'België is veiliger'

Mahalingam
Berichten: 52304
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Ik las:
Tiener opgepakt na verkrachting in kinderopvang in Wetteren
Een 16-jarige jongen heeft samen met een kompaan een vrouw brutaal aangerand in een kinderopvang in Wetteren. Het duo drong op 15 december binnen in het Iboompje, het gebouwtje voor naschoolse opvang. De minderjarige jongen met Duitse nationaliteit werd geplaatst in een gesloten jeugdinstelling.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... pvang.aspx
De kleuters waren al naar huis; die hebben dus niets gemerkt. Wat voor soort daders zijn het?
Net toen ze wou vertrekken, werd de 25-jarige vrouw bedreigd door de twee indringers. Die eisten geld, maar omdat dat er niet was, randden ze de vrouw hardhandig en op een vreselijke manier aan. De vrouw moest na de aanranding verschillende dagen in het ziekenhuis verblijven en is nog steeds in shock.
Maar er is een krant die iets meer weet:
Twee mannen van Afrikaanse origine drongen op donderdag 15 december rond 18.30 uur binnen in het Iboompje, het gebouwtje voor naschoolse opvang
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=873K603N
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door pd7835 »

Eerst spraken ze van "Duitsers". Later sprak men van jongeren van Afrikaanse origine. Blijkt dat ze van Ghana afkomstig zijn maar met een Duits paspoort op zak en nu wonen die in Belgie. Een echte aanwinst, een ware verrijking. Klassiek, ze waren reeds gekend bij de politie.

Nooit zo veel criminaliteit vastgesteld
viewtopic.php?f=24&t=20300&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mahalingam
Berichten: 52304
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Goed nieuws voor de winkeliers in BrusseL. Ze kunnen nu zonder moeilijkheden een afgezaagd jachtgeweer met hagel erin onder de de toonbank leggen. Voor het geval dat...
Heb je na zo'n lange tijd een echte regering, komen ze met nieuwe wetten zoals deze:
  • De Salduz-wet, die in werking trad op 1 januari, biedt arrestanten meer rechten dan ze voordien hadden. Ze kunnen ze tijdens de eerste hoorzitting op het politiecommissariaat al bijstand krijgen van een advocaat, die wordt toegewezen via een permanentiesysteem.
Dus allemaal extra gezeur voor de politie alsof die niets anders te doen heeft. Zodoende is verlichting van de werklast noodzakelijk.
Dus stuurde het parket van Brussel-Halle-Vilvoorde vorige week een opmerkelijke rondzendbrief naar alle politiezones, meldt La Dernière Heure. Een lijst met misdrijven waarvoor het niet langer nodig is de overtreder meteen op te pakken. In plaats daarvan wordt die uitgenodigd om op een later tijdstip naar het politiecommissariaat te komen. De maatregel moet het werk van de politie verlichten en de kosten drukken. Het gaat onder meer om autodiefstal, het gebruik van vals geld en wapenbezit.
De politiezones zelf hebben het over een ‘trivialisering van de criminaliteit’.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 120103_063
Niet langer arrestaties voor autodiefstal en wapenbezit in Brussel
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Simpel, iedereen gewoon wegblijven uit Brussel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

:laugh1: Je kan het altijd proberen. Ja heb je, nee kan je krijgen.
Dief wil geld voor blessure tijdens inbraak

BRUGGE - Een illegale Algerijn heeft voor een Belgische rechtbank smartengeld gevraagd voor een blessure die hij opliep tijdens een inbraak. Hij raakte gewond aan een been toen hij de ruit van een horecazaak instampte.

De 20-jarige crimineel werd op heterdaad betrapt, omdat hij door zijn verwonding niet kon vluchten. Hij werd in een ziekenhuis geopereerd op kosten van de belastingbetaler. Hij wilde echter ook het leed vergoed zien van het 'bedrijfsongeval'.

De rechter in Brugge wees zijn verzoek af. Hij kreeg wel 2 jaar cel voor in totaal zeven inbraken, meldden Vlaamse media woensdag.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1123 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Monique »

Een illegale Algerijn heeft voor een Belgische rechtbank smartengeld gevraagd voor een blessure die hij opliep tijdens een inbraak
Het had me niet verbaasd wanneer hij een fikse schadevergoeding had gekregen.
Hij is tenslotte wel een cultuurverrijker.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Manon »

Hij kreeg wel 2 jaar cel voor in totaal zeven inbraken, meldden Vlaamse media woensdag.
Dus loopt hij (nou ja, lopen) nu reeds vrij rond: twee jaar is acht maanden en onder de drie jaar hoeft men geen plaats in de gevangenis in te nemen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door gerard_m »

Heerlijk bericht. Je kunt zeggen wat je wil, maar humor hebben die gasten wel.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Waarom houden ze dit vergrijp een week geheim?
'Belgisch meisje (19) verkracht door twee Nederlanders'

zaterdag 7 januari 2012

Een negentienjarig meisje uit het Belgische Turnhout is op nieuwjaarsdag ontvoerd en verschillende keren verkracht door twee mannen, vermoedelijk van Nederlandse afkomst.

Ze werd plotseling vastgegrepen en meegesleurd in een bestelwagen,' vertelt een woordvoerder van justitie in Turnhout. 'Het meisje denkt dat het gaat om een "bakkersautootje", maar daar is ze niet helemaal zeker van.'

Landweg
In de laadruimte van de auto werd ze geblinddoekt en werd tape over haar mond geplakt. Daarna werd ze minstens twee keer verkracht. Het meisje werd na afloop gedumpt op een verlaten landweg vlakbij Eindhoven.

Volgens justitie moeten de daders worden gezocht in Nederland. Zowel de Belgische als de Nederlandse politie doet onderzoek naar de zaak.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... anders.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Bijna 270 vrouwen waren vorig jaar slachtoffer van geweld in Brussel

In Brussel zijn in 2011 bijna 270 vrouwen het slachtoffer geworden van geweld en beledigend gedrag. Zo heeft de lokale politie vorig jaar 102 aanrandingen van de eerbaarheid van vrouwen en 165 gevallen van openbare zedenschennis met vrouwen als slachtoffer vastgesteld. Dat heeft Brussels burgemeester Freddy Thielemans (PS) vandaag geantwoord op een vraag van gemeenteraadslid Bruno De Lille (Groen).

In 2010 noteerde de politie 122 klachten van openbare zedenschennis en 109 aanrandingen terwijl dat in 2009 nog 79 aanrandingen en 127 feiten van openbare zedenschennis bedroeg.

Klacht indienen
"In de toekomst zullen deze feiten bestraft worden via het systeem van gemeentelijke administratieve sancties. We hameren erop dat er steeds een klacht moet ingediend worden", voegde Thielemans nog toe in de Brusselse gemeenteraad.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... ssel.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Een zekere Filip reageerde op dit artikel. Hij zij...Brussel laat ons niet lachen dat zullen wel 270 gevallen per week zijn in plaats van per jaar, Thielemans is een leugenaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52304
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Ook België kent zijn schoolplein/speelplaats incidentjes.
Zo is er een messentrekker school geheten Leonardo Lyceum/SPIA in Antwerpen.
Voor de school is het alvast niet de eerste keer dat ze met een steekincident waarin leerlingen zijn betrokken krijgt af te rekenen. In februari 2008 kreeg een 18-jarige leerling een messteek in de rug van een 16-jarige medeleerlingen, omdat die zich gepest voelde. Bij dat incident, dat ook in de Antwerpse gemeenteraad tot een uitvoerig debat over geweld binnen de schoolmuren leidde, liep dat slachtoffer een geperforeerde long op. Vijf jaar eerder had een toen 15-jarige scholier van het SPIA ook al twee medeleerlingen licht verwond met een breekmes.
En wat er nu aan de hand was:
Scholier neergestoken na ruzie op SPIA
De aanleiding voor het ernstige steekincident zou liggen bij problemen die het 17-jarige slachtoffer eerder die dag al had gehad op de school aan de August Leyweg op het Kiel. Wanneer hij na schooltijd omstreeks kwart voor vijf 's avonds naar de tramhalte wandelde, werd hij opgewacht door een groep van minstens twintig jongeren. De tiener kon nog net zijn grote broer telefonisch alarmeren, vooraleer in elkaar te worden geslagen.
En daarna gebeurde dit:
Zowel zijn broer die snel ter plaatse arriveerde als een voorbijganger die wilde bemiddelen, moesten eveneens rake klappen incasseren. Terwijl zijn broer met een stroomstootwapen werd bewerkt, kreeg de leerling vier messteken in de rug. Twee steken verwondden hem in de buurt van de longen, de andere twee in de buurt van de nieren. Gelukkig voor het slachtoffer bleken de verwondingen achteraf gezien nog mee te vallen.
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/ ... -spia.aspx
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

"Antwerpse" jongeren snijden mondhoek 18-jarige jongen open

Bericht door King George »

Zinloos geweld: Mond van Wout (18) opengesneden

Afbeelding

20/11 BINNENLAND In het Antwerpse Wilrijk heeft zich opnieuw een zwaar geval van zinloos geweld voorgedaan. Wout, een jongen van 18, werd vrijdagavond op weg naar huis plots belaagd door een drietal jongeren. Een van hen sneed met een mes zijn linker mondhoek open.

Waarom de daders hem aanvielen, weet Wout niet. Enkel dat ze de 18-jarige aan een Wilrijks voetbalpleintje tegenhielden en de confrontatie zochten. Toen Wout toonde dat hij geen angst van hen had, werden ze woest. Een van hen greep hem vast en sneed met een mes zijn linker mondhoek open. Daarna sloegen ze hem en lieten ze hem achter. In zijn geld of zijn gsm waren ze niet geïnteresseerd.

“Ik hoop maar dat het litteken in mijn gezicht niet blijvend is”, zegt Wout. De politie neemt de feiten ernstig en voert een onderzoek, maar kon nog niemand arresteren.

Het is al het vierde zware geval van zinloos geweld sinds eind september in Antwerpen. Criminoloog Brice De Ruyver is hard voor de daders: “Wie zo’n bruut geweld toepast, moet worden geweerd uit onze maatschappij. We kunnen niet anders dan hier scherp op reageren. Alleen door zeer duidelijk te tonen dat je hier niet ongestraft mee weg komt, kan dit gedrag worden tegengegaan.”


hvbl.be
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door King George »

Voetbalpleintje, Wilrijk, met meerderen tegen één, het gebruik van een mes... Nog meer aanwijzingen nodig?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door King George »

Drietal snijdt zonder reden mond over
‘Hopelijk blijf ik niet voor altijd getekend'

Afbeelding
Wout D. voelt zich nu zelfs angstig in zijn eigen wijk.


WILRIJK - Het zinloos geweld in Antwerpen blijft toenemen. Aan een voetbalpleintje in Wilrijk sneden drie jongeren de mondhoek van Wout D. (18) over. 'Eén van hen haalde zomaar een mes boven. Daarna volgde een helse pijn', herinnert de tiener zich.

De gruwelijke feiten gebeurden vrijdagavond aan het voetbalveldje in de Overwinningsstraat. Wout D. had net een sigaret gerookt op een bankje en wilde huiswaarts keren. Uit het niets kwamen drie allochtone jongeren hem tegemoet op het voetpad. ‘Plots blokkeerden ze de weg. Ik wilde me niet laten doen en probeerde gewoon door te wandelen', vertelt Wout. Maar het drietal was op zoek naar een confrontatie. Dat hun slachtoffer geen angst toonde, schoot in het verkeerde keelgat. ‘Wij zijn wel Marokkanen, hé', snauwden ze hem toe. Wout bleef kalm. ‘Wat maakt dat mij nu uit', repliceerde hij.

Opnieuw bleek dat niet de reactie waar zijn belagers op hoopten. Plots stak de grootste van hen een mes in Wouts mond en sneed zijn mondhoek open. Zijn geld en gsm lieten ze ongemoeid. ‘Eerst voelde ik een helse pijn in mijn aangezicht. Daarna moest ik nog een klap incasseren. Wellicht is er ook nog een schermutseling geweest, want ik was mijn beide schoenen kwijt. Eén daarvan heb ik daags nadien teruggevonden aan het veldje. Mijn waardevolle spullen zaten nog gewoon in mijn zakken.'

De toegetakelde Wout kon nog net zijn broer alarmeren. Zijn moeder Helena vergezelde haar zoon naar het ziekenhuis. ‘Eerst was ik boos op hem. Omdat hij geen samenhangende uitleg kon geven, dacht ik dat hij dronken was', getuigt ze. Zowel langs de binnenkant als de buitenkant van de mond brachten de dokters verschillende hechtingen aan. ‘Hopelijk ben ik niet voor de rest van mijn leven getekend', reageert Wout. Waarom hij geviseerd werd, is voor de tiener nog steeds een raadsel. ‘Ik gedroeg me heel gewoon en dacht dat het wel bij dreigementen zou blijven. Toch hebben ze me zonder reden aangepakt. Dat maakt me erg boos.'

Wout is sinds de aanval erg onrustig. Omdat de feiten vlakbij zijn ouderlijk huis gebeurden, voelt hij zich zelfs onveilig in zijn eigen wijk. ‘Toen zaterdag enkele jongeren voor onze woning passeerden, veerde hij angstig recht', vertelt mama Helena.

Bewustwording

Het gerecht neemt de feiten ernstig, maar kon nog geen verdachten in kaart brengen. Mogelijk kan Wout zijn aanvallers nog herkennen op foto's. ‘Ik zou er veel geld voor over hebben om de daders te vatten. Maar nog veel belangrijker is dat een bewustwording ontstaat rond dit probleem', hoopt mama Helena.

Intussen wordt het probleem van zinloos geweld in Antwerpen alsmaar groter. Op een maand tijd ondergingen onder meer Berten V. (30) uit Edegem, Glenn S. (29) uit Ekeren en Bart D. (45) uit Deurne al hetzelfde lot. Allen werden ze zonder aanwijsbare reden afgetroefd.


Nieuwsblad.be
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'België is veiliger'

Bericht door mercator »

Op de rode staatsteevee werden de slachtoffers gebriefd zeker niet te vermelden dat hun belagers Marokkanen waren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Schepsel »

Een hele pagina vol misdaden en meldingen dat de politie de daders zoekt: waarom geen signalement!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52304
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Er zijn een stel criminelen tijdelijk dan wel definitief uitgeschakeld. Is het een gevalletje Darwin?
Eerst leek het op een meer voorkomend ongeluk: dronken tieners die van een dancing komen rijden van de weg af. Maar dan komen details los. Geen Stijl verzamelde het:
Terwijl de ene na de ander betrokkene in het ziekenhuis aan zijn verwondingen bezwijkt, wordt er steeds meer duidelijk over de Mocro's die betrokken waren bij de dodelijke straatrace in het Belgische Bree (onder Eindhoven). Een ruzie (aanleiding: drugs en/of meisjes) is uitgelopen op een straatrace, waarbij een Nederlandse Mercedes C30 CDI AMG (deze) versus een gehuurde Belgische Porsche Cayenne (prijslijst hier) eindigt in een verwrongen hoop staal & mensenlevens. Reconstructievideo hierzo. Een inzittende van de Porsche, Hossain El Hassani, overlijdt ter plekke. Zes anderen zijn gewond, waarvan er eentje (Abdeslam El Hassani, neef van Hossain) gisteren alsnog dood is gegaan (video). Tsja. We kunnen er niets anders van maken: alle geijkte clichés zijn op deze situatie van toepassing. Van dubieuze vondsten in de auto's (drugs en 40k aan contanten) via opstootjes in het ziekenhuis tot het feit dat alle betrokkenen bekenden van de politie zijn. Dat laatste was wegens het opgeven van valse identiteiten niet meteen duidelijk, maar inmiddels is de politie er achter: het zijn allemaal hardcore tuigcriminelen. Volgens het VRT Journaal had één van hen zelfs een enkelband om. De twee Mercedes besturende Nedermocro's liggen inmiddels in een Nederlands ziekenhuis vervolging te ontduiken en tenslotte, als laatste cliché in deze totaalclusterfuck met dodelijke afloop: ook in België beschermt De Volkskrant de belangen van gestigmatiseerde minderheden. Gelukkig maar.
Ohja: Het doodgestoken neefje waar De Standaard over schrijft, is de dader uit dit topic.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more
Dat topic is deze:
Opa doodt inbreker, buurt boos op opa
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _boos.html
De inbeker heette Ilyas El-Hassami.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef: Opa doodt inbreker, buurt boos op opa
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _boos.html
De inbeker heette Ilyas El-Hassami.

Dat is de islamitische mentaliteit ten voete uit. Het maakt niet uit wat de prinsjes doen zolang het maar niet bekend wordt. Verder kijken dan de islamitische neus lang is, is er niet bij. Vijf keer per dag op het juiste tijdstip bidden, netjes ramadannen en verder zoals allah en zijn maffiahandlanger dat hebben verordend, altijd klaar staan voor moeders als zij dat vraagt zijn de mohammedaanse criteria voor goed gedrag. Geen woord van afschuw over het afslachten van Christenen en afvalligen door broeders in de religie maar dan wel over de rooie gaan als een moslim een poging tot diefstal met bedreiging van het slachtoffer zijn misdaad niet overleeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

dronken tieners die van een dancing komen rijden van de weg af
Wij van FFI gaan een stille tocht voor deze knapen organiseren. Want, wat lees ik in een Belgische krant.... http://nieuws.vtm.be/binnenland/2012112 ... g-een-dode

"Moge Allah hen het paradijs schenken waren prachtige buurjongens."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
dronken tieners die van een dancing komen rijden van de weg af
Wij van FFI gaan een stille tocht voor deze knapen organiseren. Want, wat lees ik in een Belgische krant.... http://nieuws.vtm.be/binnenland/2012112 ... g-een-dode

"Moge Allah hen het paradijs schenken waren prachtige buurjongens."

Heb je die commentaren gelezen van medemoslims? Geen touw vast te knopen aan die religieuze mantra's.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Monique »

Er wordt aan gewerkt in België:

Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52304
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

In België zijn ze ook de onschuld voorbij.
Daar heerst nu alarmfaze oranje. (=4 is op de Belgische schaal (loopt van 1 tm/ 5 ) van terreur)
Waarom in België en niet bij ons? Ik weet het niet waarom de Belgen het zich zo aantrekken.
Er komt een zeer schokkend filmpje aan dat veel Boze Moslims zal veroorzaken. En dan moeten we extra waakzaam zijn dus gauw op de paniek knop drukken als ergens een onbeheerde boodschappentas staat.
België verhoogt terreuralarm door nieuwe anti-islamfilm
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... film.dhtml
Of de film "The innocent prophet" echt bestaat of alleen maar in de vorm van een trailer, we zien later wel.




http://mundosinislam.com/
Trailer of an upcoming movie revealing the life of Muhammad from the point of view of an ex muslim "Imran Firasat" from Spain. The movie is being made in several languages like English, Spanish, Hindi, Urdu and Indonesian. And another special version with the Arabic subtitle.

Thanks to Dr.Terry Jones for his moral (not financial) support and encouragement to Imran Firasat in producing this movie.
Jones verkreeg bekendheid door het verbranden van een koran (of toch niet?)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Of de film "The innocent prophet" echt bestaat of alleen maar in de vorm van een trailer, we zien later wel.
Grinnik. Er worden steeds meer anti Mohammed filmpjes gemaakt. Best wel goed en ook grappig om Moslims te zien kwijlen van woede.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Er wordt aan gewerkt in België:

icon_silent.gif
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'België is veiliger'

Bericht door Ariel »

Wat een ongelofelijke waanzin. :sceptic:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie