VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Plaats reactie
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door Driepinter »

In haar berichtgeving over de aanslag op de mohammedcartoonwedstrijd in Garland VS spreekt de VRT in haar journaals over een anti-islambijkomst. Maar op haar teletekstpagina's schreef ze "antimoslimbijeenkomst". Ik had hier tegen geprotesteerd maar kreeg nul op het rekest. Nog sterker. De VRT loog dat de organisatie zelf over een antimoslimbijeenkomst spreekt. Refererend naar de site van de organiserende site. Maar ook daar lees ik dat de organisatie moslim als bevriende medemensen zien maar de betreffende ideologie bestrijdt ("SION respects Muslims as fellow human beings and rejects Islamization as a comprehensive political, religious, cultural and social system of behavior and ideology"). . Daarnaast lijkt het mij erg sterk dat de VRT in haar berichtgeving over een aanslag eerst de website van de organiserende organisatie opzoekt en bestudeert. Taalkundig klopt het allemaal volgens de VRT. Maar dezelfde VRT is in haar gesproken TV-journaals wél zo verstandig om gewoon te spreken over antiislambijeenkomst. Wat haar verweer ook erg krom maakt.

Het antwoord van de VRT:


De term "antimoslimbijeenkomst" doelt in de reportage precies op wat het was. Dat is ook de mening van de collega's van de nieuwsdienst en van de taaladviseur van de VRT, met wie we uw klacht hebben besproken. [/b]
De organisatie zelf heeft het uitdrukkelijk over "Muslims": http://freedomdefense.typepad.com/sioa/

Ik hoop hiermee het een en ander te hebben verduidelijkt.
.

Voor mij is "anti-moslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst (het betreft hier immers de religie c.q. ideologie) aanzetten tot haat. Ik hoop dat een rechter het hier mee eens is.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door Ariel »

Smerig en misselijk makend. De Telegraaf gebruikte de zelfde woorden als de VRT. Die had het ook over een antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Hoe mensen op het verkeerde been worden gezet door valse informatie.

RTL nieuws: Op de anti-moslimbijeenkomst in Texas waar Geert Wilders afgelopen nacht een toespraak hield, is geschoten. De PVV-leider is in veiligheid.

Volkskrant. twee-doden-bij-schietpartij-anti-moslimbijeenkomst-wilders~
NU.nl . "anti moslim bijeenkomst"
AD. Twee doden bij schietpartij anti-moslimbijeenkomst Wilders
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door mercator »

Ik heb geen probleem met de uitdrukking antiMOSLIM bijeenkomst. Daar gaat het toch om, om onaangepaste moslims ? Het onderscheid tussen moslims en islam is onbestaand. Om de islam te verspreiden heb je nu eenmaal een heleboel moslims nodig. De bedoeling van de poco berichtgeving is natuurlijk om Wilders en co. als haatzaaiers en racisten neer te zetten. Maar dat hoor je niet alleen in dit bericht, de hele linkse berichtgeving is daarvan verzadigd.
Denk maar even aan het beladen woordje extreem-rechts. Dat wordt gewoon gebruikt voor alles wat niet links is. Zelfs de softe NVA hier in België is zgz. extreem rechts terwijl het gewoon een eerder centrum-links partijtje is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

VRT-tekst zaait geen haat met juiste informatie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Smerig en misselijk makend. De Telegraaf gebruikte de zelfde woorden als de VRT. Die had het ook over een antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Hoe mensen op het verkeerde been worden gezet door valse informatie.

RTL nieuws: Op de anti-moslimbijeenkomst in Texas waar Geert Wilders afgelopen nacht een toespraak hield, is geschoten. De PVV-leider is in veiligheid.

Volkskrant. twee-doden-bij-schietpartij-anti-moslimbijeenkomst-wilders~
NU.nl . "anti moslim bijeenkomst"
AD. Twee doden bij schietpartij anti-moslimbijeenkomst Wilders
Ik wil een ieder in herinnering brengen wat ik van Mercator heb overgenomen (je kunt heel veel van hem leren):

Islam is een dodelijk giftig virus en moslims zijn de dragers ervan.

Het woord giftig heb ik vrijblijvend toegevoegd. En nu graag even logisch nadenken. Wat gebeurt er bij een epidemische uitbraak? Gaan dan niet de besmette mensen in quarantaine? Ik dacht het wel. Dieren worden afgemaakt. Waarom mohammedanen niet? Omdat zij mensen zijn? Wat is een mens die niet in staat is ordentelijk te denken? Gaan we nu net doen of islam de grote boosdoener is en moslims zielig blijven omdat zij er niks aan kunnen doen? Waarom onthouden we niet de goede dingen die Mercator ons leert? Last van Alzheimer soms? Dat mag dan voor geldig excuus doorgaan. Islam bestaat uitsluitend bij de gratie van mohammedanen (volgers van Arabische viespeuk terrorist Mohammed).

Het virus islam is niet vanzelf ontstaan. Daar was slechts één persoon voor nodig die aan verstandsverbijstering leed. Maar de wereld heeft er lust in dit te negeren en te ontkennen. Islam bestrijden heeft geen zin als we niet erkennen dat mohammedanen geestelijk ontregelde wezens zijn die een bedreiging voor onze kennisbeschaving vormen. NIET islam. Dat is een dood gegeven.

Chapeau voor alle media die de cartoon wedstrijd een anti-moslim bijeenkomst noemen!

Laten we ons niet misleiden door Joris Driepinter en hem gelijk geven. Dat geeft blijk van een domme getuigenis aan hem.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door mercator »

De Nobel prijs geneeskunde gaat naar de onderzoeker die erin slaagt het Islamvirus uit de moslim te halen. Zolang dit niet lukt zit er niets anders op dan de oude beproefde methoden afzondering en in ernstige gevallen opruiming.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Politiek is smerig en zaait dood en verderf

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:De Nobel prijs geneeskunde gaat naar de onderzoeker die erin slaagt het Islamvirus uit de moslim te halen. Zolang dit niet lukt zit er niets anders op dan de oude beproefde methoden afzondering en in ernstige gevallen opruiming.
'Ontwikkelingshulp'

Er zijn in de afgelopen tijden al aardig wat aardige mensen uit de weg geruimd. Dat schijnen politici, gemakshalve en hoe het uitkomt, nog weleens bereidwillig te vergeten. Ik heb het niet over criminelen, die ruimen doorgaans zichzelf wel op, maar over al dat oorlogsgeweld veroorzaakt door aandeelhouders. De vuile smerige huichelachtige wereldleiders van de top vijf landen zijn de grootste wapenhandelaren en -leveranciers van de wereld: Amerika, Rusland, China, Frankrijk en Groot-Britannië. Ook België mag niet onvermeld blijven. Die hele ontredderingspolitiek van Afrika en Palestina heeft te maken met de ongebreidelde toevoer van wapens die gekocht kunnen worden - nu komt het - met het geld dat wij jaarlijks moeten afdragen aan meneer de fiscus. Dankzij de ellende en armoede van de zich almaar voortplantende op apen gelijkende Afrikanen waaronder vele moslims gerekend moeten worden, hanteert de politiek de strategie van rechtvaardiging van geld smijterij met geld dat uit de zakken van hard werkende mensen wordt gestolen op een manier zoals de maffia vroeger winkeliers bedreigde en chanteerde.

De smerige kanker politiek noemt dit Ontwikkelingshulp. Smerige rioolratten zijn het, de dames en heren van de politiek waarin atheïsten en in God gelovige klootzakken elkaar gevonden hebben.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: VRT-tekst zaait geen haat met juiste informatie

Bericht door mercator »

Islam is een dodelijk giftig virus en moslims zijn de dragers ervan.

Dit simpele zinnetje zou aan het begin van elk schoolboek moeten staan en elke teevee uitzending zou ermee moeten beginnen.
Bij dat hysterische herdenken en nog eens herdenken van WO II de laatste dagen bedacht ik me het volgende: onze beschaving zag er enkele tientallen jaren geleden geen enkel bezwaar in om de vertegenwoordigers van hoogstaande beschavingen-Duitsers en Japanners-fysiek te vernietigen. Brandbommen om de Duitsers en hun kunststeden te vernietigen, ineens een atoombom op Japan dan maar. De DUITSERS en de GELEN moesten kapot, dat was zonneklaar. Nooit hoorde je dat het NAZISME of de KEIZERSCULTUS moest aangepakt worden.
Nu is het net het omgekeerde . Als er al problemen zijn ligt dat niet aan de moslimpjes van vlees en bloed maar aan dat rare Koranboekje. Alsof dat boekje ook maar iets te betekenen heeft, de meeste moslims lezen het niet eens zoals godsdienstwaanzinoloog Hans vd M terecht opmerkte.
Zelfs Wilders kan zich nog niet losmaken van het politiek correcte denken dat moslims voorstelt als zielige typetjes die niet het verschil tussen goed en kwaad kunnen zien.

Zeggen: moslims zijn ok maar Islam niet is hetzelfde als zeggen:
Stelen is slecht maar dieven zijn goed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door gerard_m »

Virussen zijn niet altijd ongeneeslijk. De enige oplossing lijkt volgens sommigen hier het isoleren en wellicht doden van de patiënt.
We kunnen de ziekenhuizen wel dichtgooien dan. Ook is iedereen die wat gestolen heeft blijkbaar voor eeuwig een dief.

Zo te lezen hadden we Ayaan Hirschi Ali, Serkan Engin, Afshin Ellian en vele andere ex moslims beter kunnen opruimen.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door Driepinter »

Je kan moslims ook zien als slachtoffer van het "virus" islam. In die visie zouden Mercator en Hans de armen gaan bestrijden, en niet de armoede.

Overigens is islam geen virus. Islam is, net als elk ander godsgeloof, een hersenvervorming. Dit kan aangetoond worden door de activiteit te meten in een bepaald deel in de hersenen.

No hard feelings. Ik kan jullie standpunt wel begrijpen en ik heb er ook begrip voor.

Als felle tegenstander van de ideologie islam weet ik ook dat veel mensen die zich laten kennen als moslim het liever verborgen houden dat ze islam-af zijn. Voor hun veiligheid. Dat maakt het argument van islamofielen "ik ken veel aardige moslims" extra belachelijk (extra. want dat argument is sowieso idioot. Als of er geen aardige islam-tegenstanders zijn).

Gezien de website van de organisatie die de cartoonwedstrijd organiseerde is het weldegelijk een antiislambijeenkomst.
Laatst gewijzigd door Driepinter op do mei 07, 2015 10:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door Driepinter »

@Ariel. Zowel RTL en VRT dus het zelfde recept. Op teletekst (of op teletekst) wordt gesproken over een " antimoslimbijeenkomst" terwijl op de TV gesproken wordt over een antiislambijeenkomst.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam is niet te genezen. Mohammedanen misschien wel. Over honderd jaar

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik denk dat we met z'n allen deze waarheid, die overigens niet van mij afkomt, kunnen onderstrepen:

Wie in de islam zijn verstand gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Zolang de media en de politici niet de zaken benoemen zoals wij dat doen - ik bedoel niet weg moffelen - en bespreekbaar maken, zal de mohammedaan van zijn leven niet uit de kast komen. Mijn walging voor de islam en daarmee ook zijn mohammedanen (volgelingen van Mohammed) komt voort uit het feit dat de historische Mohammed in de kern van zijn leringen de meest gore sadist is die ik ken. Wat de Koran leert is van een dusdanig smerig onmenselijk weerzinwekkend gehalte, dat zelfs Hitler dit in zijn stoutste fantasie niet had willen bedenken. Ook hij was een mens. De nazi's probeerden de joden zo onopvallend mogelijk ordentelijk en 'netjes' op te ruimen. Hen werd in de vernietigingskampen verteld dat ze moesten douchen. Ik neem aan dat ze door middel van het gas een pijnlijke dood stierven. Anders is de behandeling die Mohammed zich in gedachte had voor u en mij. Lees hieronder een kern redenering, waarom ik in Europa geen mohammedanen duld. De tekst is ontleed en door mij aangepast aan de hand van een traktaat uitgegeven door de organisatie van Jehovah's Getuigen. Het traktaat bestaat overigens ook in het Arabisch. (de tekst is reeds eerder geplaatst op FFI en Facebook en een paar jaar geleden opgestuurd aan Tweede Kamerleden waarop ik een paar positieve reacties heb ontvangen)
Spoiler! :
DE GOD DIE MOSLIMS AANBIDDEN
(bedacht door Mohammed, agressor en sadist van de islam)

Heeft u ooit gezien dat iemand gemarteld werd? Hopelijk niet. Opzettelijke marteling is walgelijk en weerzinwekkend. Maar wat valt er te zeggen over marteling toegebracht door Allah? Kunt u zich zoiets voorstellen? Toch is dat precies wat de leerstelling van het hellevuur, een officieel dogma in de religie van de islam, door Mohammed bedacht, inhoudt.

Stelt u zich eens even het volgende tafereel voor: Iemand wordt geroosterd op een gloeiend hete ijzeren plaat. Kronkelend van pijn schreeuwt hij om genade, hij smeekt om gedood te worden, maar niemand luistert. De marteling blijft maar doorgaan, uur na uur, dag na dag – zonder onderbreking! Een meer dan weerzinwekkende walgelijke vertoning.
Zou uw hart niet naar uw slachtoffer uitgaan, welk misdrijf hij ook heeft begaan? Wat kan er gezegd worden over degene die opdracht heeft gegeven tot de marteling? Zou dat een liefdevol persoon kunnen zijn? In geen geval! Liefde is barmhartig, toont medelijden en past in onze beschavingscultuur. Een liefdevolle vader kan zijn kinderen straffen, maar hij zou ze nooit martelen! Islam is een weerzinwekkende walgelijke woestijnreligie en staat derhalve buiten onze kennisbeschaving.

