mercator schreef:Politie helemaal afwezig. Wel regelmatig sirenes van brandweerwagens.
Zo moet het paradijs van de groenrode linksmens eruit zien.
En jij gelooft in de vrije wil van de mens? OK! Het percentage bij jou ligt op - wat schreef je ook alweer? - 5%?
Dan zijn we nu uitgeluld. Want ik kan je tenminste gelijk geven. Neem alle 'ongemak' met Oud en Nieuw. Auto's in de fik. Ik las ook dat zelfs een apotheek in brand was gestoken. De schade loopt elk jaar in meer en meer oplopende miljoenen. En waarom?
JA WAAROM?Een figuur als de in zijn tijd voortreffelijke Sadam Hoessein had op dat soort onzorgvuldige types die ontspoord zijn in onze beschaving van weleer, met een verwijzing naar Marokkaans moslimaccent, onmiddellijk een kogelregen geopend. In Irak was dat echter niet nodig. Alles was onder controle. Het uitgaansleven was een en al paradijs zonder problemen voor welke religie of nationaliteit dan ook. Irak was een vredige staat, onder een meer dan logisch bewind dat 24 uur per dag vrijheid gaf aan het genot van de mens. Kom daar maar eens om in deze vieze smerige vuile mensonterende op de sadistische walgelijke pedofiele profeet psychopaat Mohammed gefixeerde moslimgemeenschap die de politiek van het fatsoen aan het wankelen heeft gebracht tot het tolereren van de waanzin die vooral met de intrede van de islam in onze westerse wereld dermate heidense vormen heeft aangenomen dat het met onze cultuur en beschaving rap afgelopen zal zijn.
Vertrouwen stellen in de mensen van de islam staat gelijk aan je ziel verkopen aan de duivel. Ik praat in geloofsconstructies. Want we hebben hier te maken met MOSLIMS. Moslims die zich massaal manifesteren als de PARASIETEN van de 21e eeuw op onze kenniseconomie en beschaving. Moslims die behept zijn met een aversie van integreren tegen een cultuur en beschaving die duizendmaal hoger staat als de achterlijke cultuur van ALLE moslims in de wereld.