Betogen in Antwerpen..ook nodig !!!

Plaats reactie
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Betogen in Antwerpen..ook nodig !!!

Bericht door stropke »

Dit vond ik op politics.be bij onderwerp: religies...

Religies en andere levensovertuigingen In dit forum kan je discussiëren over religies & levensovertuigingen


23 augustus 2007, 23:34 #1
Neptunus
Lokaal Raadslid


Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 332 Replica Ka'aba van Mekka op St.-Jansplein in Antwerpen

--------------------------------------------------------------------------------

Eind september wordt in Antwerpen de ramamdan 'gevierd' met een ramadanfestival op het Sint-Jansplein in Antwerpen. Daar zal drie dagen lang de ka'aba van Mekka te bezoeken zijn (voor de dhimmi's en kafirs), met financiële en logistieke steun van de stad Antwerpen, kwestie van de Antwerpenaren voor te bereiden op hun toekomstig minderwaardig statuut van DHIMMI, dwz discriminatie van christenen en joden in een islamitisch bestel (kafirs hebben er geen recht van bestaan), aangevoerd door SPA (Sharia Partij Antwerpen).

Misschien kunnen we als 'tegenprestatie' een replica van de kathedraal van Antwerpen plaatsen in Mekka...hoewel......ongelovige honden mogen Mekka niet eens binnen en worden er afgeleid via 'the christian higway'.

En dan nog durven beweren dat Antwerpen niet wordt geïslamiseerd en nota bene nog met ons belastingsgeld!!! Intussen worden niet-moslims gemuilkorfd en lachen die extreemrechtse moslimfundi inn hun vuistje.

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door Neptunus : 23 augustus 2007 om 23:37.

:roll: Kpeis da we ook in Antwerpe eens moeten betogen of nie?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Het is toch ongelooflijk wat hier allemaal kan in dit apenland. :?
Alsof dat de integratie gaat bevorderen tenzij die van de autochtonen in de islam. :roll:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

nou, de buurt van het Sint Jansplein is toch al helemaal gekoloniseerd.

Daarvoor hoeft men al niet meer op straat te komen.

Maar ik ga toch eens een mailtje sturen naar een gemeenteraadslid met de vraag of ze de buurt rond die Sint(- sint???) Jansplein ook gaan onderverdelen in wegen voor MOSLIMS en niet-moslims?

Zoals in Mekka hé! :lol: :lol: :lol:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

circe schreef:nou, de buurt van het Sint Jansplein is toch al helemaal gekoloniseerd.

Daarvoor hoeft men al niet meer op straat te komen.

Maar ik ga toch eens een mailtje sturen naar een gemeenteraadslid met de vraag of ze de buurt rond die Sint(- sint???) Jansplein ook gaan onderverdelen in wegen voor MOSLIMS en niet-moslims?

Zoals in Mekka hé! :lol: :lol: :lol:
Ja, als ge toch bezig zijt reserveer dan ook een "FFI-lei" en een "Stropke plein", die twee te vebinden met elkaar via de "Circestraat" .. :razz:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Schrijffout,
Daarvoor hoeft men al niet meer op straat te komen.
hoort te zijn:
Daar hoeft men al niet meer op straat te komen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Zijn er hier ervaren photoshoppers?

Ik meen het hoor, ik wil op deze foto:

Afbeelding

Vervangen zien:

Arafat Makkah : door Tjingtjangsplain Makkah ..............(*)
ENKEL VOOR MOSLIMS

en

Taif Riyadh : door "Aàntwaarpe"
VERPLICHTE ROUTE VOOR NIET-MOSLIMS

Iemand?


(*) vroeger ging het allemaal zo gemakkelijk, die integratie. Tjingstjangsplain (sint jans plein): toen woonden er nog veel aziaten, en waren de antwerpenaren héél snel om die mensen hun eigen plein te geven....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
alice
Berichten: 253
Lid geworden op: di dec 26, 2006 2:54 pm
Locatie: Antwerpen

Bericht door alice »

Grappig, dit wordt georganiseerd naar ik vermoed door een van mijn gewezen collegaatjes!
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Kunnen we niet met een replica komen met één van de "afgodsbeelden" uit het pre-mohammedaanse Arabiè. Bijvoorbeeld dat beeldje dat gevonden is van de Maangod met dat door Mohammed gejatte symbool van de wassende maan ?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

circe schreef:Zijn er hier ervaren photoshoppers?

Ik meen het hoor, ik wil op deze foto:

Afbeelding

Vervangen zien:

Arafat Makkah : door Tjingtjangsplain Makkah ..............(*)
ENKEL VOOR MOSLIMS

en

Taif Riyadh : door "Aàntwaarpe"
VERPLICHTE ROUTE VOOR NIET-MOSLIMS

Iemand?


(*) vroeger ging het allemaal zo gemakkelijk, die integratie. Tjingstjangsplain (sint jans plein): toen woonden er nog veel aziaten, en waren de antwerpenaren héél snel om die mensen hun eigen plein te geven....
Zoiets?
Afbeelding

Kan nog vanalles aan veranderd worden, hoor..
RTFM
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

haha! schitterend! bedankt naarboven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

alice schreef:Grappig, dit wordt georganiseerd naar ik vermoed door een van mijn gewezen collegaatjes!
even ernstig: is ze er zeker van dat de doelgroep dit wel leuk vindt? Namaak van hun heiligste steen?

ZEKER omdat die plaats voor niet-moslims effektief verboden is!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
alice
Berichten: 253
Lid geworden op: di dec 26, 2006 2:54 pm
Locatie: Antwerpen

Bericht door alice »

Hee Circe! tja, de doelgroep zal wel bevraagd zijn voor zoiets georganiseerd wordt, en aangezien mijn collega in dat gebied zit zal hij wel de organisator zijn in samenwerking met allochtone verenigingen.

Die steen is naar ik begrepen heb de ''islamitische kerstboom'', want het aanbidden van stenen was gebruikelijk in het MIdden Oosten voor de
komst van Mo. Die recupereerde het gebruik om toch maar aan te zetten tot islam. Daarom grappig vooral na de uitspraken van Miri in verband met paaseieren en kerstbomen!
Misschien zien ze dit( ook op Noord zitten een aantal ''strikte moslims'') als een vorm van dawa, het bekend maken van islam!
alice
Berichten: 253
Lid geworden op: di dec 26, 2006 2:54 pm
Locatie: Antwerpen

Bericht door alice »

vind die afbeelding boven echt om te gieren, misschien bruikbaar voor een ''stukje!''
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

http://www.antwerpen.be/docs/Stad/Bedri ... %20DEF.pdf

meer info van de stad!

Ik neem aan dat DE STAD iets gelijkaardigs gaat organizeren met Kerstmis en dan met het joodse pesach, en een of ander hindoe festival bijvoorbeeld?



Of moet ik ervan uitgaan dat we enkel moeten opgevoed worden over islam?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

circe schreef:http://www.antwerpen.be/docs/Stad/Bedri ... %20DEF.pdf

meer info van de stad!

Ik neem aan dat DE STAD iets gelijkaardigs gaat organizeren met Kerstmis en dan met het joodse pesach, en een of ander hindoe festival bijvoorbeeld?



Of moet ik ervan uitgaan dat we enkel moeten opgevoed worden over islam?
Doen ze dat ook wanneer over 10 (zonne)jaar de ramadan half juni valt en de zon ondergaat rond half elf 's avonds en het om 3 uur weer begint te schemeren.

Weet je wat. Wij doen ook gewoon mee met dat ramadanfeest en drinken en eten gewoon door tot 9 uur 's morgens. :lol:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Van politics:

allah is groter, heel Antwerpen zal het geweten hebben

Zowat het hele SINT-JANSPLEIN en de omringende buurt werd zaterdagavond opgeschrikt toen een sultan luidkeels allahalhar enz ...schreeuwde op het podium (met eronder in grote letters: district Antwerpen) in het midden van het plein en dit schreeuwen duurde meer dan tien miniuten. Het podium was voor de gelegenheid omgevormd tot de muezzin van waaruit tot gebed werd op geROEPEN en dit drie dagen lang.

Allah is groter, de hele buurt zal het geweten hebben.De oproep van de muezzin hitst moslims op tot opstand wanneer hun land zich niet onder de sharia wil buigen. In een niet-islamitisch land moeten ze de naam van allah op de ongelovige maatschappij leggen om haar van binnenuit te overwinnen. Vele niet-moslims voelden zich gechoqueerd en beledigd door dit onverdraagzaam getier (in de openbare ruimte) van de muezzin van dienst. De islam dult immers geen andere godsdiensten tenzij enkel onder het statuut van dhimmi. Zo mocht dhimmi bisschop Paul Van den Berghe er eens komen spreken over de christelijke vasten. En deze onderwerping aan de islam gebeurt met het belastingsgeld van de Antwerpenaar (yazzia).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

en nog meer informatie:

Feit is dat de hele zaak door de buurtbewoners wordt afgekeurd. De vele Portugeze café's en de uitbaters van de Spaanse en Poolse zaken zijn alvast NIET te spreken over het verstoren van de openbare rust en privésfeer door het luide geroep van de muezzin op het podium zaterdag, zondag en maandagavond. Het geroep van de muezzin hoort thuis in de moskee en in de privé, maar NIET in de openbare ruimte. De Spaanse uitbater van een bar vertelde mij dat hij zich erg stoorde aan de azan (geroep tot gebed waarbij wordt verkondigd dat dat allah de grootste is en mohammed zijn profeet, wat discriminatie en uitsluiting inhoudt van alle andere godsdiensten) en de deur van zijn zaak potdicht heeft gedaan om wat rust te hebben. Bovendien was de iftarmaaltijd één braspartij waar vooral Roma en Kosovaren uit andere buurten op af kwamen, waarbij hopen afval werd geproduceerd: wegwegdoosjes en plastieken couverts. Om maar niet te spreken over het vele eten, zoals brood dat in de de talrijke vuilniszakken is beland (en dat noemt men vasten). De bewoners en zaakvoerders van het Sint-Jansplein halen opgelucht adem nu de islamitische bezetting van het SINT-JANSplein voorbij is.



Een tweede editie van dit soort provocaties zal er alvast niet komen....tenzij christelijke vereniginngen op het Jamaâ plein in Marrakech of in Istanboel ook eens een tentenkamp mogen opzetten met activiteiten en propaganda van christelijke verenigingen en waarbij priesters op een podium in het midden van het plein alleluja mogen zingen.....

--------------------------------------------------------------------------------


Moet ik er nog bijvertellen dat ik tijdens onze time-out toch ook even wat meer info heb opgevraagd aan het Antwerpse stadsbestuur:

- Indien we maandagmiddag naar de ka'aba komen kijken, mogen we dan toch een pakje friet eten? We storen daar de moslims toch niet mee? Enfin, ik bedoel : we wensen ze niet te beledigen, maar evenmin zelf belaagd te worden

antwoord van de organizator: nou heu nee heu volgens mij heu is het Sint Jans Plein nog steeds een openbare plaats waar iedereen mag doen wat ze willen....

WIE HAD GEDURFD???

verder:

- Kunnen we bij onze gratis door de stad aangeboden buurtmaaltijd tevens een glaasje wijn of bier drinken? desnoods zelf betaald?

antwoord van de organizator: heu nee, heu nee, heu dat doet de stad nooit ... om de horeca in de buurt niet van inkomsten te ontnemen.

Hoezo? (ikke dus) op de kerstmarkt kan ik toch altijd tegen betaling Gluhwein krijgen?

antwoord: heu jaa... heu jaa.. heu heu

Ben wel vergeten te vragen of "we" zelf onze eigen fles wijn dan maar beter meenamen naar de buurtmaaltijd gratis aangeboden door de STAD Antwerpen.
Enfin, ik heb die jongen daar vast weer een aantal heu heu's mee bespaard.

----------------

Nog even:

Blijkbaar is het de STAD Antwerpen totaal ontgaan dat - gezien hun toch wel zeer religieuze benadering: hoe vasten we allemaal samen, zelfs met uitnodiging van een bisschop- dat de aanvangsdatum samenviel met de joodse Yom Kippoer VASTENdag?

Oopsekee... geen Joden uitgenodigd op dit interculturele vastenfeest. Nochtans mochten ze net voor één jaar op hetzelfde ogenblik hun vasten verbreken met een milchich maaltijd.

Niet interessant genoeg als multiculturele religieuze bedoening (laten we vele religies samenbrengen, volgens het foldertje) in Antwerpen?

Of mochten de joden niet komen van de vredelievende mensen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
alice
Berichten: 253
Lid geworden op: di dec 26, 2006 2:54 pm
Locatie: Antwerpen

Bericht door alice »

Amai Circe die jongen ken ik natuurlijk, is mijn gewezen collega!!
Ge hebt hem wel doen zweten, maar alcohol mag niet, van moslims dus daarom krijg jij niets! Maar ik moet wel om je lachen! Goed gedaan!
Plaats reactie