ISLAM LEERT MARTELING DOOR ALLAH
De religie van de islam leert dat Allah mensen die niet in hem geloven in een eeuwig hellevuur foltert. Dat is, naar men beweert, goddelijke gerechtigheid. Als dat zo is, wie heeft die afschuwelijke plaats van eeuwige pijniging dan gemaakt? En wie is verantwoordelijk voor de ondraaglijke folteringen die daar moeten worden ondergaan? Het antwoord lijkt voor de hand te liggen. Als zo’n plek echt bestaat, dan zou Allah, het stokpaardje van de moslims, de maker ervan zijn en zou hij verantwoordelijk zijn voor wat daar gebeurt. Of . . . degene die als eerste beweerd heeft dat dit zo is. De analfabeet en woestijnroverhoofdman Mohammed dus.

Niet in het jodendom, niet in het christendom en in niet één beschaving wordt deze afschuwelijke martelende en op haat berustende god meer onderwezen. Het is waar moslims trots op mogen zijn: een god die weerzinwekkend is en hen heeft gemaakt tot geestelijk gevaarlijk verwarde en van de rails van de beschaving ontspoorde mensen die hier in onze beschaving niet thuishoren.

Zou een God van liefde iemand martelingen laten ondergaan die zelfs mensen met enige mate van fatsoen en beschaving weerzinwekkend vinden? Beslist niet! Echter, de islam en zijn aanhangers houden vast aan deze weerzinwekkende godsdienstwaanzin. Zowel de zogenaamde vredelievende moslims als ook de geweldenaars. Want niet elke moslim is een terrorist, maar bijna iedere terrorist is doorgaans wel een moslim. En het meest respectloze zijn wel de vrouwen in de islam die met hun hoofddoek als vergelijkend symbool met het hakenkruis, het fascisme van de islam uitdragen als hun eigen kind.

EEN ONREDELIJKE LEERSTELLING
Alle moslims weten zeker dat ongelovige personen naar een vurige hel zullen gaan en eeuwig gemarteld zullen worden. Is die leerstelling logisch? Het is in ieder geval weerzinwekkend. Een mensenleven duurt maar zeventig of tachtig jaar. Zelfs als iemand zijn hele leven extreme slechtheid zou begaan, zou EEUWIGE MARTELING dan een rechtvaardige straf zijn? Nee. Het zou uitgesproken onrechtvaardig zijn om een mens eeuwig te martelen voor het begrensde aantal zonden dat hij in een mensenleven kan begaan. Zelfs een Hitler, Stalin, of welke andere criminele hoofdman kan niet tippen aan het sadistisch moorddadige slechte karakter van de god die door de historische analfabeet en psychopaat Mohammed is bedacht.

Wie kent de waarheid omtrent wat er na de dood gebeurt? Wanneer mensen sterven, keren ze tot stof terug – tot niet-bestaan. Iemand moet bij bewustzijn zijn om gepijnigd te worden. Zijn de doden bij bewustzijn? Nee.

EEN SCHADELIJKE LEERSTELLING
In werkelijkheid is de leerstelling van de eeuwige marteling door Allah in het hellevuur zeer schadelijk. Waarom? Zal iemand die gelooft dat Allah mensen pijnigt, marteling als iets weerzinwekkends bezien? Waarom zou hij? Degenen die in een wrede Allah en Mohammed geloven, worden vaak net als hun god wreed. En al zijn moslims vredelievend van karakter, dan nog zullen zij door angst bevangen, zelfs in een democratisch land, vasthouden aan hun verwerpelijke geloof met zijn heidense tradities en rituelen met alle gevolgen voor een onmogelijk te realiseren integratie. Want verwerpelijk is de islam. Mohammed B. (de moordenaar van Theo van Gogh) en vele andere moslims in de wereld zijn hier een waarachtige afspiegeling van.

WIE ZICH MOSLIM NOEMT HANGT DE ISLAM AAN
Bestaat er soms een moslim die niet opkomt voor het weerzinwekkende boek koran dat bedacht is door de sadist Mohammed? De zogenaamde ’goede’ moslim zou zich op zijn minst een niet-praktiserende moslim kunnen noemen. Maar dan nog deugt hij niet. Want moslim betekent aanhanger van islam. En de islam zonder de koran bestaat niet. Daar durft geen politiek mens zijn walging over te uit te spreken. Hoe zou ons land over Wilders spreken wanneer hij op zou komen voor Mein Kampf en het sadisme van de nazi-kampbeul goed zou praten? Terwijl dit duizend maal minder erg is dan het weerzinwekkende boek de Koran van de historische sadist prediker en roverhoofdman Mohammed.

Er is in deze wereld maar EEN religie die aanzet tot haat en weerzinwekkende waanzin van het verstand: ISLAM. Heel normaal in alle islamitische landen, maar ONACCEPTABEL in beschaafde westerse landen!

Graag tot uw dienst als expert in het ontrafelen van religieuze overdrijvingskunst en godsdienstwaanzin.

Hans van de Mortel,
Godsdienstwaanzinoloog
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door Driepinter »

Ik ben het helemaal met je eens. Maar als atheïst moet je toch wel het verschil kennen tussen aanhangers van een vrije keuze ideologie of aanhangers/slachtoffers van een indoctrinatie-van-kleine-kinderen ideologie. Als elke moslim de keuze voor gehouden was vanaf een leeftijd van 18 jaar dan bestond er geen islam meer. Dat is het verschil tussen een antimoslimbijeenkomst en een antiislambijeenkomst. Voor mij is een antiislambijeenkomst in feite zelfs een promoslimbijeenkomst.

Verder is het de keuze van de personen die iets organiseren of hun bijeenkomst een antimoslimbijeenkomst of een antiislambijeenkomst is.

Als liefhebber van savooiekool heb ik een hekel aan koolduiven. Maar daarom noem ik die bijeenkomst in Garland nog geen antikoolduivenbijeenkomst.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: VRT-tekst zaait haat met "antimoslimbijeenkomst" i.p.v. antiislambijeenkomst.

Bericht door mercator »

Driepinter schreef: Als elke moslim de keuze voor gehouden was vanaf een leeftijd van 18 jaar dan bestond er geen islam meer..
Nee hoor. Een moslim heeft er alle belang bij om willens wetens moslim te blijven: 1. dat ontslaat hem van de verantwoordelijkheid om zelf aan zijn ontwikkeling te werken 2. dat levert hem een eeuwigdurende stroom goodwill/medelijden/uitkeringen op vanwege de zich superieur voelende Gutmensch.

Waarom maken we het toch zo ingewikkeld ? Tot voor een paar decennia hadden we geen moslimprobleem in Europa-daar hadden onze meer doortastende voorouders voor gezorgd-, nu zitten we met die moslimplaag en het is kwestie die terug te doen keren naar de gebieden waar ze vandaan komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wie intolerantie aanhangt zal zich nooit geliefd maken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Moslims zijn al aan het zeuren dat het hier niet zo prettig wonen meer is en dat ze zich ongewenst voelen. Wat raar eigenlijk. Ik bedoel, dat ze nog nog steeds hier waarneembaar zijn in grote getale!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wie intolerantie aanhangt zal zich nooit geliefd maken.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Moslims zijn al aan het zeuren dat het hier niet zo prettig wonen meer is en dat ze zich ongewenst voelen. Wat raar eigenlijk. Ik bedoel, dat ze nog nog steeds hier waarneembaar zijn in grote getale!
Ja, raar is dat hé ? Het is hier een blanke racistische hel voor bruine en mohammedaanse typetjes en toch willen ze per se allemaal hier verblijven. Ik heb nog geen enkele linkse islamietenvriend van groene of rode signatuur deze opmerking weten maken.
De Gutmenschen maatschappij kent nog meer paradoxen:
Het welwillend opnemen van alle dobbernegers is puur racisme. Omdat de Gutmensch daarmee aangeeft dat negers zo inferieur zijn dat ze niet voor zichzelf kunnen zorgen in het paradijselijke Afrika.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Haat zaaien. Wie o wie is er aan de beurt om zwart gemaakt te worden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: De Gutmenschen maatschappij kent nog meer paradoxen:
Het welwillend opnemen van alle dobbernegers is puur racisme. Omdat de Gutmensch daarmee aangeeft dat negers zo inferieur zijn dat ze niet voor zichzelf kunnen zorgen in het paradijselijke Afrika.
Ja mijn vriend, de waarheid is ver te zoeken bij de mens die vreest voor de logica.

We ademen in bij het begin van het leven. En we ademen uit bij het einde van het leven. En in de tussentijd?

Hoofdzakelijk zwart zien voor de ogen en het gehoor verstorend aanhoren van het Arabische Allah akbar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie