Geert Wilders in Hollywood. Kritische film over Islam

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af wat het politie corps zelf denkt van deze waanzin.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ariel schreef:Ik vraag me af wat het politie corps zelf denkt van deze waanzin.
Ik heb er een paar gesproken, zij voelen zich machteloos en gefrustreerd.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Korpsbeheerder verwerpt soepel aangiftebeleid
VENLO - Korpsbeheerder Hubert Bruls van de politie Limburg Noord, tevens burgemeester van Venlo, zal zijn korps geen soepeler aangiftebeleid adviseren voor klagers over de Koranfilm van de PVV-politicus Geert Wilders.

Bruls heeft dat zaterdag aan het ANP laten weten.

Bruls zegt "verbaasd" te zijn over het advies van het Landelijk Expertisecentrum Diversiteit van de politie, om het aangiftebeleid te versoepelen voor klagers over de Wildersfilm.

Praatpaal

"Ik kan zo van alles bedenken, maar een juridisch instrument als het doen van aangifte oneigenlijk inzetten als praatpaal, gaat me te ver."

"Ik sta daar niet achter", legt Bruls uit. "Het aangiftebeleid in Nederland is niet bedoeld om stoom af te blazen, daar zijn andere middelen voor. Aangifte doe je wanneer een strafbaar feit heeft plaatsgevonden. Het is een serieus en effectief instrument binnen de Nederlandse rechtsorde, en het lijkt mij niet wenselijk als daar op deze manier mee wordt omgesprongen. Ik zal dat aan de mensen in mijn korps ook zeker niet adviseren."

Verhaal kwijt

"Dat laat uiteraard onverlet dat mensen hun verhaal kwijt moeten kunnen. Roep dan de politie en andere mensen die maatschappelijk actief zijn bijvoorbeeld op om extra mensen in te zetten om ruimte te bieden voor gesprekken. Verruim je openingstijden, creëer tijdelijk extra inloopspreekuren, ga zelf op pad in je wijk of buurt."
Alleen in Venlo (of all places)?
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:
Islamoloog: Wilders strafrechterlijk vervolgen voor islamfilm

Nederland, januari 2008

De Leidse islamoloog Sjoerd van Koningsveld zegt in dagblad Dag dat de Nederlandse overheid krachtig afstand moet nemen van de komende film van Geert Wilders. Van Koningsveld denkt ook aan juridische stappen: ‘Wilders strafrechterljk vervolgen voor zijn film is de enige manier om in het buitenland duidelijk te maken dat Wilders zijn opvattingen niet die van de Nederlandse overheid zijn.
De omstreden islamoloog Tariq Ramadan vindt de vergelijking van Wilders van de koran met ‘Mein Kampf’ een extreme belediging. Ook hij vindt dat de Nederlandse regering afstand dient te nemen van de film van Wilders
.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/1616
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:
Saoedie-Arabië financiert anti-Wilders-radicalen

door Joost de Haas

AMSTERDAM - Saoedi-Arabië blijkt financier te zijn van de radicaalislamitische 'bevrijdingspartij' Hizb ut-Tahrir (HUT), die in ons land fel van leer trekt tegen de komende anti-Koranfilm van Geert Wilders.
Foto: ANP


De financiering is aan het licht gekomen tijdens onderzoek door de inlichtingendienst AIVD, die de HUT op de voet volgt wegens mogelijk gevaar voor de democratische rechtsorde.

Een medewerker van de AIVD onthulde de geldstroom deze week tijdens een conferentie van het Amerikaanse Center for Strategic & International Studies (CSIS) in Washington.

"Wij zien dat Saoedi-Arabië, op Europees niveau, sommige afdelingen subsidieert van Hizb ut-Tahrir", aldus de AIVD'er. De Saoedi's willen volgens de inlichtingenman nog steeds een actieve rol spelen in radicale moslimbewegingen.

"Ze hebben veel geld tot hun beschikking en het is moeilijk om de Saoedische dollars te weigeren."
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ik proefde een geurtje van complotten in het onderstaande verhaal dus voor het lezen adviseer in het alu-hoedje op te zetten. Het komt van het ANP en die spreekt als 'His Masters Voice' van onze regenten. Het kan dus desinformatie zijn of de schrijver heeft niet op tijd zijn pilletjes ingenomen dan wel het is een karnaval artikel. Het lijkt wel of het over de komende Staat van Beleg gaat.
http://www.nieuwsuitmaasenwaal.nl/nieuw ... ?item=2328
Première film Wilders mogelijk in Het Land van Maas en Waal
LAND VAN MAAS EN WAAL (APN) - De film van Geert Wilders over de islam zou volgens welingelichte bronnen binnenkort in Het Land van Maas en Waal in première gaan.

Wilders legt momenteel de laatste hand aan de film waarmee hij aan wil tonen tot welke excessen en gruwelijkheden de letterlijke interpretatie van Koranteksten kan leiden. Professor Dr. Bob Smalhout schreef vandaag in het dagblad De Telegraaf dat de overheid al maandenlang in paniek zou zijn: "men lijkt zich koortsachtig voor te bereiden op een calamiteit die het midden houdt tussen een atoomramp en een wereldoorlog."

Tegenfilm
Het tegendeel lijkt het geval. De Nederlandse overheid zou in het grootste geheim in samenwerking met de Arabische Europese Liga (AEL) een tegenfilm willen uitbrengen op de dag dat de Koranfilm van Geert Wilders uit komt. Abdou Bouzerda van de Nederlandse tak van de AEL kondigde die tegenfilm recent al aan in de actualiteitenrubriek NOVA.

Samenwerking
De AEL wil in deze film de andere kant van de Koran en de islam laten zien en de Nederlandse overheid op haar beurt zou de effecten van de film van Wilders willen 'neutraliseren'. Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb van Sociale Zaken zou de samenwerking met de AEL hebben gezocht om zo, samen met Bouzerba, het publieke debat een faire kans te geven en ongeregeldheden te voorkomen.

De Staatssecretaris zei eerder in NOVA al bereid te zijn om met zijn achtergrond en kennis van de Arabische taal zonodig in moslimlanden tekst en uitleg te geven over de film van Wilders en waarom die vertoond mag worden. „Als er een beroep op me wordt gedaan, zal ik dat zeker doen”, aldus Aboutaleb, maar blijkbaar wenst hij het zekere voor het onzekere te nemen en werd de de dialoog gezocht met de AEL.

Dubbele première
Naar verluidt zou op de eerste dinsdag van april de film van Wilders tegelijk met de tegenfilm van de AEL worden uitgebracht in Het Land van Maas en Waal. Op deze wijze zouden volgens het nu uitgelekte plan, dat door Sociale Zaken werd voorbereid in samenwerking met het Ministerie van Defensie, de emoties in Nederland en daarbuiten het best beteugeld kunnen worden.

Oefeningen
Onder de zogeheten noemer "White 4Lock" vinden binnenkort al oefeningen en voorbereidingen in het gebied plaats. De acties zullen worden ondersteund door zo’n duizend militairen van de Luchtmobiele Brigade uit Schaarsbergen en worden vanaf 21 januari in Het Land van Maas en Waal gehouden. In de vierhoek die begrensd wordt door Wezep-Nijmegen-Utrecht-Huizen vinden dan al konvooiverplaatsingen voor een andere oefening plaats, maar de oefeningen in Maas en Waal zouden naar nu blijkt een geheel ander karakter hebben. De verplaatsingen gaan allemaal over de openbare weg en onder begeleiding van de Koninklijke Marechaussee. Steden en dorpen worden zoveel mogelijk vermeden. Bij een aantal verplaatsingen worden de konvooien begeleid door Cougar- en Chinooktransporthelikopters.

Ideale locatie
Een anonieme woordvoerder van Defensie bevestigde dat, door de première in Land van Maas en Waal te laten plaatsvinden, een maximale beheersing van excessen inderdaad mogelijk is: "Het Land van Maas en Waal wordt begrensd door twee grote rivieren en is slechts via een klein aantal toegangswegen bereikbaar. De pontveren over de Maas en de Waal zijn ook relatief eenvoudig te controleren. Daarmee is het een ideaal gebied voor deze dubbele première. Daarnaast heeft de bevolking van Het Land van Maas en Waal al tijdens de evacuatie in 1995, de watersnooddreiging, blijk gegeven zeer gedisciplineerd te zijn. Ruim 250.000 mensen evacueerden toen binnen zeer korte tijd zonder dat er ook maar sprake was van enig probleem."

De gemeenten in het Land van Maas en Waal en de bioscoopdirecties waren zaterdagochtend niet bereikbaar voor commentaar.
Eerste dinsdag van april zou de datum zijn. Dan is het 1 april, zo zie ik nu.
Dus toch een hoax, of heet dit een 'viral'?
En waarom zouden er evacuatie oefeningen gehouden worden? De regering is toch bezig met plannen om Nederlanders uit de Mohammedaanse landen te evacueren, toch niet om allahtonen naar het Midden-Oosten te evacueren?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit moet een 1 april grap zijn, dat kan niet anders..
Wel heel leuk... :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Tariq Ramadan vindt de vergelijking van Wilders van de koran met ‘Mein Kampf’ een extreme belediging.
Probeert deze heer te verbergen dat zijn grootvader Hassan AL Banna met de Nazis heeft samengewerkt tijdens WOII. Dat de oprichtinfg van zijn Muslim Brotherhood ook in samenwerking met diezelfde Nazis is gebeurd.

Niet aleen de ideologische vergelijking tussen Fascisme en Islam gaat op, de samenwerking tussen Fascisme en ISlam was er ook. Over deze samenwerking zijn al films gemaakt.

Doe een You Tube Search: Islam + Fascisme. JEekrijgt te veel resultaten om van hier uit naar te linken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Mahalingam schreef:Ik proefde een geurtje van complotten in het onderstaande verhaal dus voor het lezen adviseer in het alu-hoedje op te zetten. Het komt van het ANP en die spreekt als 'His Masters Voice' van onze regenten. Het kan dus desinformatie zijn of de schrijver heeft niet op tijd zijn pilletjes ingenomen dan wel het is een karnaval artikel. Het lijkt wel of het over de komende Staat van Beleg gaat.
http://www.nieuwsuitmaasenwaal.nl/nieuw ... ?item=2328
Première film Wilders mogelijk in Het Land van Maas en Waal
...
In de vierhoek die begrensd wordt door Wezep-Nijmegen-Utrecht-Huizen
...
Daar ligt Putten zo ongeveer..
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Koranfilm Een groeiend aantal moslims lacht om hem
Wilders, ga je gang


‘Wat een gek. Dat denk ik als ik iets zie of hoor over Wilders in de media. Een groeiend aantal moslims lacht om hem, met recht.’ Publicist Ali Eddaoudi reageert mild op de nu al veelbesproken film over de Koran die de PVV-voorman binnenkort zal gaan vertonen. Dat de overheid er serieus werk van maakt begrijpt hij, maar tegelijkertijd vindt de Bredanaar dat we doorschieten. Lachend: ‘Moslims in Nederland steggelen zelfs over de bouw van een moskee, laat staan over een eventuele aanslag.’

Collega-moslim en schrijver Mohammed Jabri maakt zich evenmin druk om het audiovisuele project van de blonde politicus. ‘Iedereen speculeert, maar nog niemand weet wat deze clowneske figuur ons voor gaat schotelen. Zien we Geert Wilders die over een Ayatollah Khomeini pop heen pist? Gaat hij de Koran in beeld verscheuren? Zeker is dat het nu al een culthit mag heten.’

Televisiestations maakten vorig jaar, toen de Limburger zijn filmplannen presenteerde, meteen duidelijk niet als podium voor Wilders politieke opvattingen te willen dienen. Daarop kondigde de PVV-er aan dat hij zijn project in de zendtijd voor politieke partijen de ether in zal slingeren. Volgende week vrijdag staat die politieke zendtijd gepland. Het kabinet toont zich ernstig bezorgd en zal na vertoning meteen met een officiële reactie komen.

Paniek
‘Dat de politiek zich roert lijkt me logisch’, zegt Jabri. ‘Maar dat er weer allerlei stukken uitlekken met als gevolg dat de paniekgevoelens toenemen, betreur ik.’ Meer dan om de binnenlandse situatie, maakt Jabri zich zorgen over de internationale verhoudingen. ‘Nog niet zo lang geleden genoot Nederland een uitstekende reputatie op het gebied van integratie en tolerantie. Door dit type commotie worden we meer en meer het lachertje van de wereld.’

Toch maken beide publicisten zich ook zorgen. Zo ziet Eddaoudi in deze dagen bevestigd dat autochtonen angst voelen voor alles wat naar de islam riekt. ‘Ik ben een Nederlander en een moslim. Ik schaar me in deze kwestie achter mijn land. Nederland is niet Wilders, schreef ik deze week nog in een column. Ondanks dat openen Wilders en zijn achterban ook de aanval op mij. Door telkens weer over ‘de’ islam te spreken, of ‘de’ moslims.’

Raddraiers
Een probleem dat ook Jabri benoemt. ‘Natuurlijk hebben we te maken met een groep raddraaiers. Wat mij betreft zetten we die jongeren, en die handelen echt niet naar de letter van de Koran, op een roeiboot richting Zuidpool. Het is namelijk onder andere die groep, die Wilders aan zijn stemmers helpt.’

Eddaoudi: ‘Mee eens. Deze kwaadwillenden dienen we als moslimgemeenschap net zo hard te veroordelen als extreemrechts. Maar het getuigt van een gebrek aan relativeringsvermogen, nuance en vooral intelligentie dat misdragingen van een kleine groep steeds meer Nederlanders motiveren om een hele groep te veroordelen. Laat die film maar komen, Wilders ga je gang. Hij kan ons moslims niet afschaffen en de Koran niet verbieden.’

Mocht blijken dat de film racistisch is, dan wel aanzet tot haat, overwegen Jabri en Eddaoudi juridische stappen. Al enige tijd werken de twee vrienden aan de oprichting van de stichting Mirsab. Jabri: ‘Daarmee gaan we ons richten op activiteiten langs juridische weg, we gaan publiceren op een nieuwe website en we zullen opkomen voor de islamgemeenschap in dit land.’ De advocaten van Mirsab staan volgens Jabri in de startblokken.
http://www.depers.nl/binnenland/163288/ ... -gang.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nog meer films
Ook Tweede Kamerlid Tofik Dibi roert zich flink in het debat tegen Geert Wilders. De GroenLinks-politicus wil ‘één of misschien wel twee’ films maken als reactie op de Koranfilm van Wilders, meldt gratis dagblad Metro. Dibi overweegt een verzoenende maar ook harde en confronterende film. De tweede zou een satirische moeten worden

Dibi wil tegenfilm maken
Geplaatst op maandag 21 januari 2008 om 10:24

DEN HAAG (ANP) - GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi wil in ieder geval een en misschien zelfs twee films maken in reactie op de film waar PVV-voorman Geert Wilders mee zegt te komen. Dibi zegt dat maandag in een interview met de gratis krant Metro.

De eerste film, die dit jaar uit zou moeten komen, heeft als doel moslims en niet-moslims te verzoenen. Toch zal de film ,,hard en confronterend'' zijn. ,,Zo praat ik met moslimjongeren die vreselijke dingen zeggen over zaken als homoseksualiteit en vrouwen'', zegt Dibi in het interview. ,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.''

Dibi broedt ook op een satirische film waarvoor verschillende bekende Nederlanders hun medewerking zouden hebben toegezegd. ,,Maar van een bekende Nederlander die Wilders moet gaan spelen, verwacht ik binnenkort nog uitsluitsel.''

Strip

Op het moment is Dibi al bezig met het maken van een strip over Wilders. Die strip zal op zijn Hyves-pagina verschijnen. In de strip staat Wilders zijn haar te blonderen met een middel dat White Power heet. Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes'' is gespest.

Volgens Metro wordt Dibi sinds zijn arrestatie bij een anti-Wildersdemonstratie door velen gezien als het symbool van het verzet tegen Wilders.
http://www.metronieuws.nl/index.php?act ... &id=111372
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Volgens Dibi is Wilders een gefrustreerd man die vroeger wellicht door ,,kut-Marokkaantjes'' is gespest.
"wellicht" Dat kan die toch heel makkelijk nagaan. Naar de boekwinkel en de biografie van Geert kopen. Of gewoon effe goegelen.
Stom staaltje psychologiseren.
,,Maar uiteindelijk wil ik laten zien dat moslims en niet-moslims met elkaar verder moeten. We zijn met elkaar getrouwd.''
Scheiding is verboden? Scheiding tussen tafel en bed, mag dat wel?
Het voelt mij namelijk als een gedwongen huwelijk.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik wil ook niet getrouwd zijn met Islam. :shock:
Dat betekend dat ik me moet onderwerpen aan Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dat betekend dat ik me moet onderwerpen aan Islam.
Nooit.
We richten onze eigen kleine soevereine staat op, waar ieder welkom is, zolang het geen Moslims zijn. Als het niet anders kan, drijvend op de oceaan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Moskeeën houden open dag na Koranfilm
maandag 21 januari 2008 17:26

Alle Marokkaanse moskeeën zetten hun deuren wagenwijd open op de dag dat de Koranfilm van Geert Wilders uitkomt. De open dag is bedoeld om 'de boel bij elkaar te houden'.

Zondag zijn 225 vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap uit heel Nederland bij elkaar gekomen om te praten over de Koranfilm. De bijeenkomst heeft geresulteerd in het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM).

Een van de eerste besluiten van het LBM is de moskeeën te openen voor iedereen, nadat de film is uitgekomen. De Marokkaanse gemeenschap wil hiermee vooral oproepen tot kalmte.

Draaiboek
Woordvoerder van het LBM, Brahim Bourzik, zegt tegen elsevier.nl dat het LBM een draaiboek heeft, voor het geval de film leidt tot grote onrust. 'We hebben de film natuurlijk nog niet gezien, dus wellicht is het niet nodig,' aldus Bourzik.

Naast het open zetten van de moskeeën willen Marokkaanse organisaties samen met andere moslim- en niet moslimorganisaties een manifestatie organiseren vlak na het uitkomen van de film van Wilders.

Donderdag geeft het LBM een persconferentie om de plannen toe te lichten. Wanneer de omstreden film van Wilders te zien zal zijn is nog niet bekend.

Door Maartje Willems

Afbeelding
Marokkaanse moskeeën openen hun deuren vooral voor autochtonen

Mijn hemel. De soap rond de film van Wilders neemt nu toch wel heel belachelijke vormen aan.
Denken ze nou werkelijk dat Nederlanders die voor de film van Wilders zijn, een bezoek aan de moskee zullen brengen, en dat de gemoederen van de tegenstanders van deze film zo hoog oplopen dat ze rotzooi gaan uithalen.
Moslims kunnen dagelijks naar de moskee, dus daar hoeft deze dag niet voor.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Moslims kunnen dagelijks naar de moskee, dus daar hoeft deze dag niet voor.
inderdaad! En mogen niet-moslims anders géén moskee binnen?

Ik denk dat de moslimgemeenschap begint door te krijgen dat ze zichzelf oeverloos belachelijk maken. (of zouden ze het nog steeds niet doorhebben?)

Ondertussen kan Wilders zijn - overterechte - vragen blijven stellen. Deze vond ik toch weer hilarisch:
1.)
Klopt het dat de politie haar aangiftebeleid gaat versoepelen voor iedereen die aangifte wil doen over een door een politicus te maken maar nog niet verschenen film waar nog niemand de inhoud van kent, "ook als er volgens de politie niet evident sprake is van een strafbaar feit maar om de klagers de gelegenheid te bieden stoom af te blazen" (1) ?

2.)
Is het u bekend dat de politie veelvuldig burgers die aangifte willen doen van geweld, bedreiging, diefstal enz. ontmoedigt en frustreert met argumenten als "dat de aangifte niet eerder dan volgende week kan worden opgenomen", "dat het feit waarschijnlijk toch niet te bewijzen valt", "dat het feit waarschijnlijk geen strafbaar feit is", "dat de aangever waarschijnlijk heel veel last gaat krijgen van de verdachte" enz. enz. enz. ?

3.)
Kunt u mij uitleggen waarom de in vraag 1 bedoelde aangevers beter behandeld zullen worden dan anderen?
Vindt u dit een aanvaardbare discriminatie? Zo ja, waarom? Zo neen, wat gaat u doen om dit te verhinderen?

4.)
Bent u het met mij eens dat het in vraag 1 bedoelde aangiftebeleid een verspilling van belastinggeld en - erger nog - een verspilling van de schaarse politiecapaciteit is?

5.) Bent u het met mij eens, dat het in vraag 1 bedoelde aangiftebeleid een uitlokking is van al diegenen die bezwaren koesteren tegen de politicus, om maar eens aangifte tegen hem te gaan doen? Bent u het met mij eens dat in principe één aangifte over een strafbaar feit voldoende is om vervolging in te kunnen stellen? Wat raadt u de politie aan om te doen als blijkt dat 1 miljoen moslims in Nederland aangifte tegen de polticus willen doen?
en dan de afsluiting:

6.)
Wilt u deze vragen beantwoorden voor 1 februari 2008?

:evil: :evil: spànnend!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Marokkaanse moskeeën openen hun deuren vooral voor autochtonen
Laat de Moslims eens een kerk of Hindutempel gaan bezoeken. Die open Moskees beginnen een oude en doorziene propagandatruc te worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
jpmante
Berichten: 92
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 9:47 pm
Locatie: Zeist

Bericht door jpmante »

BFA schreef:
Marokkaanse moskeeën openen hun deuren vooral voor autochtonen
Ik zal zeker niet onvriendelijk zijn en die uitnodiging afslaan. Natuurlijk neem ik wel wat versnaperingen mee. Oh ja de dokter heeft er bij mij op aangdrongen enkel varkensvlees te eten :D
"Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Iran waarschuwt Nederland

Bericht door naar boven »

Iran waarschuwt Nederland
Het Iraanse parlementslid Alaeddin Boroujerdi waarschuwt de Nederlandse regering over de Koranfilm van Geert Wilders. De regering moet de vertoning van de film verbieden, anders zal het Iraanse parlement de Iraanse regering oproepen de betrekkingen met Nederland te heroverwegen.
Dat meldt het Iraanse persbureau IRNA. Volgens de Boroujerdi, die voorzitter is van de parlementaire commissie voor Nationale Veiligheid en Buitenlands Beleid, kan de film leiden tot ‘uitgebreide negatieve reacties’ van moslims over de hele wereld.
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Iran waarschuwt Nederland
Antwoord van de Beach Boys geven:

http://www.fugly.com/view_video.php?vie ... 60ebcbaf98

Bomb Bomb Bomb
Bomb Bomb Bomb
Iran
Bomb Bomb Bomb
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aad Leering 21 januari 2008

Wat een beschaafde reactie: de moskeeën zetten hun deuren open als reactie op de Film van Geert. Juichend ontvangen de Nederlanders dit gebaar . Er schuilt echter een adder onder het gras....

In de TELEGRAAF!!!! zijn de loftuitingen op deze edelmoedige geste van de moskeebesturen niet van de lucht. Velen stellen dat die nare Wilders de Nederlanders zand in de ogen strooit met zijn gedram tegen de intolerante islam. En beloven dan ook naar de moskee te gaan.

Zij doen er goed aan de reguliere moskeebezoekers uit te nodigen voor een tegenbezoek aan een kerk. Dan valt het masker van tolerantie namelijk al weer af. Want moslims zijn helemaal niet net zo welwillend om een kerk binnen te stappen. Zelfs als het om de begrafenis van een vriend gaat kan het kerkbezoek op afkeuring van ouders rekenen.

Op Marokko.nl staat een draad met de titel: mag een moslim een christelijke begrafenis bijwonen. Wie de antwoorden doorleest bemerkt dat de moslim niet zo onbevangen kennis wil nemen van andere religies dan de lezers van de Telegraaf.

Op een andere site, met de westerse naam islamcity staat het antwoord

Salaam,
Het is niet toegestaan om een begrafenis van een niet-moslim bij te wonen. De Koran zegt hierover het volgende:
“En bid voor geen enkele hunner die sterft, noch sta bij zijn graf, want zij verwierpen Allah en Zijn boodschapper en stierven, terwijl zij overtreders waren.” (Koran 9:84)

Zieken bezoeken mag wel, omdat ze zo van de islam kunnen gaan houden. Maar hun begrafenis bijwonen mag ook niet volgens al-islaam.com:
Vraag: Wanneer moslims onder de christenen wonen mogen zij deze dan bezoeken wanneer zij ziek zijn? Of hun begrafenis bijwonen wanneer zij dood zijn? Wanneer de moslims dit doen wordt dit dan beschouwd als zonden?

Sheikh Al-Islaam Ibn Taymiyyah heeft op deze vraag een antwoord gegeven en zei:

Alle lofprijzing is voor De Heer der werelden. Men mag hun begrafenis niet bijwonen. Hen bezoeken is toegestaan, omdat dit de aanleiding kan zijn dat de zieke van de islam zal gaan houden. Wanneer hij als een ongelovige sterft, zal het vuur zijn straf zijn. En omwille van deze reden verricht men het gebed niet voor hem. En Allah weet best.

We hadden het kunnen weten.
Een christen mag moslim worden, maar omgekeerd niet.
Een moslimman mag met een christenvrouw trouwen, maar een christenman mag niet met een moslimvrouw trouwen.
Een moslim mag moskeeen bouwen in het westen, maar kerken bouwen in de islamitische wereld is meestal verboden.
Een moslim zal u iets aanbieden ter ere van het suikerfeest, maar neemt hij/zij ook iets van u aan met kerst ?

Een hele slimme actie van de moskeeën dus, het lijkt sympathiek. Ik hoop dat men doorziet dat wederkerigheid ook hier niet vanzelfsprekend is.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=523 ... _de_moskee
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

We hebben zelfs FOXNEWS gehaald met onze Geert.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,324406,00.html

En Spiegel

http://www.spiegel.de/international/eur ... 94,00.html

En de Observer

http://observer.guardian.co.uk/world/st ... 05,00.html

En de New Zealand Herald.

http://www.nzherald.co.nz/category/stor ... d=10487868

En kijk eens aan.. De Islamic Replublic News Agency.

http://www2.irna.ir/en/news/view/menu-2 ... 152039.htm

Ik stop maar. Geert Wilders is inmiddels wereld beroemd.
Obama wint het nog net van hem met zijn poging om Amerika te overtuigen dat hij geen Moslim is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb het jullie vannacht al gezegd, maar jullie geloven me nooit.
Hier is het bewijs vanuit een kwaliteit krant..

Wilders is beroemder dan prinses Maxima, Frans Bauer, of zelfs Jantje Smit..Ja ja.., en ik heb het idee dat als de film niet uitgezonden wordt, er veel Moslims diep teleurgesteld gaan worden.

Met of zonder film, in islamitische wereld is Wilders al fenomeen
Van onze verslaggeefsters Janny Groen, Annieke Kranenberg
gepubliceerd op 22 januari 2008 02:47,

AMSTERDAM - De ‘provocaties’ van Geert Wilders verspreiden zich razendsnel in Arabische kringen. Of en wanneer zijn anti-Koran-film wordt uitgezonden, is onzeker.

Een hoge Hezbollahfunctionaris stapte resoluut op de Nederlandse Midden-Oosten-correspondent af. Hij wilde weten wat ze in Nederland met die Wilders moeten, die zo verschrikkelijk anti-islam is. Het was de nazomer van 2007 en Wilders’ anti-Koran-uitspraken waren tot allerlei Arabische kringen doorgedrongen. Het Hezbollahlid wist in elk geval dat de leider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) de helft uit het heilige boek wilde scheuren.

Wilders’ ‘provocaties’ verspreiden zich razendsnel door de islamitische wereld. Al ver voor de aankondiging van zijn anti-Koran-film, is hij een fenomeen. In de Egyptische hoofdstad Caïro, bijvoorbeeld, weten ze weinig van Hirsi Ali’s film Submission, en krijgt Wilders’ project veel meer aandacht, zegt Gulsen Devre, de Nederlandse correspondent voor de website islamonline.net.

Maandag waarschuwde een Iraanse parlementariër Den Haag de film niet uit te zenden, aldus het Iraanse persbureau IRNA. Anders zal het parlement de Iraanse regering oproepen haar betrekkingen met Nederland te heroverwegen. Op Arabische sites wordt gediscussieerd over een boycot van Nederlandse producten, zoals ook Deense merken in de ban werden gedaan tijdens de cartoonrellen.

Volgens deskundigen wordt in Arabische landen waar kritiek op het regime onmogelijk is geen onderscheid gemaakt tussen de (onafhankelijke) media en de politiek. Dus als de regering toelaat dat Wilders zijn anti-Koran-film uitzendt, vindt die kennelijk dat zijn standpunt door de beugel kan.

Tot nog toe lijkt de publieke omroep niet bereid Wilders’ film te vertonen. Vandaag vergaderen hoofdredacteuren van de actualiteitenprogramma’s hierover. Mocht de publieke omroep de film boycotten, dan nog kan Wilders die vertonen op Nederland 1. In de Zendtijd Politieke Partijen – ter beschikking gesteld door de overheid – is de partij de baas over de inhoud van een spotje van drie minuten. Vrijdag om 17.50 uur is de PVV aan de beurt.
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

In feite is dit om te gieren!

Wilders hoeft helemaal geen film meer te maken, en zeker niet uit te zenden!

De moslims zijn er zelf een hilarische karikatuur van aan het maken!

Leuk is dat Wilders in zijn vraagstelling een antwoord verwacht voor 1/2/2008. Nog leuker zou zijn dat er dan NIKS gebeurt, ook niet nadien.
Tot de moslims het beu zijn met hun ridicuul spelletje, dan kan Wilders weer eens op het knopje drukken; belletje rinkelen...... komen al die ventjes opnieuw in beweging!

Net Pavlov hondjes! :razz: :razz:

Als het niet gebeurd was, zou een spindoctor zoiets nooit hebben kunnen uitvinden!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wilders: Zenders hebben grote belangstelling
dinsdag 22 januari 2008 13:06

De televisiezenders zijn juist wel geïnteresseerd in de Koranfilm van Geert Wilders. Volgens de PVV-leider hebben ze, in tegenstelling tot wat de hoge bazen daarover zeggen, allemaal grote belangstelling.

Volgens Wilders komen er zo veel zenders naar hem toe, waaronder EenVandaag, Nova en Netwerk.

'De kans dat ze het doen neemt wel af naarmate de film langer wordt. Ik wil pas beslissen als ik de film af heb,' aldus Wilders.

Niet uitgesloten
Chef redactie Jelle Broekroelofs van Netwerk zegt tegen gratis dagblad de Pers dat zijn programma niet in onderhandeling is met Wilders, maar wel 'een lijntje heeft uitgegooid om te vragen hoe het ermee staat'. 'Ik kan mij niet voorstellen dat wij de film sec uitzenden, maar ik niet sluit uit dat wij de film ook in zijn geheel vertonen,’ aldus Broekroelofs.

Niet alleen de drie bekende actualiteitenrubrieken zouden geïnteresseerd zijn in de film. Ook de interviewzender Het Gesprek heeft er wel oren naar om de film uit te zenden.

'Wildersweek'
Volgens de Pers stonden medeoprichter Frits Barend en programmadirecteur Ton van Dijk van Het Gesprek maandag voor de deur bij Wilders' kantoor in de Tweede Kamer. De zender zou zelfs een 'Wildersweek' rond de film willen organiseren.

Van Dijk wilde in de krant niet reageren. Wilders ontkent bovendien dat Het Gesprek de belangrijkste kandidaat is. Beiden waren vandaag niet bereikbaar voor commentaar.

Pauw & Witteman
In ieder geval zal de actualiteitenrubriek Pauw & Witteman de film niet in zijn geheel uitzenden. Dat bevestigt de redactie van het programma tegen elsevier.nl. Wel zal er aan de hand van de film gedebatteerd worden over het onderwerp.

Als geen enkele zender Wilders' film in z'n geheel wil uitzenden, zal hij zijn film op de populaire filmpjessite YouTube plaatsen.

Door Frank Verhoef
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie