Parochie Sint Andries - de preek van Pinksteren.

Plaats reactie
Manon

Parochie Sint Andries - de preek van Pinksteren.

Bericht door Manon »

Dit is werkelijk een must-see.
Vooral voor degenen die Antwerps verstaan. De ondertiteling is hilarisch namelijk.

Dit is de preek van de ondertussen bekende pastoor Mannaerts, van de parochie "van miserie" Sint Andries in Antwerpen. Hij preekt in het Antwerps. (ik weet niet of dit altijd zo is).

Mijnheer pastoor heeft het niet zo op met de plannen van de heer Boeve om het katholieke onderwijs de dialoogschool te noemen, en moslims voorrang te geven. Hij geeft hem dan ook goed "zijn vet".

Belgen en Antwerpenaars, katholiek of vrijzinnig: doe de moeite en kijk en luister! Heerlijk is dit, zoals iemand op Facebook schreef "à la recherche du temps perdu"......

Nederlanders: probeer het toch maar eens (zoals gezegd: de ondertiteling is gewoon hilarisch en heeft geen uitstaans met de tekst van de preek, jammer).

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Re: Parochie Sint Andries - de preek van Pinksteren.

Bericht door Ariel »

Ik ga hem vanavond bekijken. Ik zit nu buiten op het balkon, en heb teveel last van buitengeluiden. Je moet goed luisteren, maar het begin kon ik goed volgen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Eliabe

Re: Parochie Sint Andries - de preek van Pinksteren.

Bericht door Eliabe »

Een paar jaar Witse kijken heeft zijn voordelen. Over die secretaris generaal. Heeft hij teveel couscous gegeten en per ongeluk het verkeerde vliegmachine gepakt en in mekka geland. Dit doet de mens weer goed. Mag die man wel. :roll:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Plaats reactie