Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:De volgende stap halal dineren op de Euromast ?
Het blijkt dat ze gek zijn op halal eten in Rotterdam
Burgemeester Aboutaleb kreeg ook al traditionele ( nou ja...traditioneel :smile: ) erwtensoep met worst opgedient in de tram.

http://www.ad.nl/video/3077741/Lekker_b ... nsoep.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij vond het wel lekker, maar volgens hem is erwtensoep geen typisch Nederlands recept. Hij kreeg het als kind bijna dagelijks te eten.
Natuurlijk. De erwtensoep is evenals de wiskunde, astronomie, geografie, mechanica, optica, scheikunde, farmacie, geneeskunde, botanica en mineralogie door de islam in Europa geïntroduceerd.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Ariel »

Het bericht dat erwtensoep geen Hollands gerecht is heeft zelfs de krant al gehaald.
Aboutaleb: Erwtensoep niet Nederlands

AMSTERDAM - De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb beweert dat erwtensoep helemaal niet uit Nederland komt.

„Erwtensoep was het goedkoopste gerecht dat mijn Marokkaanse oma kon maken, met erwten, olijfolie en gedroogd vlees. Een echte boerenmaaltijd die kracht gaf. En daarna kon je het land weer op", zegt de burgemeester tegen het AD. „Iedereen denkt dat snert een Hollandse specialiteit is, maar dat is niet zo", aldus de burgervader.

Aboutaleb stapte gisteren op de snerttram voor een rondrit door Rotterdam.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3497 ... nds__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Mahalingam »

Wat worden Mohammedanen toch altijd lyrisch als ze iets ontdekken dat ze kunnen kidnappen en dan beweren dat ze het hebben uitgevonden. Mijn overgrootmoeder maakte al erwtensoep met kluif en op het brood erbij katenspek! Zijn oma is van latere datum.
Ik denk dat die erwtensoep door de Franse kolonialen naar Marokko is gebracht samen met het stokbrood.
Waarom komen ze toch nooit aan met het verhaal dat ze de boekdrukkunst hebben uitgevonden? Iedere Europese natie klopt zich op de borst voor deze uitvinding door een landgenoot.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Mahalingam »

Maar een antwoord op de vraag hoe het kan dat een Mohammedaan een kop Hollandse erwtensoep eet wordt verteld in het AD:
http://www.ad.nl/rotterdam/3080416/A..._Hollands.html
Toch stond gisterochtend niet zomaar een bakkie snert-met-rookworst op het menu van de snerttram.

De museumtram deelde speciaal voor de pas aangestelde burgemeester kopjes erwtensoep met halal kippenvlees uit. „Ik eet alleen ritueel geslacht vlees, anders eet ik het niet’’ zei Aboutaleb. Hij stelt dat alle Rotterdamse burgers hun eigen voorkeuren mogen hebben, en dat dit de zijne is.
Tot en met mei serveert de tram elk weekend erwtensoep. Zonder ritueel geslacht vlees, overigens.
Getver. Erwtensoep met kip. Je moet het maar lusten.
En dan die opmerkelijke toevoeging aan het eind. Vast en zeker op aandrang van de uitbaters toegevoegd :evil:
Laatst gewijzigd door Mahalingam op di mar 17, 2009 8:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Ariel »

Als ik in die tram gezeten had, dan had ik de soep geweigerd. Ik had duidelijk en helder geroepen dat ik nooit ritueel geslacht vlees wil eten.

Er zat ook een politiek correct omaatje in die tram, die zei dat ze de soep lekker vond en dat het haar niet uitmaakte wat voor vlees er in de soep zat. Ik neem aan dat ze thuis nooit kippe-erwtensoep eet. Ik heb een hekel aan mensen die in het openbaar niet eerlijk hun mening durven te geven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Als ik in die tram gezeten had, dan had ik de soep geweigerd. Ik had duidelijk en helder geroepen dat ik nooit ritueel geslacht vlees wil eten.

Er zat ook een politiek correct omaatje in die tram, die zei dat ze de soep lekker vond en dat het haar niet uitmaakte wat voor vlees er in de soep zat. Ik neem aan dat ze thuis nooit kippe-erwtensoep eet. Ik heb een hekel aan mensen die in het openbaar niet eerlijk hun mening durven te geven.
Misschien kan er iemand aan Achmedje het verhaal doen van de franse liefdadigheidsinstelling die veroordeeld werd in FRANKRIJK omdat ze aan de FRANSE daklozen erwtensoep met VARKENSVLEES durfden uit te delen? Dat bleek discriminerend te zijn voor de daklozen die een driegangenmenu van halalvoedsel eisten neem ik aan.

:neutral: :neutral: ongelooflijk! nu wil ik voor de lezers van dit forum het artikel opzoeken waar meer info over die soupe au cochon instaat, struikel ik toch wel over volgend POLITIEK CORRECT STUKJE:
Soup au Cochon Incident
I can't seem to find an article on this topic, by which I mean the incident in which French charities associated with the National Front began serving "pork soup" in their soup kitchens in order to prevent muslims from accepting their charity. It has supposedly caused serious debate in France and has recently been banned by the Conseil d'État. [1]--Jersey Devil 16:13, 11 January 2007 (UTC)
:shock: een fransman eet natuurlijk NOOIT erwtensoep met varkensvlees....

en dan het artikel waar ik het over had, allez, naar het schijnt heeft de rechter beslist dat ze TOCH WEL snert met varkensvlees mochten serveren! is dat niet flink Achmed?

http://www.carefulthought.com/soup-update-pigs-win" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Mahalingam »

Was er niet een draadje over in het verleden?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 5516d3496d
Racistische soep in Frankrijk.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Ariel »

Ik heb weer smakelijk om de laatste boilingpoint moeten lachen. :laugh1:
Aboutaleb is een snert-burgemeester.

Landgenoten… De overeenkomst tussen een vrouw en een pan erwtensoep: Zodra het een en ander op temperatuur is, kan de worst er in.
Bovenstaande grap is niet om te lachen, want sinds vandaag is onze Hollandsche Trots verloochend door een brutaalmensch annex Marokkaan. Weliswaar door de burgemeester van Rotterdom, maar het is en blijft een trotse Marokkaan. Zó trots dat Abou de Grote - want daar hebben we ‘t over - ons meldt dat Erwtensoep helemaal geen Hollandsche specialiteit is!

‘Mijn oma in Marokko maakte deze soep al. Het was het goedkoopste gerecht dat mijn oma kon maken met erwten, olijfolie en gedroogd vleesch… ‘

Kijk, landgenoten… Ik moest toch al niets van dit Islamitische heerschap hebben, maar op basis van deze grove belediging jegens ons’ erwtensoep-eters, heeft Abou de Grote - moge Allah hem leiden naar zijn thuisland - het nu voorgoed verknald bij ondergetekende.

Omdat Abou’s oma ergens in het Rif-gebergte wat bedorven vlees en een handje afgekeurde kikkererwten in een pan troebel water pleurde, is ónze erwtensoep plotsklaps Marokkaans. Joh, donder op, man.

Luister, knul. Wij weten heus wel dat Marokko een veel betere keuken heeft, dat jullie alles al veel eerder hebben uitgevonden, dat wij alles te danken hebben aan jouw derde wereld land en dat jullie zelfs met veel poeha opscheppen over het feit dat o.a. Marokkanen Nederland hebben bevrijd van de Duitschers. Laat ons niet lachen, man. Idioot.

Als het daar allemaal zoveel beter is, donder dan lekker op, man.

