Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

nadia

Re: Bouchra Ismaili: "Jullie zijn hier de allochtonen"

Berichtdoor nadia » Za Mar 21, 2009 12:07 am

x
Laatst gewijzigd door nadia op Wo Mar 25, 2009 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Za Mar 21, 2009 2:12 am

Sorry lieve meid. Droom lekker verder, maar niet dat alle mensen gelijk zijn. Dat zijn ze namelijk niet. Er is een verschil tussen mannen en vrouwen. Dat maakt dat ze -dus- niet gelijk zijn. Er zijn slimme mensen, gewone mensen en domme mensen. Beweren dat alle kinderen uniek zijn wil niet dat dat dat ook zo is. Tenslotte zijn er echte mensen, dhimmies (dat zijn domme mensen die wel geloven, maar in de verkeerde vorm van een god) en apen. Dat zijn dhimmies die te dom zijn om in 1 god te geloven.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze geen gelijke behandeling verdienen. Alleen dat ze niet gelijk zijn. Van dat laatste ben ik, en hopelijk veel Nederlanders (helaas niet allemaal) wel overtuigd. Nu de mohammedanen nog. Daar schort het helaas nogal aan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Manon

Berichtdoor Manon » Za Mar 21, 2009 10:25 am

Marokko heb ik nooit benoemd. Noord Afrika is ook geen Marokko, Noord Afrika is vele malen groter en dit weet jij ook.
Het MiddenOosten is tevens ook geen Marokko.

National Geographic heeft een vijf jaar durende studie gewijd aan het opzoeken van migratiestromingen aan de hand van zowel mitrochondriaal als Y-chromosomen.
Heel interessant.

HIER kan je alvast de verschillende stadia over de eeuwen heen zien voortschrijden.
En raar maar waar: Noord Europa werd even snel en rond dezelfde periode (55.000 tot 50.000 jaar geleden) bevolkt als Noord Afrika! Maar toen zaten de aboriginals dus wel al een hele tijd in Australie en de San zaten al in zuid-afrika. Volgens mij hebben dié dus de snert uitgevonden! :razz:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Mar 22, 2009 8:41 am

nadia schreef:Marokko heb ik nooit benoemd. Noord Afrika is ook geen Marokko, Noord Afrika is vele malen groter en dit weet jij ook.

Een Marokkaan is een loepzuivere Noord-Afrikaan. Of hij dat nu leuk vindt of niet. Met Noord-Afrikanen worden meestal ongure ongewenste types op het roverspad aangeduid in de pers. Dat zijn vaak niet alleen Marokkanen, maar ook Tunesiërs. Een Nederlander is, of hij dat nu leuk vindt of niet, een Noord-Europeaan. Een Spanjaard is een Zuid-Europeaan. Maar een Marokkaan is - helaas voor hem - een Noord-Afrikaan. En niet gelijk zo verontwaardigd en lelijk doen tegenover Manon dat nergens over gaat, want ik vind haar echt een lieve kanjer. Ben je soms een allahtone islamaanhanger? :twisted:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Terug naar “Nederland”