Anti Wilders film. Mag ik even overgeven?

Teva Teff

Anti Wilders film. Mag ik even overgeven?

Bericht door Teva Teff »

http://frontpage.fok.nl/nieuws/87967
En dan op de link van de teaser klikken.
Walging en woede waren mijn deel.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Nou Teva, dit is ZOOOO RIDICUUL dat het zelfs geen braakicoontje waard is.

Als dat àlles is wat ze gevonden hebben? Dan zijn het échte sukkels. Komen zelfs niet toe met vierpaspoorten als je het mij vraagt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Heel infantiel filmpje.
Ze maken niet Wilders belachtelijk, maar hun zelf.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hier is de gehele film.

http://www.mtnl.nl/

Dit is een gevaarlijke film. Wilders wordt door een psycholoog als Hitler af geschilderd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Even wou ik kijken, maar in feite gun ik het hen niet.

Iemand persoonlijk demoniseren, màg dat wel?

Is dit geen laster en smaad?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wilders vergeleken met Hitler
door Jouke Schaafsma

AMSTERDAM - FILMPJE In de eerste tegenfilm rond Wilders wordt de politicus vergeleken met Hitler. Psychiater Bram Bakker vreest voor de opkomst van Wilders aangezien Hitler ook democratisch was verkozen.

Nog voor Wilders zelf ook maar een minuut aan filmmateriaal te vertonen heeft, is de eerste tegenfilm al een feit. In een circa 25 minuten durende rolprent zetten filmmakers Vincent van der Lem en Ersin Kiris Wilders neer als gefrustreerd, zichzelf vernietigende rechtsradicale populist. De film is te zien via mtnl.nl en later vandaag op YouTube.

Het filmpje vertoont een islamitisch NOS-journaal uit 2015, wat volgens de makers symbool is voor de wereld die Wilders vreest, maar nooit plaats zal vinden. In het journaal is prins Willem-Alexander net besneden, is Wilders gezakt voor zijn islamitisch inburgeringexamen en wordt Pino geslacht. Ook wordt in een tekenfilmpje Wilders met stokslagen belaagd door Ghandi.

Volgens de in rolprent opgevoerde politicoloog André Krouwel is het wachten op de eerste uitspraken van Wilders die het verbod van zijn partij betekenen net als het Vlaams Blok in België is gebeurd. Aangezien de ideeën van Wilders toch niet verdwijnen kunnen moslims volgens hem het beste op zoek gaan naar hun eigen extreme politicus.

De filmmakers maken herhaaldelijk duidelijk geweld af te wijzen, maar de hoofdpersoon is wel om te provoceren met een bivakmuts getooid.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3333 ... ler__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

circe schreef:Even wou ik kijken, maar in feite gun ik het hen niet.

Iemand persoonlijk demoniseren, màg dat wel?

Is dit geen laster en smaad?
Kijk maar.. Het duurt 25 minuten. Ik ben nog steeds aan het kijken.
Het is een persoonlijke aanval op Wilders, en gezagsdragers helpen hem er bij.


Ik wordt bozer en bozer, want ook wij worden weer als gevaarlijk extreem rechts afgeschilderd.

We weten nu ook wie de onbekende moslim is die sprak op de SIOE demo.
De maker van deze film.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Ariel, bedoelde je die kerel die zei "Ik ben Moslim en Nederlander - en wie daar een probleem mee heeft ...."
Of zoiets.
Ik begreep er al niet veel van. Hij stond de hele tijd vlak achter de SIOE mensen, onder het spandoek.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ja die Katie.
Wat een hond is die vent. De film is ook nog eens gesubsidieerd , dus wij Nederlanders hebben er voor mogen betalen.

De 25 minuten durende film is gemaakt door Vincent van der Lem en Ersin Kiris, in opdracht van het gesubsidieerde Multiculturele Televisie Nederland (Mtnl). De filmmakers noemen de productie de ultieme anti-Wildersfilm.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Bergmarmot
Berichten: 4
Lid geworden op: do feb 07, 2008 6:24 pm
Locatie: Venlo
Contacteer:

Bericht door Bergmarmot »

Het erge is ook nog dat er geen f*ck van klopt!!
Dit heb ik van WWW.NEDERLANDSIDEE.NL:

Bekijk HIERRR de tegenfilm tegen “Onze Geert”….

EDIT: Het huis waar Geert Wilders gewoond zou moeten hebben, is totaal verkeerd. Via via heb ik gezocht, en hij blijkt NIET in dat huis te hebben gewoond, dat gefilmd wordt. Hij blijkt aan totaal de andere kant van de straat te hebben gewoond.De school waar hij op heeft gezeten (Sint Thomascollege) blijkt nu het Valuascollege te heten. Deze school zit nu in de nieuwbouw. Een klein stukje van het oude gebouw staat er nog, maar dat is te verwaarlozen. Dit is dus ook niet geheel juist. Ik snap ook niet waarom je gaat bellen, met een bivakmuts op! Mja, Ersin Kiris weet niet beter (de hoofdpersoon).


Bron: http://www.nederlandsidee.nl/?p=204
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Bericht door carabo »

Ik ga die film niet bekijken om me ergernis te besparen
De maker ervan sprak inderdaad op de bijeenkomst
Ik had wel door dat er iets niet klopte maar was ook in gesprek met een oude vriend en vond het wel best door met mijn aanwezigheid een signaal af te kunnen geven
Op tv achteraf (dewerelddraaitdoor) bleek de man nogal bevooroordeeld te zijn, hij had het over rechtsextremisten en dat hij bang was om gegrepen te worden na ontmaskering
Nu heb ik goed om me heen gekeken en ja misschien 2 rechts-extremisten maar de rest was doorsnee samenleving en enige agressie was er totaal niet te bespeuren.

edit:
Wel vond ik het leuk en klasse dat op het eind "de onbekende spreker" ook bedankt werd voor zijn inbreng
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Nou was ik zelf niet op deze bijeenkomst (kan me zelf niet vinden in de benadering en argumentatie van SIOE), maar dit was zeker geen rechts-extremistische betoging.

Waar waren anders alle kaalkoppen, hakenkruizen en ordediensten? Zeker ook weggecensureerd door de media? Dergelijke films maken ridiculiseren het hele maatschappelijk debat over islam en integratie; het gaat alleen nog over personen en niet over problemen.

Een dergelijk verweer is een enorm zwaktebod. Deze film toont aan dat de makers geen inhoudelijke argumenten hebben, zoals mafkees Melkert in de tijd van Fortuyn. Wel toevallig dat de geëngageerde partijen het beginselprogramma overnamen, zoals de PvdA het effectieve programma overnam van Leefbaar Rotterdam.

Links Nederland is bestuurlijk en moreel failliet. Het is aan de liberalen, zoals gewoonlijk, om een maatschappelijke oplossing te bedenken.

Angstgegner Balkenende is verantwoordelijk voor de maatschappelijke impasse en verzuring. Met strakke symptoombestrijding hoopt hij confrontaties te voorkomen, zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.

Het is de hoogste tijd om het CDA uit het centrum van de macht te drijven, met een brede, liberale en humanistische volkspartij!

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Polleke schreef:

Het is de hoogste tijd om het CDA uit het centrum van de macht te drijven, met een brede, liberale en humanistische volkspartij!

Mvg, Polleke
yessssssssss Pol... Please.. liever vandaag dan morgen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Hier is de gehele film.

http://www.mtnl.nl/

Dit is een gevaarlijke film. Wilders wordt door een psycholoog als Hitler af geschilderd.
Was hitler anders dan?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:
Ariel schreef:Hier is de gehele film.

http://www.mtnl.nl/

Dit is een gevaarlijke film. Wilders wordt door een psycholoog als Hitler af geschilderd.
Was hitler anders dan?
Hitler was een slap aftreksel van je profeet Mohammed. Daar kan je Wilders niet mee vergelijken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
ajax schreef:
Ariel schreef:Hier is de gehele film.

http://www.mtnl.nl/

Dit is een gevaarlijke film. Wilders wordt door een psycholoog als Hitler af geschilderd.
Was hitler anders dan?
Hitler was een slap aftreksel van je profeet Mohammed. Daar kan je Wilders niet mee vergelijken.
Hitler was een racist,Mohammed s.a.w niet, En wilders is een kopie van hitler alleen hitler had ballen :lol:
Die ging over tot actie en wilders loopt te lullen en te lullen hopen dat er genoeg idioten zijn die op hem gaan stemmen :wink:


Maar heb je persoonlijke contact met wilders want je loopt ,m te verdedigen alsof het je zoon is ofzo :lol:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:
Hitler was een racist,Mohammed s.a.w niet, En wilders is een kopie van hitler alleen hitler had ballen :lol:
Die ging over tot actie en wilders loopt te lullen en te lullen hopen dat er genoeg idioten zijn die op hem gaan stemmen :wink:


Maar heb je persoonlijke contact met wilders want je loopt ,m te verdedigen alsof het je zoon is ofzo :lol:
Nee hoor, ik heb geen contact met Wilders.
Maar dat Mohammed geen racist was ben ik niet met je eens.
Ook mohammed heeft Joden vermoord. Zijn haat voor Joden was groot.
Verder maakte hij zwarte mensen uit voor rozijnen hoofd, dus dat is ook een beetje racistisch.
Waarschijnlijk ken jij je idool minder goed dan je denkt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
ajax schreef:
Hitler was een racist,Mohammed s.a.w niet, En wilders is een kopie van hitler alleen hitler had ballen :lol:
Die ging over tot actie en wilders loopt te lullen en te lullen hopen dat er genoeg idioten zijn die op hem gaan stemmen :wink:


Maar heb je persoonlijke contact met wilders want je loopt ,m te verdedigen alsof het je zoon is ofzo :lol:
Nee hoor, ik heb geen contact met Wilders.
Maar dat Mohammed geen racist was ben ik niet met je eens.
Ook mohammed heeft Joden vermoord. Zijn haat voor Joden was groot.
Verder maakte hij zwarte mensen uit voor rozijnen hoofd, dus dat is ook een beetje racistisch.
Waarschijnlijk ken jij je idool minder goed dan je denkt.
Ja natuurlijk en in de Quran staat dat iedereen gelijk is en recht heeft op een eerlijk bestaan:)

O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.


Wel raar dat Mohammed s.a.w racistisch is en tegelijkertijd een zwarte slaaf bevrijdt en roept dat iedereen gelijk is :P

En zo noemde ze vroeger zwarten mensen in Arabie, en joden waren vijanden van Mohammed s.a.w dat is geen issue want een vijand is een vijand he :wink:
A proud amazigh!
Mahalingam
Berichten: 52285
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

ajax schreef:[...] En wilders is een kopie van hitler alleen hitler had ballen [...]
Niet alleen heeft Wilders een heel ander kapsel dan Hitler (en ook een andere snor) maar ook met de ballen zit je mis.
Nergens in het nieuws is ooit iets verscheneen over het aantal ballen van Geert. ik denk dus dat die er twee zal hebben. Maar van Hitler is bekend dat die maar 1 bal had (nota bene: de rechter). Er is zelfs een oorlogslied over:
Hitler has only got one ball,
Goering has two, but very small;
Himmler is very sim'lar,
And Goebbels has no balls at all.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:
Ja natuurlijk en in de Quran staat dat iedereen gelijk is en recht heeft op een eerlijk bestaan:)

O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.
Zwak verweer Ajax. Waar staat hier dat iedereen gelijk is en recht op een eerlijk bestaan?

En zo noemde ze vroeger zwarten mensen in Arabie, en joden waren vijanden van Mohammed s.a.w dat is geen issue want een vijand is een vijand he :wink:
oh... :roll: en noemde ze vroeger zwarte mensen ook ezels?

I heard the Apostle say: ‘Whoever wants to see Satan should look at Nabtal!' He was a black man with long flowing hair, inflamed eyes, and dark ruddy cheeks…. Allah sent down concerning him: ‘To those who annoy the Prophet there is a painful doom." [9:61] "Gabriel came to Muhammad and said, ‘If a black man comes to you his heart is more gross than a donkey's.'

Shem, the son of Noah was the father of the Arabs, the Persians, and the Greeks; Ham was the father of the Black Africans; and Japheth was the father of the Turks and of Gog and Magog who were cousins of the Turks. Noah prayed that the prophets and apostles would be descended from Shem and kings would be from Japheth. He prayed that the African’s color would change so that their descendants would be slaves to the Arabs and Turks.

It is your folly to fight the Apostle, for Allah’s army is bound to disgrace you. We brought them to the pit. Hell was their meeting place. We collected them there, black slaves, men of no descent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:En zo noemde ze vroeger zwarten mensen in Arabie, en joden waren vijanden van Mohammed s.a.w dat is geen issue want een vijand is een vijand he :wink:
En waarom waren Joden vijanden? Omdat ze Mohammed (terecht) niet als een profeet wilden erkennen. Iedereen die Mohammed niet als een profeet erkent is dus een vijand!! :mad:
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

ajax schreef:
Ariel schreef:
ajax schreef:
hij verdedigt de pedofiele mohammed alsof hij zijn zoon is.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

over de toekomst valt weinig te zeggen maar een ding is zeker. De aanvallen tegen mensen en groeperingen die de islam kritsch benaderen zullen toenemen. Dit is nog maar het begin...
Het enige waardoor dit gestopt kan worden is wat Polleke reeds heeft opgemerkt. Een nieuwe liberale partij die niet gediend is van halfzachte maatregelen. Een partij die durft op te komen voor ons vrije Nederland en door alle pro-arabische/islamitische maatregelen een ferme streep zet.

En over dit lullige filmpje kan ik alleen maar mn schouders ophalen. Stelletje zielepoten :smile:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wat is Ajax toch blij dat hij geen 'rozijnenkop' heeft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

De doodsaanzegging komt van links

woensdag 20 februari 2008

Bij de jacht op Geert Wilders is klaarblijkelijk alles geoorloofd. Doodsbedreigingen, verwensingen, morbide grappen die het begrip ‘zwarte humor’ weer een nieuwe dimensie geven en ga zo maar door. Zo is er de frisse rapper Appa, die zichzelf straatfilosoof noemt. Zijn teksten overstijgen het niveau van de goot inderdaad niet of nauwelijks.

Fatwa
Misschien mag je van deze straatmadelief niet beter verwachten, maar ook de ‘fine fleur’ van progressief en grachtenminnend Nederland doet volop mee. Feitelijk kun je stellen dat een deel van links, weldenkend Nederland een fatwa heeft uitgesproken over Geert Wilders. Voor een opsomming van alle uitingen verwijs ik naar een recente blog van Carel Brendel op zijn site ‘Het verraad van links’.

Hierin valt op dat Wilders verbaal gezien een koorknaap is, vergeleken bij wat hem ten deel valt. Ben ik het altijd met hem eens? Nee. En bepaalde uitspraken zijn op of over het randje. Hoofddoekjes die hij rauw lust, de tsunami van islamisering die hij ontwaart, de koran die hij wil verbieden of terugbrengen naar het formaat van de Donald Duck. Val hem daar dan feitelijk op aan.

Knieschot
Ik heb hem echter nog nooit horen oproepen tot (politiek) geweld tegen een tegenstander. Wel om Marokkaanse voetbalvandalen een knieschot te geven. Dat vond ik niet in de haak. Dan moet je alle voetbalvandalen een knieschot willen geven (waar ik overigens ook geen voorstander van ben: dat schiet niet op met voetbal). Maar nogmaals, val hem daar feitelijk op aan.

Dit alles geeft echter geen vrijbrief voor een fatwa. Het wordt tijd dat weldenkend links eens afstand neemt van alle dreigingen die Wilders ten deel vallen. Bijvoorbeeld middels een website langlevegeertwilders.nl.

Twee maten
Er wordt heel opvallend met twee maten gemeten. Onlangs nog in het rapport over discriminatie van het ECRI. Herin werd geconstateerd dat mensen werden geïntimideerd en bedreigd, maar dat betrof natuurlijk alleen de allochtone, islamitische medemens. Dat een klein fanatiek deel van de islamitische medemens lieden als Wilders nu al jaren bedreigt, bleef natuurlijk onbenoemd, met andere woorden: is prima.

De nieuwste loot aan de anti-Wildersboom is een Tegenfilm. “De Tegenfilm zoekt naar de grenzen van vrijheid van meningsuiting en dient Wilders van repliek met zijn eigen wapens. Wie zei er dat moslims geen humor hebben?”, lees ik op de site van Multiculturele Televisie Nederland. Nou, eerlijk gezegd: ik onder andere heb me dat wel eens afgevraagd.

Slecht gelijkende stem
En ik moet zeggen: als de Tegenfilm als satire wordt bedoeld, wordt ik toch wel in die gedachte bevestigd. Wat voorbeelden. Een slecht gelijkende stem onder een stripfiguurtje van Wilders. Die tegen een teddybeer zegt: 'Kom Pimmetje, gaan we snel naar huis, gaan we doen wat we altijd doen.' Smaakvol.

Een nieuwsuitzending van 2015 in een nachtmerrie van Wilders, waarin melding wordt gemaakt van de besnijdenis van Willem-Alexander, de kerken voor het eerst weer open mogen na de invoering van de sharia, Wilders die voor de vijfde keer gezakt is voor een halal-inburgeringsprogramma en Pino die geslacht is voor het Offerfeest. Haha!

Een lijntje in de film: Wilders is in zijn jeugd verlaten door een vriendinnetje, die voor een moslimjongen koos. Sterk ook, dat gefingeerde gesprek met een psycholoog. En dan de reactie van de filmmaker erop: “Het kan toch niet zo zijn dat alle shit die we over ons heen krijgen, de schuld is van een moslimjongen die zo nodig moest krikken.” Subtiel hoor, evenals de onvermijdelijke verwijzing naar WO II van de pseudo-psychiater: “Hitler kwam ook langs democratische weg aan de macht…”

'The fascist'
Dan nog wat zinsneden als: ‘Weet je welk dom blondje hier op school heeft gezeten?’, ‘blond God of terrorism’, ‘the fascist’ en je hebt de ingrediënten voor een politiekcorrecte Oscar welhaast op zak.

Ook grappig: die Mahatma Gandhi-achtige figuur die liefde predikt, maar Wilders ondertussen slaat met een stok. Welbeschouwd is dit (weliswaar onbedoeld) nog het sterkste beeld. Want vermoedelijk is niet gekozen voor een cartoonfiguur van een imam in deze, omdat dat te dicht bij de waarheid komt en mogelijk weer geweld oproept.

Niets geleerd
Ook is deze liefdesfiguur te spiegelen aan alle linkse figuren die sinds de jaren ’60 love, peace and happiness preken, maar zich ondertussen tamelijk agressief opstellen tegenover alles wat rechts en andersdenkend is. Inderdaad: de kogel kwam van links. Maar links heeft niets geleerd. En heeft een nieuwe fatwa uitgevaardigd.

Paul Lieben
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/as ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie