kledingzaak K-Charo in de Diksmuidestraat kreeg vrijdag drie Afghaanse mannen over de vloer. “Woensdag waren ze hier ook al geweest”, zegt Karolien Remy (46), die samen met haar dochter Charelle en schoonzoon Thanner de winkel uitbaat. “We geloofden onze ogen niet toen ze hier weer binnenstapten. Twee van hen droegen kledingstukken die ze twee dagen eerder in onze winkel hadden gestolen. Van brutaliteit gesproken.”

Voorraad
Na de diefstal van woensdag, die geregistreerd werd door de eigen bewakingscamera’s, had Karolien aangifte gedaan bij de politie. “Men raadde me aan om direct alarm te slaan, mochten de daders opnieuw bij ons binnenlopen. Vrijdag grepen we dan ook onmiddellijk de telefoon.” De politie was snel ter plaatse. “We moesten onze deuren sluiten zodat geen van de drie kon ontsnappen. De verdachten leken allerminst onder de indruk. In een kleedhokje hadden ze al een voorraad klaargelegd om mee te nemen, onder meer vier jeansbroeken. De politie deed hen de boeien om vooraleer ze naar het commissariaat werden overgebracht voor verhoor.” Enkele uren later kreeg Karolien te horen dat de verdachten na verhoor mochten beschikken. “Wraakroepend is dat”, vindt ze. “De eerste keer dat ze hier over de vloer kwamen, was een week of zes geleden. Meestal komen ze in kleine groepjes maar enkele zaterdagen naeen kwamen ze met 10 tot zelfs 15 man. Ze verspreiden zich in de winkel, blijven rondhangen - soms zelfs tot twee uur lang - en gaan dan weer weg. Als ze met zovelen zijn, kunnen we hen onmogelijk allemaal continu in het oog houden. Er zijn immers ook nog de goeie klanten aan wie we aandacht willen geven. Dat weet de groep ook en daar profiteren ze van.”

Losrukten
Leden van dezelfde bende demonstreerden ook in andere handelszaken al hun lange vingers. In een telecomzaak gingen ze ervandoor met een iPhone die ze losrukten van een speciaal beveiligingskabeltje. De uitbater deed echter geen aangifte bij de politie. “Dat vinden we jammer”, zegt Karolien.

“Niet zwaar genoeg”
“De onderzoeksrechter weigert hen aan te houden omdat de aangemelde feiten niet zwaar genoeg wegen. Daarom is het belangrijk dat elke diefstal gemeld wordt bij de politie. Alleen op die manier kan een einde gemaakt worden aan dit soort misdrijven. Die gasten wanen zich immers onaantastbaar en hebben niks te verliezen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Ik heb dat ook net gelezen. Ook iets over een zwarte die blanken in het gezicht slaat omdat hij "blanken haat".
Justitie is in handen van mei 68 links dat gewone werkende burgers beschouwt als verwerpelijke kapitalisten . Daarom dat die Afghaanse schooiers gewoon hun gang mogen gaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Beurs voor de kleine moslima's...mannen niet toegelaten, jongens enkel tot 12 jaar. In St Katelijne Waver bij Mechelen ! Waar men kleine meisjes leert onderdanig te zijn en hoe zich te bedekken voor de geile moslimman, die zich niet kan beheersen bij het zien van een lok haar

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Ergens leeft die sekte nog in de Middeleeuwen, 1400 jaar geleden.
Pijl en boog.

Tegenwoordig lopen ze er zo bij:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

:thinking: Buschauffeur zet cartoon op privé FB-pagina.
Moslimcollega's kunnen er niet om lachen,
Moslimcollega's dreigen met terreur.
Man wordt ontslagen.
Gazet beschuldigt man van 'heisa stoken' :nietverstaan:
Buschauffeur die heisa veroorzaakte met beledigende Mohammed-cartoon, is ontslagen

Een chauffeur van busbedrijf De Polder, een onderaannemer van De Lijn in Antwerpen, is ontslagen na heisa rond een Mohammed-cartoon. De man schoffeerde zijn collega’s door de beledigende prent van de profeet op zijn Facebookpagina te posten.

Naar aanleiding van de Facebookpost ontstond commotie in het busbedrijf waar ongeveer de helft van de werknemers van allochtone origine is. Zij voelen zich erg geschoffeerd. De gemoederen raakten danig verhit toen de collega’s het niet eens raakten over het al dan niet respecteren van andere culturen.

De directie was evenmin opgezet met het gebeuren en zat donderdagmiddag samen om te bekijken welke maatregelen ze zouden treffen, met het ontslag van de betrokken chauffeur tot gevolg. “We hebben gezien dat er geen verzoenbaarheid is”, stelt Carine Dierckx van ABVV. “Er is te veel gebeurd, de spanning is te hoog. Daarop hebben we besloten de samenwerking met de werknemer te beëindigen. Er wordt nu op een correcte manier afscheid genomen van elkaar. We hopen dat de rust terug keert en dat alle commotie gaat liggen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie