Waarom de anti-Wilders film zo slecht is.

Plaats reactie
Bergmarmot
Berichten: 4
Lid geworden op: do feb 07, 2008 6:24 pm
Locatie: Venlo
Contacteer:

Waarom de anti-Wilders film zo slecht is.

Bericht door Bergmarmot »

Leuk bericht van http://www.NederlandsIDee.nl:

De tegenfilm, wie heeft hem nog niets gezien..? (zo niet, HIERR klikken). Wat vond u ervan? Laat dat maar achter in de comments ;). Wij, van NederlandsIDee.nl, zijn een aantal dingen uit gaan zoeken. En warempel, een aantal dingen zijn totale onzin. Dit hebben wij uitgezocht, en willen we u niet onthouden: (chronologische volgorde van de film)

Het huis dat gefilmd wordt, en waar Geert gewoond zou moeten hebben volgens de makers, is niet het goede! Bekijk onderstaande foto’s:

++++++++++++
Sorry, maar de te grote foto's zijn verwijderd

Vriendelijke groet.
Moderator.


Het goede oude huis van Wilders

Het huis waar Wilders vroeger écht gewoond heeft. (KLIKBAAR)

Ten tweede, ze filmen de oude middelbare school van Geert Wilders. Deze is ongeveer 3 jaar geleden verbouwd, en het meerendeel is nieuwbouw. Vroeger heette deze school het Sint Thomascollege. Deze naam bestaat al jaren niet meer. De school heet nu het Valuascollege. Geert Wilders heeft dus niet op “deze school” gezeten. Er blijkt nog een klein stukje nieuwbouw te staan, maar dit valt te verwaarlozen.

Daarna gaan ze voor de ingang van het Valuascollege iemand ondervragen over Geert Wilders. Deze persoon vind Wilders maar een klootzak. Niet gek he, als je zelf moslim bent! Vraag het eens aan een andere blanke Venlonaar. Deze zal beslist zeggen dat Wilders gelijk heeft. Bij de vorige verkiezingen stemde het grootste gedeelte uit Venlo op de PVV. Dit omdat Wilders uit Venlo komt.

Wat de 4 Turkse dames daarna zeggen is ook niet waar. Via via heb ik gecontact met een leerling die op het Valuascollege zit. Deze persoon zegt dat de buitenlanders altijd de macho’s uithangen, en altijd stoer doen, en dat de Nederlanders de buitenlanders maar negeren. “De buitenlanders kunnen ook in de aula gaan zitten”, aldus deze Valuasstudent. “Maar als zij er niet gaan zitten, gaan wij er toch zitten, of is dat gek gedacht?”

Daarna gaat Ersin Kiris in deze film bellen met een bivakmuts op (?). Kent u toevallig iemand die dat nog meer doet, zo ja, laat maar achter in de comments.

In 12:20 komt er een mooie waterpijp in beeld. Linksboven op de kast staat er een. Zal Ersin Kiris al vaak gebruikt hebben…

“Ik bel aan bij iedereen die Wilders heet, en niemand is familie, ja ja.” Misschien is Wilders een veelgebruikte achternaam. Wilders als achternaam is het zeflde als Janssen, Pietersen, of de Vries heten…

Slim van Ersin Kiris, om bij de SIOE demonstratie op de Dam naast de man te gaan die de meeste media aandacht kreeg. Blijkbaar wil hij samen met hem op tv…



Bron: http://www.NederlandsIDee.nl
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

De tegenfilm is alleen al idioot omdat er nog steeds geen Wilders film is...
ik heb het ding gezien en vind het een zielige vertoning...een psycholoog die een mening over iemand heeft zonder dat hij hem ooit heeft ontmoet, een analyse maakt door enkele gesprekken van Wilders die hij alleen maar op TV gezien heeft...knap van hem dat ie dat kan, iedereen met psychische problemen naar die psych* dan heb je geen jarenlange psycho analyse meer nodig want hij heeft meteen een diagnose zonder je ooit gezien te hebben...maar...hij moet wel de waarheid spreken hoor want...hij heeft...ja raad maar...een boek...zielige poging om steeds opnieuw dat boek in beeld te brengen alsof dat de geloofwaardigheid van zn woorden bekrachtigd.
Dan die kerel die naar die SIOE betoging gaat...Ik ben een Nederlander en ik ben moslim...en wie daar problemen mee heeft rot zelf maar op...stoer hoor...en daarna erg snel met de staart tussen de benen(en waarschijnlijk een remspoor in zn broek) ervandoor te gaan met vuurrode kaken en trillende neusvleugels (let maar op, je ziet het goed), hij denkt waarschijnlijk dat die SIOE ensen net zo redeneren als hij en zn fellowmuslims; *OEW, meteen weg want dalijk ben ik dood of heb ik een fatwa aan mn broek*

Kortom...zielig...niks anders...

PS: Ik ben het totaal niet eens met Wilders dat de koran verboden zou moeten worden, integendeel...iedereen zou em moeten lezen...elk weldenkend mens met waarden en moraal weet dan dat het gewoon *crap* is...niks meer, niks minder...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

In de tegenfilm komt ook een psych voor die verklaart waarom Wilders doet zoal die doet: vanwege een ongelukkige liefde in zijn jeugd.
Ook dit blijkt volkomen nonsens te zijn. Het is een gedachterest die is achtergebleven in het hoofd van de psych.
Degene die hem het verhaal in de kroeg vertelde, zegt het op deze video. De psych heeft inmiddels de juistheid van haar verhaal bevestigd:
http://www.depers.nl/video/?Id=277352#
De Tegenfilm gebaseerd op kroegpraat
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie