Abu JahJah en Movement X

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Neeee! die keizer wilde niet alleen belasting innen maar ook als een god vereerd worden.
En wat is daar mis mee ? Een wel degelijk bestaande god/keizer kan toch veel meer presteren dan een abstractie,zeker als hij wat legioenen onder zijn bevel heeft ? Wat hebben Jahweh en Allah al voor hun aanbidders weten klaar te maken ?
Als Wilders aan de macht komt en alle moslims buiten gooit wil ik maar wat graag de Grote Geert aanbidden mocht die dat aangenaam vinden [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door sjun »

Dat heeft iets met de lerende traditie te maken n de cultuur va leven waarin kinderen wordt aangeleerd talenten te benutten en kansen te grijpen. Het resutaat daarvan is een behoorlijke peiler onder de `europese cultuur geworden. Gelukkig was Baruch de Spinoza destijds gewoon veilig in zijn stad. Als gevolg van de influx uit meer achtergebleven gebieden en te gering gehandhaafd beleid op bevordering van de leefbaarheid geldt dat niet langer voor soortgelijke cultuurdragers in de lage landen. Het tij valt natuurlijk altijd te keren.

Terzake Abu Jahjah had Theo van Gogh het destijds al goed gezien: :greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:
mercator schreef:
Pizzaman schreef: Eens kijken of ze er dan nog 10 gaan fokken, zo ja dan betalen ze ze wel zelf in ieder geval.
Dat gaat ons idd een hoop centen opleveren maar het fokgedrag van moslims en negers zal hetzelfde blijven. In hun broedgebieden planten ze zich toch ook voort zonder enig verantwoordelijkheidsbesef ?
En vergeet de joden niet! Het staat in de bijbel! Ze neukten als ratten zonder discipline. Dat was de Farao ook al opgevallen. Iedere simpele geest weet te bedenken dat voor het zingen de kerk uitgaan levens bespaart. Eigenlijk hebben (gelovige) joden de reputatie een dom volk te zijn. Niemand die mij kan tegenspreken! Tenminste, wanneer hij in het woord Gods zijn geloof stelt. [icon_lol.gif] icon_thumbup.gif
Het staat ieder met succes in het leven natuurlijk vrij aan te fokken naar believen, zo lang die dat zelf betaalt.
Maar ik denk niet dat de Joden destijds kinderbijslag kregen. Verder is IQ zowel aangeboren als aangeleerd.
Trouw je met een slim persoon dan schijnen er slimmere kinderen uit t komen, leer je die wat goeds dan worden ze ook slimmer.

Maar als moslims en negers aan blijven fokken dan worst dat gewoon constant "onder curatele". Dat schept werkgelegenheid,
en je maakt mij niet wijs dat er geen slimmere zijn. Die filteren zich dan vanzelf wel uit, ik ken er een heleboel die stemmen gewoon op de PVV.
En die willen ook niks meer te maken hebben met degenen die trachten de Middeleeuwen zo dichtbij te brengen dat de aap-afstamming in zicht komt.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Pilgrim »

Abou Jahjah is niet langer columnist voor De Standaard na omstreden uitspraak

09-01-17 - Ann Van den Broek

"By any means necessary! #FreePalestine". Met die post op sociale media verdedigt de Belgisch-Libanese activist Dyab Abou JahJah de aanslag op een groep Israëlische soldaten in Jeruzalem. De uitspraak schiet in het verkeerde keelgat van onder meer staatssecretaris Theo Francken (N-VA) en Joods Actueel. Abou Jahjah mag na zijn uitspraken ook niet langer columns schrijven voor De Standaard.

"Ziek", noemt staatssecretaris van Asiel en Migratie Theo Francken de uitlating van Dyab Abou Jahjah over de aanslag van gisterenmiddag in Jeruzalem op Twitter. Een Palestijn reed toen met een truck in op een groep Israëlische soldaten. Vier van hen kwamen om, zeker vijftien geraakten gewond. De dader werd door de soldaten doodgeschoten.

Maar volgens Abou Jahjah mag die aanslag niet gezien worden als een daad van terreur, verduidelijkt de activist en publicist nog in latere Facebook- en Twitterposts. "Een aanslag op soldaten van de bezetter in bezet gebied is geen daad van terrorisme. Het is een daad van verzet. Dat is een erkend recht in het internationaal recht. #FreePalestine".

Op zijn blog verdedigt hij zijn standpunt uitgebreid. "Een ding staat als een paal boven water", schrijft hij, "de chauffeur van de truck was een Palestijn die in bezet gebied leeft en die een groep soldaten aanviel. Los van zijn ideologische voorkeuren en los van zijn lidmaatschap tot een organisatie, heeft iedere Palestijn het recht om zich te verzetten tegen de bezetter. Dat recht is vastgelegd in de Conventie van Genève." Stel dat de dader toch in opdracht van IS handelde, dan zou dat bijzonder jammer zijn, aldus nog Abou Jahjah, want dat zou betekenen dat IS de Palestijnse strijd wil kapen en besmeuren.

'Extremist'
Een uitleg die bij Abou Jahjah's tegenstanders hoe dan ook in bijzonder slechte aarde valt. "IS-terreur verheerlijken, als het maar tegen Israël is, is alles goed", aldus Theo Francken. De staatssecretaris ploos ook prompt uit wie de uitspraken van Abou Jahjah wel leuk vond, per post zijn dat overigens enkele honderden sympathisanten, en kwam zo uit bij onder meer PVDA-politicus en Antwerps provincieraadslid Kris Merckx.

Joods Actueel is op haar website evenmin niet te spreken over de statements van Abou Jahjah. “Dit is Abou Jahjah zoals wij hem al langer kennen, een extremist en aanhanger van terreur die nogmaals zijn ware gelaat toont”, aldus Michael Freilich van Joods Actueel. De Joodse gemeenschap vreest dat de goedkeuring van aanslagen op Israëli's de kans verhoogt dat er ook bij ons nieuwe aanslagen zullen plaatsvinden.

De krant De Standaard, waar Abou Jahjah de laatste drie jaar een wekelijkse column had, neemt na de statements per direct afscheid van haar columnist. "Hij keurt Palestijns verzet ‘met alle noodzakelijke middelen’ goed. Daarmee plaatst hij zich buiten de grenzen van het publieke debat dat De Standaard op haar eigen platformen wil voeren", aldus hoofdredacteur Karel Verhoeven.

http://www.demorgen.be/buitenland/abou- ... -baf5859f/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door King George »

Dus Abu moet weer voor zichzelf rechtvaardigen dat hij van een uitkering moet leven? Wel, in dat geval is hij een parasiet en geenszins van de orde de rechtvaardigen. Waarvan akte. Want de rechtvaardigen bevinden zich onder ons, wij de werkenden, wij de belastingbetalers die alle recht van spreken hebben kritische vragen te mogen stellen over de belasting over ons zuur verdiende loon naar hard werken. Dat is kritisch belastinggeld volgen. En let wel: Het morele gelijk ligt bij het volk. En niet bij Abu Jahah. En die Abu, kwam hij niet vanuit Libanon op hangende pootjes terug om weer een uitkering op te kunnen strijken? Mogen wij onszelf kritisch afvragen of hij ook maar enige cent belastinggeld waard is geweest? Mijn antwoord is dat hij geen ene cent van ons belastinggeld waard is of het moet al zijn afvoer in een of ander vervoermiddel zijn met inachtneming van alleen zijn afvoer bij enkele reis. En voor de rest is hij geen ene belastingcent over mijn eigen zuur verdiende loon naar hard werken waard. Hij dient te worden afgevoerd naar het putje. Dat is de enige eindbestemming die hem toekomt. Hij is en blijft een loser die waar hij ook komt nooit en te nimmer ook maar enige meerwaarde heeft bewezen. Abu Jajah? Ik zeg: Weg ermee!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
"Een aanslag op soldaten van de bezetter in bezet gebied is geen daad van terrorisme. Het is een daad van verzet. Dat is een erkend recht in het internationaal recht.
Daar zit wel wat in vanuit de gedachte van oorlog en geweld, ware het niet dat die soldaten er nu juist waren om de vrede te rechtvaardigen en te handhaven. IN IEDERS BELANG. Zo zou je ook de blauwhelmen in oorlogsgebied mogen afslachten volgens de beginselen van het mohammedanisme. Do moslimleer staat ook haaks op de leer van christenen en joden. Maar ach, van waanzinnigen die de leerstellingen van de historische oorlogscrimineel Mohammed hoog in hun bol hebben staan, kun je zulke uitspraken verwachten. Immers, de aanhangers van het mohammedanisme zijn in alles contra op onze kennisbeschaving. Wat voor ons als onrechtvaardig geldt, betekent voor hen rechtvaardigheid. LEES DE KORAN!

Mohammedanen zijn trotse parasieten die op ons neerkijken en ons verachten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door mercator »

King George schreef:Dus Abu moet weer voor zichzelf rechtvaardigen dat hij van een uitkering moet leven?
"Dat is de prijs die ik voor mijn idealen moet betalen" zegt Abu Chacha grootmoedig. Wat niet klopt natuurlijk, de Belgische bevolking betaalt die prijs via zijn werkloosheidsuitkering.
Wat vooral ergerlijk is, is dat een zgz. kwaliteitskrant als De Standaard volle 3 jaar lang die elke week een stukje liet schrijven . Ik heb dat nooit gelezen maar ik kan me voorstellen dat het altijd hetzelfde stukje was: moslims zijn beklagenswaardige slachtoffers van bekrompen Vlaams racisme.
Aboe mocht natuurlijk de hele avond zijn verongelijkt zegje komen doen op de Vlaamse teevee. Vooral zijn argument dat de Hamas helden binnen het oorlogsrecht handelen door Israëlische bezetters uit te roeien werd erg gesmaakt door zijn dieproede intellectuele broeders.
Vanuit die gedachte voel ik mij dus ook bezet. Ik ga een dikke truck pikken en wat rondrijden de vrijdagmiddag bij de moskee want ik voel mij ook bezet door die moslims daar. Zeeuws Vlaanderen wordt sinds 1815 bezet door Nederlanders dus...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Manon »

Woordspelletje:

Abou Jahjah
Abou Blahblah
Abou Dahdah
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door mercator »

Manon schreef:Woordspelletje:
Abou Jahjah
Nieuw in de snoepafdeling:

de Abou Chacha

Koekje met romige caramel
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door sjun »

Afbeelding
de rattenvanger van Borgerhout

Een beklijvende plaat waaruit Abu's karakter spreekt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door mercator »

sjun schreef:de rattenvanger van Borgerhout

Een beklijvende plaat waaruit Abu's karakter spreekt.
In Borgerhout heeft die bij de Marokkaantjes aldaar geen of weinig invloed. Wel bij de blanke groene en linkse "denkers"". Jahjah is bij de Hezbollah geweest in Libanon, een Sjiïtische bende en dat zijn voor de Soenitische mocro's afvalligen die allemaal dood moeten. Dat is het komische met Jahjah. Hij ziet zichzelf als de spreekbuis van de gediscrimineerde Belgische moslims maar hij spreekt alleen voor zichzelf en een handvol Marxistische types.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Pilgrim »

Onrust in Den Haag over komst Abou Jahjah

9 feb 2017, Marieke van Essen

Afbeelding

DEN HAAG - De komst van de Belgische activist Abou Jahjah naar de Schilderswijk zorgt voor onrust in Den Haag. De oprichter van de controversiele Arabisch-Europese Liga gaat vanavond in Theater De Vaillant zijn boek ’Pleidooi voor Radicalisering’ presenteren, maar dat stuit op felle kritiek van onder andere de PVV, die de bijeenkomst wil verbieden.

„Deze man is een notoire jodenhater en huisvriend van Hezbollah, die in het verleden heeft gezegd de sharia via democratie te willen invoeren”, zegt raadslid Elias van Hees. „Daarom is dit een slecht signaal naar de wijk en een schoffering van de Haagse belastingsbetaler, want De Vaillant krijgt subsidie van de gemeente.”

Het college vindt echter dat de geplande bijeenkomst gewoon door kan gaan. In reactie op vragen van de PVV verwijst de burgemeester naar een optreden van de extreemrechtse Zuid-Afrikaanse zanger Steve Hofmeyr in cafe Dudok, die vorig jaar ook niet verboden werd. „Juist in een stad van vrede en recht, staat het garanderen van het recht van vrijheid van meningsuiting voorop, ook als het om meningen gaat die omstreden zijn”, schrijft het stadsbestuur.

De politie zegt op de hoogte te zijn van de bijeenkomst en bij eventuele onrust ’klaar te staan’. Het theater liet gisteren weten extra maatregelen, in de vorm van toezicht bij de deur, te hebben genomen.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik begin nu toch te twijfelen of ik nog wel op de PVV moet gaan stemmen.

Het verbieden schijnt de PVV langzamerhand als monopolierecht te willen beschouwen. Want dit is niet de eerste keer.
Het boek Koran verbieden, omdat Mein Kampf verboden is, vind ik duidelijk, begrijpelijk en consequent. Was trouwens ook een voorstel van mij aan Wilders. Maar iedere keer mensen met een andere mening, die niet strookt met de visie van de PVV, de mond te willen laten snoeren, doet de PVV geen goed. Ik hou niet van dat kinderachtige gedoe. Zo ben ik ook weggelopen bij de Jehovah's Getuigen. In mijn ogen waren ze niet serieus (meer) en vergaten ze consequent te zijn.

De PVV moet oppassen om haar geloofwaardigheid niet te verliezen. Misschien ga ik op Thierry Baudet stemmen. Als iets mij irriteert wil ik er vanaf. Geleerd van Jezus: "Als u arm u in de weg zit, hak hem dan af." Jezus wist wel raad met menselijke problemen. Ik onderzoek graag alle dingen om het goede te behouden. Uiteraard ben ik nog altijd zeer content met mijn beide armen.

Laat de stank van het mohammedanisme rustig zijn werk doen. Niet mee bemoeien Wilders! We leven in een democratie. De mensen moeten zichzelf overtuigen via waarneming en verstand gebruiken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Laat de stank van het mohammedanisme rustig zijn werk doen. Niet mee bemoeien Wilders! We leven in een democratie. De mensen moeten zichzelf overtuigen via waarneming en verstand gebruiken.
Zeg je dat alleen omdat de PVV Abou Jahjah liever niet in Den Haag ziet Hans?

Het is dus een gemeentelijke beslissing. . Wilders heeft niks met dat besluit te maken. Maar blank links en getint mohammedaans Nederland beleefde weer een geweldige avond. Abou Jahjah is een top kerel als ik die nederlanders moet geloven. Niks mis mee. Dus niks geen stank, alleen maar lovende woorden en een soort van verering. Ook door blanke gastjes die net uit hun luier zijn.

Afbeelding

Kijk even naar het filmpje en zie hoe hij met zijn charisme Hollanders in zijn net strikt.
Onder grote belangstelling presenteerde Dyab Abou Jahjah (45) donderdagavond zijn boek 'Pleidooi voor radicalisering' in het Haagse theater De Vaillant. Het bezoek van de Belgische schrijver en moslimactivist was niet onomstreden. Zo pleitte de PVV in Den Haag zelfs voor een verbod, maar dat weerhield meer dan honderd mensen er niet van om de boekpresentatie bij te wonen.

Over alle commotie rondom Abou Jahjah's komst halen bijna alle aanwezigen hun schouders op. 'Het is wel apart dat in sommige kranten en andere media hij wordt weggezet als gevaarlijk en radicaal, terwijl hier iemand voor je zit die geen politieke kleur wil bekennen', zegt een jonge bezoeker. Een vrouw vult hem aan: 'Ik denk dat mensen bij wie het een hoop stof doet opwaaien helemaal niet naar de inhoud kijken.'

Met zijn boek wil Abou Jahjah een discussie uitlokken over de invulling van een democratie. 'Ik denk dat iedereen het erover eens is dat er zaken moeten veranderen. Dat is juist de voedingsbodem van radicalisering. Mijn verhaal is: wij moeten met een alternatief project komen. Ook radicaal, in de zin dat het over fundamentele veranderingen gaat. Maar een constructief radicaal project.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door sjun »

Afbeelding

Abou Jahjah is in mijn optiek evenals Palestijnse democratie gecultiveerde Fata Morgana. Sommige mensen zijn blij met een lege huls en zij laten graag anderen betalen aan de maatschappelijke meerkosten die het ding genereert. Zolang hij de ratjes van de straat houdt doet hij in elk geval nog iets goeds al kost hij zijn leven lang de Belgische maatschappij geld aan uitkeringen. In plaats van verbieden pleit ik voor openbaar maken zodat iedereen goed zicht krijgt op de gapende leegte en het gezwatel om dat te verbergen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Ariel »

sjun schreef:. In plaats van verbieden pleit ik voor openbaar maken zodat iedereen goed zicht krijgt op de gapende leegte en het gezwatel om dat te verbergen.
Het probleem is dat veel mensen die niks van Islam afweten niet door zijn mooie praatjes heen kunnen kijken, en wat hij zegt voor waarheid aannemen. Je moet namelijk wel veel kennis van islam hebben om precies te weten dat wat hij zegt niet klopt.

De man is een wolf in schaapskleren.

Ik hoor liever een extremistische salafist die de waarheid over Islam verteld, dan Abou Jahjah die om de hete islam brij heen draait, en zo sommige simpele zielen de verkeerde informatie verstrekt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
sjun schreef:. In plaats van verbieden pleit ik voor openbaar maken zodat iedereen goed zicht krijgt op de gapende leegte en het gezwatel om dat te verbergen.
Het probleem is dat veel mensen die niks van Islam afweten niet door zijn mooie praatjes heen kunnen kijken, en wat hij zegt voor waarheid aannemen. Je moet namelijk wel veel kennis van islam hebben om precies te weten dat wat hij zegt niet klopt.
Ja, dat is natuurlijk ook weer waar. Het zijn de trieste revenuen van onwetendheid die islam in de kaart spelen. Zolang mensen vertrouwen hebben in mensen die een aardige indruk maken, maar hoe dan ook fanatieke islamieten zijn die de perverse vieze smerige pedofiele sadistische Arabische historische oorlogsmisdadiger Mohammed een warm hart toedragen zoals post nazi's dat bij Hitler doen, zal het plassen tegen de wind zijn, vechten tegen de bierkaai, parels voor de zwijnen.

Heel belangrijk: de media! Het wachten is op de media. Verwijder al die linkse land- en cultuurverraders bij de media en vervang deze door kenners van de achterlijke weerzinwekkende haaks op onze beschaving staande parasietenreligie islam, van wie de volgers niets met onze beschaving te maken wil hebben. Het enige waar mohammedanen op uit zijn is een dubbel paspoort en het kunnen parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving. Weg ermee!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Abu JahJah en Movement X

Bericht door sjun »

Aangezien dat nog niet zo eenvoudig gaat kan ieder alvast een eigen verantwoording opnemen om vrienden, bekenden, collega's en familie met alternatieve media bekend te maken en zich zelf goed in te lezen met betrekking tot immigratie, integratie en islam zodat er altijd weerwoord bij de hand is in geval van al te selectieve werkelijkheidsverwoording. Hierbij is het zaak zelf niet als een platzeikende betweter over te komen maar met een grap of nadenker mensen op termijn te winnen om het in elk geval eens te proberen. Eenmaal gezien maakt nooit meer ongezien.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie