'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Ariel »

Ik lees in de Elsevier dat het paar in gemeenschap van goederen getrouwd was.
Als hij niet wil betalen, dan lijkt het me slim dat hij met zijn nieuwe bruid naar Marokko te verhuist. Dan is hij van het gezeur af, en Belgie heeft 2 marokkanen minder. Iedereen happy.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door sunshine »

Toen het gebeurd was en ik zei die man is schuldig voor het drama, keken veel mensen mij raar aan. Hier voel ik mij geen buitenbeentje :rock:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Manon »

Voilà, wat ik dacht.
Kandidaat-koper
Binnenkort wordt de woning waar de kindermoorden plaatsvonden en waar hij een verdieping betrok, openbaar verkocht. “Ik ben kandidaat- koper, ja. Op voorwaarde dat het betaalbaar blijft, natuurlijk.” “Ik heb het huis aan de Nijvelse Generaal Jacqueslaan in 2000 al eens gekocht maar schonk het eigendomsrecht toen aan het echtpaar Moqadem-Lhermitte. Nu ze in een echtscheidingprocedure verwikkeld zitten, wordt het openbaar verkocht. Ik zou het graag willen kopen om er de vzw ’de glimlach van de kinderen van Moqadem’ in onder te brengen.
Waarschijnlijk dacht Moqadem dat er niks meer moest verdeeld worden als L'Hermitte in het gevang zat?

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/dr- ... lhuis.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Manon »

Moeder die haar 5 kinderen vermoordde, hertrouwd met moordenaar met 5 kinderen

Geneviève Lhermitte wil vervroegd vrijkomen

Geneviève Lhermitte sneed haar vijf kinderen op 28 februari 2007 de keel over. Ze kreeg in 2008 levenslang.
Geneviève Lhermitte werd eind 2008 tot levenslang veroordeeld nadat ze een jaar voordien haar vijf kinderen om het leven had gebracht. Ondertussen is de vrouw uit Nijvel hertrouwd met een ex-gedetineerde en hoopt ze op een vervroegde vrijlating.

De Waalse krant La Capitale publiceerde vandaag een interview met Patrick, de nieuwe man in het leven van Lhermitte, die haar vraag om vrijlating bevestigt. "Ze heeft een dossier ingediend om een voorlopige invrijheidsstelling te krijgen. We wachten op de hoorzitting voor de strafuitvoeringsrechtbank", vertelt de 47-jarige man, die zelf ook vijf kinderen heeft.

Patrick is zelf een ex-gedetineerde en veroordeeld moordenaar. In februari werd hij na zeven jaar opsluiting vrijgelaten uit de gevangenis van Bergen. "Nu kan ik mijn vrouw vaker zien. Ik ga haar bezoeken wanneer ik wil. Wanneer ik nog opgesloten zat, was het veel moeilijker en was het ongeveer eens om de drie maanden", vertelt hij.

Lhermitte verblijft nog steeds in de vrouwengevangenis van Berkendael, Vorst. Ze vraagt om toestemming om overdag de gevangenis te mogen verlaten en naar een psychiatrisch centrum te gaan. "Mijn vrouw wil stapje voor stapje terugkeren naar de maatschappij", verduidelijkt Patrick. "Ze ziet nog steeds een psychiater en een psycholoog in de gevangenis, maar men moet zich in haar plaats stellen: als je een pyschiater over de vloer krijgt tussen vier muren, dan is er altijd een zekere spanning die verband houdt met de omgeving van de gevangenis."

Daarnaast vraagt ze om penitentiair verlof en een elektronische enkelband. Vanaf 2017 kan ze vragen om een voorwaardelijke invrijheidsstelling.
Lhermitte sneed haar vijf kinderen op 28 februari 2007 de keel over. Haar echtgenoot was op dat ogenblik op familiebezoek in Marokko. De vrouw probeerde nadien zelfmoord te plegen, maar die poging mislukte.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... l?show=art

moordenaar met moordenaar?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Ariel »

Interessant om dit draadje nog eens door te lezen. Maar om één of andere reden heb ik een stuk minder sympathie voor haar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Interessant om dit draadje nog eens door te lezen. Maar om één of andere reden heb ik een stuk minder sympathie voor haar.
Dus die sympathie was er wel degelijk bij jou? Of interpreteer ik jouw tekst verkeerd? Ik vraag het maar even omdat ik mij geen enkele sympathie van jou kan voorstellen voor een moeder die haar kind de keel door snijdt. Laat staan vijf kinderen op een rij; dochters of zonen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:Interessant om dit draadje nog eens door te lezen. Maar om één of andere reden heb ik een stuk minder sympathie voor haar.
Dus die sympathie was er wel degelijk bij jou? Of interpreteer ik jouw tekst verkeerd? Ik vraag het maar even omdat ik mij geen enkele sympathie van jou kan voorstellen voor een moeder die haar kind de keel door snijdt. Laat staan vijf kinderen op een rij; dochters of zonen.
Ik vermoed dat 10 jaar geleden het goedmensch virus nog diep in mij verscholen zat Hans.

Het virus is inmiddels verwijderd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Schepsel »

Manon schreef:
Moeder die haar 5 kinderen vermoordde, hertrouwd met moordenaar met 5 kinderen

Geneviève Lhermitte wil vervroegd vrijkomen

Geneviève Lhermitte sneed haar vijf kinderen op 28 februari 2007 de keel over. Ze kreeg in 2008 levenslang.
Geneviève Lhermitte werd eind 2008 tot levenslang veroordeeld nadat ze een jaar voordien haar vijf kinderen om het leven had gebracht. Ondertussen is de vrouw uit Nijvel hertrouwd met een ex-gedetineerde en hoopt ze op een vervroegde vrijlating.

De Waalse krant La Capitale publiceerde vandaag een interview met Patrick, de nieuwe man in het leven van Lhermitte, die haar vraag om vrijlating bevestigt. "Ze heeft een dossier ingediend om een voorlopige invrijheidsstelling te krijgen. We wachten op de hoorzitting voor de strafuitvoeringsrechtbank", vertelt de 47-jarige man, die zelf ook vijf kinderen heeft.

Patrick is zelf een ex-gedetineerde en veroordeeld moordenaar. In februari werd hij na zeven jaar opsluiting vrijgelaten uit de gevangenis van Bergen. "Nu kan ik mijn vrouw vaker zien. Ik ga haar bezoeken wanneer ik wil. Wanneer ik nog opgesloten zat, was het veel moeilijker en was het ongeveer eens om de drie maanden", vertelt hij.

Lhermitte verblijft nog steeds in de vrouwengevangenis van Berkendael, Vorst. Ze vraagt om toestemming om overdag de gevangenis te mogen verlaten en naar een psychiatrisch centrum te gaan. "Mijn vrouw wil stapje voor stapje terugkeren naar de maatschappij", verduidelijkt Patrick. "Ze ziet nog steeds een psychiater en een psycholoog in de gevangenis, maar men moet zich in haar plaats stellen: als je een pyschiater over de vloer krijgt tussen vier muren, dan is er altijd een zekere spanning die verband houdt met de omgeving van de gevangenis."

Daarnaast vraagt ze om penitentiair verlof en een elektronische enkelband. Vanaf 2017 kan ze vragen om een voorwaardelijke invrijheidsstelling.
Lhermitte sneed haar vijf kinderen op 28 februari 2007 de keel over. Haar echtgenoot was op dat ogenblik op familiebezoek in Marokko. De vrouw probeerde nadien zelfmoord te plegen, maar die poging mislukte.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... l?show=art

moordenaar met moordenaar?
Oh gatverdamme. Stel je de kinderen van die griezel eens voor, dat ze continu (nu dus ook met dit wtf-huwelijk) worden opgescheept met zijn krankzinnige gedrag. Ik heb te doen met dat soort mensen, misschien mede omdat mijn thuisleven ook aardig gestoord en ongezond was en ik weet hoe vervelend het is om overgeleverd te zijn aan de onvoorspelbare grillen van een mentaal gestoorde volwassene. Gewoon bah dit, smérig.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Interessant om dit draadje nog eens door te lezen. Maar om één of andere reden heb ik een stuk minder sympathie voor haar.
Ik zit in hetzelfde schuitje.

Ik begreep wal dat ze helemaal uitgeput was, met een man die zich niks van het gezin aantrok en die mogelijke controleur dokter Schaar die op haar handen keek en haar mee als huissloof behandelde, terwijl papa op zijn gemakje alleen op verlof ging naar het heimweeland.

Maar nadien heb ik ook nog dingen opgevangen en er blijkt toch nog een en ander niet te kloppen aan het verhaal. Bovendien vind ik keeltje oversnijden van kleine kinderen niet echt aangewezen. Dan was dat nazi koppel die hun vijf kinderen met een slaapmiddel ombrachten nog menslievender.

En dan nu getrouwd met een moordenaar met vijf kinderen????? it stinks....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door mercator »

Ik durf te wedden dat haar nieuwe aanbidder opnieuw een moslim is. 40 jaar oud, crimineel, 5 jongen gefokt...voldoet helemaal aan het profiel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Manon »

Zou kunnen maar hij heet "Patrick":
De Waalse krant La Capitale publiceerde vandaag een interview met Patrick, de nieuwe man in het leven van Lhermitte, die haar vraag om vrijlating bevestigt.
http://www.lacapitale.be/1698548/articl ... de-a-sorti

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: 'Vader Nijvel had weinig tijd voor gezin'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De menselijke geest is een raadsel die vaak in een verwarde toestand verkeerd. Ook bij de rechterlijke macht. Rechters hebben het zelf niet in de gaten en spelen bijna altijd voor God. Dus zijn zij in mijn optiek ook vaak raadselachtig. Alleen ze moorden niet, maar kunnen desondanks vaak niet hun handen thuis houden. Of zouden zij nooit onaneren en aan kinderpronografie doen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie