De ondergang der Belgen

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Ze moeten maar eens onder het bed van zijn moeder kijken. Daar verstoppen ze zich weleens.
Of in de lokale moskee. Het is bekend dat ze daar wapens, drugs en de buit van diefstallen opbergen. Politie zal daar niet komen omwille van het respect voor hun fraaie godsdienst.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Illegalen kraken nu ook woning in Brussel, maar mogen blijven van stad

Een groep van zo’n 15 illegalen heeft nu ook een huurwoning gekraakt in Brussel. Het zou om dezelfde groep gaan die eerder al een rusthuis kraakte in onze hoofdstad. Net als toen mogen de krakers gewoon blijven van het stadsbestuur. “De buren klagen over geluidsoverlast en menen dat er drugs wordt gebruikt”, stelt de eigenaar van het pand in Het Laatste Nieuws.

“In de Brusselse gemeente Anderlecht heb ik verschillende huurhuizen“, zo begint de man zijn verhaal. “In een van die huizen moest ik een nieuwe boiler plaatsen. Iemand vroeg me: ‘Wordt je huis in de Scheutveldstraat opnieuw verhuurd? Want ik zie er een aantal mensen binnen en buiten lopen.’ Ik ben onmiddellijk gaan kijken en moest constateren dat de voordeur stuk gemaakt werd. Binnen was op dat moment niemand aanwezig. Wel zag ik aan aantal matrasjes op de grond liggen.”

Drugs, geluidsoverlast, tegen muren plassen en werkmaterialen gestolen
De eigenaar belde de politie op, maar niet veel later kwamen twee mannen zomaar de woning binnengewandeld. “En dat in een vreemde toestand, wat me doet vermoeden dat het om junkies gaat. Ze spraken geen Nederlands. Een van hen sprak gebrekkig Frans. Toen is het me gelukt om de twee er buiten te krijgen. Om te voorkomen dat ze zouden terugkeren en opnieuw zouden binnenbreken, barricadeerde ik de deur. Maar toch sloegen ze erin om even later opnieuw de woning te betreden.”

Momenteel zouden er zo’n 15 illegalen verblijven in de woning, en die maken het naar verluidt nogal bont. “De buren klagen over geluidsoverlast en menen dat er drugs wordt gebruikt. Toen ik laatst een kijkje ging nemen en door de deur keek, zag ik hoe een man tegen de muur van de gang stond te plassen”, aldus de eigenaar.

Het huis werd gerenoveerd op het moment dat het gekraakt werd, en de dure materialen die daarvoor gebruikt werden zijn inmiddels gestolen. “In de woning stonden zaag- en elektriciteitsmachines, wat me enkele duizenden euro’s heeft gekost. Ook de voordeur komt makkelijk neer op een bedrag tussen de 2.000 en 3.000 euro.”

Krakers mogen blijven
De eigenaar staat machteloos. In maart werd door Brussels minister-president Rudi Vervoort (PS) immers een algemeen verbod op uithuiszetting uitgevaardigd, en dat tot het einde van de lockdown. Door dat besluit mogen dus ook krakers de komende weken niet uit een gekraakt pand worden gezet.

“Zelfs de politie zegt dat ik niets kan doen. Je kan hen aanklagen, maar dat heeft geen zin. Ook de elektriciteit en het water mag ik niet afsluiten. Volgens Natascha Van Steen, wiens leegstaand rusthuis in Sint-Jans-Molenbeek momenteel eveneens bezet wordt door krakers, zou het gaan om een organisatie die de huizen in het oog houdt en er vervolgens een aantal krakers plaatst. Ik weet zelfs niet wie die mensen zijn.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Politievakbond haalt uit naar laks beleid in Brussel tegenover coronarellen

Vincent Houssin, ondervoorzitter van politievakbond VSOA, haalt loeihard uit naar linkse besturen in Brussel die de kant van straatbendes kiezen. “We voelen dat dit binnenkort uit de hand gaat lopen”, waarschuwt hij op het Radio 1-programma De Ochtend.

Woensdag kondigde de Nationale Veiligheidsraad een versoepeling van de inperkende maatregelen aan. Vanaf zondag is opnieuw sociaal contact mogelijk tot maximum 4 personen. Hoewel de naleving van die regel moeilijk te controleren valt, is het volgens Binnenlandminister Pieter De Crem (CD&V) niet onmogelijk. In de eerste plaats rekent de overheid echter op de burgerzin van de bevolking. Ook politievakbond VSOA heeft vertrouwen dat de regels zullen nageleefd worden. “Uiteraard zijn er altijd mensen die de kanten er afrijden”, aldus ondervoorzitter Houssin. Zo werd in Turnhout deze week al voor de derde keer een feestje stilgelegd bij iemand thuis. Het gaat volgens hem echter om een klein percentage dat de regels nog aan hun laars lapt.

Politie aangestuurd om laks op te treden tegen rellen
Houssin ziet daarentegen een andere problematiek toenemen in deze coronacrisis: geweld tegen de politie. Hij roept de bestuurlijke overheden op om daar streng tegen op te treden. Er waren al verschillende incidenten waarbij mensen in overtreding van de coronaregels zich agressief opstelden tegen agenten, maar de politievakbond wijst in de eerste plaats op de verschillende rellen in Brussel. Al meermaals kwamen in bepaalde wijken vaak allochtone jongerenbendes op straat om de politie uit te dagen. “99% houdt zich aan de regels, maar men heeft daar jongerenbendes die de macht op straat proberen over te nemen en de politie uitdagen”, zegt Houssin. Volgens de VSOA-ondervoorzitter hebben de agenten duidelijk richtlijnen gekregen om niet streng op te treden tegen die jongeren.

“Politie verliest de macht in deze straten”
“Het is zeer duidelijk dat er een rem wordt gezet, dat er minder controles mogen gebeuren in deze wijken en dat bepaalde politici kant kiezen van de jongerenbendes en telkenmale het optreden van de politie in vraag stellen”, aldus Houssin. Hij legt de verantwoordelijkheid bij de lokale besturen – zoals PS-burgemeester van Molenbeek Catherine Moureaux. Ook verwijst hij naar de reactie van een “ex-minister die de controles van de politie in vraag stelde”. “Dat is een duidelijk signaal naar die jongerenbendes toe van ‘ga gewoon verder'”, vindt de vakbondsvertegenwoordiger. “De politie verliest de macht in deze straten”.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door sjun »

Het geeft aan dat het voor gewone burgers verstandig is om zichzelf te bewapenen. Van de politie hebben ze immers niets te verwachten als ze doelwit mochten worden van de geprivilegieerde 'jongeren'.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

sjun schreef:Het geeft aan dat het voor gewone burgers verstandig is om zichzelf te bewapenen. Van de politie hebben ze immers niets te verwachten als ze doelwit mochten worden van de geprivilegieerde 'jongeren'.
België en de rest van Europa komen ooit in een situatie dat ze wél oorlog moeten vieren tegen het leger van Allah. Ik ben bang dat onze landen ooit eens veranderen in een soort van Libië . Of er moeten bij ons sterke leiders opstaan die deze ramp tegen kunnen houden.

Maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door sjun »

Ii verwacht ook burgeroorlog. Daarom heb ik de leefomgeving alvast aangepast op verdedigbaarheid. Intussen bestaan er ook al wel mogelijkheden om een horde vanaf gepaste afstand te bestoken zonder meteen weer de wet te overtreden. Al zal de laatste van veel minder zorg zijn als het eenmaal zo ver gekomen is en buurtjes geheel als enclaves zijn ingericht waarin overleving mogelijk is.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

sjun schreef:Ii verwacht ook burgeroorlog. Daarom heb ik de leefomgeving alvast aangepast op verdedigbaarheid. Intussen bestaan er ook al wel mogelijkheden om een horde vanaf gepaste afstand te bestoken zonder meteen weer de wet te overtreden.
[icon_lol.gif] Ik weet niet of jij met dat ding een roedel islamieten van je deur kan houden. daar heb je dit apparaat voor nodig.

Afbeelding
Al zal de laatste van veel minder zorg zijn als het eenmaal zo ver gekomen is en buurtjes geheel als enclaves zijn ingericht waarin overleving mogelijk is.
Daar zal het ooit wel eens op uitdraaien vermoed ik. Net zoals in Afrika. Camera bewaking, met hekken voor de deur, en tralies voor het raam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door sjun »

Er zijn ng wel wat andere mogelijkheden met dronebewapening en boobytraps. Maar gezien het hier nog geen burgeroorlog is zoals dat op sommige plekken in Griekenland en Italië er al wel op begint te lijken en ook Frankrijk al te stellen heeft met nauwelijks besteedbare gebieden denk ik dat de aandacht eerst uit het naar organisatie van leefbare enclaves.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Ariel schreef: België en de rest van Europa komen ooit in een situatie dat ze wél oorlog moeten vieren tegen het leger van Allah.
In de roman Soumission (Onderwerping) van Houellebecq uit 2014 wordt dit door de auteur voorspeld. Nl. dat grootschalige onlusten en rellen in voor het eerst in België zullen gebeuren. Burgeroorlog is niet het juiste woord want daarvoor heb je minstens 2 strijdende partijen voor nodig. De oorspronkelijke bevolking zal gedomineerd worden door de moslims en dat nog accepteren ook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door sjun »

We gaan het zien. Ik verwacht dat er nog wel wat guerrilla acties gevoerd zullen gaan worden als eenmaal de publieke overname in gang gezet wordt.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

sjun schreef:We gaan het zien. Ik verwacht dat er nog wel wat guerrilla acties gevoerd zullen gaan worden als eenmaal de publieke overname in gang gezet wordt.
En die acties worden dan door de media en deugdzaam links zwaar veroordeeld , en door het leger en politie neergeslagen.

En daarna valt er weer een stilte. :nietverstaan:

Ik zou willen dat ik jouw vertrouwen in de bevolking had Sjun.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door sjun »

Behalve vertrouwen heb ik natuurlijk ook een plan b voor het geval dat... Weken 80 jaar geleden de mensen uit naar het Westen om later mee te kunnen helpen me de bevrijding zal dat in die tijd richting het Oosten (Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije) zijn om vanuit die verdedigbare enclave hetzelfde te gaan doen als hetgeen de Reconquista inluidde.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Ook in België zijn armlastige kinderen die geen laptop hebben (en geen internet) en dus niet aan het schoolloze leren kunnen deelnemen.
De Staat verzamelde oude laptops die aan de scholen gratis geschonken werden om deze kant van het probleem op te lossen.
“Sommige scholen schuiven de gezinnen die om zo’n laptop vragen een gebruiksovereenkomst onder de neus”, legt David de Vaal, algemeen coördinator bij het Netwerk tegen Armoede, uit. “Daarin staat dat ze bij mogelijke schade aan of diefstal van het toestel een schadevergoeding moeten betalen. Een bedrag dat – volgens het contract – kan oplopen tot de aankoopwaarde van het toestel. Veel gezinnen die het niet breed hebben willen dat risico liever niet nemen.”

Bovendien moet er in bepaalde gevallen ook een waarborg worden betaald. “We horen bedragen die variëren van 40 tot zelfs 300 euro”, zegt De Vaal. “Voor veel mensen uit onze doelgroep is dat gewoon onbetaalbaar.” Op die manier dreigt het laptopproject zijn doel voorbij te schieten, waarschuwt hij. “We begrijpen die manier van werken vanuit de scholen niet goed. Het gaat hier tenslotte om oude laptops die ze zelf kosteloos gekregen hebben. Precies de mensen die er meest nood aan hebben, vallen nu uit de boot.”
https://www.topics.nl/laptopproject-dre ... =brand/dm/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

sjun schreef:Behalve vertrouwen heb ik natuurlijk ook een plan b voor het geval dat... Weken 80 jaar geleden de mensen uit naar het Westen om later mee te kunnen helpen me de bevrijding zal dat in die tijd richting het Oosten (Polen, Hongarije, Tsjechië, Slowakije) zijn om vanuit die verdedigbare enclave hetzelfde te gaan doen als hetgeen de Reconquista inluidde.
Zonder de massale inzet van de legers van de VS en de Sowjets had dat handjevol verzetsstrijders niets kunnen uitrichten. En de VS en de USSR hadden politieke motieven om Europa onder zich te verdelen, die kwamen heus niet om ons belangeloos te bevrijden van die akelige Duitsers. Hoewel dat altijd wel zo wordt voorgesteld.
De Oost Europese landen zullen echt niet een totaal verarmd en door moslims gedomineerd West Europa gaan helpen daar hebben ze geen enkel belang bij.
Zodra de voorspellingen van Houellebecq uitkomen zal het te laat zijn. In feite is het beter nu alvast uit eigen beweging moslim te worden dan binnen een paar jaar onder dwang .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door sjun »

Buiten de grote steden is het nog wel een jaar of tien uit te houden. Daarna is het nog mogelijk om in Polen, Hongarije of Tsjechië wat te gaan doen (gesteld dat je binnen Europa zou willen bijven). Wel is het dan handig nu vast de talen te leren spreken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Via Freddy Vandenabeele
Molenbeekse taferelen nu ook in Gentse wijk. Bij iedere tussenkomst van de politie krijgen we het samentroepen van jonge mannen die komen "supporteren".
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Het Belgische Rode Kruis doet ieder jaar een stickeractie. Ze komen langs de deur en dan lap je 5 euro voor Het Goede Doel.
Dit jaar mogen ze niet langs komen (corona) en dus krijg je de sticker met een bedelbrief erbij in de brievenbus.
Rode Kruis verdeelt stickers gratis en vraagt steun voor lokale afdelingen
Met de stickeractie haalde Rode Kruis-Vlaanderen vorig jaar meer dan drie miljoen euro op die integraal naar de lokale afdelingen ging. Ook dit jaar werd een stickeractie voorbereid, met Suske en Wiske in de hoofdrol, maar door de coronacrisis en de daarbij geldende maatregelen van sociale afstand en het verbod op niet-essentiële verplaatsingen zal de actie niet in haar traditionele vorm kunnen doorgaan.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ro ... ~a0791805/

en het resultaat ?
De alternatieve stickeractie van de humanitaire organisatie is immers uitgedraaid op een financiële flop. Omdat het Rode Kruis door corona geen vrijwilligers op pad kon sturen om de bekende zelfklevers te verkopen - dit jaar met Suske en Wiske - kregen zo'n 770.000 Vlaamse gezinnen de afgelopen weken een gratis exemplaar in de bus, samen met de vraag een vrije gift te doen. Amper 10.270 mensen gaven daar gehoor aan. Waar vorig jaar nog 3,2 miljoen werd opgehaald, is dat nu maar 308.000 euro. "Het geld van de stickeractie vloeit rechtstreeks naar de 241 lokale afdelingen. Dit is dramatisch voor hun voortbestaan."
https://www.topics.nl/rode-kruis-scheur ... brand/hln/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Maarten »

Het is toch te bespottelijk voor woorden eigenlijk dat zo'n landje als België nog steeds geen volwaardige regering heeft.

Formatie: premier Wilmès kaatst bal van Rousseau en Magnette terug:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/form ... 10199.html
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Mahalingam »

Het komt omdat de partijen die achter het cordon sanitaire zijn gezet nog wel stemrecht hebben.
En zodoende lukt het de andere parijen niet om gezamelijk op te treden. Een regering met 3, 4, 5, 6 verschillende partijen erin lukt maar niet.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Maarten »

Anciaux lanceert opvallend voorstel: "Arabisch achter het loket in Brussel"
https://www.redactie24.be/news/31785/an ... in-brussel
Bert Anciaux (SP.A), oud-minister en nu senator, lanceert in een interview met de krant De Morgen een opvallend idee. Hij vindt dat Arabisch spreken achter een loket in Brussel moet kunnen.
Heeft die kerel een klap van de molen gehad? :nietverstaan:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door hans van de mortel »

De bedoeling is mensen te respecteren die ons niet zien zitten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

De weldoener en lichtend voorbeeld Saint George Floyd ( pbuh ) is vereeuwigd in Brussel. :rolleyes:
Muurschildering van George Floyd ingehuldigd in Brussel
Afbeelding
In de Brusselse gemeente Laken is donderdagnamiddag een muurschildering ingehuldigd van George Floyd, de zwarte Amerikaan die op 25 mei stierf bij een gewelddadig politieoptreden. Het werk past binnen het streetartparcours van de stad Brussel en moet een eerbetoon zijn aan alle mensen die het slachtoffer zijn van racisme en discriminatie.
Afbeelding
“We waren allemaal geschokt door het overlijden van George Floyd en we hebben met de stad Brussel racistisch geweld willen veroordelen, maar ook een boodschap uitsturen van vrede, geweldloosheid en hoop”, aldus schepen van Cultuur Delphine Houba. “Er zijn overal ter wereld manifestaties geweest, ook in België. Met de vele nationaliteiten die de stad rijk is en als hoofdstad van Europa, kon Brussel niet achterblijven.”

De tekening bevindt zich op het drukbezocht kruispunt tussen de Koninginnelaan en de Paleizenstraat over de Bruggen. Ze werd donderdag afgewerkt door de Belgisch-Congolese artiest Novadead. Hij maakte ook de muurschildering “The Future is Europe” in de Europese wijk en een portret van Nelson Mandela in Luik.

Op de muurschildering houdt Floyd een roos vast. “Daarmee wil ik een boodschap van liefde overbrengen en de tropische planten op de achtergrond brengen voor mij, geboren in Congo, een positief gevoel voort, een gevoel van welzijn”, aldus de artiest.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Maarten »

Weten die idioten echt niet dat Floyd een zwaar crimineel verleden heeft? Om ziek van te worden. :shock:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door Ariel »

Verwarde man? Of een Afrikaan met hoogmoedswaanzin. :nietverstaan:

De krant verteld het ons niet. We mogen weten dat de kerel 35 jaar is.
Vrouwen neergestoken met staak: verdachte dwong hen te knielen voor hem

Een 35-jarige man werd zondag opgepakt na twee gruwelijke daden nabij het Rogierplein in Sint-Joost-ten-Node. De verdachte was ’s ochtends vroeg op pad met een soort staak.

Om zeven uur sloeg hij een eerste keer toe. Vlak bij een hotel dwong hij een vrouw om te knielen voor hem. De man gedroeg zich erg agressief en de vrouw gehoorzaamde uiteindelijk. Plotseling belaagde hij haar met de staak. Ze kreeg daarbij klappen en werden aan de hals gestoken. Niet veel later deed zich eenzelfde scenario voor met een andere voorbijgangster. Ook zij raakte zwaargewond en verkeerde even in levensgevaar. De dokters wisten haar uiteindelijk te redden. De politie pakte rond het middaguur de 35-jarige verdachte op. Hij werd maandag voorgeleid bij de onderzoeksrechter en wordt beschuldigd van poging tot moord. Wat hem bezielde, is een raadsel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De ondergang der Belgen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:De weldoener en lichtend voorbeeld Saint George Floyd ( pbuh ) is vereeuwigd in Brussel. :rolleyes:
Dat past wel in het hellegat Brussel. Deftige mensen blijven daar gewoon weg. Wat overblijft is een rommeltje van allerlei allochtonen en kunstzinnig sneeuwvlokjessoort zoals deze "kunstenares".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie