Vreugde over dode Nederlanders op Marokko.nl

pd7835

Vreugde over dode Nederlanders op Marokko.nl

Berichtdoor pd7835 » Do Jan 17, 2008 2:51 am

Een aantal reacties op de dood van twee Nederlandse militairen in Uruzgan van het forum van de website marokko.nl heeft de aandacht getrokken van de PVV. Natuurlijk is het schandalig dat dit soort teksten, door pubers wordt gezegd, op het internet worden geuit. Maar wie of wat is hun inspiratie ?

De desbetreffende teksten kan men hier bekijken. http://i80.photobucket.com/albums/j178/ ... ruzgan.jpg
Helaas heb ik niet meer dan een screenshot kunnen maken, maar wat al opvalt is dat 5 reacties achter elkaar deze toon hebben, en dat ze niet als uitzonderingen hier en daar in de draad opduiken.

“Dankzij deze topic kan ik lekker slapen, alahu akbar ! prachtig nieuws !!”
“allahu akbar ! 2 zware criminelen opgeruimd die zo veel verkrachtingen op hun naam zullen hebben en burger moorden”
“lekker voor hen moeten die roze varkens daar maar niet naar toe gaan, moge nog veel volgen”

Natuurlijk speelt de pubertijd een rol bij dit soort uitingen, maar deze hersenspinsels worden wel degelijk gevoed. Het verhaal van de verkrachtende Nederlandse soldaten heb ik al eerder gelezen. Ali Eddouadi is publicist, leraar op een islamitische basischool (?) , geestelijk verzorger in de gevangenis en misschien nog wel meer. In ieder geval zou je hem een Marokkaanse en/of islamitische opiniemaker kunnen noemen. Op Maroc.nl heeft hij een tijdje terug een column geplaatst waarin te lezen stond: "Want een wederopbouw met gewelddadigheden en vernederingen gepleegd door westerse soldaten, daar heeft een Afghaan niets aan. Als soldaten te pas en te onpas huizen binnenvallen, hun gezinnen onteren, vrouwen en kinderen aan het schrikken maken, dan kan die hele wederopbouw de Afghanen gestolen worden."

Toendertijd heb ik daar al een heel commentaar op geschreven, maar het is triest om te zien hoe deze verrotte leugens doorsijpelen naar de hoofden van pubers. Zoals ik in het stuk ook aangeef: ik ben het niet eens met de missie in Uruzgan, want waarom moeten westerlingen de islamitische rotzooi weer eens opruimen ? Natuurlijk, in de islamitische wereld is nog geeneens genoeg militaire macht om de zwarte steen te beschermen (scrollen naar: een precedent, Franse commando’s in Mekka ) tegen de eigen terroristen. Maar gezien de problemen die de Islam oplevert en de afwijzende houding tav westerse hulp lijkt het mij verstandiger als islamieten zelf eens wat gaan doen.

Opvallend die overeenkomst in gedachten van opiniemaker Eddouadi, doorgedrongen tot regionen waar regenten zich ook begeven, en de ‘pubers’ van Marokko.nl. Er is op het gesubsidieerde Marokko.nl ook een hele afdeling gereserveerd voor el-taweed , niet echt de gematigde islam zoals bekend.

Is dit niet gewoon een geval van “Iedereen denkt het, maar (bijna) niemand zegt het “? Vertolken deze pubers niet gewoon de mening van de gemiddelde islamiet ? Bij puur toeval is er nu eens wat naar buiten gesijpeld.

Dezelfde Eddouadi heeft het stichtelijke werk “partij voor verderf” geschreven, over de PVV. Daarin staat te lezen: “Aan de andere kant was het ook wel weer het ultieme bewijs dat Geertje niet meer is dan een zelfingenomen, ordinaire fascist.”. Nu is er de laatste tijd wat te doen geweest over het al dan niet fascistische karakter van de Koran. Dat heb ik eens op een rijtje gezet, voor wie het wil lezen, hier is het (vrij lange) stuk, met een duidelijke eindconclusie. Ik begrijp wel waar de pubers hun inspiratie vandaan halen. Ze zeggen het trouwens zelf ook: “allahu akbar”.

Die "allahu akbar" roepers durven zich dan nog Nederlanders te noemen. :roll:

"lekker voor hun, moeten die roze varkens daar maar niet naartoe gaan, moge nog veel volgen"

"Mijn hart word gevuld met vreugde bij het horen van zulke berichten"

"Ach joh doe niet zo dramatisch man, het waren maar twee ongelovige!"

Allahu Akbar!

Terugtrekken of in kisten naar huis gestuurd worden door de Moujahideen!

Noordeloos13-01-2008, 00:11
Je bent een hond. Nee, minder dan een hond."

Dat zijn geen Nederlanders. Het islamitisch gif deint verder uit. Hun denken is door de islam vergifitigd, daardoor zien zij hun landgenoten aan als vijanden. Misschien zouden wij diegenen die ons als vijanden zien dan ook maar als vijanden moeten beginnen te behandelen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Jan 17, 2008 3:29 am

De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “Nederland”