Ja, Ayatollah Abou, je hebt ons boos gemaakt. We zullen jou eens échte Erwtensoep laten vreten. Met veel SPEK en roggebrood. Uiteraard hoort hier een varkenspootje bij voor de échte Hollandsche smaeck. Opvreten verplicht en zeker na de volgende dieronvriendelijke uitspraak:

‘Ik eet alleen ritueel geslacht vlees, anders eet ik het niet’

Je bent een echte Islamiet, Abou! Jij vreet ‘erwtensoep’ met halal-kippenvleesch. Dat is geen echte Erwtensoep, lul!
In Erwtensoep hoort varkensvleesch, dus voortaan even flink dimmen, enge Riffijn. Je blijft gvd van onze Erwtensoep af, begrepen?

Strax gaat deze dubbelpaspoorter ons nog op wijs maken dat zijn oma al sedert 1754 croquetten stond te bakken. Flikker op, joh.

Landgenoten, sorry voor het vele vloeken alsmede de talrijke scheldwoorden. Ik kon gewoon even niet anders. Want: je moet niet aan onze soepkommen! [Satire-mode-off]
http://boilingpoints.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door birdie »

Bouchra staat bekend als een gevaarlijke persoonlijkheid en heeft schijt aan onze samenleving. Ik hoop dat ze vroeg of laat nog meer door de mand zal vallen als dat ze nu doet.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Manon »

Omdat Abou’s oma ergens in het Rif-gebergte wat bedorven vlees en een handje afgekeurde kikkererwten in een pan troebel water pleurde, is ónze erwtensoep plotsklaps Marokkaans. Joh, donder op, man.
Strax gaat deze dubbelpaspoorter ons nog op wijs maken dat zijn oma al sedert 1754 croquetten stond te bakken. Flikker op, joh.
gieren! wat een heerlijk stukje om mee wakker te worden.

Nederlandse scheldproza op z'n best! :razz: :razz:
:knorrie: :knorrie:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door H.Numan »

Erwtensoep is net zo Marokkaans als Abou Nederlander is. :sly:

Wel grappig. Links houdt zich vast aan strohalmen:
  • Klompen zijn niet Nederlands, je ziet ze overal in Europa.
  • Tulpen komen uit Turkije.
  • Molens zijn niet typisch Nederlands. Je ziet ze overal op de wereld
  • Erwtensoep is niet typisch Nederlands
  • Pannekoeken worden overal gebakken
  • Poffertjes ook
Ergo, De Nederlandse identiteit bestaat niet.

Als ik op deze wijze redeneer om het fabeltje van god te ontmantelen is het een foute redenatie. :redface:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door hans van de mortel »

Dat zeg ik. Een moslim blijft een moslim. Ook al doet hij voorkomen dat hij geïntegreerd is. Hij blijft een regelrechte huichelaar. Ergo, die burgervader van alle Rotterdammers wordt genoemd. Rotterdam is nu met recht een echte halal gemeente geworden. :rongue: :razz:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Mahalingam »

Voor alle burgers en buitenlui die wel gelezen hebben over de snerttram maar totaal niet weten hoe dat ding eruit ziet, is hier een foto:

Afbeelding

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat Marokkanen zo gek zijn om een dergelijk eerbetoon aan hun Marokkkaanse erwtensoep te laten rijden door Tanger.
Hebben ze daar wel trams? Ik weet dat ze in Casablanca plannen ervoor hebben.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door hans van de mortel »

naar boven schreef: Natuurlijk. De erwtensoep is evenals de wiskunde, astronomie, geografie, mechanica, optica, scheikunde, farmacie, geneeskunde, botanica en mineralogie door de islam in Europa geïntroduceerd.
Voor mensen die in God geloven en dat gaat al HEEEEEL ver terug tot vanaf het ontstaan van de mensheid heeft zich waarschijnlijk maar één godsbeeld ontwikkeld. Namelijk, dat die God dezelfde eigenschappen heeft als de mens.

In de woestijn staat op een bepaald punt in de geschiedenis een analfabete arabier in de lucht te turen. En wat ziet hij? Een vliegende schotel? Zoiets. In zijn geval was het een supersonische postduif van God die hij voor het gemak maar ’engel’ noemde. Een begrip dat hij van de christenen en joden had overgenomen zonder werkelijk te beseffen wat nu de inhoudelijke betekenis daar van was.

Een barbaars primitief woestijnvolk leert nu - dankzij Mohammed - voor het eerst kennismaken met de God van de joden en de christenen. En wat doet die Mohammed nu, die buiten analfabeet zich ook waarmaakt als pedofiel? Hij gaat de wereld precies uitleggen hoe dat nu zit met God. Hoe die God bezien moet worden, hoeveel armen en benen die God heeft en vooral hoe dreigend die God is voor de mensheid. Als iedereen nu maar precies zich aan de regeltjes van Mohammed houdt is de kans groot dat de door hem geanaliseerde en tot op het bot uitgebeende ’allah’ zich slechts voor een korte tijd van zijn martelpraktijken zal bedienen. Voor alle vijanden van Mohammed wacht echter het eeuwige braadvuur van die God. Dat wist Mohammed als de beste. Beter dan welke christen of jood dan ook. Want Mohammed had alle wijsheid van de wereld verenigd in één persoon: MOHAMMED.

Dat alle navolgelingen van hem er geen snars van begrepen zal niemand verbazen gelet op het volslagen achterlijke slecht opgeleide en ontwikkelde DNA van alle mohammedanen. Want in islam is ACHTERLIJKHEID nog steeds de nationale en favoriete trots.

Maar goed. Islamaanhangers hebben dan wel niet de wiskunde, astronomie, geografie, mechanica, optica, scheikunde, farmacie, geneeskunde, botanica en mineralogie in Europa geïntroduceerd, zij hebben toch maar als enige de ware ’allah’ in Europa geïntroduceerd. :twisted:

Ik heb liever een rol toiletpapier in huis dan de kennis van ’allah’ die de moslim tot de min of meer armoedigste en ongeletterdste mens in de wereld heeft gemaakt.

Hoe groter de leugen, hoe groter de kans dat ze wordt geloofd.
(Een wijsheid van wijlen Joseph Goebbels, de propaganda-goeroe van de nazi's. Hamas en islam hebben hier onmiskenbaar veel van opgestoken)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Manon »

Hebben ze daar wel trams? Ik weet dat ze in Casablanca plannen ervoor hebben
Hoezo? hebbe ze daar wel trams? volgens Achmed hebben ze de tram UITGEVONDEN joh!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door H.Numan »

Praat met een haatbaard, en die gaan nog veel verder:
  • Het Arabisch is de meest natuurlijke taal. Indien kinderen zonder taal opgevoed worden spreken Arabisch.
  • Het mohammedanisme leeft in alle mensen. Ook in atheisten.
  • Het mohammedanisme is de meest logische en natuurijke religie. Indien ... (zie boven)
  • Voor het mohammedanisme was er niks.
Als je het vol kunt houden om naar zo'n haatbaard te luisteren is de bron en en het centrum van zowel de beschaving als het universum: Mekka, Saoedi-Arabie.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door H.Numan »

Ik heb liever een rol toiletpapier in huis dan de kennis van ’allah’ die de moslim tot de min of meer armoedigste en ongeletterdste mens in de wereld heeft gemaakt.
Als je een rol toiletpapier in huis hebt, heb je meer beschaving in je woning dan in menig (zeer vrome) bedouinentent. Sterker nog: dan overtref je veel midden oosten landen. (De mohammedaanse, uiteraard.) :wink:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door nadia »

x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 3:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Ariel »

Vele Hollandse gerechten zoals Erwtensoep/snert,Hutspot,en andere stamppotten vinden hun oorsprong in armoede.Zo verbouwden vele vroeger hun eigen aardappelen en groenten en hielden ze enkele varkens,kippen en of konijnen.
En zoals we weten werd er vroeger niets weggegooid,van de poten/hielen en het buikspek en/of platte ribben werd erwtensoep/snert gemaakt voeg hierbij wat groente die ook toen al genoeg voor handen waren [winterpeen ,knolselderij,spliterwten,aardappel] en je hebt een heerlijke goedkope pan erwtensoep voor relatief weinig geld waar je meerdere dagen van kunt eten [ of kunt invriezen].

En koken met hemelwater lijkt me helemaal geen goed plan, want ook regen is verontreinigd. Ook in Marokko. Wel eens van zure regen gehoord?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door nadia »

x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 4:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Ariel »

Je legt me woorden in de mond die ik niet gebruikt heb Nadia. Ik zeg niet dat erwtensoep armoedig eten is. Als je het tegenwoordig goed klaar wil maken dan kost het een vermogen.
Wat ik bedoelde is dat in alle landen over de gehele wereld dit soort gerechten ontstaan zijn . In Nederland, Engeland, Marokko. Noem maar op.
Ik kan me voorstellen dat je Aboutaleb wil verdedigen, maar als Aboutaleb slim en tactvol geweest was, dan had hij gezegd. Lekkere soep. Wij in Marokko hebben ook zo'n soort soep met erwten. Wij noemen het …..
Nu verteld hij op een arrogante toon dat erwtensoep geen Nederlands gerecht is. De erwtensoep als wij die eten is WEL een typisch Nederlands gerecht.
In Engeland hebben ze inderdaad peesoep , en Spanje hebben ze ook een soort van erwtensoep, maar dat lijkt niet op onze erwtensoep.

En waarom gebruikte men ( vroeger) hemelwater om te koken Nadia , dat is omdat er vroeger geen kraan water was. Regenwater was beter dan dorst lijden.
Ik weet dat regenwater zacht is. Net zo zacht als grond water. Wij hadden vroeger grondwater. ( gezuiverd ) en dat was heerlijk water.
Je kan in regenwater jezelf en je kleren heel goed wassen . Geen probleem.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door H.Numan »

nadia schreef:De enige die het echt hebben begrepen zijn de indianen, zij respecteren alles wat de eerste mensheid , het OOSTEN hen heeft gebracht. van oven tot kleed, van gerecht tot medicijnen. Hierbij is liefde en respect voor de beginne der mensheid onmisbaar.
U bent niet helemaal fris? Iets te veel bomen lopen knuffelen?
Want mankeert er aan pygmeeen? Hottentotten? Papoea's?
Te laag knuffel gehalte of zo?

Deze regeltjes komen mij pijnlijk onnozel New Age over.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Je legt me woorden in de mond die ik niet gebruikt heb Nadia. Ik zeg niet dat erwtensoep armoedig eten is. Als je het tegenwoordig goed klaar wil maken dan kost het een vermogen.
Wat ik bedoelde is dat in alle landen over de gehele wereld dit soort gerechten ontstaan zijn . In Nederland, Engeland, Marokko. Noem maar op.
Ik kan me voorstellen dat je Aboutaleb wil verdedigen, maar als Aboutaleb slim en tactvol geweest was, dan had hij gezegd. Lekkere soep. Wij in Marokko hebben ook zo'n soort soep met erwten. Wij noemen het …..
Nu verteld hij op een arrogante toon dat erwtensoep geen Nederlands gerecht is. De erwtensoep als wij die eten is WEL een typisch Nederlands gerecht.
Een gave verhelderende tekstuitleg, Ariel. Ook wat Aboutaleb betreft weet je het goed te verwoorden. Ik kon even niet op de juiste tekstvorm komen omtrent zijn reactie. Maar het is wel duidelijk dat de min of meer arrogante Achmed nog steeds worstelt met zijn komaf. Hij mag dan wel een intellectueel zijn - slim en tactvol zakl hij wel nooit worden. Hij weet dat vanuit islam niets goeds komt. Hij heeft geen gevoel voor humor - welke moslim heeft dat wel?

Dat over die erwtensoep is uiterst onbenullig, maar het geeft precies aan waar de schoen wringt bij Marokkanen, een wel zeer pijnlijke islamschoen. Aboutaleb is nog steeds te laf om en publique te zeggen dat hij een niet-praktiserende moslim is. Dat zal hem in de volksaard liggen. Marokkanen zijn doorgaans laf en bekrompen ingesteld met een zeer groot minderwaardigheidscomplex vanuit hun ongepaste trots.

Bij allachtone Afghanen ligt het menselijk beschaafde niveau van het verstand een stuk hoger. Neem maar als voorbeeld die jonge arts uit Afghanistan hier bij mij in de buurt, die ik heb leren kennen toen ik nog een Jehovah’s Getuige was en bij hem binnen mocht komen. Hij was met zijn gezin gevlucht voor de Taliban. Het eerste wat hij deed toen hij in Nederland aankwam was zijn baard afscheren. Binnen een korte periode sprak hij al goed Nederlands. Over islam hebben we het nooit gehad. Maar hij zei wel: ”Ben je in Afghanistan of Pakistan geboren, dan ben je moslim. Ben je in Spanje geboren of Zuid-Amerika dan ben je een christen.” En in Holland?” vroeg ik hem. Dat wist hij niet zo een twee drie. ”Dan is de kans groot dat je een atheïst bent,” vulde ik aan. Want Nederland is het grootste atheïstenland van Europa.
En dan de jongste parlementariër die in de SP-fractie zit. 23 jaar? Hij komt ook uit Afghanistan. In een interview in het dagblad Metro vertelde hij glashelder dat hij moslim was, maar NIET PRAKTISEREND. Van welke Marokkaan hebben we dit ooit gehoord? Wel van Turken en Afghanen. Die zijn ook veel slimmer en verstandiger. En integreren daarom ook veel sneller. Want met NIET-PRAKTISERENDE CHRISTENEN (geen angst voor de geëvolueerde God) EN IDEM MOSLIMS (geen angst voor de geëvolueerde God) is het goed kersen eten.

Marokkanen zijn volgens mij wel de allerlaatste groepering van moslims die we ons hadden kunnen wensen als zogenaamde integrerende groep profiteurs in het westerse paradijs zonder ’allah’. :knorrie:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Manon »

Simpelweg omdat de mensheid in het gebied rondom het Oude MiddenOosten en NoordAfrika is ontstaan
Het "klinkt" netjes, maar ik vrees dat je met je bepaling van de vruchtbare halve maan in het Tweestromenland toch een paar duizend kilometer uit koers zit als je daar Marokko van wil maken.

Maar droom maar rustig verder.

De Indianen zijn dus via de Beringstraat overgestoken en hebben uiteraard kenmerken van de mongoolse steppebewoners en hun cultuur behouden.

Wat dat allemaal met hollandse snert met varkensvlees te maken heeft is me echter een raadsel.

Aboutaleb had inderdaad beter naar Ariel geluisterd en er een "hey kijk wij kennen dat ook ongeveer" soepje van kunnen maken in plaats van net te doen alsof de bakermat van de Hollandse snert in Tanger te vinden is.... :lol:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Bericht door Scarlatti »

circe schreef:
Simpelweg omdat de mensheid in het gebied rondom het Oude MiddenOosten en NoordAfrika is ontstaan
Het "klinkt" netjes, maar ik vrees dat je met je bepaling van de vruchtbare halve maan in het Tweestromenland toch een paar duizend kilometer uit koers zit als je daar Marokko van wil maken.

Maar droom maar rustig verder.

De Indianen zijn dus via de Beringstraat overgestoken en hebben uiteraard kenmerken van de mongoolse steppebewoners en hun cultuur behouden.

Wat dat allemaal met hollandse snert met varkensvlees te maken heeft is me echter een raadsel.

Aboutaleb had inderdaad beter naar Ariel geluisterd en er een "hey kijk wij kennen dat ook ongeveer" soepje van kunnen maken in plaats van net te doen alsof de bakermat van de Hollandse snert in Tanger te vinden is.... :lol:

ben het helemaal met je eens Circe maar ja, wetenschap hèb je of niet natuurlijk :smile:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie