De ondergang der Belgen

mercator

Re: De ondergang der Belgen

Berichtdoor mercator » Zo Nov 17, 2019 2:07 pm

Ariel schreef:Wat zonde. Een aantal jaar geleden kwam ik graag in Brussel en Antwerpen. Die tijd is ook al weer voorbij.

Een paar jaar geleden leek het wel alsof elke zaterdag heel Nederland tot de grote rivieren in Antwerpen zat, je hoorde dat aan de tongval. Ik vroeg me toen al af waarom eigenlijk want waarom zou je nu in België gaan winkelen in de Hema en de C&A ? En als je eenmaal het stadhuis en het Rubenshuis gezien hebt hoef je daar niet meer naartoe. Nu is het straatbeeld ingenomen door hoofddoeken en Nederlands hoor ik bijna niet meer op straat. Ook ik zet daar geen voet meer tenzij ik echt niet anders kan, in de praktijk is dat alleen om naar het ziekenhuis gaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 17, 2019 3:08 pm

mercator schreef:
Ariel schreef:Ik vroeg me toen al af waarom eigenlijk

Wij kwamen daar oa voor de sfeer en voor de leuke restaurantjes.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Nov 17, 2019 3:35 pm

Brussel was toen nog... een 'bruisende stad'. :cry:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 17, 2019 3:40 pm

Ariel schreef:Wij kwamen daar oa voor de sfeer en voor de leuke restaurantjes.

Ik denk niet dat er daar nog veel van zijn. Sinds de invoering van een waterdicht spionagesysteem (de "witte kassa") is het hier onmogelijk om nog met een horecazaak de kost te verdienen. Tenzij je de klanten goedkope industriële rommel uit de magnetron voorzet aan 4 sterren prijzen. Waar je nog niet zo lang geleden spreekwoordelijk veel beter kon eten in België dan in Nederland is nu het omgekeerde het geval.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Nov 17, 2019 3:41 pm

'Wij zijn een Vlaams-katholieke school met 100 procent moslims'. Een kwestie van tijd alvorens deze een islamitische school is.

De Sint-Gillisschool is helemaal vernieuwd. Niet alleen zit de school in nieuwe gebouwen, de school kan ook nog meer islamitische leerlingen ontvangen.

FILMPJE
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 17, 2019 4:30 pm

mercator schreef:Ook ik zet daar geen voet meer tenzij ik echt niet anders kan, in de praktijk is dat alleen om naar het ziekenhuis gaan.

En tot je niet geringe verbazing zul je ook daar een schat aan islamitisch geschoolde hoofddoeken tegenkomen. Deze regelrechte SCHAAMTELOZE propaganda is bedoeld voor de historische perverse Arabische dikke lul pedofiel psychopaat Mohammed. Een geestesziek zandbakproduct dat zijn oorsprong vindt in analfabetisme van het klassiek Arabisch, uitgerust met overmatig corrupte hersencellen. Het DNA van de zandbakprofeet is een DNA waar de honden geen brood van lusten. Het is dan ook niet voor niets dat moslims niets van honden willen weten.

Deze hond schijnt overigens bekend te zijn met de daden van profeet Mohammed in tijden dat het de profeet niet lukte een ander meisje van negen tot zijn beschikking te bemachtigen.

Waarin moslims zichzelf herkennen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 17, 2019 4:37 pm

Ariel schreef:'Wij zijn een Vlaams-katholieke school met 100 procent moslims'. Een kwestie van tijd alvorens deze een islamitische school is.

De Sint-Gillisschool is helemaal vernieuwd. Niet alleen zit de school in nieuwe gebouwen, de school kan ook nog meer islamitische leerlingen ontvangen.

FILMPJE

Misschien valt het wel mee. Of . . . moslims zijn niet te vertrouwen. Ik zag niet een meisje met een hoofddoek om. Zij zijn domweg parasieten vanuit hun eerste levensjaren in het geloof. Zij weten dat het beste onderwijs niet vanuit Islam komt, maar vanuit niet-islam om later hogerop te komen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Nov 17, 2019 5:09 pm

Vroeger zaten bij de Katholieken de jongens en de meisjes in aparte klassen en soms zelfs op aparte scholen.
En nu zie ik in het filmpje dat die segregatie weer helemaal terug is; het klasje in beeld bevat alleen maar meisjes.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 17, 2019 5:22 pm

Mahalingam schreef:Vroeger zaten bij de Katholieken de jongens en de meisjes in aparte klassen en soms zelfs op aparte scholen.
En nu zie ik in het filmpje dat die segregatie weer helemaal terug is; het klasje in beeld bevat alleen maar meisjes.

Ja ja! Dat viel mij ook op, maar - hoe vreemd ook - ik maakte daar geen melding van. Toppie Mahalingam! icon_thumbup.gif
[icon_lol.gif]
Ach . . . zoek de overeenkomsten! Hahaha! Vandaar dat moskeevaders hun dochters op deze school plaatsen. Zucht!

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 17, 2019 7:11 pm

Hans v d Mortel sr schreef:En tot je niet geringe verbazing zul je ook daar een schat aan islamitisch geschoolde hoofddoeken tegenkomen.

Dat heb ik daar uiteraard ook gezien. Hoewel de moslims geloven dat kanker een straf van Allah is zitten ze toch ook maar mooi te wachten op de bestralingen en de chemo, nochtans allemaal uitgevonden door de verachtelijke ongelovige honden. Ik heb daar o.m. ook met eigen ogen gezien dat de bevruchte vrouwtjesmoslims kleine moslims werpen MET de hoofddoek stevig op de kop.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Nov 23, 2019 2:44 pm

Trucker aangevallen door asielzoekers met speren en machetes

Woensdagnacht is opnieuw een vrachtwagenchauffeur aangevallen door een groep agressieve transitmigranten. De asielzoekers probeerden eerst in de vrachtwagen te klimmen, maar toen dat niet lukte vielen ze de chauffeur aan met speren en machetes. Wegens personeelstekort kon de politie amper één patrouille ter plaatse sturen. Dat meldt Het Nieuwsblad.

De problematiek van illegalen die via onze snelwegen Groot-Brittannië willen bereiken, sleept al jaren aan. Geweld en agressie jegens vrachtwagenchauffeurs en politie door die zogenaamde ‘transitmigranten’ zijn schering en inslag op tientallen van snelwegparkings tussen Brussel en de kust. Vrachtwagenchauffeurs en transportbedrijven trokken al meermaals aan de alarmbel, zonder veel resultaat.

Asielzoekers steeds gewelddadiger
Enkele dagen geleden raakte al bekend dat een Belgische vrachtwagenchauffeur beschoten werd door transitmigranten, woensdagnacht kostte het probleem opnieuw bijna het leven van een trucker. De chauffeur was aan het slapen op een snelwegparking langs de E40, toen hij plots geritsel hoorde aan zijn vrachtwagen. Toen hij ging kijken wat er gebeurde, botste hij op een groep Afrikaanse asielzoekers.

Die transitmigranten keerden zich vervolgens tegen de chauffeur. “Ze vielen hem aan met speren, staven en machetes”, stellen politiebronnen aan Het Nieuwsblad. De chauffeur vluchtte terug naar zijn cabine, maar de agressieve asielzoekers lieten het daar niet bij. Ze sloegen met metalen staven door de voorruit van de vrachtwagen en probeerden de chauffeur te verwonden.

Omdat de toestand levensbedreigend was, zou de politie met minstens twee patrouilles ter plaatse moeten gaan. “Alleen: er was maar één patrouille voorhanden. Een gevolg van de besparingen”, vertelt de politiebron. “Onze collega’s moesten – volgens het boekje – eigenlijk wachten op versterking die uit Anderlecht moest komen blijkbaar, zo’n 65 kilometer daarvandaan. Maar omdat we die chauffeur toch niet konden laten molesteren is die éne patrouille dan toch ter plekke gegaan.”

Ter plaatse trof de politie noch de vrachtwagenchauffeur, noch de groep transitmigranten aan. De vrachtwagenchauffeur was erin geslaagd weg te vluchten met zijn vrachtwagen en stond iets verderop op de pechstrook geparkeerd. “De man was compleet in shock. De bende die de man aangevallen had, was dan al verdwenen”, klinkt het.

Bij politievakbond VSOA reageert men misnoegd. “De personeelstekorten bij de wegpolitie lopen op tot vijftig procent. We vrezen echt dat er eerst doden moeten vallen vooraleer de agenten die nog overblijven, versterking krijgen om dit soort gevaarlijke fenomenen aan te pakken. Het aantal incidenten is niet meer te tellen. Het wordt ook steeds gewelddadiger”, aldus Vincent Houssin van VSOA.

orfeus

Berichtdoor orfeus » Za Nov 23, 2019 7:25 pm

Simpele oplossing : geef de chauffeurs een handvuurwapen + vergunning mee.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Nov 23, 2019 7:27 pm

Ariel schreef:
Bij politievakbond VSOA reageert men misnoegd. “De personeelstekorten bij de wegpolitie lopen op tot vijftig procent. We vrezen echt dat er eerst doden moeten vallen vooraleer de agenten die nog overblijven, versterking krijgen om dit soort gevaarlijke fenomenen aan te pakken. Het aantal incidenten is niet meer te tellen. Het wordt ook steeds gewelddadiger”, aldus Vincent Houssin van VSOA.

Duidelijk!

De Belgische overheid is een misdadige corrupte overheid. Dezelfde misdadige overheid als in Nederland.

De overheid heeft de plicht haar burgers te beschermen. Stelselmatig wordt bewust dit nagelaten. Door onder andere te bezuinigen op bescherming voor de bevolking. In Amsterdam is BEWUST een speciale politie-eenheid opgeheven die belast was met onderzoek naar zware criminaliteit.

Zowel de regering in België als in Nederland zou tegen de muur of door ophanging terecht gesteld moeten worden. Maar aangezien vele Duitse ss-nazi's na de oorlog in het proces te Neurenberg gevrijwaard werden van de doodstraf, ontlopen ook deze Benelux-misdadigers van het volk hun straf: ZIJ KRIJGEN NOOIT STRAF.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Nov 24, 2019 2:20 pm

Hans v d Mortel sr schreef:De overheid heeft de plicht haar burgers te beschermen. Stelselmatig wordt bewust dit nagelaten. Door onder andere te bezuinigen op bescherming voor de bevolking.

Dat er te weinig politie is in België is flauwekul maar daar komen de vakbonden telkens mee aanzetten om hun eigen lafheid en onkunde te verklaren. Om automobilisten te flitsen zitten ze uren lang met 2 in een anonieme wagen waarin ze helemaal niets moeten doen, de camera zelf beslist wie gefotografeerd wordt. Veruit de meeste inbraken en geweldplegingen worden niet meer aangegeven omdat er toch niks mee gebeurt.
Als politie ambtenaar geniet je van allerlei absurde voordelen waar een ander voor moet werken waarom zou je dan nog een stel gevaarlijke zwarten met speren gaan lastig vallen?

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Nov 24, 2019 7:39 pm

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:De overheid heeft de plicht haar burgers te beschermen. Stelselmatig wordt bewust dit nagelaten. Door onder andere te bezuinigen op bescherming voor de bevolking.

Dat er te weinig politie is in België is flauwekul maar daar komen de vakbonden telkens mee aanzetten om hun eigen lafheid en onkunde te verklaren. Om automobilisten te flitsen zitten ze uren lang met 2 in een anonieme wagen waarin ze helemaal niets moeten doen, de camera zelf beslist wie gefotografeerd wordt. Veruit de meeste inbraken en geweldplegingen worden niet meer aangegeven omdat er toch niks mee gebeurt.
Als politie ambtenaar geniet je van allerlei absurde voordelen waar een ander voor moet werken waarom zou je dan nog een stel gevaarlijke zwarten met speren gaan lastig vallen?

Jazeker! Ik constateer zelf en heb dit ook herhaaldelijk gezegd dat men zelfs met minder politie af kan. Voor het kleinste wissewasje dat gebeurt, komen van her en der auto's, busje, motor agenten aangesneld en blijft men uren hangen om te staren en te kletsen. Er zijn genoeg video's die laten zien dat een leger aan agenten slechts een man aanhoudt, dat vaak nog lastig genoeg is. Bij het plaatselijke politiebureau staan genoeg auto's en busjes van de politie.
En als het donker is? Dan zie je nooit politie. Die zitten dan binnen. Te wachten op een melding om uit te rukken.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Nov 25, 2019 10:40 am

Hans v d Mortel sr schreef: Voor het kleinste wissewasje dat gebeurt, komen van her en der auto's, busje, motor agenten aangesneld en blijft men uren hangen om te staren en te kletsen.

Herinner je je nog dat door ons gefilmde incident in Heerlen waarbij een dolgedraaide Somaliër s nachts uren lang lag/zat/stond te schelden en alles en iedereen wakker hield en de meest gore bedreigingen brulde ? Politie agenten erbij die wat rond lummelden, wat met het hoofdkantoor belden en de situatie als een soort curiosum bekeken maar in feite helemaal niets deden en wachtten tot het vanzelf over ging en dan verdwenen. De juiste actie zou zijn om dat geval onmiddellijk op te pakken, te boeien en in de cel te gooien. Maar een combinatie van lafheid en politieke correctheid verhinderde dat.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Nov 25, 2019 2:32 pm

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Voor het kleinste wissewasje dat gebeurt, komen van her en der auto's, busje, motor agenten aangesneld en blijft men uren hangen om te staren en te kletsen.

Herinner je je nog dat door ons gefilmde incident in Heerlen waarbij een dolgedraaide Somaliër s nachts uren lang lag/zat/stond te schelden en alles en iedereen wakker hield en de meest gore bedreigingen brulde ? Politie agenten erbij die wat rond lummelden, wat met het hoofdkantoor belden en de situatie als een soort curiosum bekeken maar in feite helemaal niets deden en wachtten tot het vanzelf over ging en dan verdwenen. De juiste actie zou zijn om dat geval onmiddellijk op te pakken, te boeien en in de cel te gooien. Maar een combinatie van lafheid en politieke correctheid verhinderde dat.

Ja ja! En dat is al jaaaaarenlang aan de gang. Het is dan ook zo dat ik geen hoge pet op heb van de politie. Zij hanteren stelselmatig de laffe minderwaardige kinderachtige kutsmoes dat zij een gebrek hebben aan collega's.
Het is al lange tijd terug dat ik aangifte kwam doen van vernieling van mijn autoruit (uiteraard door een of meer negers) bij het voor mij dicht bijzijnde politiebureau in Zuidoost (Amsterdam). Voor het eerst in mij leven maakte ik mee dat de politie geen tijd voor mij had - en voor andere mensen die aangifte doen. Ik kon een afspraak maken. De man van dienst pakte een groot boek erbij - haast had hij niet, hij had toch niks beters te doen, en bepaalde wanneer ik bij dit bureau terecht kon om aangifte te doen. Na het weekend, na een paar dagen, kwam ik terug. De afspraak was op een vastgestelde tijd. Ik was meen ik vijf minuten te laat. Er was verder helemaal niks te doen in het bureau - geen lange rijen, niks. Hooguit uitgebluste agenten die de dag probeerden door te komen. De agent van dienst keek in zijn boek, constateerde dat ik te laat was en stelde de vraag: "Was de brug open?" Ik wist gelijk hoe laat het was. Een collega klootzak van de man in uniform had mij de keer ervoor weggestuurd, dus dan ben ik direct pissig als geboren en getogen Amsterdammer. "Nee, de brug was niet open. Ik ben geen brug tegengekomen." Ik meen mij te herinneren dat het lullige onderonsje hiermee direct beëindigd was. De lul van dienst had in al zijn onnozelheid zeker verwacht dat ik met een excuus voor de dag zou komen.

Genoeg m'n hart gelucht. Ik wil nog iets kwijt over de politie. Lang na de oorlog opereerde de politie nog altijd in 'ss-uniformen' met laarzen. Dat heb ik nooit begrepen. Het maakte zeer zeker indruk, maar was te gek voor woorden.

Afbeelding

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Nov 25, 2019 5:46 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Het is al lange tijd terug dat ik aangifte kwam doen van vernieling van mijn autoruit (uiteraard door een of meer negers) bij het voor mij dicht bijzijnde politiebureau in Zuidoost (Amsterdam).

Hier dito. Op een nacht werd mijn auto leeggestolen, ook door ingeslagen ruit . 2 Agenten erbij, 1 mannetje en 1 vrouwtje. Zegt de 1 kom we gaan sporen onderzoek doen en doet wegwerphandschoenen aan. Dat leek ernstig. Hij rommelde wat op de achterbank en vroeg aan de dame zie jij bloed ? Die knikte van nee, waarop de handschoenen uitgingen en tot zover met het sporen onderzoek.
De auto stond naast een koeienstal geparkeerd, we konden de herkauwers horen schuifelen en briesen. Waarop de agent aan mij vroeg was hier vannacht iemand thuis ? [icon_lol.gif] Toen had ik de zekerheid dat ik me de moeite had kunnen besparen om die aangifte te doen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Dec 03, 2019 9:31 pm

Aantal islamleerkrachten neemt fors toe in Vlaanderen

Islamonderwijs zit in de lift in Belgie. Dat blijkt uit het antwoord van onderwijsminister Ben Weyts (N-VA) op een parlementaire vraag van Vlaams parlementslid Sam Van Rooy (Vlaams Belang). Op amper 4 schooljaren steeg het aantal islamleerkrachten in ons onderwijs met 22% van 758 tot 925. Het aantal Vlaamse scholen met islamleerkrachten neemt ook fors toe.

Door het lage geboortecijfer van autochtone vrouwen in Vlaanderen enerzijds, en het hoge geboortecijfer van islamitische allochtonen anderzijds, is in ons land een duidelijke demografische verschuiving aan de gang. In Antwerpen bijvoorbeeld is die verschuiving al duidelijk merkbaar. Bij de leeftijdscategorie 0 tot en met 9 jaar is nu maar liefst 74,10% van de Antwerpse bevolking van vreemde origine. Tussen de 10 en 19 jaar gaat het om bijna 70%.

Islamlessen en islamleerkrachten nemen toe
Die verschuiving vertaalt zich ook in de populariteit van islamlessen in ons onderwijs. De voorbije jaren is het aantal leerlingen dat islamlessen volgt fors toegenomen, net als het aantal islamleerkrachten. Dat blijkt uit het antwoord van Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) op een parlementaire vraag van Vlaams parlementslid Sam Van Rooy (Vlaams Belang).

Het aantal islamleerkrachten – dat met Vlaams belastinggeld betaald worden, zo benadrukt Vlaams Belang, is de voorbije vier jaar met meer dan een vijfde toegenomen. In het schooljaar 2014-2015 telde ons land 758, in het schooljaar 2018-2019 waren dat er al 925. Inmiddels beschikken reeds 858 scholen van het basisonderwijs en 297 scholen van het secundair onderwijs over een of meerdere islamleerkrachten.

Bij Vlaams Belang stelt men zich de vraag of er plaats is voor islamlessen in het Vlaams onderwijs. “Het is toch absolute waanzin dat in het Vlaamse onderwijs les wordt gegeven in een ideologie waarvan de waarden haaks staan op de vrijheden van onze democratische rechtsstaat. De islam erkent niet eens het recht voor moslims om van godsdienst te veranderen. Dat de islam geen zegen maar een gesel is voor de wereld is wordt trouwens op dagelijkse basis in gans de wereld bewezen”, aldus Sam Van Rooy.

Ze pleiten voor strengere controles en indien mogelijk zelfs een afschaffing. “We stellen immers toch vast dat er in het officieel onderwijs ook bij de eigen bevolking nog maar weinig vraag is naar godsdienstlessen. In afwachting daarvan wil ik dat de minister snel werk maakt van een degelijke externe – niet-islamitische – controle op de manier waarop de islamlessen in ons leerplichtonderwijs worden ingevuld. Minstens moeten ook alle islamleerkrachten die extreme boodschappen verspreiden – onder meer op sociale media – op non-actief worden gezet. Die augiasstal moet eens dringend worden uitgemest.”

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Dec 04, 2019 11:54 am

Afbeelding

Eén op de zeven Vlaamse woningen
is niet aangesloten op de riolering

Het beekje ruikt niet alleen naar riool, het ís ook een riool. Eén op de zeven Vlaamse woningen is niet aangesloten op de riolering. Ondertussen stroomt afvalwater ongezuiverd beken in. - BRON

Tsja . . . je moet als achterwaartse Belgische overheid nu eenmaal keuzes maken voor andermans leven: óf meer moslims en een op de zeven Vlaamse woningen niet laten aansluiten op het riool, of minder moslims en alle aandacht vestigen op mensen van je eigen beschaving die wel bereid zijn te investeren in de toekomst.

Trouwens, wat de schrikbarende hygiëne en achterstallig onderhoud betreft in de Belgische beschaving, voor moslims maakt het niets uit. Die zijn niet anders gewend in Marokko, Tunesië, Egypte en noem ze maar op de moslimlanden die allemaal in het bezit zijn van een dictatoriale fascistische islamitische denkstructuur.

mercator

Berichtdoor mercator » Do Dec 05, 2019 11:20 am

Hans v d Mortel sr schreef:Trouwens, wat de schrikbarende hygiëne en achterstallig onderhoud betreft in de Belgische beschaving, voor moslims maakt het niets uit. Die zijn niet anders gewend in Marokko, Tunesië, Egypte en noem ze maar op de moslimlanden die allemaal in het bezit zijn van een dictatoriale fascistische islamitische denkstructuur.

je ziet dat ook aan die halal slagerijen, bakkers etc. die er telkens meer bijkomen in België. Het schapenbloed loopt er over de vloer en de vliegen hebben vrij spel. De ingepakte moslimwijven bepotelen alles 5 x voor ze het kopen of niet kopen. Blijkbaar gelden daar ook andere normen voor want Vlaamse winkeliers die ook maar 1 x in de fout gaan mogen zich aan zware boetes verwachten.

Terug naar “België - Vlaanderen”