Moslima's eisen verbod op paaseieren en kerstbomen

pd7835

Moslima's eisen verbod op paaseieren en kerstbomen

Berichtdoor pd7835 » Wo Aug 22, 2007 12:27 pm

Als wij om de neutraliteit van de dienstverlening te garanderen geen hoofddoek mogen dragen aan het loket, dan eisen we dat er geen kerstbomen staan in de stadsgebouwen en er geen paaseieren meer worden uitgedeeld."

Dat stelt Antwerps vakbondsvertegenwoordiger Badia Miri.

Miri is een van de zeven moslima's die hun hoofddoeken moesten afzetten als ze aan het loket wensten te blijven werken. Van de zeven personeelsleden van de stad Antwerpen die een hoofddoek droegen aan het loket, legden drie die af. Voor de anderen werd een andere functie gezocht. Niemand werd ontslagen.

Toch is het verzet tegen de kledingvoorschriften, die in maart werden ingevoerd, nog steeds aanwezig. De zeven moslima's dringen nu aan op de "daadwerkelijke handhaving van de neutraliteit van de dienstverlening".

"Het Antwerpse stadsbestuur stelt dat de neutraliteit in het gedrang komt als personeelsleden een kruis of een hoofddoek dragen", zegt Miri. "Alleen ervaren wij dat enkel is opgetreden tegen de moslima's. Als het stadsbestuur echt begaan is met de neutraliteit, dan mogen er geen kerstbomen of paaseieren meer komen op de werkvloer. Wij vragen een meldpunt voor alle overtredingen op de kledingvoorschriften."

Bron: http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/artikel.asp?art={1110FBA2-25FC-4816-AE4A-5DD3879A680C}

Hoe lang gaan de mensen dit nog pikken ? :?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 22, 2007 12:40 pm

Ongelofelijk.
De zegen van democratie. :evil:
Deze vrouwen hebben nog steeds niet door dat ze onze cultuur naar de filistijnen helpen.
Wij willen, wij moeten…Wij, wij, wij…..
Wij zijn hier in Nederland en Belgie, en niet in SA Iran of Irak.
Wen er maar aan.
Ik stel voor dat we voortaan geen moslims meer in dienst nemen.
Dan hebben we ook dit soort problemen niet mee.

Het straatbeeld van Antwerpen knapt echt op met dit soort dames.

Afbeelding

Hier een foto van deze dame.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Wo Aug 22, 2007 12:44 pm

Het meisje epileert haar wenkbrauwen. Zo'n goede moslima is het dus niet. FOEI! :twisted:

"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen." (Moesliem 3966)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Ketter

Berichtdoor Ketter » Wo Aug 22, 2007 12:53 pm

Is hun vraag ook logisch? Immers, als je geen religieuze tekens toelaat op het gemeentehuis, dan maar meteen ook alle tekens weghalen, niet?

Wel, het antwoord is: neen, want paaseieren en kerstbomen zijn allang niet meer religieus. Die hoofddoekjes juist wel, het is een teken dat ze tot de "verheven groep van Moslimas" behoren. Die paaseieren die ik eet of die kerstboom in m'n huis heb, tonen zeker niet dat ik tot "de Christenen" behoor.

Het is gewoon een platte en ietwat domme provocatie.

Maar het is ook een teken aan de wand: voor die Moslima's is natuurlijk alles religieus. En mogelijk ook zelfs, zoals vele fanatieker Moslims ondertussen op aansturen, verwerpelijke afgodssymbolen. Als morgen een ambtenaar een T-shirtje zal dragen met een zwijntje erop, of bierreklame is de kans reëel dat ze zich daar ook aan zullen storen. Wat is het volgende dan? muziek? of misschien niet-gesluierde vrouwen, want dat is in hun ogen toch het religieuze teken van de "ongelovige"?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

BFA

Berichtdoor BFA » Wo Aug 22, 2007 12:58 pm

Eender wat om hun shariawilletje doorgedrukt te krijgen, onze tradities en erfenis van onze voorouders naar de knoppen te maken.

Zij begrijpen ook niets van het symbool.
Een kerstboom, is een meiboom. Symbool van het nieuwe, veel ouder dan het Christendom.
Wel met Kerstmis ingevuld om de geboorte van het nieuwe volk te vieren. Deze toepassing kan op vanalles en nog wat slaan. Nieuw huis, nieuw kind,... Hier in de Ardenne worden het hele jaar door, om een belangrijke nieuwe verwerving te vieren, kerstbomen opgericht.

De Belgische Ardenne is dan ook de grootste producent van Europa.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Monique

Re: Moslima's eisen verbod op paaseieren en kerstbomen

Berichtdoor Monique » Wo Aug 22, 2007 1:05 pm

pd7835 schreef:Als wij om de neutraliteit van de dienstverlening te garanderen geen hoofddoek mogen dragen aan het loket, dan eisen we dat er geen kerstbomen staan in de stadsgebouwen en er geen paaseieren meer worden uitgedeeld."

Wat een onzin.
Sinds wanneer is een paasei of een kerstboom een "religieuze" uiting?
Ik als atheist heb ook paaseieren en een kerstboom en de hele santekraam erbij.

Ze snappen er echt geen jota van.
Zijn ze nu echt zo dom?
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 22, 2007 1:14 pm

Een kerstboom en paaseieren blijven in de ogen van Moslims een heidens symbool.
Dus of het nu Christelijk of pagan is, het is een religieus iets.

Moslims bidden liever naar hun heiligdom in Mekka en zoenen hun zwarte steen, en gooien liever stenen naar de duivel

Daar is namelijk niks heidens aan.

Denken ze…. :evil:

De heidense Arabieren aanbaden de maangod Allah door verscheidene malen per dag in de richting van Mekka te bidden, door het maken van pelgrimstochten naar Mekka, te lopen rond de tempel - de Kaäba - van de maangod, het kussen van de zwarte steen, het offeren van een dier aan de maangod, stenen te werpen naar de duivel, een maand te vasten van wassende maan tot wassende maan, enz.

Afbeelding Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

naar boven

Berichtdoor naar boven » Wo Aug 22, 2007 1:31 pm

Ketter schreef:Is hun vraag ook logisch? Immers, als je geen religieuze tekens toelaat op het gemeentehuis, dan maar meteen ook alle tekens weghalen, niet?

Wel, het antwoord is: neen.

Het goede antwoord.
Want paaseieren en kerstbomen zijn allang niet meer religieus. Die hoofddoekjes juist wel, het is een teken dat ze tot de "verheven groep van Moslimas" behoren. Die paaseieren die ik eet of die kerstboom in m'n huis heb, tonen zeker niet dat ik tot "de Christenen" behoor.

De verkeerde verklaring. Dit is de juiste:
Zou er één christen zijn die denkt als hij het gemeentehuis binnenstapt en een paasei ziet staan denken hé, dit zijn mijn geloofsgenoten en dus zal ik als devote christen wel een voorkeursbehandeling krijgen? Nee, dat denkt niet één christen.
Zou er één moslim zijn die denkt als hij het gemeentehuis binnenstapt en een juffrouw met een hoofddoek zien staan denken hé, dit is er een van ons en dus zal ik als moslim wel een voorkeursbehandeling krijgen?
Ja, dat denken er heel veel en ze zullen er ook naar handelen.

Dat is - de uiterlijke overeenkomsten daargelaten - het verschil tussen een paasei en een hoofddoek.
RTFM

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 22, 2007 1:48 pm

Begrijp ik dit nu goed ?

Moslims willen dan wel geen kerstboom of paaseieren zien, maar ze willen wel dat de ramadan gevierd word op school

http://www.islamicschool.net/articles/17tips.htm

En waarom willen ze dat?

well, Muslim children need to feel the importance of their own celebrations and holidays, especially since we are living in a non-Muslim environment where kids don’t see fancy lights and decorations, commercial hoopla or consistent reminders of the "holiday season" during Ramadan.

And of course, talking to your child’s class about Ramadan is a great way to make Dawa to non-Muslim kids and Muslim kids as well, in particular those who may come from non-practicing Muslim families.

Speaking nicely to people is part of our Deen, including non-Muslims. We should remember that the purpose of this exercise is to not just educate the students, but the teachers as well

before your presentation. Ask Allah to help you convey this message sincerely, properly and clearly. And say Bismillah.

Tip #16: Thank Allah...
for this opportunity He blessed you with and your ability to go through with it.

Dus conclusie…
Hoe kunnen we kinderen, hun ouders, en het onderwijzend personeel kennis laten maken met islam zodat ze zich kunnen bekeren.

Dawa is een islamitische zendingsopdracht.

sprot

Berichtdoor sprot » Wo Aug 22, 2007 5:21 pm

Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

stropke

Berichtdoor stropke » Wo Aug 22, 2007 5:45 pm

Ga de paaseieren vlgd jaar extra hard koken. Kunnen ze naar hunne kop krijge als ze willen, eens zien hoe da voelt. :twisted: :evil:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Silly

Berichtdoor Silly » Wo Aug 22, 2007 6:46 pm

Chaimae schreef:Het meisje epileert haar wenkbrauwen. Zo'n goede moslima is het dus niet. FOEI! :twisted:

"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen." (Moesliem 3966)
staat daar nou echt tanden vijlen :shock:

wees nou eerlijk... kerstbomen en paaseieren zijn toch alleen maar sfeer. de kinderen hierzo zijn er in elk geval gek op. ik heb nog nooit een kind blij zien kijken naar een hoofddoek. dat meisje is loos..
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Navane

Berichtdoor Navane » Do Aug 23, 2007 11:03 am

Ketter schreef:Maar het is ook een teken aan de wand: voor die Moslima's is natuurlijk alles religieus. En mogelijk ook zelfs, zoals vele fanatieker Moslims ondertussen op aansturen, verwerpelijke afgodssymbolen. Als morgen een ambtenaar een T-shirtje zal dragen met een zwijntje erop, of bierreklame is de kans reëel dat ze zich daar ook aan zullen storen. Wat is het volgende dan? muziek? of misschien niet-gesluierde vrouwen, want dat is in hun ogen toch het religieuze teken van de "ongelovige"?

mvg,
Ketter

Precies: islam kent geen kerk, dus ook geen scheiding tussen kerk en staat. Geloof is de leidraad voor het hele leven - maar dan ook het hele leven.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?

Hamsa

Berichtdoor Hamsa » Do Aug 23, 2007 11:00 pm

De kerstboom en paaseieren zijn geen christelijke symbolen. Deze symbolen zijn voorchristelijk. Twee symbolen van vruchtbaarheid, diep gegrond in de Europese cultuur. De eerste christelijke missionarissen in Europa wilden die symbolen afschaffen. Toen bleek dat het niet lukte intergreerden ze die in het christendom.
Wrang is dat het de moslims wel schijnt te lukken.

BaniIsrael

Berichtdoor BaniIsrael » Do Aug 23, 2007 11:31 pm

Paganisme is samengegroeit met Christendom, Chirstmas is paganistsch, haar oorsprong is paganistisch, net zoals die kerstboom, net zoals die vlag van libanon, Christendom en Paganisme gaan goed samen.

en Ariel, je maangod theorie hier weerlegt:

http://www.islamic-awareness.org/Quran/ ... ongod.html

islam is gelukkig zuiver Monotheisme, integendeel van het pAganistische Gristendom.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Aug 23, 2007 11:41 pm

Jij wil me dus vertellen dat de voorouders van Mohammed NIET de maangod aanbaden?

Kan je me de naam geven van de vader van Mohammed?

BFA

Berichtdoor BFA » Vr Aug 24, 2007 2:32 pm

Paganisme is samengegroeit met Christendom,

Het Christendom heeft verschillende Paganistische religies geincorporeerd, en er de openbaring van liefde bijgevoegd.

Judaisme vindt zijn oorsprong in de regels van Paganisme. Heeft de Joden de middelen gegeven, morele vraagstelling en respect + liefde voor het individu, zodat van de strikte toepassing van de regels weg kan geevolueerd worden. De overdracht van liefde kan bloeien.
Het Judaisme is enkel voor het Joodse volk. Het Christendom geeft deze mogelijkheid aan alle volkeren.

Islam is een stap terug naar de totalitaire strikte toepassing van regels. De openbaring aan Joden en Christenen gegeven wordt uitgewist.
Islam is terug naar zuiver Paganisme.

Paganisme kent geen twijfel.
Jodendom en Christendom voegen twijfel toe, de oorzaak van het onstaan van multipliciteit.
Geen waar Monotheisme zonder multipliciteit.

Islam staat geen twijfel toe. Islam is Monotheisme zonder multipliciteit.
Monotheisme zonder multipliciteit is een vorm van Paganisme.

Het zijn niet de uiterlijke kenmerken die bepalen of iets Paganisme of Openbaringsgodsdient is, de innerlijke psychologie van de religie doet dit.

De psychologie van Islam voldoet volledig aan de kenmerken van Paganisme.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Miep

Berichtdoor Miep » Ma Aug 27, 2007 2:03 pm

Bah bah bah bah bah,

ik word misselijk van de hele overdreven telerantie in europa.
Hebben we nou helemaal niets van de geschiedenis geleerd hier????

Hoofddoekjes,ramadan, en blabal, is voor mij al onzin.
Het feit dat ik zelf een hoedje in de kerk op doe, weet ik ook niet of dat nou echt nodig is.
Maar goed, dat is in de samenkomsten.

Maar waarom krijgen de mensen van die duivelse godsdienst zoveel hun zin??????

En dan nog die achterlijk El HEMA, waar slaat het op???

http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUL/20/ams5.html

opzouten met die taal, wij spreken hier gewoon nederlands!!
Mijn vriend is arabier, maar hij wil graag nederlands leren en hij moet er ook heel wat voor doen!!!!

Vervelende buitenlandse mensen,als wij naar jullie land gaan , willen wij ons aanpassen.
Dus jullie moeten je aanpassen!!!!!!!!

Bah bah bah, ik ben het zat!
Moslima's doe normaal!

HABIBTI
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Aug 29, 2007 8:48 am

Chaimae schreef:Het meisje epileert haar wenkbrauwen. Zo'n goede moslima is het dus niet. FOEI! :twisted:

Heeft ’allah’ niets anders te doen, Chaimae, dan naar dit soort onzinnige praatjes te luisteren die door mensen bedacht zijn? Als er één religie bij mij bekend is die zo een loopje met God neemt dan is het wel de islam.
Allah worden allerlei eigenschappen aangepraat zonder dat hij zich verdedigen kan. Aaaah, hier hebben we een punt.

Kleuters worden door hun moeder goed in de gaten gehouden. Bij het eten grijpen de handjes naar van alles en nog wat. ”Nee,” zegt mama ”niet doen, Chaimae” en duwt het handje van haar kindje weg van de asbak. Want moslims roken nu eenmaal als een ketter. Maar een glaasje van het door God ter beschikking gestelde rijkelijke vocht van de wijndruif dat goed is voor de gezondheid weigeren moslims als zijnde een product van de duivel. Roken daarentegen is halal of hoe je zoiets noemt binnen een achterlijke cultuur. Het moet niet gekker worden.

Ieder normaal denkend mens ziet toch dat er geestelijk van alles en nog wat mis is met de mens die lid is van de islam.

Ook grotere mensen worden gecorrigeerd wanneer zij verkeerde dingen doen. De gevangenissen zitten overvol.

En wat doet die eersteklas nietsnut van een ’allah’?
Die staat, ligt, of hangt erbij. Weet ik veel hoe zo’n zelfbedacht goddelijk monstertje van de eerste de beste Arabische woestijn analfabeet zich manifesteert. Maar hij doet nooit iets. Hij is liever lui dan moe. Hij ligt waarschijnlijk de hele dag op zijn luie reet naar onzinnige praatjes van Chaimae en de rest van haar geestelijk gedesoriënterende sekte genoten te luisteren. Hij geniet daar van. maar laat ondertussen die hele islam in hun eigen vet gaar smoren. Ze kunnen niks, ze weten niks, ze zijn doorgaans analfabeet, ze gedragen zich als oer heidenen in een flexibele dynamische maatschappij die alleen maar uit is op vooruitgang.

En wat doet dit soort mensen?
Profiteren, profiteren, profiteren, profiteren. Profiteren, profiteren, profiteren, profiteren en verder profiteren, profiteren, Profiteren, profiteren, profiteren, profiteren. Profiteren, profiteren, profiteren, profiterenen nog eens profiteren van alle wetenschappelije bereikte resultaten en vooruitgang van de wetenschappen waarop zij zo nodig moeten kotsen vanuit hun primitieve oerreligie.

Wel profiteren, maar niet accepteren. DAT IS ISLAM.

En of ’allah’ medelijden met al die moslims heeft? Vraag dat maar aan Chaimae. Moslims zijn kind aan huis bij God. Je vraagt je dan alleen af waarom de islam altijd zo verschrikkelijk in de ellende en armoe verkeerd heeft en massaal naar al die heidense en christelijke landen geëmigreerd is.

Niet willen inburgeren, niet willen veranderen. Slechts profiteren. Dat wordt de islam bij de geboorte ingegeven met de paplepel.

Maar wat wil je verwachten van mensen die nooit geleerd hebben enige vorm van verantwoordelijkheid te dragen? Dit soort mensen kunnen we missen als kiespijn. En nog een grote brutale bek ook hebben. Tja, dat heb je als je een bepaalde categorie religieuze doorgedraaide aanbidders van de eerste de beste woestijn analfabeet de vinger geeft; dan nemen ze de hele hand en vragen vervolgens ook nogeens brutaal naar onze andere hand .

Over hoofddoekjes gesproken die wel of niet verboden moeten worden binnen openbare functies. Zoiets bepaalt de overheid en niet de islam of de R.K.-kerk. Daarom: weg met al dat soort irritante geloofsidioten en fanaten. Een moslim zou pas wat kritiek mogen hebben als mannen achter de loketten met een hoed op zouden zitten. Ja dan, ja dan heeft een islamfobist recht van spreken. Wij noemen zoiets in begrijpelijk Nederlands:

GELIJKE MONNIKEN, GELIJKE KAPPEN

Aanpassen, aanpassen en nog eens aanpassen. En niet allen profiteren, islamisten huichelaars!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Aug 29, 2007 9:50 am

Beetje vreemd dan dat moslima's kale poesjes moeten hebben?
Leg mij de logica eens uit waarom wenkbrauwen epileren haram is en poesjes epileren niet?
Komt dat door de jongekalepoesjes liefde van mohammed?

Ik moet zeggen dat allah wel zeer tegemoet komt aan de wensen en voorkeuren van mohammed.
Weet je zeker dat het allemaal wel uit de koker van allah komt? Het valt namelijk wel op dat de voorkeuren van mohammed "ineens" middels een "goddelijke neerzending" tot "wet" verheven worden.
Amorele atheistische nitwit

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Aug 29, 2007 1:58 pm

Ketter schreef:Is hun vraag ook logisch? Immers, als je geen religieuze tekens toelaat op het gemeentehuis, dan maar meteen ook alle tekens weghalen, niet?

Wel, het antwoord is: neen, want paaseieren en kerstbomen zijn allang niet meer religieus. Die hoofddoekjes juist wel, het is een teken dat ze tot de "verheven groep van Moslimas" behoren. Die paaseieren die ik eet of die kerstboom in m'n huis heb, tonen zeker niet dat ik tot "de Christenen" behoor.

Het is gewoon een platte en ietwat domme provocatie.

Maar het is ook een teken aan de wand: voor die Moslima's is natuurlijk alles religieus. En mogelijk ook zelfs, zoals vele fanatieker Moslims ondertussen op aansturen, verwerpelijke afgodssymbolen. Als morgen een ambtenaar een T-shirtje zal dragen met een zwijntje erop, of bierreklame is de kans reëel dat ze zich daar ook aan zullen storen. Wat is het volgende dan? muziek? of misschien niet-gesluierde vrouwen, want dat is in hun ogen toch het religieuze teken van de "ongelovige"?

mvg,
Ketter

Wij zullen onze kinderen binnenkort moeten uitleggen waarom een spaarvarkentje niet meer in de winkel te verkrijgen is. Omdat moslims dat niet willen. Een kind zal dit niet begrijpen. ”Sparen zij dan niet, pappie?” ”Nee jongen, zij brengen alle euro’s naar hun familie in Turkijke, Marokko of Pakistan.” ”Maar ik vind een spaarvarkentje leuk, pappie.” ”Hou op met zeuren Hansje, pappie gaat met jou naar de winkel en daar kopen wij een spaargeit.” Hansje is teleurgesteld, niet begrijpend, verdrietig en boos. Hij wil en zal een spaarvarkentje hebben, geen geit en stampt hierbij met zijn voetjes op de grond om zijn eis kracht bij te zetten.

Ik geef hem een paar flinke klappen in de traditie van de islam, want ik ben het zat. ”Je luistert naar wat pappie zegt en anders krijg je helemaal geen spaarpot, heb je dat begrepen? Pappie is hier de baas en niet jij.”

Even is Hansje stil en dan komt het er op hoge en luide toon uit tegen zijn vader: ”Jij bent helemaal niet de baas, pap, dat zijn de moslims. Jij bent slap. Maar de vader van mijn vriendje die is sterk. Want Ahmedje krijgt wél van zijn vader de spaarpot die hij wil hebben.”

Zo iets zou je discriminatie kunnen noemen. Het valt immers onder ongelijke behandeling. De een krijgt wel wat hij wil, de ander niet.

Ach, het is ons wel duidelijk. Het begon ooit zo goed in Europa. Moslims zouden zich snel aanpassen en integreren in onze samenleving.
Toen dat niet lukte draaide die vieze smerige christelijke en socialistische politieke lafbekken de zaak om.

Als Mohammed niet naar de berg wil komen, komt de berg wel naar Mohammed, beslisten zij voor ons.

Anders gezegd: Als Mohammed zich niet wil aanpassen aan onze normen en waarden, passen onze normen en waarden zich wel bij Mohammed aan.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Aug 29, 2007 2:22 pm

BFA schreef:

Het Judaisme is enkel voor het Joodse volk. Het Christendom geeft deze mogelijkheid aan alle volkeren.

Het tweede is waar. Met christendom wordt naastenliefde bedoelt. Wanneer iemand jou helpt is het een christen. dat is de betekenis van het woord ’christen’ in de volkstaal geworden.
Judaïsme is ook voor jou weggelegd. Je kunt weliswaar nooit jood worden, maar je wel aansluiten in het judaïsme. Even naar het ziekenhuis en een stuk van je penisvel laten amputeren. Hoe dat bij vrouwen zit weet ik niet.

Overigens, wat versta je onder het joodse volk? Het oorspronkelijke volk bestond uit de Israëlieten. Jacob’s naam veranderde namelijk in de naam Israël. Wat we nu zien aan joden raakt kant nog wal. Die zijn net zo afgeweken van de hele zantekraam van God als de christenen en de moslims.

Daarom roep ik elke keer weer en ik herhaal:
”Weg met alle religie” en ”LAAT GOD MET RUST”

God is al meer dan genoeg in de zeik genomen door de Israëlieten, de joden, de christenen (onder leiding van Jezus) en nog het allerergste door de mohammedanen onder leiding van de woestijn analfabeet en surrogaat deskundige van God.

Conclusie: we moeten nu alleen nog die moslims zien kwijt te raken die zich niet aan willen passen en maar niet ophouden met God dagelijks voor aap te zetten en te behandelen alsof God elke dag met een busje wordt opgehaald en thuisgebracht.

Miep

Berichtdoor Miep » Wo Aug 29, 2007 4:12 pm

Henna mag wel?????

snap ik niet.

Ik ben niet voor tatoes, wel voor epileren of benen scheren.

Overigens,mogen moslima;s hun benen scheren?
Ik leg namelijk een link met roken, misschien gebruiken ze dat als shag.

Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Aug 29, 2007 4:57 pm

Als Mohammed niet naar de berg wil komen, komt de berg wel naar Mohammed, beslisten zij voor ons.

Afbeelding
Deze is wat vriendelijker van toon dan de volgende grap over Mo+berg:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Wo Aug 29, 2007 11:50 pm

BaniIsrael schreef:Paganisme is samengegroeit met Christendom, Chirstmas is paganistsch, haar oorsprong is paganistisch, net zoals die kerstboom, net zoals die vlag van libanon, Christendom en Paganisme gaan goed samen.

en Ariel, je maangod theorie hier weerlegt:

http://www.islamic-awareness.org/Quran/ ... ongod.html

islam is gelukkig zuiver Monotheisme, integendeel van het pAganistische Gristendom.

Kerstmis is de viering van de geboorte van Jezus Christus. En dat is?
25 december. O ja? Gelul. Die zogenaamde verlosser en door zijn eigen vader aan het kruis tentoongestelde zoon is niet op 25 december geboren, maar op ... nou ja, ehhhh ... in de maand januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november ...

Geen mens die het weet. Dus gooi die bijbel nu maar direct in de hel, tezamen met het goedkope aftreksel dat de koran heet. Nee, sorry, laat het branden op een laag pitje zodat onze beschaving eindelijk tot het inzicht komt dat we af moeten van al die verderfelijke onzin en corruptie van religie. WEG MET RELIGIE EN WORDT EINDELIJK MENS.

LAAT GOD MET RUST EN HET GA U GOED!

Laten we van Kerstmis maar 25 december maken. In de oudheid hebben de kerkvorsten zich de haren uit het hoofd getrokken vanwege de vraag wanneer Jezus nu (eindelijk) eens geboren was. Ondertussen ontdekte de islam dat vrouwen minderwaardig aan de man waren. Zij vertegenwoordigde slechts de waarde van twee mannen. Of het nu om handel ging of voor het gerechtshof, een vrouw telde nauwelijks mee.

Even verderop kwamen ze erin Rome niet uit over de geboorte van het hoerenjong. Alle maanden van het jaar werden uitgeprobeerd. De beste oplossing werd gevonden in de keuze voor de maand waarin de zonnewende plaatsvond: december. In ieder geval een maand met een oer heidens feest zoals met die hele santenkraam van dat verderfelijke christelijke huichelachtige stiekeme leugenachtige geloof van idioten als in het Nieuwe Testament van de bijbel.
Een contraventieel boek tegenstrijdig aan het Oude Testament vol met leugens en tegenstrijdigheden en geredigeerd door de maffiose Roomse katholieke kerk.

Hoe kan een goedgelovig mens nu enig vertrouwen stellen in de maffia praktijken van Rome? Omdat mensen sukkels zijn en niet hun eigen hersens gebruiken. Precies zoals bij de islam.
Pak de bijbel en lees het laatste hoofdstuk Openbaring. Drugs Sex en Rock & Roll. Pure hallucinaties van Johannes op Patmos. Een drugsverslaafde of lijdende aan een delirium van de ergste soort.

Maar het heeft die flikkers in Rome er niet van weerhouden om die verderfelijke misleidende onzin van Johannes op te nemen in de bijbel.

En God stond erbij, keek erna en gaf vervolgens zijn zegen en goedkeuring aan het grootste onzinnige boek alller tijden. Nou ja, op de koran na; een goedkoop aftreksel van nog geen twee procent van de bijbel.

Om met de ontsmettende woorden van Monique te spreken:

”Ga toch fietsen.”

Zij is de enige op dit forum die de hele santenkraam aan religie met drie woorden op de juiste manier en met de juiste toonhoogte onder de aandacht van alle geïnteresseerden heeft weten te brengen. Anderen, waaronder ondergetekende, hebben daar nog steeds meterslange digitale papierrollen voor nodig. Misschien wil ik iedereen wel overtuigen van de slechtheid van de bijbel en de koran. Monique niet. Zij blijft zichzelf.

Is het allemaal een beetje doorgedrongen tot iedereen?
Hebben we het over religie, laten we dan niet vergeten dat het niets meer of minder inhoudt dan een stukje fietsen van A naar B; en niets anders dan dat. Dat is de hele betekenis van religie. Met of zonder fietsbel. Maar in ieder geval zonder de ware Almacht.

Met dank aan Monique.

Terug naar “België - Vlaanderen”