Asielzoekers in België en andere problemen

Ariel

Re: Asielzoekers in België en andere problemen

Berichtdoor Ariel » Di Mei 19, 2020 8:14 pm

mercator schreef:Ik heb dat ook gezien. 4 kinderen fokken, er nog wat honden en katten op na houden en heel die dierentuin willen onderhouden met 1 loon van laag geschoolde of een uitkering is gewoon crimineel en dwaas en daar hoort geen extra hulp bij. Trouwens met 4 spruiten krijg je in België een slordige 800 € kindergeld, je betaalt geen belastingen en krijgt vanalles gratis waar een ander voor moet werken.

Als je het nog een keer wil zien kan dat. :smile7:

De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Re: Asielzoekers in België en andere problemen

Berichtdoor mercator » Wo Mei 20, 2020 12:04 pm

Ariel schreef:Als je het nog een keer wil zien kan dat. :smile7:

Nee dank u. We worden elke dag wel getrakteerd op een of andere groep die het nu extra moeilijk heeft. Nu zijn het de jongeren en kinderen die zo onnoemelijk lijden en psychiese hulp nodig hebben. De rector van de universiteit van Antwerpen Herman Van Goethem bestond het om een opiniestuk te publiceren waarin hij beweert dat de jongeren nu tijdens corona het veel zwaarder hebben dan de jongeren in de tweede wereldoorlog .Toen ik dit vertelde aan mijn moeder die 10 jaar was toen de Duitsers binnen vielen was ze écht verontwaardigd: honger, kou, rantsoenbonnen, eerst Duitse bommen, dan nog veel meer Amerikaanse en Britse, op het einde opnieuw de Duitse V-bommen. En dat bijna 5 jaar lang. Dat lijkt me ook wat anders dan nu de hele dag voor tv en laptop te zitten en coronakilo's te kweken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “België - Vlaanderen”