Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Toch vooruitgang met de integratie. Hun pappa's zouden nog het (inmiddels voor deze jeugd ouderwetse?) " Inshallah" gebruiken als ze het hebben over de mogelijke toekomst.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

De column ven Ebru in de Metro:
“Ebru moet verhuizen na-nanananaaaa”
Sta je dan, je Mini in te laden. Op straat voor je huis. De echte huisraad is allang door professionele verhuizers weggebracht, wat rest zijn spullen die naar anderen gaan, vandaag is de hulp de gelukkige.

En dan komen ze uit het niets. Twee keer twee Mocro’s. Een setje op de scooter en een setje lopend. Ze lopen langs de Mini, roepen ‘hey Ebru Umar’ en ik negeer ze. Negeren. Gewoon negeren. Ik bén Ebru Umar. Hoef je me niet aan te herinneren, tief op. Totdat het getreiter begint: Ebru moet verhuizen hahahah Ebru moet verhuizen, na-nanananaaanaa.

Negeren. Gewoon negeren.

Ik kán dat.

Ik doe dat.

Denk aan wat je blij maakt.

Wie je blij maakt.

Totdat ze besluiten me vier meter verderop vanaf de tramhalte te gaan filmen. ‘Ebru moet verhuizen, Ebru moet verhuizen uit Turkije en Amsterdam nanananaaa’. Maar dat kan ik ook. De scootermocro’s zijn al weg, ‘hoer’ roepend en me de stad uit verwensend. Ik pak mijn iPhone en doe een mocro na: ‘durf je dat ook te zeggen op beeld, doe dan?’. Het is natuurlijk écht grappig, Ebru filmen die het restant van haar huisraad inlaadt in een Mini. En dan vergeet ik dat het Mocro’s zijn, volk dat over het algemeen bekend staat om crimineel gedrag. Ik loop op hem af, hij houdt zijn camera voor z’n gezicht. En slaat mijn telefoon uit mijn handen. Telefoon vliegt weg, hij is er eerder bij, gieren lachen brullen en weg zijn de Mocro’s. Met mijn telefoon.

De rest is geschiedenis. Ja, ik heb op Twitter geroepen dat ik Mocro’s haat. Intens haat. Dat gevoel is ongetwijfeld wederzijds maar hey: ik heb nog nooit een Mocro in elkaar geslagen. Ik heb nog nooit een Mocro bedreigd. En ik heb ook nog nooit met fysiek geweld een Mocro van zijn telefoon beroofd terwijl hij zijn auto aan het inladen was. Omdat je moet verhuizen dankzij een stel varianten op Mocro’s, moslims in ieder geval en hoogstwaarschijnlijk Turken, je huis beroofd hebben. Gelukkig kun je het aan het ‘weldenkende’ deel van Nederland overlaten mij zwaar te veroordelen om mijn tweet dat ik Mocro’s haat. Ik had het allemaal anders moeten doen natuurlijk.

Ik had me niet moeten laten zien in Amsterdam.

Ik had niet op straat moeten staan.

En ik had natuurlijk nooit een letter moeten schrijven over Mocro’s, hun criminele gedrag, hun moeders die janken over hun criminele zonen en hun vaders die wegkijken. Nooit moeten zeggen dat het allemaal tuig is. En dat we het te danken hebben aan wegkijkende politici die in hun ivoren torens beweren dat het om incidenten gaat.

Toch wonderbaarlijk hoeveel van die incidenten mij treffen.

Want ik ben Ebru Umar. Columnist.

En ik moet mijn bek houden.

In een ander leven zal ik dat doen. Beloofd.

Maar in dit leven koop ik een nieuwe telefoon. De vijfde pas dit jaar.
http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnen ... anananaaaa
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

http://keesjemaduraatje.blogspot.nl/201 ... youth.html
De onfris figuur, Frank van der Linde, een bekende AFA fanaat en antisemiet (zegt men) die ook wel de Joodse Omaatjesmepper wordt genoemd, bemoeid zich met de zaak.
De disclaimer("zegt men") voeg ik toe vanwege de hobby van Frank om alles en iedereen aan te klagen bij de politie (waar hij inmiddels een 'bekende van' is geworden).
Dit is een oudje van hem;
  • Zojuist aangifte gedaan tegen Geert Wilders. Hoogtijd om strijd op andere manier te voeren. Doe vandaag ook aangifte! pic.twitter.com/pXFwD4LNpX
    — Frank van der Linde (@frankvdlinde) March 20, 2014
en dan nu:
  • Morgenvroeg om 8h00 aangiftes doen tegen @umarebru bij @Politie_Adam. Afspraak net gemaakt. pic.twitter.com/DHWwYSyc9e
    — Frank van der Linde (@frankvdlinde) June 27, 2016
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Pizzaman »

xplosive schreef:Het "iek zwier jou" (ik zweer je) schijnt een bekende uitdrukking te zijn (met uiteraard daaraan toegevoegde bedreigingen zoals "neersteken" e.d.) die veel door maffiose islamitische allochtoniërs gebezigd wordt.
Ja klopt, tegen mij zijn ze ook wel eens zo begonnen, toen ik nog in Rotjeknor woonde,
toen riep ik heel hard terug dat die "zwieren" voor al op de "koet van z'n zoester en z'n moeder" zaten.
En dan nog meer bedreigen he, maar dichterbij komen, dat deden ze niet, wel bijkans een hartverzakking krijgen.
En ik maar lachen natuurlijk, ja, een grote bek hebben ze, maar ik ben 1.5 kop groter. Schijthuizen zijn het.

Vraagje, als er bij een hartverzakking dan 1 dood omvalt, word ik dan aangeklaagd wegens "dood door schuld"? :sly7:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Ariel »

Wat erg. Je mag tegenwoordig niet eens meer zeggen "Ik haat je"

Afbeelding Oke, daar gaan we idioot Frank van der Linde . :finger:

,,Kut alle Franken van der Lindes en andere activisten idioten, ik haat jullie en ik haat jullie broeders en zusters ook''
Aangifte tegen Ebru Umar

Columniste Ebru Umar wacht in Nederland mogelijk een strafzaak wegens groepsbelediging, haatzaaien en discriminatie. Activist Frank van der Linde heeft dinsdag in Amsterdam aangifte gedaan, omdat Umar in zijn ogen aan het doorslaan is en ronduit racistische taal uitslaat op Twitter, meldt het AD.

Zondag twitterde Ebru Umar onder meer: ,,Kutmocro's, ik haat jullie en ik haat jullie moslimbroeders en zusters ook''. Ze gebruikte eveneens de roemruchte quote ,,minder, minder, minder'' van Geert Wilders. De boze tweets verschenen, nadat de telefoon van Ebru Umar was gestolen. Volgens Umar waren de daders Marokkanen die haar op straat aan het filmen waren.

Voor activist Frank van der Linde is de maar nu vol. ,,Ik heb zelf met Turkse activisten in Istanbul gedemonstreerd voor de vrijheid van meningsuiting, dus daar sta ik voor. Maar er is wel een grens aan die vrijheid. Niet alleen op Twitter, maar ook met haar column in Metro scheert ze alle Marokkanen over één kam.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

De AFA's kunnen nooit zonder "verklaring van goed gedrag":
,,Ik heb zelf met Turkse activisten in Istanbul gedemonstreerd voor de vrijheid van meningsuiting, dus daar sta ik voor...."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door sjun »

Is daar bewijs voor of moet Frank -armzalig fascistoïde aangever- van der Linde op zijn eigen bewering geloofd worden?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Bewijs? "I've been there, done it, seen it, I've got the T-shirt."

In een beschouwing over de staatsgreep haakt Ebru in op haar verblijf in Turkije.
Tijdens mijn landarrest in Turkije wegens vermeend beledigende tweets aan het adres van de Turkse President Erdogan, stelde elke Turk die ik tegenkwam mij maar één vraag: „Waarom ben je nog hier?” Hun vertrouwen in de Turkse rechtsstaat was nihil. Hun verbazing over mijn weigering hals over kop op een boot naar Samos of Kos te stappen, groot. Zonder uitzondering spraken kennissen van mijn ouders: „Als je mijn dochter was, was je allang weggeweest.”

Het wantrouwen dat Turken koesteren tegen hun overheid en in het bijzonder hun president en rechtssysteem, is eenieder die gewend is aan vrijheid en veiligheid vreemd.
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/18/tur ... 7-a1512226
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Pilgrim »

Beestachtige Nederturken slaan weer toe: Ebru Umar ondergespuugd en uitgescholden

Door Tim Engelbart, 25 juli 2016

Onze meest vriendelijke inwoners hebben zich weer eens van hun... minst vriendelijke kant laten zien.

Ja hoor, het is weer eens raak. Ebru Umar was vandaag in de buurt bij haar oude huis in Amsterdam – die ze moest verlaten in verband met ernstige bedreiging van Erdogan-liefhebbende jongetjes die in Ebru Umar een soort grotesque landverraadster zien – omdat ze een item aan het opnemen was met actualiteitenrubriek EenVandaag. Maar Ebru werd daar ongewild de ster van de show, want de bende der lafhartige Nederturkjes stond de opiniemaakster daar al op te wachten.

De situatie ging als volgt...

“Op de beelden is te zien hoe Umar met een cameraploeg voor haar voormalige woning staat. Daar werd ingebroken toen ze vastzat in Turkije, waarna ze besloot te verhuizen. Voordat de verslaggever en Umar naar binnen gaan, worden ze bespuugd door twee jongens op een brommer. Daarop reageert de columniste: “Nu heb ik zin om te zeggen: ‘Kom hier maar, sukkel.’””[/url]

En ja, daar zijn beelden van:

[Zie video op de site.]

Het is echt ongehoord dat er in Nederland een soort paralelle maatschapij ontstaan is waarin dit soort dingen gewoon gebeuren. Een vrouw van Turkse afkomst die zegt zich geheel Nederlands te voelen wordt door andere jongens die eveneens in Nederland zijn geboren en getogen helemaal uitgescholden en vernederd door te worden bespuugd. En waarom? Omdat ze zich meer Nederlandse dan Turkse voelt, en dat ook onder woorden durft te brengen.

Heel erg triest allemaal. Ik hoop dat deze twee jongens spoedig een gesprekje zullen hebben op het politiebureau!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... escholden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Heel erg triest allemaal. Ik hoop dat deze twee jongens spoedig een gesprekje zullen hebben op het politiebureau!
Nee, dat draagt alleen maar bij aan hun status. Een pak slaag van omstanders zou beter helpen. Maar ja, die omstanders zijn er niet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie heeft in ieder geval 22 leden. Hier zie je wat tronies van ze:
Afbeelding
Ze zijn op hun pik getrapt. Door Ebru, zeggen ze.
Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umar
De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turkse Nederlanders hebben aangifte gedaan tegen columnist Ebru Umar. Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren.

De columnist van onder meer Metro heeft volgens de aangevers de Turkse Nederlanders geregeld vergeleken met NSB'ers. Daarnaast zou ze de Turkse gemeenschap kleineren en vernederen door te spreken over een mislukt Nederlanderschap en door hen geitenneukers en lui te noemen.

De advocaat van de groep Turkse Nederlanders heeft het Openbaar Ministerie gevraagd om Ebru Umar te vervolgen voor groepsbelediging.
http://nos.nl/artikel/2121661-turkse-or ... -umar.html
De column is hier:
http://www.metronieuws.nl/columns/2016/ ... n-collegas
GEFELICITEERD met jullie totaal mislukte Nederlanderschap. GEFELICITEERD met jullie loyaliteit aan een stel berggeiten uit Turkije, geitenneukers zo je wilt, die jullie volgen zodra ze oproepen tot NSB-gedrag.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Eliabe »

Mahalingam schreef: De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turkse Nederlanders hebben aangifte gedaan tegen columnist Ebru Umar. Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren.
Gokje. Opdrachtje Erdogan?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Ja, de club valt onder Diyanet die doet wat Erdogan wenst.
Ze doen veel aan samenwerking (onder Turken dan wel te verstaan).
De baas is Aydin Üre ambtenaar Ministerie van Financien
april 1989 – heden (27 jaar 4 maanden)
Opleiding: Hogeschool INHOLLAND Diemen
Weet je wie daar ook les kreeg? Mohammed Boujeri .
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Zwartmeer »

Turkse stichting doet aangifte tegen Ebru Umar om beledigingen
http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/turk ... ledigingen

Ebru Umar is in haar columns opzettelijk beledigend, vinden de Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turken die in Nederland wonen. Ze hebben aangifte tegen de columniste gedaan.

Advocaat Ad Westendorp zegt dat Umar zich opzettelijk beledigend heeft uitgelaten in haar column in dagblad Metro. Ze schrijft over 'Nederturken' en vergelijkt deze mensen met NSB'ers, zegt de advocaat. Ook gebruikt Umar het woord 'geitenneukers' en 'feliciteert' ze de groep met hun 'totaal mislukte Nederlanderschap'.

Umar uitgescholden en bespuugd

De aangifte is gedaan bij het Landelijk Expertise Centrum Discriminatie (LEDC) van het Openbaar Ministerie, zegt de advocaat. Umar lijkt niet echt onder de indruk van de aangifte:

De columniste werd maandag nog uitgescholden en bespuugd tijdens een interview met EenVandaag. Dat gebeurde op de stoep voor haar oude huis in Amsterdam-West.

Umar werd in april opgepakt in Turkije wegens beledigende tweets over de Turkse president Erdogan. Begin mei mocht ze uiteindelijk terug naar Nederland. Tijdens haar afwezigheid werd in haar huis ingebroken, waarbij spullen werden gestolen en 'hoer' op de muur van haar huis werd geschreven. Ze was de bedreigingen en vernielingen zo zat, dat ze besloot het huis te verkopen.
"Ze schrijft over 'Nederturken' en vergelijkt deze mensen met NSB'ers, zegt de advocaat. Ook gebruikt Umar het woord 'geitenneukers' en 'feliciteert' ze de groep met hun 'totaal mislukte Nederlanderschap'".

Aangezien zij zelf een Nederturk is hebben ze met een aangifte tegen haar geen poot om op te staan. Hoeveel zwarte rappers zijn er wel niet die het woord nigger in hun teksten verwerken? Als een blanke dat doet is het beledigend maar een zwarte kun je niets maken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Begin september dient Ebru voor een Turkse rechtbank te verschijnen. Ze heeft gezegd dat ze niet komt.
Ebru voor de rechter om uitspraken over 'dictator'
Metrocolumniste Ebru Umar moet zich op 6 september in Turkije voor de rechter verantwoorden voor uitspraken die zij deed in een interview met De Telegraaf. Umar noemde daar onder meer Atatürk en president Erdogan dictators.

„En iemand een dictator noemen, mag kennelijk niet”, zegt Umar die niet van plan is af te reizen naar Turkije voor de rechtszaak. „Ik heb een advocaat die mij vertegenwoordigt.”
http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnen ... r-dictator
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door King George »

Tegen die tijd is het al bijna zo ver dat Turkse arrestatieteams visumvrij Europa mogen inreizen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Dat zal niet nodig zijn. In de vorige oorlog waren het niet de Duitsers die onze Joden bijeen dreven en op transport zetten, dat was de gehoorzame Nederlandse politie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Vandaag zou Ebru voorde rechter komen maar de zaak is uitgesteld.
Wel is de aanklacht bekend en daarin staan NAW en Turkse paspoortnummers van de klik-Turken.
fotocopy hier:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _umar.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Zwartmeer »

Huseyin gaf Ebru Umar aan. Hij voelt zich nu bedreigd

http://www.trouw.nl/tr/nl/39681/nbsp/ar ... eigd.dhtml

"Ik word aan de schandpaal genageld." Woest is Huseyin Sayilgan (47) uit Amsterdam over een gelekt document dat weblog GeenStijl vandaag online zette. Het zou de aangiftes bevatten op basis waarvan nu in Turkije een rechtszaak tegen columniste Ebru Umar loopt.

Ook de namen van de aangevers staan op de lijst. Tenminste vijf daarvan wonen in Nederland. En bij vier staat hun volledige woonadres vermeld.
Zoals bij Huseyin Sayilgan.

Was alleen zijn naam gelekt, hij had ermee kunnen leven, zegt Sayilgan. Want inderdaad, hij hééft aangifte gedaan. "En daar sta ik achter. Ik heb niks illegaals gedaan, ik heb gewoon gebruikgemaakt van mijn rechten. Maar nu weet iedereen mijn adres. Ik ben een target geworden. Wat als er straks stenen door mijn ruiten vliegen?"

Juridische stappen
Sayilgan, taxichauffeur en eigenaar van een incassobureau, overweegt juridische stappen, zegt hij. Dat GeenStijl het document online zette, vindt hij 'een heel kwalijke zaak'. "Die lijst moet gewoon van hun site af. De media hebben ook richtlijnen toch? Je kunt niet zomaar iemands adres publiceren."

Hij verdenkt Ebru Umar ervan zelf de lijst te hebben gelekt. "Ze doet dit gewoon om ons nóg meer zwart te kunnen maken." 'Ons', daar bedoelt hij de Nederlandse Turken mee. Toen Ebru Umar op 23 april in Turkije werd opgepakt voor het beledigen van Erdogan, juichten veel Turken in Nederlanders die aanhouding toe. Tot woede van Umar. 'Fuck de Nederturken', twitterde ze. Hun integratie was gefaald, vond ze, ze waren een 'nageboorte' van een mislukte generatie gastarbeiders.

Sayilgan besloot aangifte te doen. "Ik ben als Turkse Nederlander beledigd door deze vrouw." Hij deed zijn aangifte samen met drie anderen, die ook de gelekte lijst op GeenStijl staan. De vier maakten geen gebruik van de 'kliklijn' van het Turkse consulaat in Rotterdam, zegt Sayilgan. "Die heeft een fanatieke medewerker uit zichzelf geopend, het consulaat nam er afstand van. Ik vond het ook niet goed, zo iemand geeft ons een slechte naam."

Aangifte in Turkije
Nee, Sayilgan heeft het consulaat niet gebeld. Hij is erheen gegaan. Via een notaris op het consulaat heeft hij een advocatenkantoor in Kaysery gemachtigd om namens hem in Turkije aangifte te doen tegen Umar.

Waarom deed hij aangifte in Turkije en niet in Nederland? "Ik heb zowel de Nederlandse als de Turkse nationaliteit, net als Umar. Als zij alleen een Nederlands paspoort had gehad, had ik hier aangifte gedaan. Maar nu kon ik kiezen onder welke rechtssysteem ik dit wil laten vallen."

En dan is de keuze snel gemaakt: in Turkije is de kans groter dat zijn aangifte iets oplevert, zegt hij. "Volgens de Nederlandse wet heeft Umar niets verkeerds gedaan. Je mag in dit land ook gewoon met terreurvlaggen van de Koerdische PKK lopen. Dat mag dus allemaal. Umar boort alle Turken de grond in, ze kan in Nederland zomaar iedereen kapot schelden. In Turkije niet."
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door sjun »

Moet ik medelijden hebben met de 47 jarige Turk en bruine arm van Erdogan Huseyin Sayilgan van Confusiusplein 75 te Amsterdam, Ertugrul Kurt van de Gerard Doustraat 33-1 te Amsterdam en Mehmet Salih Kaya van Beekdal 18 te Assendelft die door hun eigen welbewuste vijfdekolonnegedrag wellicht doelwit zouden kunnen worden omdat ze zonder problemen een ander hetzelfde toebedachten? Neem zulke lieden hun Nederlandse paspoort in en stuur ze terug naar het land waar hun loyaliteit ligt. Dit worden nooit Nederlanders, ze blijven klaar staan om iemand een mes in de rug te steken die zich wel ingepast heeft en die hier gebruik maakt van de vrijheid van meningsuiting.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door xplosive »

Met de billen bloot bij Pauw :



Als apen hoger klimmen willen, .....

Enfin, ik heb liever met apen te maken, eerlijk gezegd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

8 september 2016 om 14:50 door Ebru Umar
Kwetsbare ouders
Kinderen maken je kwetsbaar, leerde Theo van Gogh me al. Woedend belde hij me dat hij niet meeging naar een debat ergens in Amsterdam: „Ik ga dan ongetwijfeld dingen zeggen waardoor ik weer ruzie met de moeder van mijn kind krijg. Ik mag niet van haar!”
Spoiler! :
Ik vond het aandoenlijk. En begrijpelijk. Zelfs als kinderloze. Na de moord op Theo zag en ervoer ik iets wat vanzelfsprekend is voor mensen met kinderen: je bent op élke leeftijd het kind van je ouders. Niet alleen als 5-jarige, maar ook als 34-jarige (2004, moord op Theo) en nog steeds als 45-jarige (2016, landarrest). Mijn ouders weken niet van mijn zijde. Mijn ouders wijken niet van mijn zijde. Mijn verdriet is hun verdriet – misschien nog wel meer hun dan mijn verdriet, want zij overzien meer dan ik de impact van alles op mijn leven. Het is hartverwarmend. Tegelijkertijd moeilijk.

Kinderen geven je een verantwoordelijkheidsgevoel – denk ik. Je moet er voor iemand zijn. Je bent er voor iemand – als je het goed doet. Ik ben er voor niemand; het is een hele onbezorgde manier van leven. Geen boodschappen gedaan? Jammer dan, geen eten – tenzij je wat bestelt of uit eten gaat. Achteloos “doe die maar” zeggen bij een aankoop waar volksstammen over moeten ‘overleggen’? Ja, natuurlijk. Aangiftes wegens belediging van NSB-Turken in Turkije dan wel Nederland niet serieus nemen, omdat het je voorstellingsvermogen te buiten gaat dat mensen zó dom kunnen zijn om ervoor te kiezen zich door mij te laten beledigen? Ai. Puntje.
k heb twee ouders van over de zeventig die eraan onderdoor gaan. Niet door mijn gedrag – ik ben al zesenveertig jaar hun dochter en ging als kleuter al mijn eigen gang. Wél door het gedrag van mensen die ze niet kennen. Mijn ouders worden bedreigd, worden uitgescholden, worden geïntimideerd. Mijn ouders van over de 72 worden aangesproken door NSB-Turken op mijn schrijven, mijn praten, mijn mening, mijn hele zijn. Mijn ouders weten niet wat ze overkomt: klikturken-exponenten, nazaten van de mensen die zij hun hele leven lang geholpen hebben, zij het als arts of als mens. Het zijn mensen die ze niet kennen, en door wie ze gezegd wordt dat hun dochter een hoer is, zijzelf hoerenkinderen zijn en weet ik wat meer. Ik gok dat ze ook te horen krijgen dat ik snel dood zal zijn. Daar krijg je ouders wel bang mee.
Spoiler! :
Mijn ouders zijn 70 plus. Mijn ouders willen onbezorgd leven, dat hebben ze verdiend na 40 jaar werken en belasting betalen, die onze overheid heeft uitgedeeld zodat deze mensen ze kunnen uitschelden, bedreigen en doodwensen. Mij kunnen uitschelden, doodwensen en voor de Turkse rechters slepen. NSB-Turken die menen mijn ouders hun onbezorgde oude dag te kunnen ontnemen, omdat ze een afkeer van mij hebben, wens ik werkelijk dood. Maar als ik dat zeg, krijg ik op mijn kop van een huilende moeder, die zegt dat ik dat niet mag wensen. Ook NSB-Turken zijn iemands kinderen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Pilgrim »

Critica van Erdoğan wordt door Turken-nazi´s bedreigd

Geplaatst op 15 april 2017

Afbeelding

Nederland: NSB is de afkorting van de Nationaal-Socialistische Beweging, die in Nederland van 1931 en 1945 met de nazi´s collaboreerde en tegenstanders bespioneerde en verklikte. De journaliste Ebru Umar werd in Turkije gearresteerd, omdat ze kritiek heeft op Erdoğan en vorig jaar als eerste de oproep om tegenstanders van Erdoğan te verklikken op internet openbaar maakte. Zij vergeleek de methodes van de AKP in Nederland met die van de NSB.

Door bemiddeling van de Nederlandse ambassade kwam ze weer op vrije voeten. Steeds opnieuw werd ze na haar terugkeer in Nederland door Turken, maar ook door Marokkanen, bedreigd, zodat ze haar woning opzegde en meerdere keren berichtte dat zij zich in het openbaar niet meer vrij zou kunnen bewegen. Nu kwam het opnieuw tot een tamelijk drieste ontmoeting met een spion, die aantoont hoe ongestoord deze fanatiekelingen hun gang kunnen gaan.

Tijdens een theaterbezoek kwam deze aardige jonge man (foto) op haar af en verkondigde trots dat men haar nog steeds in de gaten zou houden en dat hij juist weer verslag zou hebben uitgebracht aan Ankara.

Bron: http://opposition24.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/15 ... -bedreigd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Tijdens een theaterbezoek kwam deze aardige jonge man (foto) op haar af en verkondigde trots dat men haar nog steeds in de gaten zou houden en dat hij juist weer verslag zou hebben uitgebracht aan Ankara.
Het enge is dat deze jongen daarmee de indruk geeft ervan overtuigd te zijn dat het gezag in Ankara ook in Nederland wat betekent (of gaat betekenen). Wat weet hij wat wij niet weten?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alarm: Ebru Umar opgepakt in Turkije!

Bericht door Mahalingam »

Even opfrissen:
Hoe zorgbestuurster Erbudak 1,7 miljoen achterover drukte
Geen overleg en geen bonnetjes. Wel: aandelen, vliegtickets, etentjes en een concert van Pearl Jam. Resultaat: Aysel Erbudak, voormalig bestuursvoorzitter, moet 1,7 miljoen euro terugbetalen aan het Amsterdamse Slotervaartziekenhuis. Hoe is het zover gekomen?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenl ... ver-drukte
Dat was jan. 2015 geschreven naar aanleiding van haar ontslag in 2013.

Ze is weer opgedoken. En ze blijkt een Erdogan-adept te zijn (niet Gülum zoals ik ooit dacht, of misschien zag ze de bui hangen en is ze op tijd overgestapt.)
En wat heeft ze te zeggen op de staatsradio over Ebru?
"Ik had het liefst gehad dat ze haar niet hadden losgelaten inderdaad"..
‘Ik schaam me voor Ebru’
"Zij verdient het echt niet om nog..."
https://soundcloud.com/user-905364887
En dat laatste slikt ze in.
‘Als het aan mij lag zat Ebru Umar nog steeds vast’
https://wnl.tv/2017/05/13/als-aan-mij-l ... eeds-vast/

Umar toonde zich onbewogen. Desgevraagd liet ze aan WNL weten niet de behoefte te voelen op Erbudak te reageren. “Ze is ontploft. Who gives a fuck?“, aldus Umar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie