DENK. Nu met fractievoorzitter Stephan van Baarle.

Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:3 zetels voor DENK. De volgende stap in de islamisering van Nederland is gezet. Gecondoleerd Nederland.

En straks zit DENK in de commisie stiekem, de Commissie voor de Inlichtingen en Veiligheidsdiensten. De commissie bestaat uit de fractievoorzitters van alle gekozen politieke partijen en vergadert onder strikte geheimhouding, maar straks luistert Erdogan over de schouders van DENK mee.

Wat een zorgelijke gedachte.
Er zullen heus geen Nederlanders zijn die in de plannen van de Turkse veiligheidsdienst mogen neuzen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Tja.............. :thinking:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door xplosive »

Hij ziet er op die foto uit als iemand die zijn verstand verloren heeft .....

Een meer tegenstrijdige naam hadden ze nauwelijks voor hun partij kunnen bedenken, aangezien het denken bij moslims nogal te wensen overlaat .....
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Sinds Kuzu een Vogelaartje deed bij Powned, staat die omroep op zijn zwarte lijstje.
Daar hebben ze nu gezelschap gekregen van WNL omdat die Afshin Ellian aan het woord laten. En die zegt voor Kuzu onwelgevallige dingen.
Afbeelding
De redactie had Kuzu gevraagd deel te nemen aan een discussie in het programma WNL Op Zaterdag op NPO Radio 1. Kuzu weigerde dat, omdat rechtsgeleerde Afshin Ellian vanochtend te gast was in Goedemorgen Nederland. Ellian noemde DENK tijdens de uitzending een ‘achterlijke Midden Oosten-partij’.
http://politiek.tpo.nl/2017/03/16/denk- ... anden-ban/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

DENK is een islamitische pestpartij die vanuit verstandelijk perspectief geen uitweg meer ziet.

Bezie de islamitische landen! Dictatuur, volksonderdrukking en godsdienstpolitie. Vrijheid van meningsuiting komt alleen de plaatselijke Korangeleerde toe. Om de Koran te begrijpen heeft een gemiddelde IQ-er een dag nodig en meer niet. Wie zich Korangeleerde mag noemen heeft daar minstens zes jaar voor nodig (check-fact uit islamitische bron). Zou de oorzaak van die achterlijkheid misschien gezocht moeten worden bij het hoge inteeltgehalte onder mohammedanen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

De ratten van DENK

Geplaatst op 17 maart 2017

Afbeelding

De Turkse/islam slachtofferstrategie

Kuzu ziet zichzelf als intelligent en geslepen. Geslepen is hij zeker maar vooral geniepig en uiterst achterbaks. Zijn geestelijk beperkte achterban ziet hem als een ware held maar gelukkig is hij zo doorzichtig als glas in zijn smerige rattenstreken. Alle acties die hier door Turken worden opgezet komen direct en/of indirect van hem en zijn poppenspeler in Ankara.

Alles draaien ze om

Bij de rellen in Rotterdam en Amsterdam heeft Kuzu zich zogenaamd als bemiddelaar aangeboden. Dat zegt alles! Hij regisseert de acties d.m.v. de Turkse verenigingen zelf, en wil daarna Nederland laten geloven dat hij oprecht is en wil bemiddelen met zijn zogenaamde ‘goede intenties’. Gelukkig is Rutte daar niet ingetrapt en hebben zij hem het platform voor meer macht vanuit Ankara daarmee ontzegd. Hij ziet zichzelf als officier van Erdoğan en dat is uiterst dubieus, ...tenzij Turkije het enige land is dat wèl vierkante helmen heeft... Nu blijkt ineens de demonstratie van Turken te zijn afgelast... De reden zou zijn dat ze niet kunnen instaan voor de veiligheid van hun mensen/demonstranten... Een achterbakse sneer naar de politie en politici die eindelijk een keer hard opgetreden hebben tegen deze op onlusten en chaos uit zijnde Turkse ratten. Ik kan me er ook alles bij voorstellen dat de bevolking na uren overlast en irritatie uiteindelijk voorwerpen van de balkons naar dat irritante K-tuig (de K staat voor Koran) zijn gaan gooien. Maar dat ligt niet aan hen, dat ligt aan het racisme en het fascisme dat in Nederland leeft...

Antisemitisme in Europa
Dat het antisemitisme in Europa weer sterk is opgeleefd, komt uitsluitend vanuit de moslimhoek. Sinds de komst van steeds meer moslims naar Europa worden hun Midden-Oosten ruzies en oorlogen ook hier uitgevochten. Vanuit de moslimhoek bewust gericht op de Joden en de vanuit het Midden-Oosten hier naartoe gevluchte christenen. Groepen moslimkinderen molesteren en bedreigen hier al joodse en christelijke kinderen van ouders die vanuit het Midden-Oosten voor hun leven hebben moeten vluchten voor het moslimgeweld. Aangewakkerd en gevoed door de ‘traditionele’ islamopvoeding worden zij, die dachten hier een veilige toekomst te kunnen opbouwen, hier in Nederland(!) en de rest van Europa opnieuw door moslimgeweld bedreigd. Het wordt er al vroeg in gestampt...

Ongediertebestrijding
Heel Nederland heeft mijns inziens de verkiezingsstrijd verloren. Puur en alleen door de 3 zetels van islampartij DENK. Het wordt dan ook hoog tijd dat er vanuit den Haag een ongedierte bestrijdingsplan komt dat Kuzu en zijn DENK-ratten onschadelijk maakt, voordat er straks keiharde acties vanuit de Nederlandse bevolking zelf komen. Die moeten we niét willen, maar daar sturen zij wèl bewust op aan. Allemaal om vanuit de slachtofferrol weer te kunnen wijzen op racisme en fascisme en u daarmee willoos en monddood te maken. Alle middelen zijn tenslotte geheiligd om u de islam door uw strot te duwen.

Totdat het straks ècht te laat is en zij ook hier bepalen hoe ú gekleed over straat moet gaan, dat ú geen alcohol meer mag drinken en/of ú straks ook 5 keer per dag het gejank uit de met geluidsapparatuur versterkte minaretten moet aanhoren en op uw knieën naar het oosten ligt.

Kortom, met de komst van de islam maken we met zevenmijlslaarzen een supersonische tijdreis terug in de tijd qua opvattingen en leefbaarheid. De tijd dat de wijzen uit het oosten kwamen ligt overduidelijk heel ver achter ons.

Door: Drs. E.N. Schilder

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/17 ... -van-denk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Teva Teff »

Zo denk ik er ook over. Dat is best wel opmerkelijk want in praktisch alle gevallen gaan de E.J.Bron schrijfseltjes bij mij meestal direct en grotendeels ongelezen in de prullenbak en direct uit mijn geheugen.
Zo zie je maar weer, bij normale Nederlandse kritiek op dat domme maar zeer gevaarlijke moslimclubje, de Turkenpartij DENK, het filiaaltje van de despotenschoft Erdogan, kan het bijna niet mis gaan.
Overigens, Drs. E.N. Schilder heeft meer geschreven voor E.J.Bron.
Godsdienst is als een penis!
Zou Pilgrim deze link ook al met ons hebben gedeeld?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:Zou Pilgrim deze link ook al met ons hebben gedeeld?
Dat kun je opzoeken in de zoekmachine. Ik plaats meestal maar een gedeelte van de artikelen van E.J. Bron?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Drs. E.N. Schilder heeft meer geschreven voor E.J.Bron.
Drs. E.N. Schilder schreef: Gelovigen, de terroristen der samenleving
Wie gelooft dat deze man doctorandus is, is dus een terrorist van de samenleving. Althans volgens meneer Schilder. Voor mij is zo iemand die gelooft dat Schilder geen loodgieter is maar doctorandus, een regelrechte domoor.

Niet de gelovigen zijn de terroristen der samenleving, maar mohammedanen. Ik neem aan dat Pilgrim meneer Schilder daarop gecorrigeerd heeft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Teva Teff schreef:Zou Pilgrim deze link ook al met ons hebben gedeeld?
Dat kun je opzoeken in de zoekmachine. Ik plaats meestal maar een gedeelte van de artikelen van E.J. Bron?
I.p.v. zo moeilijk te doen, zou je ook kunnen volstaan met de korte woordjes ja of nee.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef: I.p.v. zo moeilijk te doen, zou je ook kunnen volstaan met de korte woordjes ja of nee.
Je hebt geen vraag aan Pilgrim gesteld. Dat hij toch reageerde geeft jou het recht niet om hem te beschuldigen van moeilijk doen en vervolgens te kleineren.

Het zal wel aan mij liggen waarom ik nooit heb begrepen waarom men jou een trol noemt. Maar dat is bij deze verleden tijd.

En daar wil ik nog wat aan toevoegen en dat klinkt bepaald niet leuk: je bent waardeloos! Niemand is volmaakt. Misschien ben je nog in het bezit van al je armen en benen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:
Pilgrim schreef:
Teva Teff schreef:Zou Pilgrim deze link ook al met ons hebben gedeeld?
Dat kun je opzoeken in de zoekmachine. Ik plaats meestal maar een gedeelte van de artikelen van E.J. Bron?
I.p.v. zo moeilijk te doen, zou je ook kunnen volstaan met de korte woordjes ja of nee.
Dat is lastig, want dat weet ik niet meer. Dat betekent dus dat ik het zelf voor jou zou moeten opzoeken, maar waarom zou ik dat doen? Ik ben toch niet verplicht om al dat zoekwerk voor jou te verrichten? Dat kun je toch best zelf wel? Tenminste, ik neem aan dat je intelligent genoeg bent om de zoekmachine te gebruiken, of vergis ik mij daar in...? :thinking: (Zou natuurlijk kunnen. :smile4: )
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef: Dat is lastig, want dat weet ik niet meer.
Ook goed.
Je weet het niet en het kan je niets schelen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Zo is het!! icon_thumbup.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Pilgrim »

Waarom uitsluitend islamitische immigranten een eigen politieke belangenbehartiging hebben

Geplaatst op 28 maart 2017

Afbeelding

ORIANA FALLACI over de veroveringsmethode van de islam door middel van massale immigratie en geboortecijfers

“De politiek van de baarmoeder, dat wil zeggen, de strategie om mensen te exporteren en ze rijkelijk kinderen te laten voortbrengen, is altijd al de eenvoudigste en veiligste handelwijze geweest om je een gebied toe te eigenen, een land te domineren, een volk te verdringen of te onderwerpen.” Uit: “De Kracht van de Rede“, 2004.


De verzwegen infiltratie in Europese parlementen door islampartijen, die de duidelijke wil hebben Europa over te nemen

Onopgemerkt door de openbaarheid komen zij bij elkaar in de achterkamertjes van de islamitische culturele verenigingen. Hier en daar hebben zij zich echter ook al toegang verschaft tot de gemeenteraden. En de adviescommissies voor buitenlanders in de steden en dorpen domineren ze zonder dat toch al. Daarnaast is het beslist opmerkelijk te noemen dat uitsluitend islamitische immigranten van mening zijn een eigen politieke belangenbehartiging nodig te hebben. In Nederland zit thans met DENK voor het eerst een islamitische partij in het parlement.

Het Mene Tekel: Erdoğan in de Bondsdag?

Nooit eerder is de uitslag van een Nederlandse parlementsverkiezing met zoveel belangstelling gevolgd als gedurende de afgelopen week. En tenslotte waren de commentaren opgelucht. Eensgezind bejubelde vooral de politieke elite van Duitsland de “overwinning voor Europa”, alleen maar in verband met het feit dat haar aartsvijand Geert Wilders niet meer dan 20 van de 150 parlementszetels wist te behalen.

Tegelijkertijd echter groeide zijn PVV daarmee uit tot de tweede partij in het land. Dat de tot dan toe regerende partijen gevoelige verliezen geleden hebben en de Nederlandse tegenhanger van de SPD bijna van de politieke landkaart is weggevaagd, mag de pret van de jubelaars niet drukken. Ook niet die van de nieuwe SPD-voorzitter Schulz, die juicht omdat de partij van Wilders “slechts” een groeisucces van 25% heeft geboekt.

De reacties doen vermoeden hoe groot in de ivoren torens der Duitse beroepspolitiek de zorg is dat “zijn Europa”, het ver van burgers en democratie verwijderde centrale apparaat, nog meer schade zou kunnen oplopen. Daarbij vestigt de zonderlinge uitleg van de verkiezingsuitslag de blik op een fenomeen waaraan Europa feitelijk zijn volledige aandacht zou moeten besteden. Want het Europese denkbeeld komt niet in gevaar door degenen die hardop om een grondige herziening van de EU roepen. Niet eens, wanneer zij daarbij voor drastische formuleringen kiezen. De tegenstanders van Europa formeren zich veel eerder in stilte. En ze willen meer afschaffen dan het Centrale Orgaan in Brussel.

Het is opmerkelijk dat alleen islamitische immigranten vinden dat ze een eigen politieke belangenbehartiging nodig hebben
Onopgemerkt voor de openbaarheid komen ze elkaar tegen in de achterkamertjes van de islamitische culturele verenigingen. Hier en daar hebben ze zich echter ook al toegang verschaft tot de gemeenteraden. En de adviescommissies in de steden en dorpen domineren ze zonder dat ook al. Daarnaast is het beslist opmerkelijk te noemen dat alleen de islamitische immigranten vinden dat ze een eigen politieke belangenbehartiging nodig hebben. In Nederland zit met DENK momenteel voor het eerst een islamitische partij in het parlement.

Met haar drie zetels zal ze voorlopig niet veel in beweging brengen, maar haar toetreding betekent een doorbraak. En binnen het meer-partijen-systeem van onze buren zou ze wel eens eerder dan gedacht in een coalitie terecht kunnen komen. Want de enorme versplintering maakt het noodzakelijk om veel verschillende partners aan boord te halen teneinde te kunnen regeren.

Maar ook zou Nederland zo de voorbode kunnen zijn van een ontwikkeling die ook bij ons niet meer ver weg schijnt: Steeds sterker organiseert zich de politieke islam, en ook hier in het land zou een islamitische partij erop kunnen hopen om toe te mogen treden tot de Bondsdag.

Maar in plaats van het Mene Tekel als zodanig te erkennen, schijnen de bestuurders van Duitsland juist verliefd te worden op de partij van Turkse immigranten. Met het handige keuzebegrip “migrantenpartij” suggereren ze dat DENK de belangen van immigranten uit alle vooraanstaande landen behartigt. In werkelijkheid worden echter uitsluitend islamitische- en dan in het bijzonder Turkse belangen vertegenwoordigd.

Net als bij het begrip integratie moet een vervangend woord de aandacht afleiden van het feit dat het in wezen om de islam gaat
Bij de huidige stand van zaken omtrent de nieuwsberichtgeving komt het natuurlijk niet goed over om te juichen over de intrede van een Turkse partij in het parlement. En ook als islamitische partij zou DENK in de ogen van het publiek weleens minder goed kunnen wegkomen. Net als bij het begrip integratie moet daarom een vervangend woord de aandacht afleiden van het feit dat het in wezen om de islam gaat.

Evenzeer manipulatief is de door de media in het leven geroepen mythe dat de partij “vanuit het niets” tot het parlement toegetreden zou zijn. Want in Nederland komt iedere parlementaire nieuweling, hoe klein ook, “vanuit het niets.” Er is daar namelijk geen minimumpercentage vereist voor de toetreding tot het parlement, wat het voor nieuw opgerichte partijen al snel mogelijk maakt om in het parlement mee te tellen. In plaats van bejubeling door de media lijkt een kritische begeleiding van de partij DENK en van haar toekomstige Europese tegenhangers op zijn plaats.

Want de beide oprichters van DENK hadden eerder de Partij van de Arbeid verlaten, omdat deze zich had uitgesproken vóór het scherper in de gaten houden van extremistische Turkse organisaties. Sindsdien heeft de jonge partij zich ten doel gesteld om gehoor te geven aan de islam en Turkije openlijk te verdedigen tegen kritiek.

Zo grijpt men ook nog wel eens naar het beproefde middel van het veroorzaken van een openbaar schandaal, zoals na de Armenië-resolutie van het Nederlandse Parlement. Ver van alle inhoudelijke kritiek blijft de vraag of het werkelijk getuigt van bereidheid tot integratie om de eigen islamitische belangenvertegenwoordiging in het parlement te brengen.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Bron oorspronkelijk artikel: http://peymani.de

Auteur: Ramin Peymani

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/28 ... ng-hebben/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Hallo zeg. :shock: Er wordt helemaal geen rekening gehouden met de mannen van DENK . Ze moeten achterin blijven zitten
Afbeelding
De drie leden van de politieke partij Denk moeten op de zetels in de Tweede Kamer blijven zitten die al voorlopig waren toegewezen. Denk had geprotesteerd tegen de indeling, omdat de partij achteraan en niet aan een gangpad zit.

Het presidium (bestuur) van de Tweede Kamer besloot woensdag de indeling te handhaven en het protest van Denk naast zich neer te leggen.

Fractievoorzitter Tunahan Kuzu van Denk noemt het besluit schandalig. „Wij staan voor onze zaak. Wij leggen ons niet neer bij deze beslissing.” Volgens Kuzu is het besluit „exemplarisch” voor hoe grote partijen omgaan met nieuwgekozen kleine partijen. In de woorden van het Kamerlid wordt daar „totaal geen rekening mee gehouden.”

Hij stelt dat het presidium zich bezig moet houden met bestuur, maar in plaats daarvan bevoordelen de partijen in het presidium zichzelf, volgens Kuzu. Het presidium bestaat uit de Tweede Kamervoorzitter en alle ondervoorzitters van de Kamer.

Uit protest tegen de toebedeelde zetels waren de Denk-afgevaardigden even blijven staan aan het begin van de installatie van de nieuwe Tweede Kamer, eind vorige maand.

Een plek aan het gangpad is handiger als een parlementariër iets wil zeggen en naar de interruptiemicrofoon moet.

De verdeling van de stoeltjes in de Tweede Kamer gebeurt min of meer ideologisch: de SP zit helemaal aan de linkerzijde van de plenaire zaal en de PVV aan de rechterkant.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Er wonen volgens mij meer Turken in Amsterdam, dan in Rotterdam. Dat had ik niet verwacht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

DENK: een paar Grijze Wolven geldwolven.
Ze gaan Sylvana een poot uitdraaien.Ze heeft bedrijfsgeheimen verraden:
De advocaat van Denk, haar uitspraak over homo-emancipatie bijvoorbeeld deed ze op basis van haar ervaringen in de partij. Dat het onderwerp binnen Denk gevoelig ligt, had ze voor zich moeten houden.
Denk verdubbelt claim: partij eist 60 duizend euro van Sylvana Simons
Sylvana Simons dacht op 24 december Denk te hebben verlaten, maar de partij is niet van plan haar zomaar te laten gaan. De Stichting ondersteuning Groep Kuzu/Öztürk, waar ze officieel in dienst was, eist 60 duizend euro wegens contractbreuk en schending van het geheimhoudingsbeding. Een kleine vier maanden na haar onverwachte vertrek stond Simons vandaag in de rechtbank te Amsterdam tegenover haar voormalige werkgever.
Waarom zo veel buit gewenst?
Was de eis eerst 30 duizend euro, bij nader inzien wil Denk het dubbele. 'Absurd hoog', vindt de advocaat van Simons. Dat is inherent aan boetes, zegt de advocaat van Denk. 'Die moeten afschrikken.' D
Wie zei iets over 'legal jihad'?
En er is nog een afvallige die geplunderd moet worden:
"Dan hoort ook Ian van der Kooye, eveneens ex-medewerker van Denk en medeoprichter van Artikel 1, de uitspraak in zijn zaak. De partij wil van hem 40 duizend euro."

http://www.volkskrant.nl/binnenland/den ... ~a4485386/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

En Sylvana is door de rechtbank veroordeeld tot het betalen van 73 euro aan DENK die niet voor een boete van haar snelheid hoeft op te draaien en ook 35 euro betalen voor de boete vanwege te laat de leaseauto inleveren.
En DENK is veroordeeld tot het betalen van een maand salaris aan haar.
De schending van de geheimhoudingsplicht veegt de rechtbank van tafel en ook het opzeggen en misbruik van het arbeidscontract is onzin.

Sylvana Simons hoeft Denk geen vergoeding te betalen
https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... talen.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Maarten »

Ariel schreef:Er wonen volgens mij meer Turken in Amsterdam, dan in Rotterdam. Dat had ik niet verwacht.
De laaste keer dat ik in Rotterdam kwam, kreeg ik zowaar een cultuurschok, en voelde me er daadwerkelijk als een vreemdeling, Moslims en zwartjes lijken er de dominante groep...
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Het viel te verwachten; ze laten het er niet bij zitten dat de buit aan hun neus voorbij gaat.
60.000 euro is toch niet niks nietwaar? En dan die 5000 die ze nog aan Sylvana moeten betalen? Dat is toch de omgekeerde wereld?
Denk in beroep tegen uitspraak Sylvana Simons
Denk gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechter dat ex-medewerker Sylvana Simons de politieke partij geen schadevergoeding hoeft te betalen, maar zelfs geld krijgt.
http://www.parool.nl/binnenland/denk-in ... ~a4490460/
Ze hebben wel een troostprijsje gewonnen van 4000 euro.
Denk is tevreden dat de rechter heeft beslist dat oud-campagneleider Ian van der Kooye wél een schadevergoeding moet betalen. Hij vertrok samen met Simons om verder te gaan met Artikel 1.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Ariel »

Heel goed DENK boys. Maar één glas zet geen zode aan de dijk. Als jullie een punt willen maken, drink dat minstens één keer per uur een glas zout water.
Kuzu roept op tot solidariteit met Palestijnse terroristenleider

DENK heeft zich in een Facebookvideo solidair verklaard met de hongerstaking die Palestijnse gevangenen sinds 17 april in Israël houden. In de video drinken partijleider Tunahan Kuzu en Kamerlid Farid Azarkan een glas zout water om hun saamhorigheid te betuigen. Deze zogenaamde ‘Salt Water Challenge‘ maakt de ronde op sociale media. “Om ook solidair te zijn met de moeilijke omstandigheden van de gevangen die in hongerstaking zijn gegaan is de Salt Water Challenge opgestart”, legt Azarkan uit alvorens zijn glas te legen.

Leider hongerstaking werd veroordeeld voor vijf moorden

Met de hongerstaking willen gevangen betere leefomstandigheden afdwingen, zo schrijft de leider van de hongerstakers, Marwan Barghouti, in een verklaring in de New York Times. Mensenrechtenorganisatie Amnesty International toonde zich recent ook kritisch van de leefomstandigheden in de Israëlische gevangenis.

Barghouti is echter een controversieel figuur. Hij wordt gezien als een van de leiders van de Al-Aqsa Martelarenbrigade, een terroristisch organisatie. Barghouti werd in 2004 tot levenslang veroordeeld voor betrokkenheid bij een vijftal dodelijke aanslagen waaronder de moord op een Grieks-Orthodoxe monnik. De Palestijnse leider weigerde toen het gezag van de Israëlisch justitie te erkennen. Veel van de gevangen die deelnemen aan de hongerstaking zitten vast voor vergelijkbare misdaden.

DENK roept al hun volgers op voorbeeld te volgen

Dit weerhield DENK er niet van zich solidair te verklaren met de actie. “Ruim 1.500 Palestijnse gevangen zijn in Israëlische gevangenissen in hongerstaking gegaan om te demonstreren tegen de erbarmelijke leefomstandigheden”, zegt Kuzu in de video. “Ze krijgen geen goede medische zorg en geen contact met de families, maar het allerergste: honderden Palestijnse kinderen zitten vast in die gevangenissen en ze mogen geen contact met hun families hebben. Dat doe je een kind toch niet aan.”

De partij roept al hun volgers op hun voorbeeld te volgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: DENK. Het duo Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu

Bericht door Mahalingam »

Je hebt echt hongerstaken en nep-hongerstaken.
Aanvoerder van Palestijnse hongerstaking in Israëlische gevangenissen "betrapt met eten"
Het filmpje dat met een verborgen camera is opgenomen, toont hoe Barghouti in zijn cel koekjes en een snoepreep eet. De beelden zouden op twee verschillende momenten gemaakt zijn en dateren van eind april en begin mei. De video bevestigt volgens Israël dat Barghouti, die tot levenslang veroordeeld is, het niet nauw neemt met de hongerstakingsactie. De echtheid van de beelden is nog niet vastgesteld.
http://www.demorgen.be/buitenland/aanvo ... b20095855/

Even uit de herinnering ophalen:
Tunahan Kuzu stofzuigt in tenenkrommend DENK-filmpje over emancipatie
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... ancipatie/

Er is een nieuw bloedrukverhogend filmpje.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie