Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door Ariel »

Een agent in Brussel bedreigde een collega met zijn dienstwapen na een discussie tijdens het manifestatie Brussel. Is dat waar, of is dit weer een overdreven reactie van een moslim.
Tijdens de manifestatie zondag in Brussel in het zog van de terreuraanslagen in Frankrijk, kregen twee agenten van de politiezone Brussel Hoofdstad Elsene een meningsverschil over een religieuze kwestie. Een van beide agenten greep zijn dienstwapen en bedreigde zijn collega.

Brussels burgemeester Yvan Mayeur tilt zwaar aan het incident en verordende onmiddellijk een onderzoek. Hij preciseerde dat indien een en ander waar blijkt te zijn, dit om een uiterst zware overtreding gaat.

De woordvoerster van betreffende politiezone verklaarde dat een gerechtelijk dossier en een intern onderzoek werden geopend. Ze gaf verder geen commentaar.

De twee agenten, één van Belgische en één van Marokkaanse afkomst, begonnen te bekvechten over godsdienst in een politiecombi, waarin nog drie andere personen zaten. Het kwam tot een scheldpartij waarop de Belgische agent zijn dienstwapen trok en het op zijn collega richtte. Die diende op een Brussels politiecommissariaat klacht in.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door Manon »

In andere kranten gaat het over BELGISCHE agent (lees: een autochtoon) die zijn MAROKKAANSE (lees : een bipatride allochtoon) collega bedreigde.

Fout natuurlijk, daar niet van.

Moest het andersom geweest zijn, dan hadden we nooit mogen weten dat de bedreiger een bipatride Marokkaan was, en bovendien was het zo'n fait divers dat het nooit de krant had gehaald.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door sjun »

Het net niet weg dat ook die witte zich niet tot het trekken van een wapen tegen een collega moet laten provoceren. Duidelijk geen ME materiaal. Zo'n jongen kan beter het verkeer gaan regelen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door Manon »

sjun schreef:Het net niet weg dat ook die witte zich niet tot het trekken van een wapen tegen een collega moet laten provoceren. Duidelijk geen ME materiaal. Zo'n jongen kan beter het verkeer gaan regelen.
volledig akkoord. Toch zou ik wel eens willen weten wat de Allah-litieman heeft gedaan om hem zover te krijgen. Het is wel héél stil daarover, dus de vraag is: was het wel helemaal waar?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door mercator »

sjun schreef:Het net niet weg dat ook die witte zich niet tot het trekken van een wapen tegen een collega moet laten provoceren. Duidelijk geen ME materiaal. Zo'n jongen kan beter het verkeer gaan regelen.
De terroristen in Verviers waren van plan zich als politie agenten te verkleden dus zo raar is dat niet. Kort gezegd zou ik als politie agent geen enkele Mohammedaanse collega meer vertrouwen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door stropke »

mercator schreef:
sjun schreef:Het net niet weg dat ook die witte zich niet tot het trekken van een wapen tegen een collega moet laten provoceren. Duidelijk geen ME materiaal. Zo'n jongen kan beter het verkeer gaan regelen.
De terroristen in Verviers waren van plan zich als politie agenten te verkleden dus zo raar is dat niet. Kort gezegd zou ik als politie agent geen enkele Mohammedaanse collega meer vertrouwen.
Ik zou überhaupt geen moslim bij de flikken toelaten. Hun gedachtegoed, cultuur, politieke visie, normen-waarden zijn totaal tegengesteld aan onze. Hoe moeten zij dan de onze verdedigen\beschermen? Da kan toch niet.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door sjun »

Die geëxecuteerde agent was een ingepaste moslim die gewoon zijn werk deed. Voor zover mij bekend was er met hem niets mis. Niet elke moslim hanteert dezelfde onbeschaving als de profeet der moslims en zijn gezellen. Juist die meer beschaafde moslims zonder uitgestoken lange tenen kunnen bondgenoten worden als zij beseffen wat ook hen te wachten staat als de Europese samenleving meer Mohammedaans wordt. Het lijkt me wel weer logisch dat er voor iedere sollicitant bij politie en leger een uitgebreide screening voorzien van psychologische tests plaatsvindt om al in een vroeg stadium deviante gedragspatronen op te kunnen merken en een opleiding daarop af te kappen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door sjun »

Manon schreef:
sjun schreef:Het net niet weg dat ook die witte zich niet tot het trekken van een wapen tegen een collega moet laten provoceren. Duidelijk geen ME materiaal. Zo'n jongen kan beter het verkeer gaan regelen.
volledig akkoord. Toch zou ik wel eens willen weten wat de Allah-litieman heeft gedaan om hem zover te krijgen. Het is wel héél stil daarover, dus de vraag is: was het wel helemaal waar?
Helaas kunnen wij niet blind op verpolitiekte massamedia vertrouwen. Wij kunnen slechts weten waarover bericht wordt en dan maar hopen dat er via doorvragen en extra berichtgeving uit andere bronnen mogelijk nog iets meer aangaande de beschreven voorvallen bekend wordt. Gezien de voorlichtingsoffensieven over het heil van Europa lijkt het me heel goed in het achterhoofd te houden dat niet alles dat stellig wordt beweerd of geschreven automatisch waar is. Zo nu en dan is er sprake van welbewust spinnen en framen om de neuzen de door de berichtgever gewenste kant op te krijgen.
Laatst gewijzigd door sjun op zo feb 08, 2015 11:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Agent bedreigt collega tijdens ruzie religie

Bericht door Manon »

Ik heb ondertussen zo'n donkerbruin vermoeden dat men alle berichtgeving een beetje manipuleert. Hoe kom je daar nu toch op, hoor ik jullie al denken.

Wel, als we alle voorvalletjes moesten horen die onze brave verrijkertjes in een negatief daglicht stellen (afgaande op de gevangenispopulatie en de taakstrafjes) dan zou er verder amper nieuws te vertellen zijn.

De stoute flik die zijn collega bedreigde, kan enkel worden verteld als de kleurtjes correct zitten;
Gisteren een TV programma (brits uiteraard)

- twee WITTE snotneuzen stelen snoep in de winkel van een brave hardwerkende pakistaan Hassan.
- Hassan is heel behulpzaam bij de politie
- de dochter (gesluierd) van de pakistaanse hard werkende taxichauffeur is gehuwd met een WITTE Engelsman (moet je maar eens proberen sé)
- ze gaan dan nog eens een kindje adopteren
- maar let op: het gevonden kind is mogelijks half of heel moslim (spijtig genoeg kunnen ze het niet meten aan het DNA), DUS moet het toch wel een moslimadoptieouder krijgen!
- op slag wordt de vondeling voor alle zekerheid (stel nu maar eens dat het moslim is) de koranteksten voorgelezen, want anders lukt dat niet meer op latere leeftijd...

enfin, verder ben ik slaap gevallen denk ik, na zoveel hersenspoeling. Ik begin dan namelijk aan mezelf te twijfelen. Net alsof de paus homosexueel is en rode sloefjes draagt - och nee, verkeerd voorbeeld, dat was al zo bij Benedictus.
nou ja.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie