Prins Laurent leert arabisch en spreekt met de doden.

Manon

Prins Laurent leert arabisch en spreekt met de doden.

Berichtdoor Manon » Vr Feb 20, 2015 10:08 am

ja hoor.

Prins Laurent: ‘Ik praat dagelijks met de doden’

Prins Laurent blijft verbazen. In een exclusief interview met de Franstalige krant La Dernière Heure heeft de prins twee van zijn verborgen kanten onthuld: hij is ten zeerste geboeid door het Arabisch en de koran en bovendien kan hij sinds zijn coma praten met de doden.

Het gerucht deed al een tijdje de ronde: prins Laurent die in zijn vrije tijd privéles nam om Arabisch te leren lezen. Voor het eerst heeft de prins die geruchten ook bevestigd, in een interview met La Dernière Heure. Voor prins Laurent is het bovendien belangrijk dat niet alleen hij, maar ook zijn kinderen het Arabisch kennen. Daarom geeft een Arabische dame zijn drie oogappels privéles om de taal te leren.

‘Het Arabisch is een extreem rijke taal en bovendien leer je door de taal ook de mentaliteit van de mensen kennen. Ik lees ook vaak in de Koran: het is het enige boek dat voor alle Arabisch-sprekenden is geschreven en dat ook voor ons toegankelijk is. Mijn kinderen kennen voorlopig enkel het alfabet, maar Claire vindt het allemaal fantastisch!’

De prins heeft daarnaast nog een andere belangrijke fascinatie: de dood. Sinds hij een jaar geleden wegzakte in een coma na longproblemen, spreekt hij dagelijks met zijn ‘spirituele voorvaderen’. ‘De dood is bijzonder fascinerend. Ik ben er zeker van dat ik op een dag al mijn dierbare overledenen terugzie. Ook nu heb ik dagelijks contact met twee overledenen die ik enorm graag zie. Als je iemand graag ziet, dan verdwijnt die band nooit’, aldus de prins.

Laurent verklaart bovendien dat hij nog dagelijks de nawerkingen voelt van zijn coma. ‘Vorig weekend lag ik nog in het ziekenhuis, deze keer wel voor andere redenen. Ik zat met een lumbago, daarom kon ik niet aanwezig zijn bij de herdenking van de ramp in Buizingen’, verklaart de prins zijn afwezigheid.

Wij betalen prins Laurent jaarlijks zo'n 211.600 à 213.900 euro/jaar + maandloon van 4.500 euro
Prins Laurent is elfde in rij voor de troonopvolging.
Me dunkt is dit toch wel een riante uitkering voor iemand met een vijsje los.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Re: Prins Laurent leert arabisch en spreekt met de doden.

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 10:46 am

Er zijn meer gekroonde hoofden geweest in de Lage Landen met een geestelijke afwijking .Zo hadden we Karel de Stoute ,Johanna de Waanzinnige en Boudewijn de Kwezel. Laurent wordt dan Prins Laurent de Zwakzinnige.
Of anders is hij juist heel slim en doorziet hij dat binnenkort Arabisch de voertaal in België gaat worden .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 10:48 am

Manon schreef: Daarom geeft een Arabische dame zijn drie oogappels privéles om de taal te leren.

Dat die dan maar wat op past, de hitsige reputatie van het Belgische Vorstenhuis kennende.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Feb 20, 2015 11:18 am

Voor prins Laurent is het bovendien belangrijk dat niet alleen hij, maar ook zijn kinderen het Arabisch kennen.

Harstikke handig als Belgie over een aantal jaren Islamitisch is. Zijn oogappels kunnen dan straks zonder problemen een islamitisch paradijs ingeschoven worden als kindvrouw van één of andere sheik.

Ik ben even iets meer over de geestelijke toestand van deze zot gaan lezen.

Hier wat qoutes uit andere kranten.

"Ik spreek sindsdien met twee à drie spirituele voorvaderen", zegt hij, al wil hij hun namen niet geven. "Ik heb er elke dag contact mee. Ik praat met ze, ook al zijn ze dood. Ze antwoorden ook. Niet met woorden, maar met tekens of signalen. Ik begrijp wel dat sommigen dat idioot vinden, maar het is gewoon zo.

Lijkt me moeilijk praten zo met tekens of signalen. Misschien kan Laurent beter doven gebarentaal leren.

'Ik heb vanuit mijn fascinatie voor de Arabische taal naar de Koran gegrepen, niet vanuit de religie naar het Arabisch. Dat is een groot verschil', legt de prins uit. 'De Koran is het enige boek dat geschreven is voor alle Arabischsprekenden, dat geschreven is in een Arabisch dat voor iedereen toegankelijk is. Maar ik ben niet bekeerd, neen.'

