Aanslag Luik

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Zwartmeer »

Hier een heel uitgebreide reportage:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ppers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Peter Louter »

Lijkt me een psychopathische narcist, die zijn snel gekrenkt.
Motief is wraak, vorm is jihadistisch

Vraag me af of hij wapenleverancier kan zijn geweest aan islamitistische groeperingen
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Aanslag Luik

Bericht door stropke »

Zwartmeer schreef:Hij droeg dus een Bin Laden-petje maar het was geen terroristische aanslag. Zojuist in het journaal werd dit laatste nog eens herhaald. Wat zou het nieuws geweest zijn als zo iemand een Hitler-petje had gedragen? Dat de aanslag niets met extreemrechts te maken heeft? Nou het journaal had ermee geopend!
Ligt er idd vingerdik op. Maja, eer Rupette en zijn zwarte weduwen dat doorhebben zal er nog heel wat water door de Maas gaan, peis ik... :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aanslag Luik. Tijd voor de

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb hier alvast het requiem van Hans van de Mortel voor op de begrafenis van de slachtoffers.



Vergeet niet dat IK degene ben die altijd al voor de doodstraf heb gepleit. Omdat ik weet wie wel een geen psychopaat is. Daar schijnen honderden hoog gekwalificeerde universitair opgeleide links intellectuelen het nog steeds onderling over eens te zijn. Namelijk, dat ieder mens die een uitgesproken crimineel en daarbij ook nog eens psychopaat is, hoe dan ook van origine een goed mens is en hoe dan ook een tweede, zo mogelijk een derde en als het moet desnoods nog een vierde kans in het leven van onschuldige slachtoffers dient te krijgen.

Enne . . . wat betreft mijn mening over de geestesgesteldheid van de rechterlijke macht, heb ik mij meer dan eens een voorstander getoond van het 'onder vuur nemen' van die domme corrupte rechterlijke macht. Het is toch te zot voor woorden dat deze schizofrene rechterlijke verantwoordelijken aangesteld zijn voor het leven! De waanzin ten top!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aanslag Luik. Wordt vervolgd. Dankzij vervroegde vrijlating

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet niet of ik het nog mee zal maken.

Maar de doodstraf zal zo goed als zeker weer worden ingesteld.

Het is toch te krankzinnig voor woorden dat men ongelimiteerd duizenden en duizenden onschuldige mensen, eerzame burgers, boeren en buitenlui, dood mag maken vanuit politiek zwaarwegende overwegingen? Vanuit het argument dat in een oorlog nu eenmaal zo goed als alles getolereerd mag worden. Als het maar politiek correct is. En ondertussen die vuile smerige schijn correcte gluiperige christelijke misselijk makende schizofrene ziekte aandoening propageren dat de meest gore moordenaar, verkrachter en noem maar op crimineel, met de mantel der liefde liefde conform het huichelachtige christelijke geloof met een sinds mensenheugenis onwelriekende geur, bedekt moet worden. Die ene individuele crimineel mag en zal niet dood gemaakt moeten worden. Hij heeft het christelijke recht op nog tig-zoveel kansen in zijn leven.

Maar zo gauw het gaat om niet meer te bevatten gelegaliseerde massa moorden vanuit een politieke overweging, wordt verwacht dat de Here God en zijn aan het kruis gestorven geestelijk gestoorde zoon Jezus Christus, maar even - voor de goede orde - de ander kant op moeten kijken.

Ik word nog steeds kotsmisselijk bij het bestaan van religies die in iets als een nutteloze mafketel als God en zijn enig geboren kind geloven. Of in de grootste gore vieze criminele sadist en halve gare proleet profeet Mohammed.

En dan te bedenken dat die viezeriken van de rooms-katholieke kerk de meute wisten aan te moedigen om er maar flink op los te neuken. Waren zij dan vergeten dat God slechts één kind had? Was dit soms uit bezuinigingsoverwegingen van God tot stand gekomen? Of had God last van impotentie? Dat kan natuurlijk ook de oorzaak zijn geweest. We weten het niet.

Wat we zo langzamerhand wel weten – dat mag ik hopen – dat het de hoogste tijd wordt dat de doodstraf weer wordt ingevoerd. Daar is helemaal niks mis mee. Je moet alleen geen grote smerige huichelaar zijn om daar een punt van te maken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ariel »

En hier komt tie dan. :| De zin waar we al een dag op wachten...."Het was zo'n aardige en innemend jongen. Ik begrijp er werkelijk niks van."

Amrani voelde zich geen Marokkaan en was geen moslim

Meester Jean-François Dister deed aan RTL-TVI een getuigenis over de laatste contacten met zijn cliënt Nordine Amrani. Volgens de advocaat had de dader van het Luikse bloedbad schrik dat hij terug achter de tralies zou vliegen. "Hij nam zowel maandag als dinsdag contact met me op en was zeer onrustig over een nakend politieverhoor in een onderzoek naar zedenfeiten.

Amrani, die in voorlopige vrijheid leefde, vreesde dat hij terug naar de gevangenis zou moeten nadat de nummerplaat van zijn auto opdook in een onderzoek naar zedenfeiten. Volgens zijn advocaat schoot Amrani telkens weer opnieuw in paniek wanneer hij een onderhoud had met justitie. "Hij dacht echt dat justitie hem zocht en dat deze nieuwe zaak een samenzwering tegen hem was. Volgens mijn cliënt had justitie het echt op hem gemunt", zegt Dister.

Aardig en innemend
Maar tegelijkertijd zegt Dister dat niets er op wees dat zijn cliënt zich voorbereidde op het bloedbad dat zich gisteren op de place Saint-Lambert afspeelde. "Het blijft me nog altijd verbazen", zegt Dister aan La Dernière Heure. Amrani moest zich normaliter een uur na de gruwelijke feiten aanmelden bij de politie voor het verhoor.

Dit tegenstrijdige gedrag wordt ook door de Brusselse advocaten van de moordenaar, De Quévy en Amrani (die geen familiale band heeft met Nordine), naar voor gebracht. Zij halen in La Dernière Heure de moeilijke jeugd aan van Nordine, die van de ene naar de andere onthaalfamilie gebracht werd. "Hij was een aardig en innemend iemand. Maar het feit dat hij fel getekend was door het verlies van zijn ouders, is me altijd bijgebleven."

Voelde zich Belg
De hypothese als zou Nordine Amrani gisterenmiddag gedood hebben als fundamentalistische moslim, wijzen de De Quévy en Amrani van de hand. "Nordine voelde zich helemaal geen Marokkaan, praatte niet één woord Arabisch en was geen moslim. Hij zei ons dat hij zich een Belg voelde." Nordine Amrani zag ook het levenslicht in Elsene, waar hij op erg jonge leeftijd als weeskind opgegeven werd.

Nog volgens zijn advocaten, vond deze wapenbezetene dat het leven hem nooit enig geluk bracht en hij constant achtervolgd werd door justitie. Had hij er plots genoeg van en zette hem dat aan tot het slagveld op de place Saint-Lambert? Een plausibele theorie, al strookt die niet meteen met het feit dat hij de dag ervoor de schoonmaakster van zijn buurvrouw in een naburige loods om het leven bracht.

http://www.hln.be/hln/nl/12036/Aanslag- ... slim.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Zwartmeer »

"Hij dacht echt dat justitie hem zocht en dat deze nieuwe zaak een samenzwering tegen hem was. Volgens mijn cliënt had justitie het echt op hem gemunt", zegt Dister.
Hij had het huis vol met illegale wapens, waar ie een lange straf voor kon krijgen (alhoewel...) maar zag zichzelf als een slachtoffer van een samenzwering. Een soort heilig boontje.
Amrani, die in voorlopige vrijheid leefde, vreesde dat hij terug naar de gevangenis zou moeten nadat de nummerplaat van zijn auto opdook in een onderzoek naar zedenfeiten. Volgens zijn advocaat schoot Amrani telkens weer opnieuw in paniek wanneer hij een onderhoud had met justitie.
Nou is mij niet duidelijk of hij nou alweer bij een zedenzaak betrokken was of dat het de eerste keer was. Volgens eerdere berichten was hij al eens veroordeeld voor verkrachting.
Voelde zich Belg
De hypothese als zou Nordine Amrani gisterenmiddag gedood hebben als fundamentalistische moslim, wijzen de De Quévy en Amrani van de hand. "Nordine voelde zich helemaal geen Marokkaan, praatte niet één woord Arabisch en was geen moslim. Hij zei ons dat hij zich een Belg voelde." Nordine Amrani zag ook het levenslicht in Elsene, waar hij op erg jonge leeftijd als weeskind opgegeven werd.
Het schijnt dat het niet ongewoon is dat Marokkanen niet of slecht Arabisch spreken. Wie weet hier meer over te vertellen? Hij was geen moslim wordt hier gezegd. Ik vraag me nu af wie waren zijn vrienden, met wie ging hij om?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ozes »

Hij lijkt me niet echt het type dat na lange afweging over het wel of niet bestaan van Allah besloot atheïst te worden. Dus of hij is een Christelijke Marokkaan, of ze liegen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aanslag Luik. Vergevingsgezindheid is nu aan de orde!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jammer dat hij nu dood is. Anders zou een begripvolle straf op zijn plaats zijn geweest en geheel overeenkomstig de leer van Jezus: 'Wie zonder zonde is, hij werpe de eerste steen.' Met andere woorden: laat maar lekker lopen. Want wie ben ik als zondaar om een ander als zondaar aan te rekenen?

En die achterlijke idioot die het allemaal zo goed wist, de orthodoxe piraat tegen het judaïsme, Jezus, was een en al zonde. Want wat deed hij? ZONDIGEN! Immers, die orthodoxe joodse stiekemerd en grootse huichelaar ging in complot met zijn schizofrene Vader. In commissie hebben zij tot Jezus' zelfmoord besloten! Geheel volgens het uitgestippelde plan van God! Zijn eigen zoon zou kosten wat het kosten zou, uitgekotst worden door de joden, opgepakt worden door de Romeinen, en hoe dan ook opgehangen worden als een onnutte slaaf van God. Ehhh . . . sorry, als een uitstekende lul-de-behanger en zoon van God. Nou ja, je moet wel heel diep geestelijk gezonken zijn wil je de in die tijd haast onbekende figuur Jezus als redder der mensheid willen zien.

Jezus was niks in de ogen van de joden. Hij was niks in de ogen van de Romeinen. En last but not least, Jezus was ook niks in de ogen van zijn vadertje God. Die liet hem verrekken, zoals met Kerstmis in Amerika gebeurt met kalkoenen. Dit en dat zijn de keiharde historische feiten. De wereld bestaat voornamelijk uit idioten. En daaronder bevinden zich behoorlijk wat 'verlossers' die zich geroepen voelen andere mensen met hun gestoorde geest lastig te vallen. Jezus was beslist niet de eerste en zeker niet de laatste. Hij was noch de alfa, noch de omega. Maar tja . . . weten zich naar hem genoemde mensen veel . . . Die lijden blijkbaar aan het fenomeen van geestelijke zelfkastijding en een super groot minderwaardigheidscomplex van de eerste orde. :redface:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ozes »

Heel relevant allemaal Hans.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aanslag Luik. Relevant?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef:Heel relevant allemaal Hans.
De relevantie hiervan is dat wanneer hij de doodstraf had gekregen . . .
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ozes »

Als we slechts hoogopgeleide immigranten binnen zouden laten was dit probleem er ook niet geweest.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Aanslag Luik

Bericht door mercator »

Ozes schreef:Als we slechts hoogopgeleide immigranten binnen zouden laten was dit probleem er ook niet geweest.
Nee dan zou het nog vele malen erger zijn. We mogen Jezus Christus en de God der Joden op onze knietjes danken dat het gros der moslims die hier komen binnenwaaien zo dom zijn als het achtereind van een varken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ozes »

De politie durft niet eens Moslimwijken in, wat een voordeel is voor de sharia moslims, en dat is dus echt niet dankzij hoogopgeleide Moslim-nerds.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Aanslag Luik

Bericht door mercator »

Ozes schreef:De politie durft niet eens Moslimwijken in, wat een voordeel is voor de sharia moslims, en dat is dus echt niet dankzij hoogopgeleide Moslim-nerds.
Laat dan die moslimwijken met tanks kapot schieten, zoals Assad in Syrië doet. k Krijg steeds meer waardering voor die Assad.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ozes »

Tanks zullen nooit onze vriend meer zijn Mercator ;)
Elk schot dat in de toekomst word afgelost zal een halal kogel of een halal patroon zijn.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Aanslag Luik

Bericht door H.Numan »

Gevalletje Sudden Jihad Syndroom.
De dokter beveelt de volgende kuur aan: vermeld met geen woord de religie van de man, dan gaat het vanzelf wel weer over.
De dokter adviseerde ook om elk verband met SJS te bagatelliseren en af te doen als 'huiselijke problemen'.

Schijnt een internationaal recept te zijn. Er is een schietpartij in Florence op de kerstmarkt. Door supporters van de hakkenbar. Maar dat wordt als totaal irrelevant omschreven. Wederom geestelijke of huiselijke problemen. De Luikse moordpartij wordt internationaal niet in verband gebracht met SJS.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ariel »

Politie moest slachter Luik met rust laten

LUIK - Nordine Amrani (33) kon zich in alle rust voorbereiden op de moordpartij op de kersmarkt in Luik. De Belgische politie had de nadrukkelijke instructie om hem na zijn laatste gevangenisstraf met rust te laten.

Dat meldt Het Laatste Nieuws. Amrani was tot 48 maanden cel veroordeeld wegens wapen- en cannabisbezit, maar kwam vorig jaar oktober vervroegd vrij , na enkele zeer positieve rapporten van onder anderen een psycholoog. Die achtte de kans op recidive uitgesloten. De politie volgde een algemene richtlijn dat voorwaardelijk vrijgelaten gevangenen niet om de haverklap lastiggevallen moeten worden. Op verboden wapenbezit werd hij niet gecontroleerd.

De nieuwe Belgische minister van Justitie, Annemie Turtelboom, moet zich donderdag verantwoorden voor de gang van zaken. De regering heeft al aangekondigd de illegale wapenhandel beter te gaan conroleren.

Bij het bloedbad in Luik vielen vijf doden, onder wie Amrani zelf, en 121 gewonden. Vijf mensen verkeren in levensgevaar.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1112 ... ten__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Mahalingam »

Amrani was ook getrouwd. Zijn vrouw hoopte dat zij een goede invloed op hem zou hebben.
Vrouw Amrani herkende haar dode man in het nieuws
Marie-Helène, de vrouw van Nordine Amrani die dinsdag een bloedbad aanrichtte in Luik, is verbijsterd over de daden van haar man. Ze leeft in een roes. Op internet en op de televisie zag ze de beelden van haar man die op de grond lag, dood. Ze meldde zich direct bij de politie.
Daarna is ze naar familie gevlucht, die ze al jaren niet meer had gesproken. Haar broer laat weten aan La Meuse dat het contact tussen hen de laatste jaren niet goed was, vanwege haar huwelijk met Amrani. [...]
Marie-Helène wist dat haar man een strafblad had. 'Maar ze dacht dat zij hem wel zou kunnen helpen. Dit is helaas niet gelukt. Ze bleef hem trouw, ook toen hij zat opgesloten.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... euws.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Mahalingam »

De zoektocht naar de ideologisch mede-verantwoordelijken voor de moordpartij in Liege wijst in de richting van Vlaanderen. Het Vlaams Belang is de eerste kandidaat maar die verliest stemmen in hoog tempo. Nee, de steeds grotere stemmentrekker N-VA kan veel beter in het zonnetje gezet worden.
http://www.unionbelge.be/?p=5050
Het is trouwens erg interessant om vast te stellen dat alle Belgische partijen deze gruweldaad veroordeeld hebben, zelfs het Vlaams Belang, die natuurlijk geen keuze had omdat het buiten een separatistische partij ook een partij is die de veiligheid hoog in het vaandel voert. De N-VA is de enige politieke formatie die er in alle talen over zwijgt, zelfs op zijn website. Wellicht beschouwen de flamingantische separatisten de feiten als niet belangrijk genoeg, daar de moordpartij zich in wat zij “Wallonië” (sic) – of meer vulgair « bij de Walen », dus zogezegd « in het buitenland» – plegen te noemen. Misschien kan Bart De Wever op de VRT – waar hij toch kind aan huis is – komen uitleggen dat het om feiten gaat die de “Vlaamse” (sic) democratie (sic) niet aanbelangen…
En zo wordt er politieke munt geslagen uit de moordpartij.
Opnieuw wordt duidelijk dat de politici hier niet met de essentiële zaken bezig zijn, maar onze veiligheid op het spel zetten door zich met kinderachtige communautaire spelletjes bezig te houden. Zo worden justitie en politie ondergefinancierd, wordt aan mensen toegelaten honderden wapens te bezitten, worden criminelen vervroegd vrijgelaten en wordt de Belgische nationaliteit zonder voorwaarden toegekend. Dat kan niet langer getolereerd worden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aanslag Luik en de psychiater

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Amrani was tot 48 maanden cel veroordeeld wegens wapen- en cannabisbezit, maar kwam vorig jaar oktober vervroegd vrij, na enkele zeer positieve rapporten van onder anderen een psycholoog. Die achtte de kans op recidive uitgesloten.
Psychologen zijn praatjesmakers die meestal slap uit de nek lullen. Hans van de Mortel is ook psycholoog. Echter met een meer praktisch gerichte benadering. Bij het leger van psychiaters kom je hetzelfde tegen. De een is nog meer met zichzelf ingelaten dan de ander. Een van de beste psychiaters is Hans van de Mortel. Hij schrijft het liefst medicijnen voor die de hersenen kalmeren. En als dat niet helpt adviseert hij de eindprik. Want HvdM denkt met u mee. Het bespaart de belastingbetaler onnodig veel verdriet en bakken met geld. Je gaat toch niet met mensen in discussie die het verdommen de consequentie van hun daden te accepteren? Aan de pil of de eindprik. Een andere keuze zou er niet moeten zijn.

De mens is goed of hij is slecht. En wie slecht is kan beter dood. Wie is slecht? Voorbeeld. Als een vrouw wordt verkracht door een wild vreemde. Heel simpel. Die persoon is slecht. Dood maken dus. Als een winkelier wordt overvallen. Dader(s) dood maken. Opgeruimd staat netjes. Een inbreker in je huis? Uitspraak door de rechter: doodstraf!Ik heb het hier dus niet over buren ruzies of een familie vete.

Ben ik nu een engerd? Hoezo? Weleens geprobeerd bij de rechter een boete te ontlopen voor te hard rijden? Dat zal niet lukken. Daar is een leuk tv-programma over. Wanneer iedereen nu weet dat hij de doodstraf krijgt als slecht mens, is ook de doodstraf gelegaliseerd. Het is zelfs zo dat psychopaten, die afschuwelijke wrede moordpartijen hebben begaan, donders goed beseffen dat ze fout waren. Maar hooggeleerde mafketels gaan die types verzorgen met therapie en goede bedoelingen zodat ze vroegtijdig - als goedbedoeld experiment - weer op de samenleving kunnen worden losgelaten. Psychopatische moordenaars zijn vaak zeer exacte denkers. Ze hebben er dan ook geen moeite mee als ze de doodstraf krijgen. Maar dat zou voor iedereen moeten gelden. Ieder mens dient de consequentie van zijn eigen daden te accepteren. Daar is niks mis mee.

De doodstraf? Heilzaam voor ieder slecht mens!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ariel »

Nordine Amrani’s facebook had links naar orthodox islamitische sites

België, december 2011

De dader van de aanslag in Luik Nordine Amrani, had op zijn nu niet meer toegankelijke facebookpagina links staan naar uitgesproken orthodox-islamitische sites zoals ‘Prêche en Islam’, ‘Un-avennir Meilleur-Insha’allah’ en ‘Anasheed c’est ici’.
Op Prêche en Islam is ondermeer te lezen dat een vrouw die geen hoofddoek draagt Allah’s geboden niet eerbiedigt, waardoor ze zal belanden in het eeuwige hellevuur.
Anasheed c’est ici is een website van Zakir Naik, president van de Islamic Research Foundation. Canada en Engeland weigerden hardcore islamist Naik afgelopen jaar een inreisvisum. Naik vindt dat moslims hun vrouw mogen slaan.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/4528" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Mahalingam »

Dus toch een geval van Sudden Jihad Syndroom?
Wat roepen de media dan over 'dat die geen Moslim is'?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ariel »

Luik laat omstreden stille tocht toe

vrijdag 16 december 2011

LUIK (ANP) - De Luikse autoriteiten laten zaterdag een stille tocht toe voor de slachtoffers van de aanslag dinsdag in de Waalse stad. De zogenoemde witte mars raakte omstreden, omdat een van de organisatoren lid was van het extreem rechtse Front National (FN).

Dat meldden Franstalige Belgische media vrijdag. Initiatiefnemer Cédric Houbrix zegt nu dat hij ruim een half jaar geleden afstand nam van het FN. De Luikenaar riep eerder deze week op tot de stille tocht.

Luik zal de tocht verbieden noch er formeel mee instemmen. Het gemeentebestuur wil daarmee voorkomen dat de solidariteitsmars politiek beladen wordt.

http://www.elsevier.nl/web/Artikel/3253 ... ht-toe.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Aanslag Luik

Bericht door Ozes »

Zijn Bin Laden petje is al in de vergetelheid geraakt?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie