Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Ariel

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Berichtdoor Ariel » Wo Mei 09, 2018 8:40 pm

Mahalingam schreef:'Het doel is het station terug te geven aan de reiziger en de veiligheid te garanderen',
Maar hoe kan het dat de overheid erbij staat en niet voordien heeft ingegrepen?

De eerste acties starten donderdag al, en zullen indien nodig de komende weken voortduren. 'Het doel is het station terug te geven aan de reiziger en de veiligheid te garanderen', besloot Jambon.

Vandaag was er ook weer een "incident" in Brussel. Het voelde niet echt veilig voor de treinreizigers. Het was niet heel dramatisch, maar toch!!!! Paniek, paniek, en een lege stationhal.

Afbeelding

Brussel-Zuid even ontruimd: verdachte loste schot naar de grond

Getuige zag hoe man wapen trok na een ruzie met drie anderen

Prediker 10:2 De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot"

mercator

Berichtdoor mercator » Do Mei 10, 2018 1:24 pm

In Brussel valt elke dag wel iets te beleven: stakingen, betogingen, aanslagen, enorme files, instortende verkeerstunnels...maandag staking op Zaventem luchthaven, 83.000 passagiers verwacht !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 10, 2018 1:46 pm

mercator schreef:In Brussel valt elke dag wel iets te beleven: stakingen, betogingen, aanslagen, enorme files, instortende verkeerstunnels...maandag staking op Zaventem luchthaven, 83.000 passagiers verwacht !

[icon_lol.gif] Never a dull moment in Brussel. Een stad om van te houden. :cool:

Spoiler! :
Mijn Brussel, 'k zit in je binnenzak
een warme jas
je binnenstad
die mij omarmt
en verwarmt als vroeger
toen ik verdwaald en lusteloos
jouw geborgenheid verkoos
al zijn mijn dromen
nu wat droever

Hier kende ik mijn eerste lief
mijn eerste droom
eerste verdriet
hier kerfde ik haar naam nog
in jouw bomen
hier had ik vrienden
liep ik school
en raakte ook nog op de dool
hier voelde ik me vaak verloren

Mijn Brussel, al ben je erg ziek
een mollepijp
een braakland
in ruïne ken ik jou niet
ach je bent wreed veranderd
al ben je als een lelijk huis
toch voel ik me hier veilig thuis
als nergens anders

mijn eerste droom
eerste verdriet
in jouw bomen
hier had ik vrienden
liep ik school

Mijn Brussel, ik verlies me weer
enn loop je straatjes op en neer
ze zijn jouw duizend armen
hoe vaak liep ik hier toen
niks om handen niks te doen
gewoon mijn tijd wat te verdromen

mijn eerste droom
eerste verdriet
in jouw bomen
hier had ik vrienden
liep ik school
Prediker 10:2 De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 10, 2018 2:01 pm

Ook weer opgelost. icon_thumbup.gif

Het schietincident in het treinstation Brussel-Zuid, dat gisteren voor een hoop paniek zorgde, is te wijten aan een familievete. Dat maakte het Brusselse parket vandaag bekend. De dader werd gisteren al geïdentificeerd maar kon nog niet worden opgepakt.

Er werden verschillende mensen verhoord. "Onder meer uit deze verklaringen blijkt dat een vete tussen twee families, die al jaren teruggaat, aan de basis zou liggen van het schietincident", meldt Van Wymersch. De dader wordt momenteel "actief opgespoord".

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Mei 10, 2018 4:03 pm

Eerst werd er gesproken over voetzoekers, maar wat later meldde de politie dat er wel degelijk een schot was gelost.

Dus eigenlijk niks aan de hand. Slechts één schot. Hier in Diemen (Diemen-noord) heb ik wel vaker schoten achter elkaar gehoord. Nou en? Maar . . . de waanzin ten top. Omdat het hier om een stationshal of vliegveldhal gaat denkt iedereen gelijk aan wat er vroeger is gebeurd. Maar dat was toen een immense explosie die tot ver in de omtrek te horen was. De mens en vooral de leidinggevende mens is ziekelijk gestoord. Het wordt met de dag erger en erger. Waar moet dit in godsnaam naar toe dat men voor één keutel de sanitaire hulpverleningsontsmettingsdienst inschakelt?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Mei 11, 2018 5:10 pm

Afbeelding

De macht van het woord.
Het had zich rondgesproken dat er een razzia zou komen.
Transmigranten ontvluchten Noordstation na gespierde uitspraken minister Jambon
Vanaf komende maandag worden grootschalige politieacties verwacht tegen de transmigranten die in en rond het Brusselse Noordstation kamperen. Maar de gespierde aankondiging van minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) eerder deze week dat er donderdag al extra acties zouden zijn, overtuigde het overgrote deel van de gelukzoekers woensdagavond om met de hulp van het Burgerplatform voor Vluchtelingen elders onderdak te zoeken.

De vloer van het Brusselse Noordstation lag er gisterochtend vuil en verlaten bij. Her en der lag er afval van de voedselbedeling voor de transmigranten van de avond voordien, maar de gestrande gelukzoekers zelf waren er in de vroege ochtend niet te bespeuren. Van een massale politie-ontplooiing was evenmin sprake.
https://www.demorgen.be/binnenland/transmigranten-ontvluchten-noordstation-na-gespierde-uitspraken-minister-jambon-b083bda7/

Zou het samenscholen soms ook komen omdat het Noorderstation een voederplaats is?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

King George

Het gelijk van Donald Trump; Brussel is een hell hole.

Berichtdoor King George » Ma Mei 14, 2018 10:35 am

Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jul 12, 2018 1:40 pm

Politieman zwaargewond na aanval van ( kuch) jongeren

Agenten van de Brusselse politie zijn dinsdagnacht na hun diensturen aangevallen door jongeren. Eén agent kreeg een kassei tegen het hoofd en moest naar het ziekenhuis.

Enkele hechtingen en mogelijk blijvende gehoorschade is de zware tol die een agent van de politiezone Brussel Hoofdstad Elsene moet betalen na een onrustige dinsdagnacht in Brussel. De man had er net zijn shift op zitten en wilde met collega’s naar huis toe, maar werd aangevallen door jongeren op de Antwerpsesteenweg. Die gooiden met flessen en stenen naar hun wagen.

Eén kassei vloog door het open raam tegen de slaap van de agent. Hij was meteen buiten bewustzijn. Pas in de ziekenwagen kwam hij weer bij, maar het zag er lange tijd niet goed uit voor de man. Uiteindelijk mocht hij woensdagmiddag het ziekenhuis verlaten.

Grote frustratie bij collega’s

Het zijn jongeren uit de wijk van de Antwerpsesteenweg die volgens enkele agenten al langer problemen veroorzaken. Ook een drietal voertuigen van agenten raakte dinsdagnacht beschadigd. ‘Het probleem sleept er al meer dan een jaar aan en er wordt niks aan gedaan. Dit leidt tot grote frustratie bij de collega’s’, klinkt het. Agenten worden in de buurt wel vaker door de ‘jeugd’ op de proef gesteld en kregen zelfs al de raad om er tussen te komen met ‘de nodige voorzichtigheid.’

Camerabeelden

Verdachten zijn er na het zware voorval van dinsdagnacht nog niet opgepakt. ‘Maar we nemen dit wel serieus op’, zegt Gilles Dejemeppe van het Brusselse parket. ‘Er werd een onderzoek opgestart voor vrijwillige slagen en verwondingen ten aanzien van politieagenten. Mocht later blijken dat de verdachte bewust het hoofd viseerde van de agent, kan dat nog worden opgetrokken naar een dossier voor poging doodslag. We hopen alleszins een verdachte te identificeren met behulp van de camerabeelden.’

mercator

Berichtdoor mercator » Do Jul 12, 2018 5:04 pm

Moet je weten dat dat politiebureau vlak bij het Maximiliaanpark ligt, de geliefde kampeerplaats van honderden illegalen en linkse Gutmenschen en antifa tuig. Het verschil met de illegalen is dat het tuig elke avond in hun eigen comfortabele bedjes gaat slapen. Ze jutten wel de illegalen op om weerstand te bieden aan de politie en daar zien we dus de resultaten van. Hoewel ze nooit zullen weten wie nu juist de stenen heeft geworpen, liever dàt potje gedekt houden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Jul 13, 2018 10:57 am

mercator schreef: Hoewel ze nooit zullen weten wie nu juist de stenen heeft geworpen, liever dàt potje gedekt houden.

"We mogen niet optreden om de boel rustig te houden." Laat dat tot u doordringen. Criminelen zijn de baas. En dan maar klagen dat ze niet genoeg politieagenten vinden.

Afbeelding

Terug naar “België - Vlaanderen”