De bananenrepubliek der Nederlanden

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pilgrim »

Uitgezet ’drugsgezin’ mag gratis in chalet wonen

Do 21 apr 2016

Afbeelding

OOSTERHOUT – De Bredase familie H. die door de gemeente tijdelijk uit haar huurhuis is gezet na een drugs- en wapenvondst in de woning, mag de komende drie maanden geheel gratis wonen op recreatiepark De Katjeskelder in Oosterhout.

De Stichting Maatschappelijke Opvang (SMO) Breda draait volledig op voor de huur van het chalet. Het gezin met jonge kinderen kan de huur zelf niet opbrengen omdat die van de eigen woning ook blijft doorlopen. Dat bevestigt burgemeester Paul Depla van Breda donderdag aan BN/De Stem.

Tegen de vader van het gezin, de 41-jarige Jeffrey H. is tien maanden cel geëist. Hi zei bij de rechter dat hij niks van de drugs afwist en dat zijn oudste zoon (17) die in huis had verstopt.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Altijd omstreeks deze tijd van het jaar.
Het wordt lente. Hoe weet je dat als stadsmens? Omdat je dan leest dat her en der de eerste potloodventers zijn gespot.
En hier dan de eerste die heel wat meer dan zijn potlood ging showen.
Naaktloper valt vrouw lastig
Almelo - Een 44-jarige man is dinsdagnacht in Almelo opgepakt, nadat hij zich voor de ogen van een vrouw op straat begon uit te kleden.

De vrouw, die rond twee uur ’s nachts bij haar auto stond, was niet gediend van de ’striptease’ van de man. De man wenkte haar, maar de vrouw besloot snel de politie te bellen. Die trof de man vervolgens helemaal naakt achter een container aan in een steegje.
Hij is opgepakt wegens openbare schennispleging.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2572 ... tig__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Vandaag was het een zomerse dag van wel 25 graden. En nog steeds lentegevoel.
Dan ga je aan het water liggen zonnen.
Dan komt er een man op een racefiets aan die zich kennelijk stierlijk verveelt en dan maar zijn rennersbroekje afrukt en vervolgens verder gaat met rukken.
Beeld hier van de Rukkende Renner in Roermond.
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... rukker.png
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Vandaag was het een zomerse dag van wel 25 graden. En nog steeds lentegevoel.
Ik begrijp niet wat dit met het lentegevoel uitstaande heeft. Wat houdt Lentegevoel dan in?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pizzaman »

Nou dit geeft het begrip "bananenrepubliek" dan wel weer een soort van nieuwe inhoud... :hypocrite:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Het is om je groen en geel te ergeren. Er kwam onweer en gelijk moesten we onder de 'code oranje' gaan leven.
Vroeger hadden we dat niet zo vaak. Dat komt omdat we collectief angsthazen zijn geworden, en niet door de afschuwelijke klimaatverandering zoals ons wordt wijsgemaakt.

In Arnhem Noord was weer eens de spoortunnel onder gelopen.
De buschauffeur van lijn 26 dacht : "Gaan met die banaan", riep de passagiers toe: "tassen en voeten van de vloer want het wordt nat ! "

Afbeelding

Hier de video van de geslaagde actie en ook video van binnen in de bus met klotsend water.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/05/plons.html

De bus wat op tijd maar het 'hoe' bevalt de bazen niet.
Vervoersbedrijf Breng is in verlegenheid gebracht door een filmpje op internet. Op de video, die inmiddels honderdduizenden keren is bekeken, is te zien hoe lijn 26 van Breng in Arnhem-Noord door een ondergelopen spoortunnel rijdt.
De chauffeur is niet in dienst van Breng. 'Die is ingehuurd', bevestigt Beltman. 'Wij kunnen de bestuurder niet op de actie aanspreken. Dat moet de werkgever doen. Maar wij zijn wel verantwoordelijk voor de reizigers.'

Die werkgever is TCR in Middelburg. Directeur John Hage laat weten dat 'de chauffeur van de bus ermee zit'. Volgens Hage is na een gesprek met de chauffeur de kous af. 'Er zitten twee kanten aan het verhaal en de chauffeur had een goed verhaal.'
De chauffeur blijkt een vrouw te zijn.
'Gewoon schijt en gaan met die banaan, ballen als een echte vent +1'
Het internet vindt deze mevrouw een TOP WIJF.
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... atje-komen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Schepsel »

Ik vraag me af waar die ECHTE VENTEN wonen of werken, ik zie ze niet. Zie bijvoorbeeld dit: http://www.nu.nl/buitenland/4270588/ach ... sland.html


Of bedoelen ze ''vettige kereltjes achter hun computer met een zak chips en een glas bier die doen alsof ze de definitie van een ECHTE KEREL zijn en anderen de maat nemen terwijl ze nog te sullig zijn voor een labrador''?


Ik vind het trouwens wel knap dat die bus het heeft overleefd. Zou dat water niet funest zijn voor de motor?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Deze bus rijdt diesel. En net zoals bij vrachtauto's die de luchtinlaat hoog boven achter de cabine hebben zitten, zit die bij bussen ook zo hoog mogelijk.
Benzine motoren hebben hoogspannings electronica (de verdeler) om de bougies te laten vonken. Die zitten altijd laag bij de motor en als die nat worden is het einde verhaal. Zo'n ding heeft een dieselmotor niet.
Alleen is te hopen dat de brandstoftank geen water binnen laat via de vuldop.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Schepsel »

Wat vreselijk ''fout'', een dieselmotor :smile4: Ik had niet gedacht dat ze daar nu nog mee zouden rijden, zeker in een stad als Arnhem. Weer wat geleerd. icon_thumbup.gif
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Binnen Arnhem rijden ze electrisch. De buitentrajecten hebben diesel.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Er is weer wat aan de hand op het bananeneiland Curacao.
Er zat te weinig rattengif in de koffie. Volgende keer beter? Of misschien toch maar de beproefde methode van de acute loodvergiftiging gebruiken?
'Rattengif in koffie Curaçaose minister'
Het is kwaadwillenden gelukt rattengif te doen in de koffie van de Curaçaose minister Nelson Navarro (Justitie). De mislukte aanslag vond vorig jaar plaats in regeringsgebouw Fort Amsterdam in Willemstad, bericht de Telegraaf maandag.

De minister werd na het drinken van het kopje koffie plotseling ziek. 'Toen rook men onraad', zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie. Uit onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut bleek dat er sporen van rattengif in de koffie zaten.
http://www.ad.nl/nieuws/rattengif-in-ko ... ~ad2eebb0/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

De zogenaamde komkommertijd voor de media is nu aangebroken.
Het wachten is op de eerste paniek over een ontsnapte gifslang.
===========
Je kan ze een kattebak geven maar soms vinden ze het nodig om te gaan wildpoepen. Heb je net nieuwe plantjes in de tuin gezet, gaan die katten graven en poepen en begraven in de rulle aarde.
In Castenray, gemeente Venray wordt over die schijtbeesten geklaagd.
Er wordt harde actie ondernomen.
Poepende katten terroriseren dorpje Castenray
CASTENRAY - Het dorpje Castenray in de gemeente Venray wordt geterroriseerd door katten die tuinen van inwoners vol poepen. De inwoners zijn het spuugzat, waardoor de gemeente heeft besloten om kattenvallen te plaatsen.

De katten die in een val terechtkomen, zullen naar Dierenpension Smakterheide worden gebracht. Daar kunnen baasjes hun huisdieren komen ophalen voor vijftig euro, meldt Omroep Venray.

Katteneigenaren reageren op de Facebookpagina van de omroep vol ongeloof op het besluit van de gemeente: "Is dit een vervroegde 1 april grap?” en "wat een belachelijke actie”, schrijven ze.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2616 ... len__.html

Zo hoort het:
Afbeelding
Zo kan het ook:
Afbeelding
Dit is fout:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Ik zag vorige week een student van de fiets kukelen omdat hij met zijn phone bezig was en dat was bijna een plons in de gracht.
Er is dus een verkeersprobleem met die dingen vanwege domheid van mensen.
Wat te doen?
Stelling: Smartphone blokkeren in auto
Het aantal dodelijke slachtoffers in het verkeer neemt schrikbarend toe, onder meer door toenemend smartphonegebruik. Veilig Verkeer Nederland (VVN) wil dat telefoneren en appen achter het stuur technisch onmogelijk wordt gemaakt boven 30 km/uur. Juicht u dat toe?
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/262087 ... uto__.html

Je zal maar in een bus zitten te bellen, video bekijken of te appen of te Pokemonnen en als de bus de hoek om gaat of bij een halte aanrijdt, dan is het even stoppen met al het mobiele gebruik.
En dan van die belangrijke personen in dikke auto's die belangrijke telefoontjes plegen en dan maar eventjes 29 km/h gaan rijden, waar dan ook.
En dan hebben we nog forensen in de trein die de digitale ochtendkrant willen lezen. Gaat niet meer.
Passagiers in de auto: ook geen mobiele verbinding.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Ariel »

Stelling: Smartphone blokkeren in auto
Het leek me eerst wel een goed plan, maar nu ik je post lees, denk ik..NIET DOEN.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2498
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Stelling: Smartphone blokkeren in auto
Het leek me eerst wel een goed plan, maar nu ik je post lees, denk ik..NIET DOEN.
Een IQ-test bij het aanschaffen m van een mobiele telefoon zal het ook wel niet worden? :cry:

Ik denk dat je dan maar 'potje breken, potje betalen' moet toepassen, ik stel zoiets voor:
wie bij een ongeval (van welke aard dan ook) aantoonbaar met z'n mobiel bezig is, is automatisch aansprakelijk.
Wie dat niet wil, kan 'm voorzien van een app, met log, welke inderdaad (aantoonbaar) zo'n blokkering doorvoert.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
Ariel schreef:
Stelling: Smartphone blokkeren in auto
Het leek me eerst wel een goed plan, maar nu ik je post lees, denk ik..NIET DOEN.
Een IQ-test bij het aanschaffen m van een mobiele telefoon zal het ook wel niet worden? :cry:

Ik denk dat je dan maar 'potje breken, potje betalen' moet toepassen, ik stel zoiets voor:
wie bij een ongeval (van welke aard dan ook) aantoonbaar met z'n mobiel bezig is, is automatisch aansprakelijk.
Wie dat niet wil, kan 'm voorzien van een app, met log, welke inderdaad (aantoonbaar) zo'n blokkering doorvoert.
Goed idee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pilgrim »

Visboer moet eerst vlaggetjes weghalen, later niet...

Theo Teitsma, 16-07-16

Afbeelding
Eén van de twee kramen van Zeevishandel die even vlagloos waren.

Eigenaar Jan Vlot van de viskramen in de Spijkenisser winkelcentra Maaswijk en Akkerhof kon het niet geloven maar twee toezichthouders zeiden het echt: hij moest zijn vlaggetjes weghalen. Enkele uren later draaide de wethouder dat terug.

Jan Vlot van de Zeevishandel was gisterochtend verbijsterd. ,,Ik hang al 25 jaar vlaggetjes op om te laten zien dat we de Hollandse Nieuwe weer hebben”, zei hij tegen twee opsporingsambtenaren (boa’s). Maar die waren onverbiddelijk. Ze hadden opdracht gekregen van de afdeling vergunningen van de gemeente om de visboer zijn rood-wit-blauwe vlaggetjes weg te laten halen. De reden was niet dat ze onveilig waren, want ze hingen hoog genoeg. Nee, hij had er geen vergunning voor.

Klanten van de kraam en bezoekers van Vlots Facebookpagina reageerden woest op het bezoek van de boa's. 'Waar zijn ze mee bezig?', 'Heeft dit bij de gemeente prioriteit?' en 'Hebben ze niets anders te doen?' waren nog de vriendelijkste reacties.

De eigenaar zelf schikte zich, 'want de gemeente kan je wel dwarszitten'. Maar eens was hij het er niet mee. ,,Ik doe geen vlieg kwaad, ambulante handel heeft het moeilijk. Ik wil gewoon laten zien dat we Hollandse Nieuwe in huis hebben. Meer niet.''

Ongelooflijk
Maar toen gebeurde iets waar de visboer geen rekening mee hield. Wethouder Christel Mourik (VVD) van Nissewaard greep persoonlijk in. Die vlaggetjes, zei ze tegen Vlot, die mag hij weer ophangen. Daar is helemaal geen vergunning voor nodig. En ja, ze had de commotie op Facebook ook gelezen.

,,Ongelooflijk allemaal'', zegt Vlot direct na Mouriks belletje. ,,Gelukkig mag ik mijn vlaggetjes weer ophangen. Ik klaag niet.''

http://www.ad.nl/dossier-rotterdam/visb ... haring_web
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door xplosive »

Ik heb het als veganist uiteraard niet op handel in vis, maar dat weg moeten halen van die vlaggetjes is inderdaad ronduit belachelijk.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Ik heb het als veganist uiteraard niet op handel in vis, maar dat weg moeten halen van die vlaggetjes is inderdaad ronduit belachelijk.
Boa’s denken tegenwoordig dat ze zo belangrijk zijn. Als we niet oppassen worden het stuk voor stuk kleine dictatortjes.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

In Volendam vloog "de Dirk" in de fik. Dat gaf heel veel rook. Ook de aanpalende afhaalchinees brandde niet rookloos af.
En iedereen binnen een straal van 15 km die zijn mobieltje naast het bed had liggen (schijnt een gewoonte te zijn) en het NL-Alert had aangezet, werd om 04:45 wakker gebeld om ramen en deuren te sluiten.
Woede om NL-Alert op vroege ochtend vanwege brand Volendam
,,Heel fijn: om 04:45 een NL-Alert-melding over een brand in Volendam! Dat is 15 kilometer verderop. Zit je wel even rechtop in bed'', twittert iemand. ,,En bedankt! Even midden in de nacht een NL-Alert. Ik woon 15 kilometer verderop'', voegt een ander toe.
http://www.ad.nl/binnenland/woede-om-nl ... ~afe6e4a6/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Zie hier een oude stadspoort in Leiden. Vroeger gingen paarden en wagens en voetgangers onder die poort door. Auto's pasten niet meer door die poort dus die rijden er omheen.
Sinds mensenheugenis rijden fietsers onder de poort door. Tot kort geleden er heringericht werd.
Fietsers van links komend zouden nu 2 stoepranden omhoog moeten nemen (2x15 cm) en dat gaat niet. Fietsers die onder de poort vandaan komen (zijn van die kant geen stoepranden tegen gekomen) lazeren van die twee stoepranden af. Ja er staat een bord: verboden voor fietsers.
Nu staan er hekken die de toegang versperren want de eerste letselschade advocaten hebben zich bij de gemeente gemeld.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Ariel »

Militair op missie moet zijn helm delen met andere soldaat. :thinking:

VNL heeft kamervragen gesteld.
Militairen zijn boos nu defensie niet voor iedereen een eigen, nieuwe helm wil bestellen. Een deel van het personeel moet het straks op uitzending of bij een oefening doen met een leenexemplaar.

Tussen 2019 en 2022 krijgen militairen dan eindelijk hun langverwachte, nieuwe gevechtskleding. In totaal worden er 45.400 basispakketten besteld, maar opvallend genoeg slechts 22.500 helmen.

Bij dat laatste wil vakbond VBM zich niet neerleggen. ,,Een helm hoort wat ons betreft bij de persoonlijke uitrusting, die je zelf kunt verzorgen en aanpassen'', zegt een woordvoerder. ,,Maar straks moet een deel van het personeel dat op oefening of uitzending gaat een helm uit een pool gebruiken.''

Hoewel de vakbond ontevreden is, zegt een woordvoerder van het ministerie dat een wijziging in de bestelling 'niet voor de hand ligt', omdat niet iedereen altijd een eigen helm bij de hand hoeft te hebben. Volgens defensie wordt bij de aankoop van materieel gezorgd dat militairen over de beste kleding en bescherming beschikken bij het uitvoeren van hun taak. Dat kan ook als ze een van de 4500 'leenhelmen' moeten gebruiken.

Keuze
,,De bezwaren van de vakbond zijn bij ons bekend. De keuze om de ene militair wel en de ander niet van een nieuwe helm te voorzien, wordt genomen op basis van hun dagelijkse werkzaamheden.'' Maar ál het personeel is operatio­neel inzetbaar, benadrukt de vakbond, die daarnaast logistieke problemen vreest bij het verdelen van de 'leenhelmen' bij oefeningen.

En militairen zelf ervaren in de praktijk in elk geval niet dat ze over de beste uitrusting beschikken. Al lang zucht personeel onder het verouderde materiaal waarmee ze hun werk moeten verrichten. Zo is bij de mariniers een veelheid aan soorten buitenjassen in omloop, waarvan een deel na een fikse regenbui urenlang nat blijft. In sommige gevallen kregen militairen met een lek exemplaar tijdens oefeningen te horen dat ze maar ducttape moeten gebruiken om het ding op te lappen.

En dan is er nog dat beruchte voorbeeld van het munitiegebrek, dat zorgt dat er niet wordt geschoten, maar 'pang, pang' wordt geroepen. Dat nu niet voor iedereen een helm wordt besteld, is de zoveelste tegenvaller in een reeks die inmiddels zwaar weegt op de schouders van militairen.

De jarenlange, forse bezuinigingen hebben hun weerslag op het personeel, zo wordt gewaarschuwd. De vakbondswoordvoerder: ,,Er wordt gezegd dat ambtenaren gelukkige werknemers zijn, maar dat is voor defensiepersoneel niet het geval. Ze kunnen niet tevreden zijn over wat nu wordt geboden. Ze blijven achter in hun mogelijkheden, doordat het aan middelen ontbreekt.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Helaas geen brug. Hadden ze 8 meter te kort gemeten? Nee, ze hadden de verkeerde (oude) bouwtekening opgestuurd. Dus:
Afbeelding

Gelukkig konden ze de brug doorverkopen en wachten nu op het langere exemplaar.
Foutje! Nieuwe brug in Gelders park is 8 meter te kort
De brug stond al klaar maar over het hoofd was gezien dat op de beoogde plek aan de Eerste Weteringsewal natuurvriendelijke oevers moesten komen. De brug kostte 40.000 euro.
http://www.ad.nl/binnenland/foutje-nieu ... ~a82a1bf7/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

De politie was in het begin best wel blij met 300 nieuwe moderne auto's.
Nu had het management besloten, omdat er verhoudingsgewijs veel aanrijdingen en beschadigingen van de politieauto's voorkomen, om ze uit te rusten met een 'botsing vermijden'-systeem. Dat geeft veel gefrustreerde agenten.
Automatisch remsysteem tergt agenten
Het systeem in de Volkswagen Touran signaleert voorliggers en remt automatisch om botsingen te komen. Bij spoedklussen en achtervolgingen is dat echter helemaal niet handig.

,,Als agent moet je offensief rijden en weggebruikers van de weg duwen. Maar dat kan niet meer. Ik snap niet waarom de politie dit systeem ooit heeft laten inbouwen'', zegt voorzitter Geert Priem van politievakbond ANPV tegen de krant.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2651 ... ten__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door King George »

Hevig teleurgesteld zijn ze, Woerdense kinderen die vandaag eindelijk hun eigen bloemen zouden plukken. Helaas was iemand met een maaimachine ze net voor, ziet u in TELEGRAAF VANDAAG met Maarten Steendam. Het maaibedrijf handelde overigens conform de afspraken met de gemeente. Er is dus iets misgegaan in de communicatie.

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie