Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

KevinB

Berichtdoor KevinB » Ma Feb 27, 2012 8:46 pm

Ozes schreef:Zwarte vrouwen vragen zich ook vaker of "Hoe kan ik een dame zijn voor mijn man, of een goede vrouw". Google maar in engels en het aantal blanken vrouwen dat op zoek is naar deze vraag is bijna nihil. Waarom zouden ze ook, wat ze missen in vrouwenlijkheid maakt de "man" wel voor ze goed. Mannen denken zich vrouwelijk te moeten gedragen om aan een vrouw te komen. Het is dus onderdeel van ons paarritueel geworden dat je of een zwarte accent moet imiteren of een halve feminist te zijn. Dit is overigens een illusie. Een vrouw kan best een beetje schrikken als ze een echte man tegenkomt, maar 99% is er juist blij mee.

Het is dan maar zeer de vraag wat je onder 'mannelijkheid' en 'vrouwelijkheid' moet verstaan, en wat een echte man of vrouw is. Daarover kun je ook weer heel verschillende visies hebben. Ik zie dat zeker niet in termen van superieur/inferieur (mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig) of in termen van overheersend/onderdanig. Ik wens mannelijkheid ook niet te definiëren in termen van 'gangster' gedoe, vechten, neuken enzovoorts.

Hoe zie jij dat, Ozes?

PS: Wat lijken sommige van jullie toch tegen zwarten te hebben? Is het echt nodig daar telkens weer over te beginnen?
Laatst gewijzigd door KevinB op Ma Feb 27, 2012 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Schepsel

Re: Vlaamse Libelle weigert anti-islamadvertentie

Berichtdoor Schepsel » Ma Feb 27, 2012 9:06 pm

Hmm, ik vind het toch wel fijn dat de verhoudingen wat minder dierlijk zijn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Ozes

Re:

Berichtdoor Ozes » Ma Feb 27, 2012 10:07 pm

KevinB schreef:
Ozes schreef:Zwarte vrouwen vragen zich ook vaker of "Hoe kan ik een dame zijn voor mijn man, of een goede vrouw". Google maar in engels en het aantal blanken vrouwen dat op zoek is naar deze vraag is bijna nihil. Waarom zouden ze ook, wat ze missen in vrouwenlijkheid maakt de "man" wel voor ze goed. Mannen denken zich vrouwelijk te moeten gedragen om aan een vrouw te komen. Het is dus onderdeel van ons paarritueel geworden dat je of een zwarte accent moet imiteren of een halve feminist te zijn. Dit is overigens een illusie. Een vrouw kan best een beetje schrikken als ze een echte man tegenkomt, maar 99% is er juist blij mee.

Het is dan maar zeer de vraag wat je onder 'mannelijkheid' en 'vrouwelijkheid' moet verstaan, en wat een echte man of vrouw is. Daarover kun je ook weer heel verschillende visies hebben. Ik zie dat zeker niet in termen van superieur/inferieur (mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig) of in termen van overheersend/onderdanig. Ik wens mannelijkheid ook niet te definiëren in termen van 'gangster' gedoe, vechten, neuken enzovoorts.

Hoe zie jij dat, Ozes?

PS: Wat lijken sommige van jullie toch tegen zwarten te hebben? Is het echt nodig daar telkens weer over te beginnen?

Wat wie tegen zwarten heeft?
Mijn probleem is met verschillende regels voor verschillende huidskleuren, ook een verschillende portrettering van blanken en zwarten in de media. Ik vind het best dat iedereen het oke vind dat Obama's eigen vrienden openlijk zwarte racisten zijn, maar als ik dan niet eens een blanke nationalist mag zijn, is dat een beetje dubbel. Zolang je ergens hoort dat zwarte mannen specifiek worden opgehemeld, en je zo slim bent om te weten dat wanneer men blanke mannen specifiek ophemelt het bestempeld word als racisme, praat ik erover. Logisch.

Frankfurt-Marxisme= Ophemelen van minderheden & afkraken van de blanke man. En daarmee ook het afkraken of ophemelen van hen die zich met 1vd 2 identificeert of word geidentificeerd. Als een zwarte man niet boos is over slavernij en hij werkt hard word hij een uncle tom genoemd, zeker als hij dan ook nog eens republikeins stemt.En zo voort. In de echte wereld dringt 1 cultuur zich op aan een andere cultuur om diens resources, vrouwen en jonge mannen te veroveren, altijd zo geweest. Maar onderwijs leert ons af zo te denken.

Herhaling
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Feb 27, 2012 10:39 pm

Een provocatie of ben jecht zo gek? :shock: (Zou me niets verbazen.) Ik ga hier deze keer verder maar niet op reageren, maar ben wel nieuwsgierig naar de reacties van anderen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Feb 27, 2012 11:50 pm

Ozes schreef:Jezus is een nazi. Je bent te origineel!
Hou nou maar op.

Weeral zoek je te veel betekenissen in dat plaatje. Zet een mooie Jezus met een blinkende stralenkrans aan de linkerkant en die nodigt die blanke Europeaan uit om zijn beschaving te beschermen tegen de moslims dan is daar toch niks mis mee vanuit jouw christelijke optiek? Ik zou daar ook achter staan moest ik geloven in de vitaliteit van het christendom.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “België - Vlaanderen”