Deze moslims zijn massamoordenaars : Fotos

tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Deze moslims zijn massamoordenaars : Fotos

Bericht door tomc »

Deze mensen zijn dus NOG minder betrouwbaar dan de laagste wreedste dief die op onze straten rondloopt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zowel de man als de vrouw zijn gearresteerd als technici die de bomauto's teruggevonden in Londen in elkaar hebben gestoken.

Iedereen hier weet hun motivatie. Ik daag de moslims hier uit om dit te verklaren zonder een bepaalde pedofiel aan te halen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Haram! En dat weten deze mensen maar al te best. Ik denk dat er bij die mensen gewoon een draadje lostzit.

O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord. Voorzeker, Allah is u Genadevol.
[4.29]

Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan.
[22.39]
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Eens kijken wat de Islam hierover zegt!

Als je toegang krijgt met een visum tot een land van de landen in de wereld, dan is het niet toegestaan om daar iets te ondernemen dat tegen de wet ingaat.

Het is niet toegestaan om hun te bedriegen of hun rijkdommen af te pakken.

Wat betreft de mensen van het boek, die samen met ons leven in onze landen, het is niet toegestaan om hun te doden in onze tijd, zolang zij niet tegen ons vechten. Dus het is Marokkanen niet toegestaan de Joden te vermoorden noch kwaad te doen.

Het is hellemaal niet toegestaan voor jou om de bezittingen van een Christen af te pakken. Het is niet toegestaan om de westerse Christenen die in moslim landen leven te doden.


..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Haram! En dat weten deze mensen maar al te best.Ik denk dat er bij die mensen gewoon een draadje lostzit.
Nee verplicht voor elke moslim :
pedofielenboek 9:111 schreef:Allah hath purchased of the believers their persons and their goods; for theirs (in return) is the garden (of Paradise): they fight in His cause, and slay and are slain: a promise binding on Him in truth, through the Law, the Gospel, and the Qur'an: and who is more faithful to his covenant than Allah? then rejoice in the bargain which ye have concluded: that is the achievement supreme.
Sunnah, Chaimae, niet haram.
Chaimae schreef:O, gij die gelooft, gebruikt elkanders eigendom niet met leugen en bedrog maar handelt bij onderlinge overeenkomst. En pleeg geen zelfmoord. Voorzeker, Allah is u Genadevol.
[4.29]


Dit is geen zelfmoord. Dit is een laffe aanslag :

pedofielenboek 9:5 schreef:So when the sacred months have passed away, then slay the idolaters wherever you find them, and take them captives and besiege them and lie in wait for them in every ambush ...


Zijn die mensen dood dan ? Dit is geen zelfmoord. Dit is een laffe aanslag op onschuldige mensen, zoals de pedofiele profeet altijd deed :

pedofielgezegden buhkari 4:52:220 schreef: Narrated Abu Huraira:

Allah's Apostle said, "I have been sent with the shortest expressions bearing the widest meanings, and I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy), and while I was sleeping, the keys of the treasures of the world were brought to me and put in my hand." Abu Huraira added: Allah's Apostle has left the world and now you, people, are bringing out those treasures.


De pedofiel gebruikte terreur, aanslagen, spionnen in de nacht zenden om random mensen af te maken, en erger. En dat was wat hij met zijn vijanden deed. Tegen zijn vrouwen ...

Chaimae schreef:Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker Allah heeft de macht hen bij te staan.
[22.39]
Wel hoeveel pedofielaanbidders zitten er niet in de Engelse gevangenissen ? Uiteraard is de Engelse politie een oorlog bezig tegen de islam. Zie jij de moslims roven, verkrachten en onthoofden in de straat in Engeland zoals de pedofiele profeet hun voordeed ? Neen ? Waarom doen ze dat niet denk je ?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Chaimae schreef:Eens kijken wat de Islam hierover zegt!

Als je toegang krijgt met een visum tot een land van de landen in de wereld, dan is het niet toegestaan om daar iets te ondernemen dat tegen de wet ingaat.

Het is niet toegestaan om hun te bedriegen of hun rijkdommen af te pakken.

Wat betreft de mensen van het boek, die samen met ons leven in onze landen, het is niet toegestaan om hun te doden in onze tijd, zolang zij niet tegen ons vechten. Dus het is Marokkanen niet toegestaan de Joden te vermoorden noch kwaad te doen.

Het is hellemaal niet toegestaan voor jou om de bezittingen van een Christen af te pakken. Het is niet toegestaan om de westerse Christenen die in moslim landen leven te doden.


..
Interessant. Waar ontleen je deze uitspraken aan?
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Interessant. Waar ontleen je deze uitspraken aan?

Dit zijn Islamitische uitspraken! Het is algemeen bekend dat een Moslim die in een ander land verblijft niets mag ondernemen wat tegen de wet ingaat. Dat weet elke Moslim!

Mischien dat jullie hier op dit forum eens die oogkleppen moet weghalen en niet altijd het slechte moeten benadrukken, maar voor de verandering eens het goede! Door alleen maar het slechte te benadrukken jaag de Moslims alleen maar weg en dat leidt alleen maar tot meer haatgevoelens van de Moslims jegens de niet-Moslims.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wil je dat we oogkleppen opzetten Chaimae?
Blindelings het medicijn van dokter Islam door onze keel gieten.

Hamas leider en dokter Abu Leila:
"We want to bring peace and justice to the entire world," he says. Western society is sick, its families are falling apart and its children threatened by drugs. And most Arab countries are being destroyed by corruption. "We have the proper medicine against it all," he says pointing to the Koran. "Islam. We want to spread this medicine throughout the whole world."
En ondertussen ontkent Abu Leila het geweld van Hamas en de Muslim Brotherhood. Het zieke Westen is de oorzaak.

Mooie dokters. Een kwaal creeren om daarna zichzelf als medicijnbrengende oplossing aan te bieden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Islamitische uitspraken ? Interessant ... komen ze uit de koran, de sira of de hadith ?

En waarom weigeren moslims dan de mensenrechten te respecteren ? Alle dat lijkt mij de absolute basis van het respecteren van de wet van westerse naties, en toch ... njet.

Verklaar uzelve Chaimae ...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

tomc schreef:Islamitische uitspraken ? Interessant ... komen ze uit de koran, de sira of de hadith ?

En waarom weigeren moslims dan de mensenrechten te respecteren ? Alle dat lijkt mij de absolute basis van het respecteren van de wet van westerse naties, en toch ... njet.

Verklaar uzelve Chaimae ...
Moslims die in minderheid in een land leven dat een niet-Islamitisch land is moeten er consequenties aan verbinden. Dus de Islamitische leefwijze niet klakkeloos kopieren naar de 'Nederlandse polders.'

Mohammed heeft vaak gezegd dat men zich als minderhied in een land zich aan de wet behoort te houden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Chaimae schreef:
tomc schreef:Islamitische uitspraken ? Interessant ... komen ze uit de koran, de sira of de hadith ?

En waarom weigeren moslims dan de mensenrechten te respecteren ? Alle dat lijkt mij de absolute basis van het respecteren van de wet van westerse naties, en toch ... njet.

Verklaar uzelve Chaimae ...
Moslims die in minderheid in een land leven dat een niet-Islamitisch land is moeten er consequenties aan verbinden. Dus de Islamitische leefwijze niet klakkeloos kopieren naar de 'Nederlandse polders.'

Mohammed heeft vaak gezegd dat men zich als minderhied in een land zich aan de wet behoort te houden.
tot er numeriek 'volddoende' zijn om de agenda van de islam door te voeren ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De Boodschapper van God zei: "Ik waarschuw jullie voor extremisme in de godsdienst want er waren gemeenschappen die voor jullie kwamen die vernietigd werden als gevolg van hun extremisme in de godsdienst." (Gemeld door an-Nasaa'ee [5/268], ibn Maajah [no. 3029], Ahmad [1/215, 347])
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:De Boodschapper van God zei: "Ik waarschuw jullie voor extremisme in de godsdienst want er waren gemeenschappen die voor jullie kwamen die vernietigd werden als gevolg van hun extremisme in de godsdienst." (Gemeld door an-Nasaa'ee [5/268], ibn Maajah [no. 3029], Ahmad [1/215, 347])
De boodschapper van Allah beoel je zei nog veel meer dingen.
Die niet bepaald goed waren voor de gezondheid van vrouwen, joden, kafirs en. enz.

Maak jezelf nou niet verder belachelijk Chaimae!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De boodschapper van Allah beoel je zei nog veel meer dingen.
God is Allah! God is één.

Die niet bepaald goed waren voor de gezondheid van vrouwen, joden, kafirs en. enz.
Je bent dus op de hoogte.. je weet dus dat Mohammed een joodse buurman had, en een oom genaamd Aboe Talib die hem door dik en dun steunde maar die zelf niet de Islam heeft ontarmd. Desondanks waren het beste vrienden.

Dit is vast en zeker ouds nieuws voor je he.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
De boodschapper van Allah beoel je zei nog veel meer dingen.
God is Allah! God is één.

Die niet bepaald goed waren voor de gezondheid van vrouwen, joden, kafirs en. enz.
Je bent dus op de hoogte.. je weet dus dat Mohammed een joodse buurman had, en een oom genaamd Aboe Talib die hem door dik en dun steunde maar die zelf niet de Islam heeft ontarmd. Desondanks waren het beste vrienden.

Dit is vast en zeker ouds nieuws voor je he.
Lieverd,

Dat is het enige verhaaltje dat positief is dat jij altijd afdraaid.
Wij kunnen tegen iedere goede actie die jij kan ontdekken er 50 heel erg slechte tegenover zetten.
En dat weet jij heel goed.

Dus nogmaals: maak jezelf niet belachelijker dan je al bent.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Moslims die in minderheid in een land leven dat een niet-Islamitisch land is moeten er consequenties aan verbinden. Dus de Islamitische leefwijze niet klakkeloos kopieren naar de 'Nederlandse polders.'

Mohammed heeft vaak gezegd dat men zich als minderhied in een land zich aan de wet behoort te houden.
Is dat zo ? Dus ik ga geen hadith vinden die het tegengestelde zegt ? Geloof je dat echt ?

Wat denk je dat ik zal vinden als ik ga graven Chaimae ?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Is dat zo ? Dus ik ga geen hadith vinden die het tegengestelde zegt ? Geloof je dat echt ?

Wat denk je dat ik zal vinden als ik ga graven Chaimae ?
Dit is wat ik weet en dit is wat ik ook altijd zal blijven zeggen! Je kan me niet op andere ideeen brengen en dat zal je niet lukken.

Succes..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Ik vind het te vroeg om iets de kunnen zeggen over motivatie van de vermeende daders.

Islamistische motieven zijn heel waarschijnlijk, maar toch.

Ik vind dit soort scheldonderwerpen niet constructief. Wat kan een Moslim hierover zeggen?
Als een moslim zegt hier tegen te zijn dan is het voor mensen als Tomc nog niet goed.
Wat wil je dan bereiken?
Dit is wat ik weet en dit is wat ik ook altijd zal blijven zeggen! Je kan me niet op andere ideeen brengen en dat zal je niet lukken.
Fijn te lezen dat je er zo over denkt, Chaimae. Hoe meer mensen er tegen dit soort geweld zijn; hoe beter.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Dit is wat ik weet en dit is wat ik ook altijd zal blijven zeggen! Je kan me niet op andere ideeen brengen en dat zal je niet lukken.

Succes..
Waarom ? Dit is de zoveelste bevestiging dat wat jij "islam" noemt niet meer is dan je eigen willetje doordrukken.

Ik *kan* ook dat veranderen, hoor, maak je geen illusies, jij bent even menselijk als de rest van ons. Denk je nu echt dat de constante twijfel die je hebt slechts een twijfel zal blijven ?

Of iemand zou met geweld heel snel en makkelijk jouw op andere ideeen kunnen brengen. Net door de echte islam op jouw door te drukken he, zoals de pedofiele profeet hem bedoelt heeft. Als je echt niet weg zou kunnen, je illusies zouden rap weg zijn. Laat ons hopen dat er niemand zit in jouw familie die deze taak op zich wilt nemen, en dat je nooit in de buurt komt van iets als gaza ofzo.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Chaimae schreef:
tomc schreef:Islamitische uitspraken ? Interessant ... komen ze uit de koran, de sira of de hadith ?

En waarom weigeren moslims dan de mensenrechten te respecteren ? Alle dat lijkt mij de absolute basis van het respecteren van de wet van westerse naties, en toch ... njet.

Verklaar uzelve Chaimae ...
Moslims die in minderheid in een land leven dat een niet-Islamitisch land is moeten er consequenties aan verbinden. Dus de Islamitische leefwijze niet klakkeloos kopieren naar de 'Nederlandse polders.'

Mohammed heeft vaak gezegd dat men zich als minderhied in een land zich aan de wet behoort te houden.
Ja idd, heeft hij gezegd. Maar ge weet verdikke goe dat dit taqiya-tactiek is. En als ze in de meerderheid zijn worden ze de baas. Ge peist zeker dak achterlijk ben of één zo van die naiéve dhimmis die dergelijke zeeever geloven? Zeg voor wie ziede mij aan soms ? :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

"Mohammed heeft vaak gezegd dat men zich als minderhied in een land zich aan de wet behoort te houden."

Snugger van hem - toch! Want als 'minderheid' kan je weinig beginnen en moet je jezelf wel koesthouden - alhoewel wij daar weinig van merken met al dat Islamgedonder van moslims.

Mijn hemel want heb ik een grúwelijke hekel aan die Is-lam! Ik verwéns de dag dat de eerste moslim aankwam in Europa! :twisted: :twisted: :twisted:

Ben jij jezelf aan het verminken of zo met dat ding voor je ogen? :roll: 'charming'! :roll:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mijn hemel want heb ik een grúwelijke hekel aan die Is-lam! Ik verwéns de dag dat de eerste moslim aankwam in Europa!
Geniet jij nu maar van van deze periode. De meeste Marokkaanse Moslims zijn nu in Marokko. Nog een week en dan ben je ook van mij af, weer een Moslim minder in Nederland.


Tenzij ik mijn notebook meeneem! :twisted:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ja idd, heeft hij gezegd.

Mooi zo! Dankje voor het bevestigen.
Maar ge weet verdikke goe dat dit taqiya-tactiek is. En als ze in de meerderheid zijn worden ze de baas. Ge peist zeker dak achterlijk ben of één zo van die naiéve dhimmis die dergelijke zeeever geloven? Zeg voor wie ziede mij aan soms ? :roll:
Niks taqiya! Taqiya heeft hier helemaal niks mee te maken en dat mag slechts in bepaalde situaties worden gebruikt als laatste redmiddel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Chaimae schreef:
Interessant. Waar ontleen je deze uitspraken aan?

Dit zijn Islamitische uitspraken! Het is algemeen bekend dat een Moslim die in een ander land verblijft niets mag ondernemen wat tegen de wet ingaat. Dat weet elke Moslim!

Mischien dat jullie hier op dit forum eens die oogkleppen moet weghalen en niet altijd het slechte moeten benadrukken, maar voor de verandering eens het goede! Door alleen maar het slechte te benadrukken jaag de Moslims alleen maar weg en dat leidt alleen maar tot meer haatgevoelens van de Moslims jegens de niet-Moslims.
Ik zal de vraag wat specifieker maken:

Aan welke teksten uit koran, sira of hadith ontleen je dit standpunt?

Want als moslim zul je met dit standpunt toch moeten duidelijk maken dat het volgens de leer is. De bommengooiers hebben ook een tafsir, dus je zult jouw tafsir moeten verdedigen tegenover de tafsir van de bommenleggers.

Ik ben benieuwd of je dat lukt.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De aanslagplegers en bommenleggers van de laatste dagen zijn artsen... Dit feit toont aan dat zelfs mensen die verondersteld worden van intelligent te zijn en gestudeerd te hebben niet ontsnappen aan de waanzin van de islam.
Misschien gaan er nu nog meer belletjes rinkelen bij de westerse PC-isten.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Geniet jij nu maar van van deze periode. De meeste Marokkaanse Moslims zijn nu in Marokko. Nog een week en dan ben je ook van mij af, weer een Moslim minder in Nederland.
Denk je nu dat wij van je af willen ? Of misschien denk je dat wij bang zijn ? Alle meiske toch.

Je weet beter.
Plaats reactie