Nee nog niet. Dat komt nog.

Of hij het Arabisch belangrijker vindt dan het Nederlands voor zijn kinderen, zegt hij niet. 'Geen enkele taal staat boven de andere', maar: 'Als mijn kinderen vragen stellen over de talen die ze moeten leren, dan geef ik voor het Arabisch als reden dat het een fascinerende taal is die hen toelaat om de cultuur van de Arabieren te begrijpen. Voor het Nederlands is de reden dat er zes miljoen Nederlandstaligen in dit land wonen.'

Zijn dochter kunnen de cultuur van de arabieren ook begrijpen als ze een paar weken logeren in een moslimwijk in Brussel of Antwerpen. Dan kunnen ze de cultuur niet alleen begrijpen, maar ook aan de lijve ondervinden. Is dat niet een stuk beter?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 11:43 am

Ariel schreef: dan geef ik voor het Arabisch als reden dat het een fascinerende taal is die hen toelaat om de cultuur van de Arabieren te begrijpen. Voor het Nederlands is de reden dat er zes miljoen Nederlandstaligen in dit land wonen.'

[/quote]
Dus die 6 miljoen Vlamingen hebben geen cultuur die het waard is om te begrijpen. Dat Nederlands leren is er alleen maar bij omdat er nu eenmaal zoveel Vlamingen zijn. Die zijn ook nuttig om de riante levensstijl van de prins te betalen. Arabieren en Walen doen dat niet, die hun cultuur is zo interessant dat ze niet hoeven te werken [icon_lol.gif]

Manon

Berichtdoor Manon » Vr Feb 20, 2015 12:32 pm

mercator schreef:
Ariel schreef: dan geef ik voor het Arabisch als reden dat het een fascinerende taal is die hen toelaat om de cultuur van de Arabieren te begrijpen. Voor het Nederlands is de reden dat er zes miljoen Nederlandstaligen in dit land wonen.'

Dus die 6 miljoen Vlamingen hebben geen cultuur die het waard is om te begrijpen. Dat Nederlands leren is er alleen maar bij omdat er nu eenmaal zoveel Vlamingen zijn. Die zijn ook nuttig om de riante levensstijl van de prins te betalen. Arabieren en Walen doen dat niet, die hun cultuur is zo interessant dat ze niet hoeven te werken [icon_lol.gif]

ge slaat hier de nagel op de kop mercator. toch wel even de moeite als je het zo bekijkt.

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 12:43 pm

Manon schreef:ge slaat hier de nagel op de kop mercator. toch wel even de moeite als je het zo bekijkt.

De waarheid komt idd uit de mond van een gek. Alleen is de gek hier niet Mercator maar prins Laurent. De andere Saksen Coburgs zijn listiger dan zomaar eruit te flappen dat ze de Vlamingen als nuttige idioten zien. En dan te bedenken dat er nog zoveel Vlamingen zijn die zwijmelen van bewondering voor "hun" vorstenhuis.

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Vr Feb 20, 2015 12:56 pm

Dat Laurent met doden praat heb ik geen moeite mee. Het grootste deel van de bevolking op aarde is toch levend-dood.
Dat hij arabisch aan het leren is en de koran leest doet mij toch ernstig aan zijn geestelijke gesteldheid twijfelen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 12:58 pm

Ariel schreef:Zijn dochter kunnen de cultuur van de arabieren ook begrijpen als ze een paar weken logeren in een moslimwijk in Brussel of Antwerpen. Dan kunnen ze de cultuur niet alleen begrijpen, maar ook aan de lijve ondervinden. Is dat niet een stuk beter?

Maar dat doen ze al ! Rond de muren van het Paleis van Laken ligt het zwerfvuil meters hoog en de Vorst kan vanuit zijn badkamer zien hoe zijn getinte import-onderdanen hun drugszaakjes regelen , in zwarte doeken rondlopen en zich razendsnel voortplanten. De Islamitische cultuur is helemaal ingeburgerd in de Belgische hoofdstad daarvoor hoeft de Vorst zich niet onder zijn Bevolking te begeven.

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 1:00 pm

Eliabe schreef:Dat Laurent met doden praat heb ik geen moeite mee.

Maar hij wil niet zeggen welke doden, daar ben ik toch benieuwd naar.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Feb 20, 2015 1:56 pm

mercator schreef:Maar hij wil niet zeggen welke doden, daar ben ik toch benieuwd naar.

Hij spreek dagelijks met twee à drie spirituele voorvaderen. Jij bent op de hoogte van het overleden deel van het Belgische koningshuis. Kan jij het niet raden?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Vr Feb 20, 2015 2:09 pm

Ariel schreef:Hij spreek dagelijks met twee à drie spirituele voorvaderen. Jij bent op de hoogte van het overleden deel van het Belgische koningshuis. Kan jij het niet raden?

k Kan alleen maar Leopold II bedenken. Al zijn voorouders-behalve dan de Heilige Boudewijn-waren of zijn onverbeterlijke rokkenjagers maar Leopold II spande de kroon. Die had een harem maîtresses waar Franse presidenten jaloers op zouden zijn.
"Spirituele voorvaderen" kan 2 betekenissen hebben ook natuurlijk. In de zin van "grote denkers" zie ik niemand bij zijn voorouders.
De enige die echt origineel uit de hoek kon komen was toch de flierefluiter Leopold II . Die was jaloers op de rijkdom van de Nederlanders en stelde rond 1850 een invasie plan op . Bedoeling was de katholieke Limburgers in opstand te doen komen tegen Den Haag en terwijl het kleine Hollandse leger daar naartoe trok dan een verrassingsaanval richting Den Haag te ondernemen, koning Willem af te zetten en dan de rijkdommen van de Nederlandse kolonies in te pikken.
Het plan ging niet door, maar Leopold wilde per se een eigen kolonie en zo zitten wij nog met al die Congolezen in onze maag.

Hans v d Mortel sr

Prins geestelijk kankergezwel

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Feb 20, 2015 4:29 pm

mercator schreef:Er zijn meer gekroonde hoofden geweest in de Lage Landen met een geestelijke afwijking .Zo hadden we Karel de Stoute ,Johanna de Waanzinnige en Boudewijn de Kwezel. Laurent wordt dan Prins Laurent de Zwakzinnige.
Of anders is hij juist heel slim en doorziet hij dat binnenkort Arabisch de voertaal in België gaat worden .

Hij is gaan twijfelen. Op zich niks mis mee. En wat toen? Tsja . . . vanuit het katholieke geloof richting islam is niet meer dan een straatje om. Beide zijn kanker verwekkende religies met een niet aflatende waanzin voor de overtuiging dat God een weerzinwekkende sadist is. Angst voor eeuwig lijden is het gevolg.

Deze vazal van de duivel moeten ze onmiddellijk een spuitje geven. Wil meneer prins dat niet? Niet dwingen, maar wel direct al zijn toelagen stoppen. Geen cent van de goegemeenschap naar deze waanzinnig mislukte mens.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

sjun

Berichtdoor sjun » Vr Feb 20, 2015 10:00 pm

Laurent den Zwatelaar moet maar vast gaan oefenen op de uitspraak "Schild en vriend"
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Manon

Berichtdoor Manon » Za Feb 21, 2015 11:13 am

Ach, we hebben er weer niet aan gedacht. Onze Laurent is gewoon op zoek naar een JOB ! Dommerikken allemaal!

Afbeelding

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Feb 21, 2015 9:50 pm

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Feb 22, 2015 12:29 am

Of hij het Arabisch belangrijker vindt dan het Nederlands voor zijn kinderen, zegt hij niet. 'Geen enkele taal staat boven de andere', maar: 'Als mijn kinderen vragen stellen over de talen die ze moeten leren, dan geef ik voor het Arabisch als reden dat het een fascinerende taal is die hen toelaat om de cultuur van de Arabieren te begrijpen. Voor het Nederlands is de reden dat er zes miljoen Nederlandstaligen in dit land wonen.'

Nou Belgen hier, gecondoleerd met zo'n landverrader als prins. Nou even terugdenkend aan onze prins Bernard die ladingen stront over hem heen kreeg. Hij was dus zo slecht nog niet. Zeker niet in vergelijking met Laurent of prins Charles.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Hans v d Mortel sr

Arabisch Moslimland België

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Feb 22, 2015 1:09 am

Wanneer je de tekst van de prins goed leest maakt hij vanwege de noodzaak van het Arabisch de vergelijking met het Nederlands in België. Met andere woorden: er wordt al zoveel Arabisch in België gesproken dat het meer dan logisch is - net zoals met het Nederlands - dat we (de Belgen) Arabisch leren spreken. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Feb 22, 2015 11:57 am

Zwartmeer schreef:Nou Belgen hier, gecondoleerd met zo'n landverrader als prins. Nou even terugdenkend aan onze prins Bernard die ladingen stront over hem heen kreeg. Hij was dus zo slecht nog niet. Zeker niet in vergelijking met Laurent of prins Charles.

Prins Laurent staat al jaren bekend als een clown, daarom dat er nooit veel aandacht hier wordt geschonken aan wat hij doet of zegt.

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Feb 22, 2015 2:28 pm

Hij is al héél ver gevorderd hoor!
Op VTM leert hij de mensen hoe hij zelfs zijn eigen naam al in het arabisch kan schrijven.

Geloof het of niet: Laurent in het arabisch (maar in het westerse alfabet geschreven van gewoon links naar rechts) is dus: LRNT !

En ik heb dus ook ineens tien uren les gevolgd en nu kan ik Manon ook in het arabisch schrijven met westers alfabet en gewoon van links naar rechts: MNN ! Straf hé!

Na nog eens drie weken dagelijkse uren arabisch kon ik zelfs Mercator in het arabisch schrijven: MRCTR !

Zeg nu zelf, ik maak toch vorderingen?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... isch.dhtml

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Feb 22, 2015 2:45 pm

Manon schreef:Na nog eens drie weken dagelijkse uren arabisch kon ik zelfs Mercator in het arabisch schrijven: MRCTR !

Net op de mei68 staatszender gezien, reclame voor leer de Berbercultuur kennen in Antwerpen. De linkse Gutmenschen krijgen een trommeltje in de handen gedrukt en mogen een klein rondedansje maken. De invoerberber van dienst kwam ons vertellen dat het vel van de trommel meestal uit dierenhuid is gemaakt. Soms dus uit mensenhuid of hoe moeten we dat begrijpen ?

Manon

Berichtdoor Manon » Di Feb 24, 2015 3:00 pm

Manon schreef:Ach, we hebben er weer niet aan gedacht. Onze Laurent is gewoon op zoek naar een JOB ! Dommerikken allemaal!

Afbeelding

Ook Johan Sanctorum heeft er zo zijn bedenkingen bij:

Ik heb altijd een zwak gehad voor prins Laurent, maar nu is het wel zeker: dit is dé compromisfiguur die we nodig hebben tussen Europa en de Arabische wereld, zijnde de toekomstige kalief van Eurabia.
Neen, hij is nog niet bekeerd, maar daar wordt aan gewerkt. Ook zijn drie kinderen worden met de Koran vertrouwd gemaakt, in het Arabisch welteverstaan. Nederlands leren lijkt maar een administratieve bijkomstigheid, te wijten aan het (voorlopig) gegeven dat die taal door een meerderheid van de Belgen gesproken wordt.
Maar ook daar kan dus snel verandering in komen. De gepriviligieerde vriendschapsbanden tussen het Belgische en het Marokkaanse koningshuis waren al langer bekend. Het is een gedurfde vlucht vooruit van onze dynastie: terwijl vooral de Vlamingen knabbelen aan de voorrechten, de dotaties, eindeloos zeuren over koninklijke jachten en te dure reizen, en zo de eenheid van dit land aantasten, staat een nieuwe vrede voor de deur die ons van het terrorisme definitief zal afhelpen.
Namelijk een sharia-regentaat waarin de Coburgs een volwaardig protocollair-vorstelijk mandaat krijgen. Meteen springt Laurent, door vader Albert van de troonsopvolging gehouden, over alle andere Coburgs heen, naar de status van aspirant-kalief. In nauw contact met zijn 'spirituele voorvaders'.
Vrede zij met u, salamaleikum.

sjun

Berichtdoor sjun » Di Feb 24, 2015 4:31 pm

Zo haalt Laurent de Belgische PvdA islampleasend nog links in.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Feb 24, 2015 5:06 pm

Is er een kans dat hij zijn drie kinderen uithuwelijkt aan het Marokkaanse koningshuis? Zo ging dat in het verleden.
Vandaar dat we ooit de Spaanse Nederlanden hadden. En daarna 80 jaar oorlog.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Feb 24, 2015 5:40 pm

Mahalingam schreef:Is er een kans dat hij zijn drie kinderen uithuwelijkt aan het Marokkaanse koningshuis? Zo ging dat in het verleden.
Vandaar dat we ooit de Spaanse Nederlanden hadden. En daarna 80 jaar oorlog.

Wel, eentje wou hij alvast een islamitische dooppeter aansmeren: http://www.gva.be/cnt/oid283324/archief ... van-louise maar dat mocht dus niet van de katholieke kerk. Een doopmeter/peter dient net om ervoor te zorgen dat ze mooi katholiek worden opgevoed nietwaar.

Afbeelding

Terug naar “België - Vlaanderen”